راهنمای عطرهای باربری هر

راهنمای عطرهای باربری هر

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 1 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطرهای باربری هرباربری هر ادو پرفیوم باربری هر اینتنس باربری هر بلوسوم باربری هر لاندن دریم باربری هر ادو تویلت باربری هر الکسیر 

 

عطرهای «باربری هر» موفقیت بزرگی را برای برند باربری رقم زده‌اند، مخصوصا با توجه به این‌که این عطرها بعد از عطرهای کمتر موفق این برند در حدود 10 سال گذشته وارد بازار شدند. عطرهای «باربری هر» اساسا زنانه هستند و بیشترشان هم عطرهای غلیظی محسوب می‌شوند که با تمرکز بر نت انواع دانه‌ها و توت‌ها یا نت‌های گل‌فام باطراوت شکل می‌گیرند. عطر اصلی «باربری هر ادو پرفیوم» تا حدود زیادی (در حد یک نسخه کپی) به عطر «میسون فرانسیس کورکجان باکارات روژ 540» شباهت دارد. در ادامه از جنبه‌های مختلف با ادیشن‌های گوناگون «باربری هر» آشنا خواهیم شد. 

عطرهای باربری هر

نام عطر   تاریخ عرضه نت‌های برجسته 
باربری هر 2018      انواع توت‌ها و دانه‌ها، وانیل، بنفشه
باربری هر اینتنس 2019      انواع توت‌ها و دانه‌ها، یاس، لوبان
باربری هر بلوسوم 2019     گل صدتومانی، شکوفه پرتقال، مشک
باربری هر لاندن دریم 2020      لیموترش، زنجبیل، گل صدتومانی، گل رز 
باربری هر ادو تویلت 2021     پیچ امین‌الدوله، گل برف، انواع توت‌ها و دانه‌ها 
باربری هر الکسیر  2022      توت‌فرنگی، وانیل، یاس


باربری هر ادو پرفیوم 

باربری هر ادو پرفیوم 
باربری هر از آن عطرهای غلیظ و جذابی است که ماندگاری خوبی دارد. اگر طرفدار نت میوه‌های جنگلی هستند، حتما باید این عطر را امتحان کنید، چراکه باربری هر ادو پرفیوم به‌زیبایی هرچه تمام‌تر از نت‌های توت‌فرنگی، تمشک، توت سیاه، آلبالو و انگور فرنگی سیاه استفاده می‌کند. 
با این‌حال، باربری هر صرفا یک عطر میوه‌ای شیرین نیست، بلکه جلوه‌های سکسی و عمیق خاصی هم دارد. این جلوه‌های خاص و جذاب به‌واسطه رایحه نعناع هندی در نت پایه شکل می‌گیرند، مخصوصا با توجه به این‌که همین رایحه با نت وانیل و بنفشه نیز آمیخته می‌شود. نت چوب کشمیر و یاس هم به این نت‌ها اضافه می‌شوند تا ساختار آمیزه‌ای باربری هر ادو پرفیوم را کامل کنند. 
به‌طور کلی، هیچ‌کدام از نت‌ها در این عطر به‌تنهایی برجسته نمی‌شوند. به‌علاوه، قدرت ماندگاری باربری هر ادو پرفیوم در رده عالی قرار می‌گیرد. پس اگر دنبال عطری می‌گردید که شدیدا دیگران را تحت تاثیر قرار بدهد، من پیشنهاد می‌کنم که حتما این عطر را امتحان کنید.

باربری هر اینتنس 

باربری هر اینتنس 
باربری هر اینتنس درواقع یک ادیشن شیرین‌تر و غلیظ‌تر از عطر اصلی باربری هر است. با توجه به این‌که باربری هر اصلی اساسا عطر غلیظی محسوب می‌شود، پس ادیشن اینتنس آن قطعا گزینه‌ای خاص و استثنایی برای کسانی خواهد بود که به قدرت هاله‌سازی عطر اهمیت می‌دهند و دنبال چنین عطری می‌گردند. 
من پیشنهاد می‌کنم که از باربری هر اینتنس برای قرارهای شبانه و رمانتیک یا در فضاهای آزاد استفاده کنید. در ضمن، باربری هر اینتنس یکی از بهترین عطرها برای روز ولنتاین است! 
هم عطر اصلی باربری هر و هم باربری هر اینتنس از نظر من به عطرهای پاییزی و زمستانی شباهت دارند. با این‌حال، همچنان می‌شود از این عطرها در شب‌های بهاری یا بعضی از شب‌های تابستانی استفاده کرد.

باربری هر بلوسوم 

باربری هر بلوسوم 
باربری هر بلوسوم حدود یک سال بعد از عطر اصلی باربری هر به بازار آمد، اما آمیزه آن کاملا با عطر اصلی تفاوت دارد. درواقع بهتر است بگویم که هیچ شباهتی بین باربری هر اصلی و باربری هر بلوسوم وجود ندارد. 
باربری هر بلوسوم در گروه عطرهای ادو تویلت قرار می‌گیرد و بنابراین ساختاری کاملا سبک دارد. نت اصلی این عطر به جلوه‌های باطراوت و نسبتا شیرینی از گل صدتومانی و شکوفه آلو اختصاص می‌یابد. نت‌های خاصی مثل نارنگی ماندارین و فلفل صورتی هم این نت‌ها را همراهی می‌کنند. 
من شدیدا باربری هر بلوسوم را دوست دارم، چراکه به نحوی درواقع عطرهای ورساچه برایت کریستال و میس دیور بلومینگ بوکت را به یاد من می‌آورد. با این‌حال، اگر به عطر اصلی باربری هر علاقه‌مند هستید، لزوما قرار نیست که باربری هر بلوسوم را دوست داشته باشید. قدرت ماندگاری باربری هر بلوسوم اساسا محدود است و روایح گل‌فام شیرین هم در آن حضور دارند (مخصوصا به‌خاطر شکوفه آلو)، اما بعضی افراد این روایح خاص را ناپخته و نامناسب می‌دانند.

بیشتر بخوانید : راهنمای عطرهای الی ساب له پارفوم راهنمای عطرهای الی ساب له پارفومراهنمایی برای همه عطرهای مون گرلن راهنمایی برای همه عطرهای مون گرلنراهنمای عطرهای پرادا کندی   راهنمای عطرهای پرادا کندی  

باربری هر لاندن دریم 

باربری هر لاندن دریم 
متاسفانه باربری هر لاندن دریم کاملا به عطر باربری هر بلوسوم شباهت دارد. 
یک‌بار دیگر به نت گل صدتومانی به‌عنوان نت اصلی و کلیدی می‌رسیم که البته این‌بار با روایح زنجبیل و لیموترش کامل می‌شود. باربری هر لاندن دریم به اندازه ادیشن بلوسوم از جلوه‌های شیرین برخوردار نیست، اما همان‌قدر ساختار ساده‌ای دارد. 
باربری هر لاندن دریم هیچ ربطی به عطر اصلی باربری هر و ادیشن اینتنس آن ندارد. 
من پیشنهاد می‌کنم که از باربری هر لاندن دریم در شرایط آب‌وهوایی شرجی یا گرم و مرطوب استفاده کنید. اگر به عطرهای ساده و باطراوت علاقه دارید هم به احتمال زیاد از باربری هر لاندن دریم لذت می‌برید. 
با این‌که این عطر به‌عنوان یک محصول ادو پرفیوم عرضه می‌شود، اما من فکر می‌کنم که عملکردش مثل یک عطر ادو تویلت است، با ماندگاری کم و هاله‌سازی محدود.

باربری هر ادو تویلت 

باربری هر ادو تویلت 
در سال 2021 بود که عطر جدید باربری هر با عنوان باربری هر ادو تویلت عرضه شد. این عطر درواقع یک ادیشن ادو تویلت جذاب در کالکشن عطرهای باربری هر ست که شباهتی به ادیشن‌های لاندن دریم و بلوسوم ندارد، درحالی که DNA عطر اصلی باربری هر را با تمرکز بر نت توت‌ها و دانه‌های مختلف حفظ می‌کند. 
نت‌های آغازین باربری هر ادو تویلت از انگور فرنگی سیاه، توت فرنگی و گلابی در کنار نت فلفل صورتی شکل می‌گیرند. اما بعد از گذشت چند دقیقه که آمیزه عطر تکامل می‌یابد، در نت‌های میانی به روایح گل‌فام می‌رسم که با تمرکز بر گل رز، گل صدتومانی، پیچ امین‌الدوله و گل برف پدید می‌آیند.

باربری هر الکسیر 

باربری هر الکسیر 
باربری هر الکسیر که با نام باربری هر الکسیر ادو پرفیوم اینتنس هم شناخته می‌شود، یک عطر زنانه غلیظ و شیرین است که بویی شبیه به میلک‌شیک توت فرنگی دارد! 
آمیزه باربری هر الکسیر از نظر غلظت به اندازه باربری هر اینتنس غلیظ است، اما روی نت‌های وانیل و توت فرنگی تمرکز می‌کند و به‌هیچ‌وجه از نت نعناع هندی (که در عطر اصلی حضور دارد) استفاده نمی‌کند. باربری هر الکسیر قطعا یکی از بهترین عطرها برای علاقه‌مندان به عطرهای دارای نت توت فرنگی است. 

کارا دلوین: چهره تبلیغاتی باربری هر 

من فکر می‌کنم که بخشی از موفقیت عطرهای باربری هر به استفاده از چهره کارا دلوین به‌عنوان چهره تبلیغاتی این عطرها بستگی دارد. کارا دلوین چهره خونسرد، غیرتکراری و جذابی دارد که درنهایت جذابیت‌های خاصی را به تبلیغات عطر باربری هر اضافه می‌کند؛ یعنی دقیقا همان چیزی که برند باربری برای دستیابی به آن تلاش می‌کرد. 
با این‌حال، کارا دلوین از سال 2021 به بعد دیگر چهره تبلیغاتی عطرهای باربری هر نیست. به همین دلیل هم برنامه تبلیغاتی باربری هر ادو تویلت در سال 2021 با چهره یک مدل جدید طراحی شده است. 

بیشتر بخوانید : راهنمای عطرهای ایو سن ‌لورن مون پاریس   راهنمای عطرهای ایو سن ‌لورن مون پاریس  راهنمای همه عطرهای لانکوم لا نویت ترزور راهنمای همه عطرهای لانکوم لا نویت ترزورراهنمای همه عطرهای مارک جاکوبز دیسی لاو راهنمای همه عطرهای مارک جاکوبز دیسی لاو


ترجمه: ندا احمدلو 
منبع: sokilondon
لینک مطلب:
https://sokilondon.com/burberry-her-perfume-range-review/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
مهران
1403/04/28
بوی بولگاری آمیتیست برای خانومایی ک هدف بزرگی رو دنبال میکنن و در مسیر کمالگرایی ظرافت زنانه شان را حفظ کردن امضای خوبی میتونه باشه فکر میکنم تا این ویژگی ها رو ندیده باشید معنای بوی این عطر رو درک نخواهید کرد برای مثال تصویری میتونم بگم بوی یک مدیر خانوم موفق یا یک پژوهشگر مفید برای جامعه یا حتی یک دانشمند مثل مریم میرزاخانی رو میده بهترین جمله برای توصیف این عطر در صفحه اش نوشته شده نمیدونم نویسنده همین سایت نوشته یا ترجمه اس:
بولگاری اومنیا آمیتیست یک ادای احترام به زنانگی است.
بوش فوق العاده اس
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
یک مورد به یادم آمد :
جناب اسعدی از یک عطر نام بردند که از دید ایشان نزدیک بود به آونتوس
لیک تست نکرده ام که ببینم به کدام نوع از انواع آونتوس شبیه است
بپرسید از ایشان
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
جناب کمیل عزیز
سلام خدمت شما
چه گویم !! هر کدام شباهتی دارند و تفاوتی !
آن آونتوس وینتیج دودی ی خنک دیگر چون رویاست حتی برای اکنون ِ خود کرید !!
یک گنج است !
شراب صد ساله ی عطربازان است :)
و اما بین عطور نامبرده این صفحه :
آرماف کلاب در " معدل " بهتر است .
اما نسخ جدید را که چهار شاخه شده است :
ادوتویلت
ادوتویلت تولید ویژه
ادوپرفیوم
پرفیوم
باید از دوستانی که آزموده اند و مطلع اند پرسید
خصوص دوست عزیزمان جناب اسعدی که خبره و پر تجربه است خصوص در عطور اماراتی به کل
ارادت تقدیم شما
کمیل
1403/04/21
پاسخ به کامبیز سخی
جناب سخی درود فراوان؛ بین تست‌هایی که داشتین کدومش شباهت بیشتری به اونتوس سه سال اول تولید داره؟
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟