راهنمای عطرهای پرادا کندی  

راهنمای عطرهای پرادا کندی  

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 1 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطرهای پرادا کندیپرادا کندیپرادا کندی لئوپرادا کندی فلورالپرادا کندی کیسپرادا کندی گلوسپرادا کندی شوگر پاپپرادا کندی نایت

ما در این راهنمای کامل می‌خواهیم که در جهان جذاب و شگفت‌انگیز عطرهای «پرادا کندی» کاوش کنیم و ویژگی‌های متفاوت، نت‌های خاص و شخصیت منحصربه‌فرد هر کدام از این عطرها را بررسی کنیم. هر کدام از این عطرها، از عطر اصلی پرادا کندی تا دیگر ادیشن‌های جذابی که بعد از آن عرضه شدند، سویه‌های مختلفی از لذت‌های دلپذیر، جلوه‌های هوس‌انگیز و زنانگی جسورانه را به نمایش درمی‌آورند.

اگر دنبال عطری هستید که می‌خواهید سرشار از شیرینی، پیچیدگی‌های هنرمندانه یا جلوه‌های جسورانه و متفاوت باشد، حتما این راهنما را بخوانید. درواقع این راهنمای کامل مثل یک نقشه راه در جهان وسوسه‌انگیز عطرهای پرادا کندی عمل می‌کند و انتخاب یک عطر بی‌نقص و سازگار با استایل و خواسته‌های شما را راحت‌تر می‌سازد. تا به امروز، 7 ادیشن مختلف از عطرهای پرادا کندی به بازار آمده‌اند. در ادامه به بررسی رایحه خاص هر کدام از این عطرها می‌پردازیم.

عطرهای پرادا کندی

نام عطر

تاریخ عرضه

نت‌های برجسته

پرادا کندی

2011

کارامل، پودر، لوبان

پرادا کندی لئو

2013

کارامل، لوبان

پرادا کندی فلورال

2014

عسل، نوشیدنی لمونچلو، گل صدتومانی

پرادا کندی کیس

2016

مشک، شکوفه پرتقال

پرادا کندی گلوس

2017

گیلاس، انگور فرنگی، بادام

پرادا کندی شوگر پاپ

2018

سیب، هلو، کارامل

پرادا کندی نایت

2019 شکلات

پرادا کندی

پرادا کندی

پرادا کندی از زمان اولین عرضه‌اش در سال 2011 همچنان به فروش خوب خودش ادامه می‌دهد. این عطر زنانه از نت کارامل به شیوه جذابی استفاده می‌کند که هم شیرین است و هم جلوه‌های پودری و ظریفی دارد.

پرادا کندی در زمان عرضه‌اش شدیدا مورد توجه علاقه‌مندان به جهان عطرها قرار گرفت، مخصوصا به‌خاطر طراحی بطری خاص و نمادینش که یادآور عطرهای دهه 1960 میلادی بود. پرادا کندی از نظر ماندگاری واقعا خوب عمل می‌کند و احتمالا بهترین عطر متمرکز بر نت کارامل در جهان عطرها است. این عطر شباهت‌هایی هم به ویکتور اند رولف بن‌بن دارد.

پرادا کندی لئو

پرادا کندی لئو

پرادا کندی لئو درواقع یک ادیشن سبک‌تر و یک عطر ادو تویلت براساس عطر اصلی پرادا کندی است که تمرکز ویژه‌اش را به جلوه‌های زنانه‌ای از نت کارامل اختصاص می‌دهد.

رگه‌هایی از نت‌های ادویه‌ای شرقی هم در این ادکلن زنانه احساس می‌شوند که البته برای استشمام آنها باید صبر کنید تا آمیزه عطر به‌خوبی ته‌نشین شود. این سویه‌های جذاب از نت لوبان در لایه پایانی سرچشمه می‌گیرند و به رگه‌های مرکباتی خاصی اضافه می‌شوند.

پرادا کندی فلورال

پرادا کندی فلورال

با این‌که نام این عطر، پرادا کندی فلورال، به ما می‌گوید که باید با یک عطر گل‌فام مواجه باشیم، اما من فکر می‌کنم که این عطر در درجه اول به نت‌های گل‌فام اختصاص ندارد.

درواقع نت کلیدی و اصلی پرادا کندی فلورال را نت نوشیدنی لمونچلو می‌سازد که با روایح عسلی‌ـ‌کاراملی آمیخته می‌شود تا جلوه‌های شیرین و گرم خاصی را از رایحه لیموترش بیرون بکشد.

اگرچه نت کارامل به‌عنوان امضای پرادا کندی همچنان حضور دارد، اما پرادا کندی فلورال از قدرت ماندگاری عطر اصلی برخوردار نیست، زیرا با یک عطر ادو تویلت مواجه هستیم.

پرادا کندی کیس

پرادا کندی کیس

پرادا کندی کیس با تمرکز بر روایح شکوفه پرتقال و مشک شکل می‌گیرد. طرفداران نارسیسو رودریگز زنانه و دیگر عطرهای مشک‌فام مشابه حتما از جذابیت‌های پرادا کندی کیس لذت خواهند برد.

نت کارامل یا DNA کلیدی عطر اصلی دیگر در این عطر جایی ندارد. پس با یک عطر کاملا مستقل مواجه هستیم.

نت شکوفه پرتقال در این عطر اساسا زنانه و نسبتا هم شیرین است، شبیه به شیرینی پرتقال جوشیده‌شده. انبوهی از نت مشک هم به این روایح اضافه می‌شود. فراموش نکنید که پرادا کندی کیس با غلظت ادو پرفیوم طراحی شده است. پس این عطر از قدرت ماندگاری خوبی برخوردار است، اما ظرافت و کلاس خاص خودش را هم حفظ می‌کند.

من پیشنهاد می‌کنم که در فصل تابستان از پرادا کندی کیس همراه با عطر اصلی پرادا کندی استفاده کنید تا جلوه‌های مرکباتی و شاداب این عطر را افزایش داده باشید.

بیشتر بخوانید : راهنمای عطرهای ژان پل گوتیه کلاسیک و ژان پل گوتیه لا بله راهنمای عطرهای ژان پل گوتیه کلاسیک و ژان پل گوتیه لا بلهراهنمای عطرهای الی ساب له پارفوم راهنمای عطرهای الی ساب له پارفومراهنمایی برای همه عطرهای مون گرلن راهنمایی برای همه عطرهای مون گرلن

پرادا کندی گلوس

پرادا کندی گلوس

پرادا کندی گلوس درواقع عطر محبوب من در میان همه عطرهای پرادا کندی است. دلیلش هم این است که من عاشق عطرهایی هستم که بویی شبیه به رژ لب و لوازم آرایشی دارند!

کلمه «گلوس» (gloss) (به معنای براق) کاملا برای این عطر مناسب است، زیرا بوی یک برق لب‌ جذاب را در این عطر کاملا احساس می‌کنیم. آمیزه پرادا کندی گلوس از گیلاس، انگور فرنگی و بادام شکل می‌گیرد.

من فکر می‌کنم که پرادا کندی گلوس شدیدا زنانه و سکسی است اما همچنان می‌توان به‌راحتی از آن در ساعات روز هم استفاده کرد.

قدرت ماندگاری پرادا کندی گلوس در رده متوسط قرار می‌گیرد. پس اگر دنبال یک عطر قوی‌تر اما شبیه به این عطر هستید، من پیشنهاد می‌کنم که از «ژولیت هز ا گان لیپ‌استیک فور» استفاده کنید.

پرادا کندی شوگر پاپ

پرادا کندی شوگر پاپ

پرادا کندی شوگر پاپ یکی از سبک‌ترین عطرها در میان همه عطرهای پرادا کندی است. به‌علاوه، یکی از جوان‌پسندانه‌ترین عطرهای پرادا کندی هم محسوب می‌شود.

آمیزه پرادا کندی شوگر پاپ با جلوه‌های فوق‌العاده باطراوتی از جنس ترنج و نت‌های میوه‌ای شروع می‌شود که بسیار تابستانی به نظر می‌رسند. سپس رایحه خاص و لطیفی از جنس کارامل و هلو نمایان می‌شود.

من شخصا پیشنهاد می‌کنم که اگر دنبال یک عطر سبک و مناسب برای هوای شرجی و مرطوب می‌گردید، حتما پرادا کندی شوگر پاپ را امتحان کنید.

پرادا کندی نایت

پرادا کندی نایت

به نظر من، پرادا کندی نایت درواقع بهترین گزینه در میان عطرهای شکلاتی است که قیمت مناسبی دارد و از کیفیت خوبی هم برخوردار است.

این ادکلن کاملا بوی شکلات دارد، تا حدی که انگار همین چند دقیقه پیش حجم زیادی شکلات خورده‌اید و حالا بوی این شکلات روی لباس شما باقی مانده است!

نت‌های دانه تونکا و وانیل در این عطر با رگه‌هایی از سویه‌های زنانه زنبق آمیخته می‌شوند، اما درنهایت پرادا کندی نایت کاملا به نت شکلات اختصاص دارد. بوی کارامل از عطر اصلی دیگر در این عطر احساس نمی‌شود اما اگر شما به بوی کارامل علاقه دارید، می‌توانید پرادا کندی اصلی را با پرادا کندی نایت لایه‌بندی کنید تا یک رایحه شکلاتی‌ـ‌کاراملی جذاب شکل بگیرد.

پرادا کندی نایت از قدرت ماندگاری خوبی برخوردار است و کیفیت هاله‌سازی آن هم خیلی خوب است.

بیشتر بخوانید : راهنمای عطرهای ایو سن ‌لورن مون پاریس   راهنمای عطرهای ایو سن ‌لورن مون پاریس  راهنمای همه عطرهای لانکوم لا نویت ترزور راهنمای همه عطرهای لانکوم لا نویت ترزورراهنمای همه عطرهای مارک جاکوبز دیسی لاو راهنمای همه عطرهای مارک جاکوبز دیسی لاو


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/prada-candy-perfume-range-review/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
مهران
1403/04/28
بوی بولگاری آمیتیست برای خانومایی ک هدف بزرگی رو دنبال میکنن و در مسیر کمالگرایی ظرافت زنانه شان را حفظ کردن امضای خوبی میتونه باشه فکر میکنم تا این ویژگی ها رو ندیده باشید معنای بوی این عطر رو درک نخواهید کرد برای مثال تصویری میتونم بگم بوی یک مدیر خانوم موفق یا یک پژوهشگر مفید برای جامعه یا حتی یک دانشمند مثل مریم میرزاخانی رو میده بهترین جمله برای توصیف این عطر در صفحه اش نوشته شده نمیدونم نویسنده همین سایت نوشته یا ترجمه اس:
بولگاری اومنیا آمیتیست یک ادای احترام به زنانگی است.
بوش فوق العاده اس
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
یک مورد به یادم آمد :
جناب اسعدی از یک عطر نام بردند که از دید ایشان نزدیک بود به آونتوس
لیک تست نکرده ام که ببینم به کدام نوع از انواع آونتوس شبیه است
بپرسید از ایشان
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
جناب کمیل عزیز
سلام خدمت شما
چه گویم !! هر کدام شباهتی دارند و تفاوتی !
آن آونتوس وینتیج دودی ی خنک دیگر چون رویاست حتی برای اکنون ِ خود کرید !!
یک گنج است !
شراب صد ساله ی عطربازان است :)
و اما بین عطور نامبرده این صفحه :
آرماف کلاب در " معدل " بهتر است .
اما نسخ جدید را که چهار شاخه شده است :
ادوتویلت
ادوتویلت تولید ویژه
ادوپرفیوم
پرفیوم
باید از دوستانی که آزموده اند و مطلع اند پرسید
خصوص دوست عزیزمان جناب اسعدی که خبره و پر تجربه است خصوص در عطور اماراتی به کل
ارادت تقدیم شما
کمیل
1403/04/21
پاسخ به کامبیز سخی
جناب سخی درود فراوان؛ بین تست‌هایی که داشتین کدومش شباهت بیشتری به اونتوس سه سال اول تولید داره؟
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟