راهنمای همه عطرهای لانکوم لا نویت ترزور

راهنمای همه عطرهای لانکوم لا نویت ترزور

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 24 روز پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطرهای لانکوم لا نویت ترزورلا نویت ترزورلا نویت ترزور کرسلا نویت ترزور لئو د تویلتلا نویت ترزور ای لا فولیلا نویت ترزور ماسک دیامانتلا نویت ترزور نودلا نویت ترزور دنتله د رززلا نویت ترزور اینتنسلا نویت ترزور فلور د نویت

 

«لانکوم لا نویت ترزور» یکی از کالکشن‌های سک.سی و باکلاس را در جهان عطرها می‌سازد که همه عطرهای آن به‌خاطر بطری الماس‌شکل و منحصربه‌فردشان مشهور هستند. من در این مقاله می‌خواهم که شما را به سفری پرماجرا در میان هر کدام از عطرهای این مجموعه جذاب ببرم تا با همدیگر بتوانیم در میان ویژگی‌ها و نت‌های خاص آنها کاوشگری کنیم. با همین ترفند می‌توانید عطر سازگار با سلیقه و استایل خودتان را در کالکشن لانکوم لا نویت ترزور پیدا کنید. تا به امروز، 9 ادیشن مختلف از عطرهای لا نویت ترزور به بازار آمده‌اند، اگرچه بعضی از آنها دیگر تولید نمی‌شوند. این مقاله به شما توضیح می‌دهد که هر کدام از این عطرها چه روایحی دارند و تفاوت بین آنها چیست.

عطرهای لانکوم لا نویت ترزور

نام عطر

تاریخ عرضه

نت‌های برجسته

لا نویت ترزور ادو پرفیوم

2015

پرالین، کارامل، قهوه

لا نویت ترزور کرس

2016

تمشک، شکوفه بادام، وانیل

لا نویت ترزور لئو د تویلت

2017

تمشک، توت سیاه، گل رز

لا نویت ترزور ای لا فولی

2018

وانیل، دانه تونکا، کهربا

لا نویت ترزور ماسک دیامانت

2019

تمشک، بنفشه، گل رز

لا نویت ترزور نود

2020

نارگیل، وانیل

لا نویت ترزور دنتله د روزز

2021

تمشک، گل رز

لا نویت ترزور اینتنس

2022

آلبالو، بادام، گل رز

لا نویت ترزور فلور د نویت

2023

خامه زده‌شده، گل مریم، گل رز

لا نویت ترزور

لا نویت ترزور

لانکوم لا نویت ترزور در گروه عطرهای ادو پرفیوم، شیرین و سکسی قرار می‌گیرد که گزینه‌ای ایده‌آل و بی‌نقص برای قرارها و ملاقات‌های شبانه محسوب می‌شود.

انبوهی از نت‌های گوناگون در ساخت لا نویت ترزور به‌کار رفته‌اند، اما در درجه اول با نت‌های شیرین و گرم برگرفته از پرالین و کارامل مواجه می‌شویم. نت‌های وانیل، روایح دودی، نعناع هندی و رگه‌هایی از شیرین‌بیان هم در این عطر جذاب احساس می‌شوند. لا نویت ترزور یکی از معدود عطرهایی است که از نت قهوه در ساختار آمیزه‌ای خاصش استفاده می‌کند.

نت‌های میانی لا نویت ترزور را روایح گل‌فام می‌سازند و برجستگی اصلی را به نت گل رز و ارکیده وانیلی می‌بخشند، درحالی که نت‌های توت‌فرنگی و گلابی هم در لایه آغازین این عطر جای می‌گیرند.

به‌طور کلی، لا نویت ترزور به‌عنوان یک عطر شیرین اما کاملا پخته و بی‌نقص خودنمایی می‌کند که سویه‌های جذاب، گیرا و فریبنده‌اش واقعا برجسته هستند. ماندگاری لا نویت ترزور در محدوده خوبی قرار می‌گیرد و قدرت هاله‌سازی این عطر هم خوب است.

لا نویت ترزور کرس

لا نویت ترزور کرس

لا نویت ترزور کرس تقریبا یک سال بعد از عطر اصلی لا نویت ترزور عرضه شد. این ادیشن درواقع یک عطر زنانه سبک‌تر و باطراوت‌تر را براساس آمیزه عطر اصلی لا نویت ترزور در اختیار شما می‌گذارد.

نت‌های کارامل یا پرالین که در آمیزه اصلی حضور دارند، دیگر در این ادیشن احساس نمی‌شوند. اما نت‌های وانیل و نعناع هندی در ساختار پایه این آمیزه همچنان حفظ شده‌اند و تمرکز اصلی در بافت گل‌فام نت‌های میانی هم به شکوفه بادام و رز دمشقی اختصاص می‌یابد.

لا نویت ترزور کرس در نت‌های آغازینش واقعا شروع باطراوت‌تری را نسبت به عطر اصلی خلق می‌کند، مخصوصا به‌خاطر انبوهی از روایح تمشک و سرخالو.

همچنان با یک عطر ادو پرفیوم مواجه هستیم که قدرت ماندگاری خوبی دارد، اما غلظت یا شیرینی آن به اندازه عطر اصلی لا نویت ترزور نیست.

لا نویت ترزور لئو د تویلت

لا نویت ترزور لئو د تویلت

لا نویت ترزور لئو د تویلت از جنبه‌های زیادی به ادیشن لا نویت ترزور کرس شباهت دارد، مخصوصا به‌خاطر استفاده از وانیل و نعناع هندی در نت‌های پایه، نت رز دمشقی در لایه میانی و رایحه تمشک در نت‌های آغازین.

به نظرم لا نویت ترزور لئو د تویلت شدیدا میوه‌ای است، مخصوصا در آغازش، یعنی زمانی که انبوهی از نت‌های باطراوت توت‌ها شما را فرامی‌گیرند. درواقع نت‌های توت سیاه، انگور فرنگی سیاه و تمشک هستند که همزمان با سرخالو و روایح مرکباتی جلوه‌گری می‌کنند.

با عبور از نت‌های آغازین، جلوه‌ای لطیف از گل صدتومانی با گل رز آمیخته می‌شود تا حال‌وهوایی لطیف و زنانه به نت‌های میانی بدهد. در پایان هم نعناع هندی و وانیل هستند که باقی می‌مانند تا بازتابی از عطر اصلی لا نویت ترزور را به نمایش بگذارند.

این عطر، به‌خاطر غلظت ادو تویلت آن، قدرت ماندگاری کمتری نسبت به لا نویت ترزور ادو پرفیوم دارد. به همین دلیل هم من پیشنهاد می‌کنم که از لا نویت ترزور لئو د تویلت در ساعات روز استفاده کنید و ادیشن ادو پرفیوم آن را هم برای ساعات شب داشته باشید.

لا نویت ترزور ای لا فولی

لا نویت ترزور ای لا فولی

از زمان عرضه‌ ادیشن «ای لا فولی» در سال 2018، بحث‌های زیادی درباره این ادکلن زنانه مطرح شده است. این عطر همچنان غلظت و نیرومندی عطر اصلی لا نویت ترزور را حفظ می‌کند اما به‌جای نت‌های شیرین پرالین و کارامل، از نت گرم کهربا استفاده می‌کند.

لا نویت ترزور ای لا فولی به‌خوبی روایح خاصی مثل بوربن وانیل، دانه تونکا، لوبان، جوز هندی و رگه‌هایی از روایح چوبی را به‌کار می‌گیرد تا عطری را بیافریند که ساختاری شرقی و گورماند (آمیخته به بوی خوراکی‌های شیرین) دارد.

در نت‌های آغازین با رایحه انگور فرنگی سرخ مواجه می‌شویم، درحالی که در نت‌های میانی به گل رز و بنفشه می‌رسیم که زنانگی عطر را تقویت کرده‌اند. لا نویت ترزور ای لا فولی را می‌توان یکی از عطرهای سکسی با ماندگاری طولانی‌مدت توصیف کرد؛ عطری ایده‌آل برای کسانی که نت‌های کهربایی را به نت‌های شیرین ترجیح می‌دهند.

بیشتر بخوانید : راهنمای عطرهای لیدی میلیون راهنمای عطرهای لیدی میلیونراهنمای عطرهای الی ساب گرل اف نو راهنمای عطرهای الی ساب گرل اف نوراهنمایی برای همه عطرهای مون گرلن راهنمایی برای همه عطرهای مون گرلنراهنمای عطرهای ایو سن ‌لورن مون پاریس   راهنمای عطرهای ایو سن ‌لورن مون پاریس  

لا نویت ترزور ماسک دیامانت

لا نویت ترزور ماسک دیامانت

وقتی ویژگی‌های این عطر را روی کاغذ می‌خوانیم، می‌بینیم که باید انبوهی از نت مشک در این عطر حضور داشته باشد. اما وقتی که من شخصا از این عطر استفاده کردم، متوجه شدم که با یک عطر مشک‌محور مواجه نیستم. اتفاقا من فکر می‌کنم که رایحه کلی لا نویت ترزور ماسک دیامانت بیشتر به بوی عطرفروشی شباهت دارد. نت‌هایی همچون بنفشه، تمشک، گل رز و گل‌های سفید طوری با همدیگر ترکیب شده‌اند که حال‌وهوایی ساده، باکلاس و زنانه در لا نویت ترزور ماسک دیامانت شکل بگیرد.

بعد از گذشت چند دقیقه از اولین افشانه‌های عطر، نت‌های پایه شروع به خودنمایی می‌کنند که از وانیل، بادام و چوب صندل پدید آمده‌اند. همین نت‌ها هستند که شیرینی و گرمای خاصی را به این عطر زنانه اضافه می‌کنند.

من پیشنهاد می‌کنم که از لا نویت ترزور ماسک دیامانت در ساعات روز استفاده کنید و ترجیحا آن را به محیط‌های کاری و اداری اختصاص بدهید. این عطر ساختار ساده اما بسیار ظریف و شیکی دارد، درحالی که قدرت ماندگاری آن هم به‌خاطر غلظت ادو پرفیوم در محدوده خوبی قرار می‌گیرد.

لا نویت ترزور نود

لا نویت ترزور نود

لا نویت ترزور نود به نت‌های نارگیل و وانیل اختصاص دارد. با این‌که غلظت این عطر در رده ادو تویلت قرار می‌گیرد، اما قدرت ماندگاری آن واقعا خوب است.

من فکر می‌کنم که لا نویت ترزور نود برای همه فصل‌ها و موقعیت‌ها مناسب است. نت نارگیل اساسا این عطر را به گزینه‌ای عالی برای فصل تابستان و تعطیلات ساحلی تبدیل می‌سازد، اما سویه‌های گرم آن هم باعث می‌شوند که لا نویت ترزور نود درنهایت عطری دلنشین برای پاییز و زمستان باشد.

نارگیل به‌عنوان یک نت عالی و خاص در این عطر عمل می‌کند زیرا ماندگاری عطر را افزایش می‌دهد و حتی هاله‌سازی آن را هم بهتر می‌کند. من فکر می‌کنم که لا نویت ترزور نود به عطرهایی مانند دولچه گاردن، برنز گادس و دومین عطر من، یعنی آفرودیت، شباهت دارد.

لا نویت ترزور دنتله د رزز

لا نویت ترزور دنتله د رزز

به نظر من، عطر لا نویت ترزور دنتله د رزز تا حدود زیادی به لا نویت ترزور میدنایت رز شباهت دارد، زیرا هر دوی این عطرها از نت تمشک و گل رز در ساختار کلیدی آمیزه خودشان استفاده می‌کنند.

ته‌مایه‌های مخملی و چرمی را هم در لا نویت ترزور دنتله د رزز احساس می‌کنیم که به‌خوبی در کنار گل رز و تمشک جای می‌گیرند تا درنهایت جلوه‌هایی سکسی و جذاب را خلق کرده باشند.

اگر شما هم فکر می‌کنید که لا نویت ترزور میدنایت رز بیش‌ازحد سنگین یا خیلی شیرین است، من پیشنهاد می‌کنم که از لا نویت ترزور دنتله د رزز به‌عنوان یک جایگزین عالی استفاده کنید، زیرا این عطر بیش‌ازحد سنگین نیست و استفاده از نت تمشک در آن هم حال‌وهوای باطراوت‌تری نسبت به میدنایت رز به‌وجود می‌آورد.

لا نویت ترزور دنتله د رزز در گروه عطرهای ادو پرفیوم قرار می‌گیرد و البته اگر بخواهیم به قدرت ماندگاری آن توجه کنیم، نمره متوسطی را از این نظر به‌دست می‌آورد.

لا نویت ترزور اینتنس

لا نویت ترزور اینتنس

در سال 2022 بود که عطر لا نویت ترزور اینتنس عرضه شد تا همچنان درونمایه کلیدی عطرهای لا نویت ترزور را ادامه بدهد. البته این‌بار نت‌های شیرین و گرم هستند که در کنار نت میوه‌های سرخ قرار می‌گیرند.

لا نویت ترزور اینتنس از نت آلبالو برای خلق جلوه‌های سکسی در نت‌های آغازین استفاده می‌کند. در ادامه نیز نت بادام با گرمای خاصش نمیان می‌شود و نت گل رز هم به‌عنوان امضای عطر در ساختار میانی لا نویت ترزور اینتنس جای می‌گیرد.

لا نویت ترزور فلور د نویت

لا نویت ترزور فلور د نویت

لا نویت ترزور فلور د نویت که در سال 2023 عرضه شد، ساختار گورماند عطر را به‌عنوان امضای خاص خودش حفظ می‌کند تا همچنان به درونمایه کلیدی کالکشن لا نویت ترزور وفادار باشد. نت خامه زده‌شده و شیرقهوه هم نت‌های پایه عطر را می‌سازند و در کنار نعناع هندی و گل رز قرار می‌گیرند که درواقع DNA عطر اصلی لا نویت ترزور را می‌سازند. نت‌های گل مریم و یاس نیز بافتی جذاب از جنس گل‌های سفید را در لایه میانی عطر پدید می‌آورند؛ یعنی همان نت‌هایی که بسیار محبوب شده‌اند و در طراحی عطرهای جدید از سال 2020 به بعد دائما مورد توجه عطرسازان قرار می‌گیرند. همین ساختار آمیزه‌ای خاص است که لا نویت ترزور فلور د نویت را به‌عنوان یک عطر مدرن و امروزی مطرح می‌کند، درحالی که همچنان به میراث عطرهای لا نویت ترزور (و خصوصا سویه‌های گورماند آن) وفادار می‌ماند.

بیشتر بخوانید : راهنمای عطرهای ژان پل گوتیه اسکندل راهنمای عطرهای ژان پل گوتیه اسکندلراهنمای عطرهای نینا راهنمای عطرهای نیناراهنمای عطرهای گرلن لا پتیت روب نویر راهنمای عطرهای گرلن لا پتیت روب نویرراهنمای عطرهای ژان پل گوتیه کلاسیک و ژان پل گوتیه لا بله راهنمای عطرهای ژان پل گوتیه کلاسیک و ژان پل گوتیه لا بلهراهنمای عطرهای الی ساب له پارفوم راهنمای عطرهای الی ساب له پارفوم


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/lancome-la-nuit-tresor-perfume-range-review/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سارنگ
1403/03/12
پاسخ به امیر محمدزاده
موافقم
سارنگ
1403/03/12
پاسخ به امیر محمدزاده
موافقم، contradiction را دو شیشه استفاده کردم، فوق العاده است. هم رایحه واقعا زیبا، هم ماندگاری. حیف که دیگه تولید نمی شه.
امیر
1403/03/02
درود برشما
نزدیک ترین و مشابه ترین بو و رایحه به آکواوومن Rochas Aquawoman چه چیزی از برند های اماراتی خوب یا هر برند دیگه ای پیشنهاد می فرمایید؟؟
سپاس
پاسخ مدیر : سلام فکر نمی کنم موردی باشد
فاطی 🤍
1403/02/23
بامش اینتنس که خیلی خوش بو و خوبههه چطوری بازخورد خوبی نمیگره به نظرم خیلی عطر بی ریسکیه 😭😭
حمید
1403/02/14
پاسخ به کامبیز سخی
سلام استاد
شرکتی بنام طیبستان هم به تازگی تولید عطر را آغاز کرده که وجه تمایز آن طبیعی بودن اسانسها میباشد و حتی خاصیت درمانی هم بر آن قایل شده
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟