BURBERRY - Burberry Her London Dream

باربری هر لندن دریم

زنانه
کد کالا : ATR-43487
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : باربری
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43487
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 140
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
7,050,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    2
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 9
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

این عطر درخشان و روشن، روحی شاداب و خاطره‌انگیز دارد که با روایح لیموترش و زنجبیل تازه در نت‌های آغازین خودنمایی می‌کند. رایحه رمانتیک گل رز و گل صدتومانی هم در قلب باربری هر لندن دریم جای گرفته‌اند.

باربری هر لندن دریم سرشتی کاملا طبیعی و ناب دارد و همچون نمادی برای نگرش دختران علاقه‌مند به عطرهای باربری نمایان می‌شود ــ‌ باربری هر لندن دریم، به زیبایی و آزادی روزهای مه‌آلود لندن درون یک عطر جان می‌بخشد.

برند باربری
عطار ژروم دی مارینو، مایا لورنات
سال عرضه 2020
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه لیمو ترش، زنجبیل
اسانس میانی رز ، گل صدتومانی
اسانس پایه مشک ، کهربا
نمره کاربران
Burberry Her London Dream-باربری هر لندن دریم
رایحه
6
1 رای
ماندگاری
6
1 رای
پخش بو
5
1 رای
طراحی شیشه
7
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند باربری
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
woooooow. بالاخره من از عطر خنک خوشم اومد. با ی دم عمیق بوش رو کشیدم توی ریه‌هام. ترکیب لیموترش و زنجبیل عالی از کار دراومده. فقط دوست داری بوش کنی. حس ترشی لیمو کاملا با زنجبیل تعدیل شده و زننده نیست. خب اون وسط پای گل اومده در میون و من هم فراری. نت میانیش برام خیلی خیلی تکراری بود و بعد نت پایانی که من فراری از مشک اینجا دیگه تسلیم شدم و خودمو سپردم بهش. مشکی که خیلی باطراوت و دخترونه هست. عطر در پایان ی بوی پاکیزگی و تمیزی داره. برا من مثل این بود که ی دختر تمیز و مهربون و امن رو بغل کردم باشم. دوست داشتم پناه ببرم به آغوش نت پایانی. اسمش واقعا برازنده‌شه. این عطر آدمو میبره توی رویای یک بعد از ظهر بهاری که ی نسیم خنک هم می‌وزه و موهات و لباست رو با ملایمت تکون میده. حیف که ماندگاری عطر پایین هست. ولی رایحه... این عطر رو بزنین و کسی رو که دوسش دارین بغل کنین تا کنارتون آروم شه
09 بهمن 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : nazanin rick

سلام و احترام
بِربری هر- لاندن دریم… اسموتی لیمو و زنجبیل، در یک روز بهاری و ولرم کنار ساحل! بیشتر بهش میخورد بجای رویای یک شهر شلوغ و الوده مثل لندن ، رویای یک ساحل افتابی مدیترانه ای باشه، تو یونان یا ایتالیا.
اول از همه باید بگم که از نسخه مادر (پیلار) بسیار فاصله داره، یه رایحه ی اکواتیک-آبنباتیِ سیتروسی داره، اگر شانت د’اکستز از نینا ریچی (ساخته فرانسیس کرکجیان) رو تست کرده باشین، متوجه منظورم از اکواتیک-آبنباتی میشید یقینا… یه بوی لایت و خنکِ کمی دریایی و شور که با شیرینی قندیِ عمیقی با طعم مرکبات (لیمو و زنجبیل، زنجبیل یکم حالت تر و تمیزی به بیس کار داده) تلفیق شده…
پرفورمنس متوسطی داره ولی بنسبت سبک و روزانه بودنش ok و حتی خوبه بنظرم…
رایحه در کل روشن، شاد و دخترانه است و فضای خوش انرژی و مثبتی داره! سن کار جوان پسنده و مناسب هوای گرم و ولرم بهار و تابستون… کژوال هم هست، مناسب استایل های روشن و بخصوص پیراهن های شیفون ! اره اره… فضاش منو یاد یه دختر جوان و خنده رو با پیراهن شیفون ابی روشن و کلاه حصیری لب ساحل میندازه!
03 بهمن 1401 پاسخ تشکر
41 تشکر شده توسط : Golnoosh سالمی

سلام کسی این عطر استفاده کرده میشه لطفا نظرتون بگین
05 دی 1400 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟