پرسش ها | TIMELESS

با احترام و عرض ادب
استادان بزرگوار جناب آقای سخی، جناب آقای روحانی و جناب آقای علیرضا اسدی، من در فکر راه اندازی برند عطر به نام خودم (شاهین) در ایران هستم، ازتون راهنمایی می‌خوام در این زمینه که برای راه اندازی برند عطر بدون داشتن عطار و فقط برپایه خریداری باکیفیت A+ ترکیبات عطرهای محبوب جهانی و میکس کردن دقیق آنها توسط عطرشناسانی همچون شماها و تعبیه کردن داخل شیشه های کریستالی زیبا با هاردباکس باکیفیت و زیبا چقدر هزینه برای سرمایه گذاری نیاز هست؟ و لطفا شما عزیزان با توجه به هنر عطرشناسی خودتان و بخصوص آقای سخی بزرگوار بپاس تجربه میکس کردن ترکیبات عطرها و بازآفرینی عطرهای محبوب با قیمت حداقل و همچنین جناب آقای روحانی باتوجه به دانش شیمی عطرها و آقای اسدی باتوجه به دانش ترکیبات آروماتیک‌ و داشتن کارگاه عطاری، لطفا یه راهنمایی کلی در این مورد و میزان هزینه سرمایه گذاری در خرید ترکیبات باکیفیت A+ حداقل برای ۱۰۰ عطر محبوب جهانی و شیشه های کریستالی زیبا و باکیفیت و والف و افشانه های پلاستیکی مرغوب و هاردباکس در حد کیفیت هارد باکس عطرهای آلفا مونته، را تشریح فرمایید.
با سپاس از همراهی و شکیبایی شما بزرگواران....

با احترام

از اعضای محترم سایت عطر افشان، آیا عزیزی تا بحال از عطرهای شرکت AURORA Scents خرید کرده در ایران؟ من دو مدل از این عطر رو یکی از دوستانم از دبی آورد برام که بسیار رایحه خاص گرم و تند و تلخ دارن با پراکندگی و ماندگاری واقعا تحسین برانگیز مناسب روزهای سرد سال، اما در ایران هر چی جستجو کردم هیچ فروشگاهی عطرهای این شرکت رو نداره. لطفا یه راهنمایی بفرمایید اگر کسی عطرهای این شرکت رو میشناسه. با سپاس

با سلام و احترام

از اساتید محترم و عطربازان حرفه ای این سایت تقاضا دارم چند کار مشابه رایحه ام پیور دیستنس معرفی کنن که نزدیک ترین رایحه را به این عطر داشته باشه. با سپاس

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir