نظرات | TIMELESS
ترتیب نمایش
L’Immensité Louis Vuitton
لینک به نظر 6 اردیبهشت 1403 تشکر پاسخ به محمد مهدی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند از همراهی و عنایت شما سپاسگزارم. اگر شخص مورد نظر شما به عطر سولید علاقه‌ی خاصی دارد، به احتمال زیاد براش یه خاطره یا حافظه را یادآوری می‌کند که باعث شدت علاقه‌مندی به این عطر می‌شود. چراکه برای همه‌ی ما نیز این فرآیند رخ می‌دهد و حتی خودم هم برای برخی از عطرهای آرشیوم، آنتروپومورفیسم انجام می‌دهم. بعبارتی برای برخی از عطرهای آرشیوم، انسان نگاری می‌کنم و برایشان اسم های انسانی انتخاب نمودم و باهاشون ارتباط عاطفی یا عارفی برقرار می‌کنم، که به نوعی زیست بخشیدن به عطرهاست و از نظر من، برخی از عطرهای آرشیوم بصورت بیولوژیکی زنده هستند و حتی بر شیمی پوست من هم، با عشق پاساژ می‌شوند...... فلذا به نظرم اصرار بر تاکید سلیقه و انتخاب های معطر خودتان نسبت به دوستتان نداشته باشید تا حس تحمیل به ایشان تداعی نشود.
پیشنهاد من برای عطرهای قیمت مناسب خواهد بود تا شما هزینه‌ها را از دست ندهید که عبارتند از: اجمل ساکریفایس مردانه ۲، اجمل چمیستری، اجمل بلو، اجمل ویژن، رصاصی رویال سبز، میسون الحمبرا دارین بلو، میسون الحمبرا یاح، لطافه تأویل.
انشالله این موارد برای دوست شما مورد پسند باشند.
بهترین ها برای شما....
9 تشکر شده توسط : کامبیز سخی Golnoosh
L’Immensité Louis Vuitton
لینک به نظر 5 اردیبهشت 1403 تشکر پاسخ به محمد مهدی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند، سلیقه ی هر انسانی بر حسب ژنتیک و سیستم کمپلمان (MHC) درک متفاوتی از تفسیر روایح بخصوص روایح معطر صنعتی (عطرها) خواهد داشت. فلذا نمی‌توان برای سلیقه ی بویایی هر شخصی ایراد گرفت. علاوه بر این، حتی اگر شخصی عاشق یه عطر خیلی ارزان قیمت مثل همین سولید باشه و از یه عطر خیلی گران قیمت خوشش نیاد، باز هم به نظر من نباید بهش ایرادی وارد کرد. چراکه شاید شرایط اقتصادی و فرهنگی هم برای اینجور ابراز سلیقه ها هم دخیل باشند. اما در خصوص عطرهای فاخر مثل کرید یا بولگاری یا لویی ویتون و امثال اینها، همینکه شاهد معماری عطرهای بسیار خوشبو و بی انتها در لذت بویایی هستیم، خودش نمایانگر دانش و تجربه ی نهفته ی این برندهاست. در واقع من با توجه به سالها علاقه مندی به دنیای روایح، خیلی به ندرت شاهد بودم که برندهای کمتر شناخته یا اماراتی بتوانند عطرهای خیلی خوشبو و لذت بخش را در رزومه ی معطر خودشان بصورت اورجینال و انبوه داشته باشند. چراکه معمولا برندهای اماراتی از برندهای نامی جهان در روایح، الگو برداری می‌کنند. پس این موضوع را همیشه بایستی در نظر داشته باشیم که وقتی از یه عطری مثل لویی ویتون ال ایممنسایت یا بولگاری تایگار خیلی لذت می‌بریم، و یا عطری مثل کرید اونتوس، یا جورجیو آرمانی دی پرفوموندو و .....، ابتکار و خلاقیت این لذت ها در پتانسیل دانش و تجربه ی همین برندهای اروپایی یا آمریکایی نهفته است. اما در برخی برندهای اماراتی مثل اجمل یا روح دبی عطرهایی هم هستند که از نظر رایحه، اورجینال خودشان هستند ولی با قیمت‌های بسیار گران که در ایران خیلی به سختی یافت می‌شوند و مهمترین فاکتور محبوبیت برندی مثل اجمل یا الحمبرا یا لطافه به نظر من این است که با قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه می‌توانند عطرهای خیلی گران قیمت جهان را الگوبرداری یا کپی کنند که در حداقل ممکن، ماهیت رایحه را برای مخاطبانی که توان تجربه ی عطر اورجینال را ندارند، آشکار می‌کنند.
برای مثال من عاشق عطر اجمل رین دراپس هستم که الگوبرداری شده از عطر شنل کوکو مادمازل است و هر دو عطر را هم در آرشیوم دارم، اما رین دراپس برای من جذابتر از کوکو مادمازل می‌باشد که نه فقط بر مبنای قیمت بسیار کمتر بلکه بیشتر بر مبنای نوع لطافت که برای سلیقه ی بویایی من کمی از مادمازل لطیف تر است و همچنین اسم عطر نیز برای من جذابیت را مضاعف می‌کند که رین دراپس یعنی قطره‌های باران. اما این موضوع را همیشه تحسین میکنم که همینکه من از رین دراپس لذت میبرم، بپاس خدمات برند شنل در عطر کوکو مادمازل است.
بنابراین از دوست خودتان ناراحت نباشید که سلیقه ی بویایی ایشان با شما متفاوت است و عطر ۴۰ میلیون تومانی را مورد پسندش نیست و عطر ۵۰۰ هزار تومانی برایش بسیار مورد پسند است.
در خصوص این عطر سولید هم عارضم که شبیه عطر رصاصی رویال آبی است و برای شامه و سلیقه ی من، عطر خاصی نیست و بیشتر برای استفاده در باشگاه های ورزشی مناسب است.
بهترین ها برای شما و تمامی بزرگواران.....
15 تشکر شده توسط : رضا عطردوست آرش
جناب جوانشیر.... از نظر من نه، شباهت نزدیکی به ورساچه دیلان بلو مردانه نداره. البته برای برخی شامه ها شاید مشابهت به دیلان بلو مردانه را تداعی کند اما من نتونستم این شباهت را درک کنم.
11 تشکر شده توسط : سورنا مقدم حسین رفیعی
Shiro
لینک به نظر 17 فروردین 1403 تشکر پاسخ به حبیب جوانشیر
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای جوانشیر، متاسفانه دیگه خیلی خیلی به سختی میشه نمونه های امارتی اجمل را در ایران پیدا کرد. از مدیریت سایت ل.ی.ل.ی.و.م هم پرس‌وجو کنید شاید اونجا نمونه‌ی اماراتی این عطر از اجمل را داشته باشند.
با آرزوی بهترین ها برای شما...
11 تشکر شده توسط : سورنا مقدم مهربد
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته و ارجمند از همراهی و همدلی شما سپاسگزارم. بله واقعاً کاش یکبار دیگر به آن روزها بازگشت کنیم و از تمام دغدغه‌ها و استرس‌های امروزی پیرامون، آسوده باشیم...‌
در خصوص این عطر از برند رصاصی عارضم که خودم در آرشیوم سه نسخه از بچ کد ۲۰۱۲، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ را موجود دارم و در حال حاضر نسخه ی ۲۰۱۷ را دارم استفاده می‌کنم. از مدیریت عطرافشان پیگیر باشین، شاید نسخه های قدیمی‌تر را در آرشیوشان داشته باشند.
بهترین ها برای شما.....
9 تشکر شده توسط : سورنا مقدم مهربد
زندگی در تپش بال کبوتر جاری....ای مهاجر زندگی در پس فردا پیداست
بین این همه طراوت، میونه این همه شور....چه عزیزه اون نگاه که پر از حادثه ی عشقه و نور
چه غریبه اون کسی....که فقط یه عابره فکر عبور
.......................
از نوستالژیک ترین عطرهای مردانه برای بچه های دهه ۶۰ که در سنین ۱۷ تا ۲۰ سالگی، شاید حداقل یکبار این رایحه را تجربه کرده‌اند.‌‌... رایحه‌ای از باربری شاپ های قدیم با دکوراسیون چوبی کهنه و پنکه ی قدیمی مارک وستل یا ویستینگ هاوس با پروانه های سبز رنگ و پرده ی کرکره ی سبز رنگ که مردی میانسال بعنوان پیرایشگر، موهای مردان را کوتاه می‌کرد.... رایحه‌ای از جوانی تازه داماد نوستالژیک که با کت و شلوار مشکی و پیراهن سفید، در همان پیرایشگاه قدیمی در حال سشوار موهاش بود...
عطری سبز و تلخ گیاهی بسیار خوشبو که حتی برای شامه های جوان امروزی هم تداعی کننده ی خاطرات قدیمی است. عطری که برای شامه ی خودم نیز یادآور خاطرات نوستالژیک سالهای ۷۰ است، یادآور روزهای بهاری و پایان امتحانات ثلث سوم تا قبل از ۲۰ خرداد ماه، که چقدر اون روز آخرین امتحان ثلث سوم برایمان نهایت شادمانی و سرور بود.... رایحه‌ای یادآور روزهای گرم تابستان در منزل پدری با حیاط موزاییکی و حوض مربع یا گرد کوچک، که بی اختیار با هر بار به حیاط رفتن، پوست آب حوض را نوازش می‌کردیم...
رایحه‌ای نوستالژیک، مناسب تن‌پوش آقایان در روزهای بهاری و تابستانی با ماندگاری خیلی خوب و پراکنش خوب. نسخه های جدید را از میزان پرفورمنس اطلاعی ندارم و روایت مذکور برای بچکدهای ۲۰۱۲، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ می‌باشد.
سپاس از همراهی بزرگواران.....
24 تشکر شده توسط : مهربد Dragon
Abjar
لینک به نظر 15 فروردین 1403 تشکر پاسخ به احمد شجاعی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای شجاعی بزرگوار از همراهی و عنایت شما کمال سپاس دارم. بله واقعاً عطرهای روح دبی از شایسته ترین روایح معطر جهان می‌باشند که همتایی برایشان حافظه ندارم. کیفیتی آنقدر اصیل که با همان دو اسپری روی لباس و پوست، احساس شکستن هر جرم مولکولی گستره‌ی عطر را تجربه می‌کنیم که گویی ردپا و مسیر این ردپا را با تمام حواسمان حتی حس ششم، درک می‌کنیم. دوست فرهیخته جناب آقای شجاعی بزرگوار، عطرهای روح دبی بخصوص لاین اولترا نیش (همین عطر و مابقی که باتلهای منحصربه‌فرد دارند) در مجموع همان عطر یکپارچه ی شوموخ هستند که گرانترین عطر جهان می‌باشد. منتها تجزیه ی گستره‌ی عطر یکپارچه ی شوموخ بصورت ۷ عدد عطر مجزا و یا برعکس، الحاق این ۷ عدد عطر بصورت یکپارچه برای معماری عطر شوموخ، به نظرم علم، هنر، خلاقیت و از همه مهمتر تجربه ی مضاعفی را طلب می‌کند که به این شایستگی توانسته‌اند، این عطرها و عطر شوموخ را معماری کنند.
من معتقدم مفهوم عطر سفید شاید در همین گستره‌ی عطر فاخر شوموخ، نهفته باشد که برای تمام ۷ میلیارد تراکم شامه ی انسانی می‌تواند مورد پسند باشد.
از اهدای تجربه‌ی ارزشمند معطر شما برای این محفل عطر و عشق، بسیار سپاسگزارم و برای شما و تمامی عزیزان این محفل، آرزوی روزهای عطرآگین در زندگی دارم.....
14 تشکر شده توسط : مهربد سعید رضایی شوشتری
جستجوی لحظات در تپش قلب ها از ورای زمان....که خون بهایی از عشق را شارژ می‌کند....
جادوی عشق در تکاپوی زندگی از ماورای مکان....که زیست الهامی از او را بارور می‌کند....
.....................
خمیدگی منفرد عشقی یکتا در قامتی بلند از درخت جاودانه ی معشوق که میوه‌هایی از مهر را آبستن است.... رایحه‌ای از پناه بانویی پنهان اما آشکار که در سراب سایه های عشق، آرمیده است... رایحه‌ای از فراسوی سوم شخص مفرد در سوم شخص جمع که در زندان زمان محبوس است... رایحه‌ای از آواتار عشق در آفاق معشوق که امتدادی بی‌پایان را نهان است... رایحه‌ای از محبوس در زندان زمان عشق که بندگی برای عشق، نهایت آزادگیست برای عاشق.....
سرآغازی از شارق ترنج و گریپ فروت در پناه گلبرگ های عشق رز که با آرامشی از نسیم یاس آمیخته می‌شود و شبنمی از مشک و خس خس از شهد وانیل را سایبان می‌سازد. سایبانی که در سندبادی محکوم به عشق از ورای زمان، همچنان در اهتزاز خواهد بود...سایبانی که جاودانگی از قامت عشق را برای او، تکیه‌گاه خواهد ساخت.... که او در ورای زمان، همان او بود در ماورای مکان....
عطری بسیار بسیار خوشبو و خاص که هر شامه و سلیقه ی بویایی را به نظرم به خودش مجذوب خواهد کرد. مناسب تن‌پوش بانوان در روزهای سبز و عاشقانه ی بهاری در پناه شکوفه‌های سپید و صورتی که در سندباد مهر، تراوشی از مهر را بر عاشقان، هدیه خواهد کرد....با ماندگاری و پراکنش خوب در باتل بسیار زیبا، گزینه ی بسیار شایسته بعنوان هدیه به بانوان از طرف آقایان، بخصوص آنان که عاشقانه همدیگر را ستایش می‌کنند که این هدیه، به یادگار خواهد بود در قاب💞 یکدیگر، و تپشی جاودان را خواهد داشت....
سپاس از همراهی بزرگواران......
19 تشکر شده توسط : Rohaam سميرا_ال
Libre
لینک به نظر 9 فروردین 1403 تشکر پاسخ به BITA
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته و ارجمند از همراهی و عنایت شما سپاسگزارم. معمولا سایت های ک.ا.ل.ا.ل.ب.ی.ک.ا.ل.ا و ر.و.ی.ا.ل.پ.ر.ف.ی.و.م و سایت و.ن.ت.ی.ن.و و همینطور د.ی.ج.ی.ک.ا.ل.ا، مارکت های معتبری هستن. اختلاف قیمت ها احتمالا به دلیل خرید قدیم و یا جدید می‌باشد.
نکته ای برای عطر لطافه ثروت طلایی عارضم که من در آرشیوم این عطر را دارم و ماهیت رایحه ی این عطر برای شامه ی من شباهت به عطر ایوسن لورن لیبر اینتنس داره نه خود لیبر و برای شامه ی من یه عطر گلی پودری هست که گلی بودنش کمی تیز خودشو آشکار می‌کنه. اما الحمبرا لیبرا بسیار نزدیک هست به رایحه ی اصلی ایوسن لورن لیبر.
انشالله خریدی شایسته داشته باشید...
13 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی بابک
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته و ارجمند من برای مشابه ارزانتر عطر ایوسن لورن لیبر، عطر الحمبرا لیبرا را پیشنهاد میکنم. دو‌ مدل وجود دارد یکی الحمبرا لیبرا و یکی هم الحمبرا لیبرا اینتنس. نسخه ی لیبرا بیشتر از نسخه ی اینتنس مورد پسندم هست. رایحه شباهت نزدیکی به ایوسن لورن لیبر داره با ماندگاری و پراکنش خوب در باتل زیبا.
بهترین ها برای شما و تمامی بزرگواران....
14 تشکر شده توسط : Golnoosh آرش

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir