تصویر ها | TIMELESS
ریتم رومانتیک..... 5 اردیبهشت 1403

عطر مردانه ی پاکورابان وان میلیون پرایو با رایحه‌ای تند و تلخ در بستر ترش و طبع گرم که ماهیتی از رایحه ی تنباکوی آلبالویی را تداعی می‌کند، مناسب تن‌پوش آقایان در روزهای نیمه سرد پاییز با ماندگاری و پراکنش تقریباً خوب. 

رایحه‌ای از زمان گذشته در گذر آینده که تنها شاهدان گذشته و حال و آینده، سکون ساعت‌هاست..... ساعت‌هایی که تنها به یک باطری نیازمند بودند برای زنده بودن، و با هر بار اتمام باتری در این ساعت‌ها، هراسی برای از دست دادن زمان را تجربه می‌کردیم بی آنکه هرگز به زنده بودن همان ساعت‌ها اهمیت دهیم.......

ساعت رومیزی از برند ریتم محصول ژاپن، کوکی (بدون نیاز به باتری) موزیکال (دارای موزیک بسیار آرامش بخش و رومانتیک از نوع کوکی) با قدمتی بیش از ۶۰ سال که یادگار پدربزرگم است که ۲۰ سال پیش آسمانی شد. از بچگی عاشق این ساعت بودم بخاطر موزیک بسیار جذابش و هر بار می‌رفتیم مهمونی خونه ی مادربزرگم، یواشکی میرفتم این ساعت رو کوک میکردم و موزیکش رو گوش می‌دادم. هنوز بعد ۶۰ سال، زنده است و او خواهد ماند و یادگاری از گذشته ها و حال و آینده ها.....

آماج آفرینش ..... 2 اردیبهشت 1403

عطر زینو از برند الحمبرا، کپی شده از عطر شیسیدوزن با رایحه‌ای چوبی گلی مشکی در طبع معتدل و ملایم، خوشبو و عام پسند، مناسب تن‌پوش بانوان در روزهای بهاری و پاییزی با ماندگاری خوب و پراکنش متوسط تا خوب. برای هدیه به بانوان گزینه‌ای ارزنده می‌باشد بخصوص بانوان اسپورت، با برچسب قیمتی مناسب. 

رایحه‌ای از آماج آفرینش او در آنسوی ماورای او.....

عطر لطافه امر با رایحه‌ای مشابه تق هرمس، مناسب تن‌پوش در روزهای خنک با ماندگاری خوب و پراکنش متوسط در این باتل زیبا و هارد باکس متفاوت که داخل سقف هارد باکس دو عدد چراغ ال ای دی تعبیه شده است و به هنگام باز کردن درب هاردباکس، چراغها روشن می‌شوند و داخل هارد باکس را نورانی می‌کنند. 

گزینه ی ارزنده برای هدیه دادن در مناسبت‌های مختلف....

عطر پرستیژ پرایم کالکشن اینتر اینتنس با رایحه‌ای مشابه دیور هوم اینتنس، مناسب تن‌پوش آقایان در روزهای خنک بهاری و پاییزی با ماندگاری خوب و پراکنش متوسط در باتل زیبا و برچسب قیمتی مناسب. گزینه ی ارزنده جهت هدیه به آقایان از طرف بانوان در مناسبت‌های مختلف. 

رایحه‌ای از گل‌واژه های زندگی در وام مادام العمر عشق....

عطر زنانه ی نارسیسو رودریگز نارسیسو با رایحه‌ای چوبی گلی مشکی در طبع گرم، مناسب تن‌پوش بانوان در روزهای سرد با ماندگاری خوب و پراکنش متوسط.

رایحه‌ای نامرئی اما آشکار در پوشش آنان که همواره در سایه‌ها، استتار کرده‌اند.....

شهر سیب.... 14 فروردین 1403

عطر پینک شیمر سکرت اینتنس با رایحه‌ای میوه‌ای از شهد شیرین سیب قرمز که لطافت و لذتی به مانند خوردن سیب قرمز را تداعی می‌کند. مناسب تن‌پوش بانوان در روزهای بهاری با ماندگاری و پراکنش خوب نسبت به برچسب قیمتی. گزینه ی مناسب برای هدیه به بانوان در مراسم های مختلف.... 

رایحه‌ای از شهری غوطه ور در سیب قرمز که همواره تازگی و جوانی را ارمغان دارد....

آرامش آرام.... 12 فروردین 1403

عطر زنانه ی نارسیسو رودریگز با رایحه‌ای چوبی گلی مشکی در طبع معتدل، مناسب تن‌پوش بانوان در روزهای بهاری با شخصیت متین و آرام، با ماندگاری و پراکنش متوسط. 

رایحه ی آرام برای آرامش بانوان....

آوای رایحه.... 10 فروردین 1403

عطر متفاوت امبرلی امورسو با رایحه‌ای گلی شرقی در طبع گرم و شیرین و تند الهام گرفته از عطر زرجوف سوپرانو، مناسب تن‌پوش بانوان در روزهای پاییزی و زمستانی با ماندگاری و پراکنش خوب در باتل زیبا و متفاوت و هارد باکس اعیان. 

رایحه‌ای از طنین صدای بانویی مظفر در سیما و شخصیت که آوای طنین صدایش در رویاها هم شنیده می‌شود....

چاشنی پچولی.... 9 فروردین 1403

عطر زنانه ی بولگاری اسپلندیدا پچولی تنتیشن با رایحه‌ای چایپر گلی در طبع تقریباً گرم، مناسب تن‌پوش بانوان در روزهای اول بهار و پاییز و زمستان با ماندگاری خوب و پراکنش متوسط. یکی از عطرهای با چاشنی پچولی محور کمی تیز اما رقیق. 

سرای سبز.... 5 فروردین 1403

عطر مینیاتوری هوگو باس جاست دیفرنت در حجم ۸ میلی لیتر با رایحه‌ای سبز در طبع معتدل، خوشبو و بی آزار، مناسب تن‌پوش آقایان در روزهای بهاری با ماندگاری و پراکنش متوسط. برای حمل داخل کیف جهت خوشبو کردن پوست و پوشاک در محل کار یا ترافیک پیرامون، گزینه ی ارزنده‌ای می‌باشد. 

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir