راهنمای عطرهای ویکتور اند رولف فلاوربمب 

راهنمای عطرهای ویکتور اند رولف فلاوربمب 

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 1 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطرهای ویکتور اند رولف فلاوربمبفلاوربمب ادو پرفیوم فلاوربمب رابی ارکیدفلاوربمب میدنایتفلاوربمب دوفلاوربمب نکتارفلاوربمب این د اسکایفلاوربمب بلومفلاور بمب ادو تویلت 

 

«ویکتور اند رولف فلاوربمب ادو پرفیوم» از زمان عرضه‌اش در سال 2005 همواره یکی از عطرهای بسیار پرفروش بوده است. تا به امروز هم ادیشن‌های مختلفی از عطر فلاوربمب به بازار آمده‌اند. در این مقاله به بررسی تفاوت‌های میان این عطرها می‌پردازیم و توضیح می‌دهیم که هر کدام از عطرهای فلاوربمب چه رایحه‌ای دارند. 

عطرهای ویکتور اند رولف فلاوربمب

نام عطر  تاریخ عرضه نت‌های برجسته
فلاوربمب 2005     ارکیده، یاس، نعناع هندی
فلاوربمب ادو تویلت 2007     نارنگی، فریزیا، نعناع هندی
فلاوربمب بلوم 2017      انار، فریزیا، گل رز
فلاوربمب نکتار 2018     باروت، انگور فرنگی، وانیل
فلاوربمب میدنایت 2019     انگور فرنگی سیاه، یاس شب‌بو
فلاوربمب این د اسکای  2020      گریپ‌فروت، گل رز، گل برف
فلاوربمب دو  2020     گل ختی، زنبق، گلابی
فلاوربمب رابی ارکید 2021     هلو، ارکیده، وانیل

فلاوربمب ادو پرفیوم 

فلاوربمب ادو پرفیوم 
عطر فلاوربمب همان‌طور که از نامش پیداست، مثل یک «بمب» عمل می‌کند. قدرت ماندگاری زیاد و هاله‌سازی باکیفیت و نیرومند این عطر همیشه من را تحت تاثیر قرار داده است. فلاوربمب ادو پرفیوم قطعا یکی از قوی‌ترین و غلیظ‌ترین عطرها در رده عطرهای ممتاز بازار است.
فلاوربمب با تمرکز بر نت زنانه و قدرتمندی از جنس نعناع هندی شکل می‌گیرد. نعناع هندی در این عطر زنانه با ارکیده، گل رز، یاس، اوسمانتوس، چای و گل پرتقال آفریقایی همراه می‌شود. این نت‌ها طوری با همدیگر آمیخته خواهند شد که درنهایت بتوانند امضای منحصربه‌فرد فلاوربمب را خلق کنند. 
فلاوربمب از نظر ارزش خرید در مقایسه با قیمتی که دارد، قطعا گزینه خوبی است. من هروقت که از این عطر استفاده می‌کنم، چند باری با تحسین و تمجید اطرافیان مواجه می‌شوم و با اعتمادبه‌نفس زیادی می‌توانم به همه بگویم که از عطر فلاوربمب استفاده کرده‌ام. 
من از کرم دست فلاوربمب هم استفاده می‌کنم که بوی خیلی خوبی دارد. شما در ساعات روز می‌توانید از این کرم دست فلاوربمب برای تکمیل کردن عطر اصلی فلاوربمب ادو پرفیوم استفاده کنید یا این‌که فقط از کرم دست فلاوربمب استفاده کنید که بوی خاصش تا یک ساعت ماندگاری دارد.

فلاوربمب رابی ارکید

فلاوربمب رابی ارکید
فلاوربمب رابی ارکید از عطرهای جدید این کالکشن است که در سال 2022 عرضه شد. بطری صورتی و جذاب این ادکلن زنانه شدیدا توجه‌برانگیز و سرگرم‌کننده است. 
آمیزه فلاوربمب رابی ارکید کاملا با عطر اصلی فلاوربمب تفاوت دارد. فلاوربمب رابی ارکید، به‌جای انبوهی از نت گل‌فام نعناع هندی، فقط نت ارکیده را از عطر اصلی نگه می‌دارد. 
نت ارکیده در این عطر با وانیل و رایحه میوه‌ای هلو همراه می‌شود. این تغییرات یعنی که فلاوربمب رابی ارکید شیرین‌تر از فلاوربمب اصلی است، اگرچه فلاوربمب رابی ارکید نهایتا نت ارکیده را به‌عنوان امضای فلاوربمب حفظ می‌کند.

فلاوربمب میدنایت

فلاوربمب میدنایت
فلاوربمب میدنایت با تمرکز بر نت میوه‌ای توت‌ها شکل می‌گیرد. نت میوه‌ای قدرتمندی از جنس انگور فرنگی سیاه در این عطر وجود دارد که در اولین دقایق شدیدا توجه‌برانگیز است. 
انگور فرنگی سیاه در این عطر با نت گل صدتومانی ترکیب می‌شود (یعنی ترکیب دو نت مورد علاقه من) که سویه‌هایی طراوت‌بخش، میوه‌ای و همچنین نسبتا سکسی را به فلاوربمب میدنایت اضافه می‌کنند تا نام «میدنایت» (نیمه‌شب) کاملا برای این عطر مناسب باشد. 
بعد از محو شدن نت انگور فرنگی سیاه در دقایق اولیه، امضای عطر فلاوربمب خودنمایی می‌کند. این امضای گل‌فام با نت یاس شب‌بو تکمیل می‌شود که عنصری اسرارآمیز را به بافت گل‌فام نت‌های میانی اضافه می‌گرداند.

فلاوربمب دو

فلاوربمب دو
فلاوربمب دو درواقع یک ادیشن سبک‌تر و لطیف‌تر از عطر اصلی فلاوربمب است. اگرچه فلاوربمب دو نیز با غلظت ادو پرفیوم ساخته شده، اما به نظرم غلظت و سنگینی آن به اندازه فلاوربمب اصلی نیست. 
همان‌طور که از نام فلاوربمب دو (dew) پیداست، نت شبنم‌مانند (dewy) ویژه‌ای در این عطر وجود دارد که با رایحه گلابی ترکیب می‌شود تا نت آغازین فلاوربمب دو از جلوه‌های بسیار حساس و لطیف و همچنین نسبتا آبزی برخوردار باشد. 
اما فلاوربمب دو در ادامه به سویه‌های پودری و لطیف می‌رسد. با نت‌هایی همچون زنبق، مشک، چوب کشمیر، گل آفتاب‌پرست، گل رز و گل ختی، فلاوربمب دو بسیار ظریف‌تر می‌شود و البته سرشت نزدیک‌تری به عطر اصلی فلاوربمب پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید : راهنمای عطرهای پرادا کندی   راهنمای عطرهای پرادا کندی  راهنمای عطرهای باربری هر راهنمای عطرهای باربری هرراهنمای عطرهای تویلی د هرمس راهنمای عطرهای تویلی د هرمس

فلاوربمب نکتار

فلاوربمب نکتار
فلاوربمب نکتار از عطرهای بسیار جذاب این کالکشن است. استفاده از نت باروت کاملا غیرعادی و خاص است، درحالی که حالتی خوشایند به این عطر می‌بخشد و افشانه‌های فلاوربمب نکتار را با حس آتش‌بازی همراه می‌کند. 
بعضی از نت‌های محبوب من در بافت گل‌فام نت‌های میانی فلاوربمب نکتار حضور دارند. اوسمانتوس و شکوفه پرتقال در این عطر با سویه‌های میوه‌ای انگور فرنگی سیاه و امضای گل‌فام فلاوربمب در لایه میانی ترکیب شده‌اند تا یک عطر مدرن، غلیظ و با ماندگاری زیاد را خلق کنند. 
نت پایه از نعناع هندی، وانیل و دانه تونکا سرشته می‌شود که ته‌مایه‌های گرم و نسبتا شیرینی را پدید می‌آورند. 
فلاوربمب نکتار از نظر ماندگاری واقعا فوق‌العاده عمل می‌کند و من به همه دوستداران عطر اصلی فلاوربمب توصیه می‌کنم که حتما فلاوربمب نکتار را امتحان کنند. 

فلاوربمب این د اسکای

فلاوربمب این د اسکای
فلاوربمب این د اسکای کاملا با دیگر عطرهای موجود در کالکشن فلاوربمب تفاوت دارد. 
این عطر سبک و برپایه نت مرکبات مثل یک عطر ادو تویلت عمل می‌کند، اگرچه با غلظت ادو پرفیوم وارد بازار شده است. 
من امضا و DNA گل‌فام فلاوربمب که با تمرکز بر نت ارکیده شکل می‌گیرد را در فلاوربمب این د اسکای احساس نمی‌کنم. در عوض، این عطر کاملا به نت نارنگی ماندارین، گریپ‌فروت و ترنج اختصاص دارد که در ادامه به ته‌مایه‌های نسبتا گل‌فام هم می‌رسد. 
فلاوربمب این د اسکای روی پوست من فقط حدود چند دقیقه ماندگاری داشت.

فلاوربمب بلوم
فلاوربمب بلوم

فلاوربمب بلوم، یک ادیشن باطراوت‌تر، سبک‌تر و شاداب‌تر از عطر اصلی فلاوربمب است. اگر احساس می‌کنید که فلاوربمب اصلی بیش‌ازحد غلیظ و سنگین است، پس پیشنهاد می‌کنم که حتما فلاوربمب بلوم را امتحان کنید. 
امضا و DNA فلاوربمب به‌عنوان چارچوب کلیدی این عطر جلوه‌گری می‌کند، اما نت خاصی مثل رایحه تازه و باطراوت هوای کوهستان هم در فلاوربمب بلوم حضور دارد تا بتواند غلظت و سنگینی عطر را کاهش بدهد. 
قدرت ماندگاری فلاوربمب بلوم تحت تاثیر این ترکیب خاص از نت‌ها قرار نمی‌گیرد. پس صرفا با یک ادیشن باطراوت‌تر و سبک‌تر از فلاوربمب اصلی مواجه هستیم که ماندگاری خوبی دارد.

فلاور بمب ادو تویلت 

فلاوربمب ادوتویلت
فلاور بمب ادو تویلت قبل از فلاوربمب بلوم ساخته شده بود. این عطر هم یک ادیشن سبک‌تر و باطراوت‌تر را با حفظ امضای فلاوربمب در اختیار شما می‌گذارد. 
نت مرکباتی پرتقال به شیوه‌ای در فلاور بمب ادو تویلت استفاده شده است که شروعی شاداب و تازه را رقم بزند، درحالی که باقی لایه‌های عطر (نت‌های میانی و نت‌های پایه) طبق چارچوب همان عطر اصلی فلاوربمب شکل می‌گیرند. 
اگرچه با یک عطر ادو تویلت مواجه هستیم، اما عملکرد فلاور بمب ادو تویلت همچنان خوب است و ماندگاری آن هم تا چند ساعت ادامه دارد. 

بیشتر بخوانید : راهنمای همه عطرهای لانکوم لا نویت ترزور راهنمای همه عطرهای لانکوم لا نویت ترزورراهنمای همه عطرهای مارک جاکوبز دیسی لاو راهنمای همه عطرهای مارک جاکوبز دیسی لاومعرفی 8 ادکلن زنانه با بوی توت فرنگی معرفی 8 ادکلن زنانه با بوی توت فرنگی


ترجمه: ندا احمدلو 
منبع: sokilondon
لینک مطلب:
https://sokilondon.com/the-ultimate-guide-to-the-viktor-rolf-flowerbomb-perfumes/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
مهران
1403/04/28
بوی بولگاری آمیتیست برای خانومایی ک هدف بزرگی رو دنبال میکنن و در مسیر کمالگرایی ظرافت زنانه شان را حفظ کردن امضای خوبی میتونه باشه فکر میکنم تا این ویژگی ها رو ندیده باشید معنای بوی این عطر رو درک نخواهید کرد برای مثال تصویری میتونم بگم بوی یک مدیر خانوم موفق یا یک پژوهشگر مفید برای جامعه یا حتی یک دانشمند مثل مریم میرزاخانی رو میده بهترین جمله برای توصیف این عطر در صفحه اش نوشته شده نمیدونم نویسنده همین سایت نوشته یا ترجمه اس:
بولگاری اومنیا آمیتیست یک ادای احترام به زنانگی است.
بوش فوق العاده اس
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
یک مورد به یادم آمد :
جناب اسعدی از یک عطر نام بردند که از دید ایشان نزدیک بود به آونتوس
لیک تست نکرده ام که ببینم به کدام نوع از انواع آونتوس شبیه است
بپرسید از ایشان
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
جناب کمیل عزیز
سلام خدمت شما
چه گویم !! هر کدام شباهتی دارند و تفاوتی !
آن آونتوس وینتیج دودی ی خنک دیگر چون رویاست حتی برای اکنون ِ خود کرید !!
یک گنج است !
شراب صد ساله ی عطربازان است :)
و اما بین عطور نامبرده این صفحه :
آرماف کلاب در " معدل " بهتر است .
اما نسخ جدید را که چهار شاخه شده است :
ادوتویلت
ادوتویلت تولید ویژه
ادوپرفیوم
پرفیوم
باید از دوستانی که آزموده اند و مطلع اند پرسید
خصوص دوست عزیزمان جناب اسعدی که خبره و پر تجربه است خصوص در عطور اماراتی به کل
ارادت تقدیم شما
کمیل
1403/04/21
پاسخ به کامبیز سخی
جناب سخی درود فراوان؛ بین تست‌هایی که داشتین کدومش شباهت بیشتری به اونتوس سه سال اول تولید داره؟
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟