معرفی 12 عطر ارزان‌قیمت برای جایگزینی با عطرهای گران‌قیمت
4/1

معرفی 12 عطر ارزان‌قیمت برای جایگزینی با عطرهای گران‌قیمت

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 3 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطر مشابه با قیمت پایین ترلیست عطر های مشابه ارزانآرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه، مشابه و جایگزینِ کرید اونتوس مردانهآرماف تگ هیم مشکی،‌ مشابه و جایگزینِ شنل بلو مردانهآرماف بلو هوم،‌ مشابه و جایگزینِ جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو مردانهآرماف ونتانا پور هوم، مشابه و جایگزینِ دیور ساوج مردانهآرماف لا روزا زنانه، مشابه و جایگزینِ لانکوم لا ویه است بلهآرماف ترس نویت مردانه، مشابه و جایگزینِ کرید گرین ایریش تویدآرماف ایتالیانو دونا زنانه، مشابه و جایگزینِ دولچه گابانا پور فم اینتنسآرماف تگ هیم پرستیژ ادیشن مردانه، مشابه و جایگزینِ پاکورابان وان میلیون اینتنسآرماف دربی کلاب هوس بلانچ، مشابه و جایگزینِ کرید سیلور مانتین واترآلفرد دانهیل آیکون ابسولوت مردانه، مشابه و جایگزینِ تام فورد عود وودرساسی لا یوکوام هوم مردانه، ‌مشابه و جایگزینِ تام فورد توسکان لدرافنان سوپر ماسی سیلور، مشابه و جایگزینِ کرید اونتوس مردانهآیا تجربه استفاده از عطر مشابه و جایگزین دیگری دارید؟

عطر مشابه با قیمت پایین تر

یکی از دغدغه‌های بسیاری از طرفداران عطر و ادکلن، این است که در بعضی از موارد به خرید عطر دلخواهشان تمایل دارند، اما با توجه به افزایش قیمت‌هایی که در ماه‌های اخیر اتفاق افتاده، نمی‌توانند عطر مورد علاقه‌شان را در سبد خریدشان داشته باشند. توصیه ما به این گروه از افراد، این است که به‌جای چشم‌پوشی از رایحه مورد پسندشان به‌دنبال عطرهایی با قیمت پایین‌تر اما دارای رایحه مشابه با عطر دلخواهشان باشند. از این‌رو در ادامه این مقاله به معرفی عطرهایی می‌پردازیم که می‌توانند جایگزین خوبی برای عطرهای گران‌قیمت و معروف باشند. 

لیست عطر های مشابه ارزان

آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه، مشابه و جایگزینِ کرید اونتوس مردانه

آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه، جایگزینِ کرید اونتوس مردانه

کرید اونتوس مردانه، یک عطر خنک فرانسوی و در گروه بویایی چایپر میوه‌ای است. روایحی مانند ترنج، آناناس، انگور فرنگی سیاه، خزه درخت بلوط، سیب، رز، نعنا هندی، یاس، ‌چوب درخت قان، عنبر، وانیل و مشک در این عطرِ بسیار شیک و مجلسی خودنمایی می‌کنند. 
اگر رایحه اونتوس را می‌پسندید اما نمی‌توانید برای خرید عطر روزانه‌تان هزینه بالایی در نظر بگیرید، آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه می‌تواند گزینه جایگزین خوبی برای شما باشد. کلاب د نویت اینتنس، تمامی روایح اونتوس را در خود جای داده است و با خنکای دلپذیر خود می‌تواند رضایت خاطرتان را جلب کند. 
آرماف کلاب د نویت زنانه، جایگزینِ شنل کوکو مادمازل ادو پرفیوم
کوکو مادمازل از پرطرفدارترین عطرهای برند شنل است که در سال 2001 رونمایی شد. این عطر معتدل زنانه،‌ رایحه‌ای شرقی و گل‌فام دارد و تقریبا روی میز آرایش هر خانم شیک‌پوش و خاص‌پسندی دیده می‌شود. روایحی چون پرتقال، گریپ‌فروت، ترنج، رز، یاس، سرخ‌آلو، وانیل، خس خس، مشک و نعنا هندی در این عطر مجلسی و رسمی، خودنمایی می‌کنند. 
طرفداران کوکو مادمازل می‌توانند آرماف کلاب د نویت زنانه را نزدیک‌ترین رایحه به عطر محبوب‌شان بدانند و در صورت نیاز، آن را به عنوان جایگزین مناسبی در نظر بگیرند. در کلاب د نویت زنانه، تمامی روایح کوکو مادمازل در کنار روایح هلو و شمعدانی قرار گرفته‌اند تا این عطر بتواند رایحه خوش کوکو را برای شما تداعی کند. 


آرماف تگ هیم مشکی،‌ مشابه و جایگزینِ شنل بلو مردانه

آرماف تگ هیم مشکی،‌ جایگزینِ شنل بلو مردانه

شنل بلو مردانه در سال 2007 توسط کمپانی فرانسوی شنل رونمایی شد. این عطر مردانه شیک، خنک، چوبی و معطر، سال‌های طولانی در فهرست برترین و جذاب‌ترین عطرهای بهاری و تابستانی مردانه قرار داشته است. در شنل بلو مردانه،‌ ما با روایحی مانند لیمو ترش،‌ گریپ‌فروت، یاس، جوز هندی، زنجبیل، فلفل صورتی، چوب صندل سفید، خس خس، نعنا، لابدانیوم، سدر و نعنا هندی در کنار روایح دودی مواجه هستیم. 
اگر به دنبال جایگزینی برای شنل بلو مردانه هستید، آرماف تگ هیم مشکی می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. در این عطر،‌ روایح دودی، لابدانیوم و یاس حذف شده‌اند و به‌جای آنها، روایحی مانند ترنج و لاوندر قرار گرفته‌اند تا نزدیک‌ترین رایحه به شنل بلو را ایجاد کنند. 


آرماف بلو هوم،‌ مشابه و جایگزینِ جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو مردانه

آرماف بلو هوم،‌ جایگزینِ جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو مردانه

آکوا دی جیو مردانه،‌ عطری کاملا خنک و در گروه بویایی معطر آبزی است که در سال 1996 توسط کمپانی ایتالیایی خود به بازار عطرهای بهاری و تابستانی مردانه معرفی شد. در این عطر، ترکیب بسیار متنوعی از روایح مختلفی مانند مرکبات، ادویه‌ها، گل‌ها، گیاهان و روایح آبزی در کنار رایحه مشک و کهربا چیده شده‌اند تا بتوانند به‌سادگی نظر آقایان سخت‌پسند را به خود جلب کنند. 
اگر به دنبال جایگزینی برای این مدل از جیورجیو آرمانی هستید، می‌توانید روی عطر خنک و معطرِ فوژه‌ای مانند آرماف بلو هوم حساب کنید. در آرماف بلو هوم هم ترکیبی از روایح مرکبات،‌ گل‌ها،‌ گیاهان و ادویه‌ها در کنار مشک و کهربا قرار گرفته‌اند تا خنکای شیرینی را در ذهن‌تان تداعی کنند. 

آرماف ونتانا پور هوم، مشابه و جایگزینِ دیور ساوج مردانه

آرماف ونتانا پور هوم، جایگزینِ دیور ساوج مردانه

دیور ساوج مردانه، عطری معتدل، مرکباتی و معطر است که در سال 2015 به بازار آمد. این عطر پرطرفدار مردانه، ترکیبی از روایح دلپذیری مانند ترنج، فلفل، لاوندر، شمعدانی، فلفل صورتی، زنجبیل، خس خس، فلفل سیچوان، نعنا هندی، لابدانیوم،‌ آمبروکسان و سدر را در خود جای داده است تا عطری با رایحه دل‌انگیز و ماندگار را برای شما به همراه داشته باشد. 
در میان عطرهایی با قیمت پایین‌تر، آرماف ونتانا پور هوم می‌تواند به خوبی جایگزین دیور ساوج شود. در این عطر چوبی معطر، روایح فلفلی و زنجبیل حذف شده‌اند و کمی مرکبات بیشتر به نت آغازین افزوده شده است. با این حال شما می‌توانید در نهایت و با اسپری کردن ونتانا پور هوم،‌ حسی مشابه دیور ساوج را تجربه کنید. 

آرماف لا روزا زنانه، مشابه و جایگزینِ لانکوم لا ویه است بله 

آرماف لا روزا زنانه، جایگزینِ لانکوم لا ویه است بله

لانکوم لا ویه است بله عطری گرم و فرانسوی و در گروه بویایی گل‌فام و میوه‌ای قرار می‌گیرد. این عطر شیرین در سال 2012 وارد بازار عطرهای گرم زنانه شد و با رایحه دلنشین خود جایگاه ویژه‌ای در میان عطرهای روزانه زنانه پیدا کرد. انگور فرنگی سیاه و گلابی، نت‌های آغازین لا ویه است را تشکیل می‌دهند. ما در نت‌های میانی با رایحه زنبق، شکوفه پرتقال و یاس مواجه می‌شویم و در نت‌های پایانی هم رایحه پرالین، وانیل، دانه تونکا و نعناع هندی را می‌شنویم تا درنهایت عطری با رایحه کاملا باوقار و زنانه را برای مراسم‌های رسمی در روزهای سرد سال داشته باشیم. 
خانم‌هایی که طرفدار این مدل از برند لانکوم هستند، اما نمی‌توانند آن را خریداری کنند،‌ می‌توانند عطر آرماف لا روزا را به‌عنوان جایگزین در نظر بگیرند. آرماف لا روزا در سال 2016 به بازار آمد و تقریبا تمام روایح لانکوم لا ویه است بله را در خود جای داده است. در آرماف لا روزا، علاوه بر روایحی که به آنها اشاره شد، رایحه‌های دیگری مانند ترنج، فلفل صورتی،‌ گل ابریشم، گل یلانگ، خس‌خس،‌ فندق و گل مریم نیز وجود دارند. 

بیشتر بخوانید : معرفی 15 عطر زنانه ارزان و پرفروش زیر 1 میلیون معرفی 15 عطر زنانه ارزان و پرفروش زیر 1 میلیون

آرماف ترس نویت مردانه، مشابه و جایگزینِ کرید گرین ایریش توید 

آرماف ترس نویت مردانه، جایگزینِ کرید گرین ایریش توید 

مدل گرین ایریش از برند کرید، یک عطر کاملا خنک مردانه و پُرطرفدار است که در سال 1985 توسط کمپانی فرانسوی خود رونمایی شد. این عطر در نت‌های آغازینش رایحه به‌لیمو و زنبق را در کنار یکدیگر قرار داده است. در نت‌های میانی تنها از برگ بنفشه استفاده کرده و نت‌های پایانی را با رایحه چوب صندل سفید و کهربا به پایان رسانده است تا عطری رویایی برای روزهای گرم تابستانی را در اختیار آقایان بگذارد. 
از آنجایی که این مدل از عطر کرید تقریبا در گروه عطرهای گران‌قیمت قرار می‌گیرد، بنابراین شما می‌توانید در صورت تمایل به داشتن تجربه این رایحه خوش، عطر ارزان‌تری با نام آرماف ترس نویت را جایگزین آن کنید. این عطر خنک فقط رایحه کهربا را ندارد و در آن به‌جای برگ بنفشه از گل بنفشه استفاده شده است. علاوه بر این،‌ در آرماف ترس نویت روایح ادویه‌ها، لاوندر و عنبر هم جای گرفته‌اند تا نزدیک‌ترین رایحه به کرید گرین ایریش توید را ایجاد کند. 

آرماف ایتالیانو دونا زنانه، مشابه و جایگزینِ دولچه گابانا پور فم اینتنس 

آرماف ایتالیانو دونا زنانه، جایگزینِ دولچه گابانا پور فم اینتنس 

پور فم اینتنس جزو عطرهای گرم برند دولچه گابانا است که با رایحه شرقی و گل‌فامش در سال 2013 به بازار آمد. روایحی مانند بهارنارنج، نارنگی ماندارین،‌ گل مریم، چوب صندل سفید، شکوفه پرتقال و پف نبات در این عطر خودنمایی می‌کنند تا یک عطر کاملا شیرین،‌ ملایم و باوقار زنانه را در اختیار شما بگذارند. این عطر بیشتر برای مراسمات رسمی یا حضور در مناسبت‌های عاشقانه توصیه می‌شود. 
در میان عطرهای جایگزین مختلف برای این مدل از دولچه گابانا می‌توان آرماف ایتالیانو دونا را به‌عنوان بهترین گزینه در نظر گرفت. در این عطر تقریبا تمامی روایح پور فم اینتنس در کنار رایحه گل شمعدانی،‌ گل سوسن، وانیل،‌ دانه تونکا و مشک وجود دارند و رایحه گل مریم هم با گل یاس جایگزین شده است. اما درنهایت رایحه نهایی این دو عطر بسیار به یکدیگر شبیه هستند. 

آرماف تگ هیم پرستیژ ادیشن مردانه، مشابه و جایگزینِ پاکورابان وان میلیون اینتنس 

آرماف تگ هیم پرستیژ ادیشن مردانه، جایگزینِ پاکورابان وان میلیون اینتنس 

پاکورابان وان میلیون جزو پُرفروش‌ترین عطرهای گرم مردانه از سال 2013 تا کنون بوده است. این عطر اسپانیایی با رایحه چوبی و ادویه‌ای گزینه بسیار مناسبی برای آقایان کلاسیکی است که می‌خواهند در مراسمات و مناسبات رسمی به‌خوبی بدرخشند. در وان میلیون اینتنس با روایحی مانند فلفل، هل، نارنگی ماندارین، زعفران، بهارنارنج، رز، دارچین، چوب صندل سفید، نعناع هندی، چرم و ریشه زنبق مواجه هستیم تا شیک‌ترین و جادویی‌ترین رایحه چرمی، چوبی و ادویه‌ای را از این عطر اسپانیایی بشنویم.
در میان عطرهای جایگزین برای وان میلیون اینتنس می‌توان از تگ هیم پرستیژ ادیشن از برند آرماف نام برد. این عطر بیشتر روایح وان میلیون را در خود جای داده است و در بعضی از رایحه‌ها دستکاری جزئی‌ای انجام داده تا نزدیک‌ترین رایحه نهایی به وان میلیون را ایجاد کند. رایحه پرتقال خونی، روایح چوبی، ‌وانیل، لاوندر و ترنج همگی از روایح جایگزین در این عطر هستند. شما می‌توانید برای شب‌های سرد زمستانی به‌آسانی از این عطر خوش‌بو و ملایم لذت ببرید. 

آرماف دربی کلاب هوس بلانچ، مشابه و جایگزینِ کرید سیلور مانتین واتر 

آرماف دربی کلاب هوس بلانچ، جایگزینِ کرید سیلور مانتین واتر 

کرید سیلور مانتین واتر،‌ عطری یونی و کاملا خنک است که با رایحه‌های معطرش از سال 1995 وارد بازار عطرها شد. در این عطر فرانسوی، روایح دلنشین و ملایمی مانند رایحه ترنج، نارنگی ماندارین،‌ انگور فرنگی سیاه، چای، چوب صندل سفید، برگ درخت نارنج، مشک و صمغ گالبانیوم در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا شیک‌ترین و یونیک‌ترین رایحه شامه‌نواز را برای شما به‌وجود بیاورند. 
این عطر هم جزو عطرهای گران‌قیمت است که شما می‌توانید آن را با آرماف دربی کلاب هوس بلانچ جایگزین کنید. دربی کلاب هم عطری خنک، ‌معطر و آبزی است که تمامی روایح کرید سیلور مانتین واتر را به‌علاوه رایحه آب در خود جای داده است. به همین دلیل هم شما می‌توانید این عطر را جایگزین نمونه گران‌قیمت آن کنید. 

آلفرد دانهیل آیکون ابسولوت مردانه، مشابه و جایگزینِ تام فورد عود وود 

آلفرد دانهیل آیکون ابسولوت مردانه، جایگزینِ تام فورد عود وود 

تام فورد عود وود به‌عنوان عطری معتدل در سال 2007 به بازار آمد و با رایحه شرقی و چوبی‌اش به‌سرعت توانست جایگاه مناسبی در میان طرفداران عطرهایی با نت‌های چوبی قوی پیدا کند. این عطر روایحی مانند وانیل،‌ دانه تونکا، دارچین، ‌چوب صندل سفید، خس‌خس، عود، کهربا و فلفل سیچوان را در کنار روایح چوبی در خود جای داده است. 
آلفرد دانهیل آیکون ابسولوت می‌تواند بهترین جایگزین برای تام فورد عود وود باشد. این عطر گرم، روایح گل‌فام و چرمی را در کنار رایحه عود، تنباکو، ترنج، فلفل و زعفران قرار داده است. 

بیشتر بخوانید : 10 عطر برتر چرمی جدید که کارتان را بهبود خواهد بخشید 10 عطر برتر چرمی جدید که کارتان را بهبود خواهد بخشید

رساسی لا یوکوام هوم مردانه، ‌مشابه و جایگزینِ تام فورد توسکان لدر 

رساسی لا یوکوام هوم مردانه، ‌جایگزینِ تام فورد توسکان لدر 

توسکان لدر جزو معروف‌ترین عطرهای گرم و یونی از برند تام فورد است که در سال 2007 توسط کمپانی آمریکایی‌اش عرضه شد. این عطر با رایحه‌های چرمی‌اش برای شرکت در مراسمات یا مناسبت‌های نیمه‌رسمی، ‌دوستانه و قرارهای عاشقانه در فضای باز بسیار مناسب است. در عطر تام فورد توسکان لتر از روایحی مانند زعفران، تمشک، آویشن،‌ یاس، صمغ کندر، چرم، کهربا،‌ جیر و روایح چوبی استفاده شده است. 
افرادی که به‌دنبال جایگزین مناسبی برای توسکان لدر هستند، می‌توانند به‌سادگی عطر اماراتی رساسی لا یوکوام هوم را انتخاب کنند. این عطر جزو عطرهای گرم با روایح شرقی محسوب می‌شود که تقریبا تمامی روایح توسکان لتر را در کنار رایحه گیاه درمنه و یاس قرار داده است. 

بیشتر بخوانید : معرفی 15 عطر مردانه ارزان و پرفروش  زیر 1 میلیون معرفی 15 عطر مردانه ارزان و پرفروش زیر 1 میلیون

افنان سوپر ماسی سیلور، مشابه و جایگزینِ کرید اونتوس مردانه 

افنان سوپر ماسی سیلور، جایگزینِ کرید اونتوس مردانه 

کرید اونتوس مردانه رایحه‌ای خنک، چایپر و میوه‌ای دارد و از سال 2010 به بازار عطرهای بهاری و تابستانی مردانه معرفی شده است. روایحی مانند ترنج، آناناس، ‌انگور فرنگی سیاه، سیب،‌ رز، یاس، ‌نعناع هندی، چوب درخت قان، عنبر، مشک، وانیل و خزه درخت بلوط در این عطر بسیار شیک و کلاسیک خودنمایی می‌کنند. 
شما می‌توانید در صورت پسندیدن رایحه کرید اونتوس مردانه، عطر ارزان‌قیمت‌تری مانند افنان سوپر ماسی سیلور را جایگزین آن کنید. این عطر اماراتی در سال 2013 عرضه شد و رایحه‌ای چوبی، گل‌فام و مشک‌اندود شامه‌نوازی دارد. 

آیا تجربه استفاده از عطر مشابه و جایگزین دیگری دارید؟

نظرات خود را با ما در قسمت کامنت‌ها درمیان بگذارید و بگویید کدام یک از عطرهایی که در این مقاله معرفی کردیم را استفاده کرده اید؟ آیا مشابه و جایگرین بهتری برای آنها می شناسید؟ عطر مشابه ارزان دیگری به عنوان جایگزین یک عطر گرانقیمت به ما معرفی کنید.


ندا احمدلو

نظرات کاربران (7 نظر)
این یک مقاله ارزشمند است. خیلی ارزشمند. باعث شادی دلهای خیلی ها میشود. به وفور دیدم جوانهایی که توانایی خرید برندهای ایرانی رو هم ندارند. بخاطر تنگدستی حتی خجالت میکشن راجب عطرهای ارزان سوال بپرسند درحالیکه عاشق بوی خوشند. در سایت دیگری دیدم یک عطر ایرانی ۳۰ هزار تومانی رکورد پرفروشترین عطر ایران رو شکسته. یکی خریدم ببینم چیه. استفاده که کردم فشارخون رو توی دستام حس کردم. ناراحتم برای علاقه مندان تهیدست. من هم متوسط رو به فقیرم اماچون تقریبا هر عطری که دوست داشتم خدابهم داد مدتیه تصمیم دارم همه عطرای متوسط وارزون رو تاجاییکه میسره تست کنم وبا سواد اندکی که دارم اگر تونستم توی نظرات کمک کنم. کاش اساتید بزرگ این سایت هم اینکار رو بکنن. یک جور ادای دین به خداست. چیزی که گفتم بارها دیدم وشنیدم. این کار مدیر سایت رو خیلی پسندیدم. من ازطرف همه ازتون متشکرم.
شادوخوشبو باشید دوستان
03 اسفند 1399 پاسخ تشکر
39 تشکر شده توسط : ماهور سعید علی اکبر
عرض سلام و ارادت
بارها نظرات ارزشمند شما رو خوندم و لذت بردم
شما رو نمیشناسم ولی نسبت به شما حس خوبی دارم
ان شاالله همیشه موفق باشید
من هم جزو همین دسته ای هستم که گفتید
عاشق بوهای دلپذیری که به خاطر قیمت باهاشون دستم از اونها کوتاهه
یکی از عطرهای که خیلی دوست داشتم میخریدم کازوموراتی موفیستو بود که البته امکانش نیست
عطر ارزون قیمت شبیه اون چی مد نظرتون هست؟
متشکرم
14 بهمن 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : ماهور امیرمهدی کاظمی
برو تو مقاله بخون،ببین عطر مشابه بوی کرید سیلور مانتین چیه؟ اون عطر یه مقدار شباهت داره بنظرم
باز دوستان نظر بدن ...
15 اسفند 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : کامبیز سخی
سلام جناب سخی
استاد گرانقدر

درود به شرفت، یک انسان شرافتمند بی نظیر.
در این آشفته بازار، بنده کم و بیش توان خرید هر عطری را دارم اما این متن زیبای شما خیلی به دلم نشست، چه نازنین انسانی هستید شما استاد سخی عزیز، آرزو می کنم از نزدیک شما رو زیارت کنم و بوسه بزنم بر دستانت. عمرت طولانی توام با سلامت و عاقبت بخیری عزیز دل.
19 مرداد 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : کامبیز سخی
جناب بابایی
سلام
بسیار متشکرم از مهر بزرگوارانه ی شما به این روسیاه حقیر که درین خانه بسیار بیش از حدود لیاقت اش ملطوف لطف دوستانش واقع گردیده است .
انشاله لطف خدا مشمول همه ی ما شود به نعمت بزرگ عاقبت به خیری
ارادت
19 مرداد 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : عباس بهرامی Sajjad
غمگین ام برای جوانان وطنم
03 مهر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ماهور کامبیز سخی
درود جناب آقای کامیز دقیقا حرف دل مارو زدید 🙏🙏مجبوریم از عطرهای اماراتی استفاده کنیم بعضی موقع ها
23 آذر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ماهور کامبیز سخی

سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟