معرفی برترین عطر های چوبی

معرفی برترین عطر های چوبی

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 4 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :رایحه چوبمعرفی عطر مردانه با رایحه چوبی1. پاکورابان وان میلیون اینتنس2. تام فورد عود وود3. جیونچی جنتلمن آنلی کژوال شیک4. گوچی گیلتی5. دسکوارد2 هی وود راکی مانتین وود 6. ایو سن لورن اسپلندید وود معرفی ایو سن لورن اسپلندید وود 7. جیورجیو آرمانی او د آرومز 8. پیر بالمین کاربون د بالمین معرفی پیر بالمین کاربون د بالمین 9. دیزل انلی د بریو 10. فَندی فندی پور هوم اسولوتو معرفی فَندی فندی پور هوم اسولوتو 11. بولگاری من وود اسنس معرفی بولگاری من وود اسنس 12. نارسیس رودریگز فور هیم بلو نویر معرفی نارسیس رودریگز فور هیم بلو نویر 13. دیویدوف وود بلند  14. بنتلی ابسولوت 15. لالیک انکر نویر 16. باس باتلد اینتنس معرفی باس باتلد اینتنس 17. کارتیر کلریشن پارفوم 18. فردریک مال فرنچ لاور 19. لالیک نکر نویر ال اکستریم معرفی لالیک نکر نویر ال اکستریم کدام عطر چوبی مورد علاقه شماست؟

 

رایحه چوب

رایحه چوب اصالت نیروبخشی دارد. این رایحه‌ها که متاثر از طبیعت هستند، عمق بیشتر و شخصیتی کامل دارند. رایحه‌های چوبی با توجه به نُت‌ها و اثرات طبیعی‌شان، رگه مردانه‌تری نیز دارند. ما برای راهنمایی شما برای شناخت بوهای جدیدتان، رایحه‌های چوبی را شناسایی کرده‌ایم که از شخصیت شما تعریف خواهند کرد.

معرفی عطر مردانه با رایحه چوبی

1. پاکورابان وان میلیون اینتنس

پاکورابان وان میلیون اینتنس

 

معرفی پاکورابان وان میلیون اینتنس

عطر مردانه با رایحه چوبی پاکورابان وان میلیون اینتنس، محبوب یک آیین، در بین آقایان مدرن پرطرفدار بوده است. زمانی که بحث رایحه‌های چوبی به میان می‌آید، این عطر بی‌تردید یکی از عطرهایی است که با توجه به ترکیب پیچیده و در عین حال همچنان کلاسیکش، شما خواهان امتحانش هستید.

نُت‌ها

این عطر از برند پاکورابان با رگه‌های تند و ترکیب شرقی، قوی و در عین حال غیرمنتظره است. با نُت‌های نارنگی خونی، هل، فلفل سیاه و زعفران در کنار گل سرخ، بهارنارنج و دارچین، قطعا عطری برای افراد با قلب ضعیف نیست.

نُت‌های پایه آن، چرم سفید، ریشه زنبق، نعناع هندی و چوب صندل به جذابیت چوبی و عودی آن می‌افزایند. این عطر برای بعدازظهرها عالی است، یعنی زمانی که به دنبال چیزی متمایز و عمیق هستید.


2. تام فورد عود وود

تام فورد عود وود

معرفی تام فورد عود وود

این رایحه ملهم از عناصر اصیل طبیعت است اما همسو با برند مافوق کلاسیک تام فورد، از اغلب رایحه‌های چوبی پیچیده‌تر و پیشرفته‌تر است.

نت ها

قطعا نُت‌های چوبی کلاسیک چوب صندل، نعناع هندی و عود را در خود دارد، اما آن‌ها را با نُت‌های دیگری نظیر وانیل می‌آمیزد تا رگه‌ای پیش‌بینی‌نشده به آن بدهد. یک امتیاز دیگر این است که بطری آن مکمل عالی هر مجموعه رایحه مردانه است و به زیبایی‌شناسی ساده و در عین حال بی‌زمان خود می‌بالد.


3. جیونچی جنتلمن آنلی کژوال شیک

جیونچی جنتلمن آنلی کژوال شیک

معرفی جیونچی جنتلمن آنلی کژوال شیک

مایع نیلی کمرنگ عطر جیونچی نشانه تازگی آن است. رایحه سال 2013 سبک کلاسیک و بی‌نقص جیونچی را می‌ستاید. علیرغم وجود عناصر چوبی در این رایحه، بسیار سبک است. این رایحه قطعا تازه‌تر از گرمای معمول عطر چوبی است. این رایحه آرام‌بخش‌تر است و کاملا مناسب روز است، یعنی زمانی که خواهان چیزی بیش از حد قوی و شدید نیستید.

نُت‌های بالایی، میانی و پایه‌

نُت‌های بالایی این رایحه هل، سروکوهی، و زنجبیل هستند. نُت‌های میانی درخت غان و سدر هستند و نُت‌های پایه‌ای آن چوب صندل و عنبر صنعتی.


4. گوچی گیلتی

گوچی گیلتی

معرفی گوچی گیلتی

گرچه تمام پرفیوم‌های فهرست مورد برتر ما از بین عطرهای چوبی، انتخاب‌های ارزشمندی برای رایحه جدید هستند، گوچی گیلتی به عنوان یکی از فریبنده‌ترین عطرهای مردانه برای گروه‌های سنی مختلف، برجسته است. چرا؟ این عطر همه‌کاره است و هم روز و هم شب می‌توان از آن استفاده کرد.

این رایحه آمیزه خوبی از اسطوخودوس، لیمو، فلفل صورتی، سدر، چوب صندل و عنبر است. نتیجه بیشتر عطری مدرن است که رایحه‌ای چوبی اما همچنان بسیار کاربردی را باقی می‌گذارد. بطری آن آمیزه‌ای از شیشه و مفرغ خاکستری است.


5. دسکوارد2 هی وود راکی مانتین وود 

دسکوارد2 هی وود راکی مانتین وود

معرفی دسکوارد2 هی وود راکی مانتین وود 

جالب است که کوه‌های کانادا الهام‌بخش این رایحه بودند. این عطر قطعا عهدی با طبیعت است که عنبر، عود، مشک، بنفشه، سوسن کانادایی و سدر را در هم می‌آمیزد. این فرمولی ماندگار است که برای روزهای طولانی‌تر در محل کار یا رویدادهای سرتاسر روز مناسب است.

این رایحه که در سال 2009 توسط دسکوارد2 به بازار عرضه شد، برداشتی تازه‌تر از پرفیوم‌های چوبی است که عنصری چوبی، و همچنین تازگی زیاد را به رایحه شما وام می‌دهد.


6. ایو سن لورن اسپلندید وود 

ایو سن لورن اسپلندید وود

معرفی ایو سن لورن اسپلندید وود 

این عطر که هم زنانه و هم مردانه است قطعا عطری است که توجه شما را به خود جلب می‌کند. اسپلندید وود ایو سن لورن هم عمق دارد، و هم تازه و خاکی است.

این عطر با سیپریول، عود، چوب سدر، عود وود و هل، آمیزه سرزنده‌ای از نُت‌های کلاسیک است که معمولا رایحه‌ای چوبی را تشکیل می‌دهند. مانند بسته‌بندی‌های ایو سن لورن، بطری چیزی تماشایی است. به عناصر طلایی انعکاسی می‌بالد که کلاسیک و در عین حال روشن و سرزنده هستند. 


7. جیورجیو آرمانی او د آرومز 

جیورجیو آرمانی او د آرومز

معرفی جیورجیو آرمانی او د آرومز 

برند جورجیو آرمانی به خاطر سبک ساده و در عین حال امضای خود مشهور است و این عطر کاملا مناسب رویکرد کلاسیک این برند به سبک است. این عطر چوبی که در سال 2014 به بازار عرضه شد، نه تنها نُت‌هایی از طبیعت را به رخ می‌کشد بلکه عناصر قوی مرکبات را نیز در خود دارد.

نت های بالایی، میانی و پایه

نُت‌های بالایی نارنج و نارنگی، مرکزیت مرکبات در این رایحه را به خوبی نشان می‌دهند. این دو در کنار نُت‌های میانی زنجبیل و نعناع هندی نُت‌های پایه هل، مریم گلی و وتیور قرار می‌گیرند که رایحه‌ای امضا پدید می‌آورند که بی‌تردید با چند ضمیمه‌ی غیرمنتظره، ملهم از طبیعت است. این عطر رگه عنبر دارد و بطری آن ساده و شفاف و با دری مشکی براق است که کاملا مناسب آن است.


8. پیر بالمین کاربون د بالمین 

پیر بالمین کاربون د بالمین

معرفی پیر بالمین کاربون د بالمین 

این رایحه سال 2010 از برند بالمین عطر قوی‌تر و موثرتری است که مکملی عالی برای استفاده در بعدازظهر است. بالمین این رایحه را عطری کامل برای خوش‌گذران «مودب و پیچیده» توصیف کرده است. این رایحه تندتر که نُت‌های درخت لامی، مشک، عسلبند، فلفل بوربون، پیچک، برگ بنفشه، وتیور، عود و انجیر سیاه را دارد، قطعا به خاطر آمیزه منحصر به فردش قابل شناسایی است. بطری آن نیز با خطوط براق حاوی این عطر نارنجی روشن، نشانه‌ی خانه مُد بالمین است.

 

بیشتر بخوانید : عطرهای کلاسیک مردانه عطرهای کلاسیک مردانه

 


9. دیزل انلی د بریو 

دیزل انلی د بریو

معرفی دیزل انلی د بریو 

«دیزل انلی د بریو» به غیر از نام جدیدش که بی‌تردید متاثر از بطری با شکل مشت شیشه‌ای آن است، رایحه‌ای با عناصر مدرن است. این رایحه به شکلی متمایز ملهم از اثرات شهری معاصر است. سدر در این رایحه نقشی سرزنده دارد و بر جاذبه چوبی آن می‌افزاید. انلی د بریو اسانسی شرقی نیز دارد که خود را از طریق آمیزه پیچیده‌ی نُت‌های غیرمنتظره نشان می‌دهد. بنفشه، لیمو، نارنگی، و گشنیز نیز در این ترکیب هستند که به عناصر مرکبات می‌افزایند. آکوردهای چرم مکمل خاصیت چوبی شرقی این رایحه هستند و بوی متمایزی را برای مرد مدرن به ارمغان می‌آورند.



10. فَندی فندی پور هوم اسولوتو 

فَندی فندی پور هوم اسولوتو

معرفی فَندی فندی پور هوم اسولوتو 

این رایحه‌ی فندی قطعا برای افرادی نیست که خواهان عطری «ملایم» هستند. شدید، قوی و بسیار متمایز، این رایحه ملهم از شدت و سبک ایتالیایی است. نُت‌های بالای هل و فلفل صورتی قوی به طور خاص موجب قدرت این رایحه می‌شوند. این رایحه که نُت‌های عودی و  چوبی را در کنار مریم گلی فرانسوی و همچنین وتیور و نعناع هندی قرار داده است، برای بعدازظهر مناسب است. بطری متمایز آن رگه‌های نارنجی و سیاه را به رخ می‌کشد و مهر تاییدی است دوباره بر قوی‌بودن محتویاتش.


11. بولگاری من وود اسنس 

بولگاری من وود اسنس

معرفی بولگاری من وود اسنس 

بولگاری شاید بیشتر از همه به خاطر عطرهای چوبی مردانه‌اش مشهور باشد، به همین دلیل تعجبی ندارد که تازه‌ترین تولیداتش نیز به همین دسته‌بندی تعلق داشته باشند. وود اسنس برای مرد مدرن ساخته شده است، مردی که به ندای طبیعت پاسخ داده و در عین حال آن را با زندگی شهری متوازن می‌کند. این عطر با استفاده از  پوست درخت، صمغ و حسن ختام نُت‌های تند، انواع مختلف چوب را با هم ترکیب می‌کند. در پس تمام این‌ها طعم مرکبات ایتالیایی، برگ گشنیز و چوب بیشتر را خواهید یافت: سرو، وتیور و سدر.


12. نارسیس رودریگز فور هیم بلو نویر 

نارسیس رودریگز فور هیم بلو نویر

معرفی نارسیس رودریگز فور هیم بلو نویر 

بلو نویر نسخه به‌روزشده‌ی عطر نارسیس رودریگز سال 2007 است. این رایحه چوبی علیرغم بی‌نقصی و تند و تیزی، به خاطر سدر آبی و آبنوس سیاه مشهور است. رودریگز آن را رایحه‌ای برای «مرد اسرارآمیز، مدرن و شیک» وصف می‌کند. به عنوان رایحه‌ای تازه می‌توانید کل سال و در فصول و موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کنید. 


13. دیویدوف وود بلند 

دیویدوف وود بلند

معرفی دیویدوف وود بلند 

این عطر منحصر به فرد که ملهم از زینو دیویدوف، بنیان‌گذار این خانه مُد می باشد، شعار او را نشان می‌دهد: «سودای برتری، لذت در زندگی.» این عطر با نُت نیروبخش مرکباتی روغن لیمو آغاز می‌شود که در تضاد با تازگی جوز و هل است. درخشش اولیه معرف وتیور با ریشه سلطنتی است که با شکوه بر قلب وود بلند حاکم است و با تندی بافت‌دار زعفران و دانه گشنیز تقویت می‌شود. عمق پرمایه‌ی این آکورد چوبی بدل به گرمای زنده‌ی پس‌رایحه می‌شود.» 


14. بنتلی ابسولوت 

بنتلی ابسولوت

معرفی بنتلی ابسولوت 

عطرِ شرقی چوبی بنتلی ابسولوت مردانه ویژگی اسرارآمیز و قوی عود را عرضه کرده و ردی از اسانس‌های پیچیده به جای می‌گذارد. نُت‌های بالایی شامل آمیزه‌ای قوی از زنجبیل، فلفل صورتی و کندر می‌شود که به دنبال آن، در کانون این ترکیب، رایحه پاپیروس، چوب صندل و سدر اطلسی می‌آیند. بخش پایه ما را با عنبر، عود قوی و خزه بیشتر گرم می‌کند.
شکل بطری این عطر مانند نسخه‌های مردانه‌ی قبلی، یک ادوتویلت 100 میلی‌لیتری است. برخلاف بطری‌های دردار کوچک، نسخه جدید شیشه مشکی مات و جزییاتی طلایی رنگ دارد.


15. لالیک انکر نویر 

لالیک انکر نویر

معرفی لالیک انکر نویر 

بطری مشکی نمادین که وتیور چوبی تیره را به نمایش می‌گذارد که پیچیده‌ترین نُت مردانه است. انکر نویر. کلاسیکی مدرن از لالیک. انکر نویر عطری‌ست که در ستایش چوب خلق شده است. نُت‌های بالای چوبی و تازه آن از سرو معطر طبیعی است. هسته جذاب آن نُت‌های اسرارآمیز وتیور، بوربن و وتیور هاییتی را با نُت‌های نافذ و گرم چوب کشمیر و مشک ترکیب می‌کند. 


16. باس باتلد اینتنس 

باس باتلد اینتنس

معرفی باس باتلد اینتنس 

باس باتلد اینتنس قدرت شخصیت مردانه را آشکار می‌کند. این عطر ترکیب بدیعی از نُت‌های چوب، ادویه و اشباع قوی روغن‌های ارزشمند است. برای مردانی که معنای موفقیت را بازتعریف می‌کنند. هم حساس و هم مطمئن به خود: نُت‌های بالای تند و زنده‌ی مرکبات با شیرینی دارچین و پایه‌ی قطعا مردانه‌ی چوب صندل و وتیور ترکیب می‌شود. لوکس و آشکارا مردانه.


17. کارتیر کلریشن پارفوم 

کارتیر کلریشن پارفوم

معرفی کارتیر کلریشن پارفوم 

دکلریشن پارفوم کارتیه که از روی این ادو پرفیوم مدل‌سازی شده است، 20 سال پس از نسخه اصلیش به بازار عرضه می‌شود. این عطر حاوی نُت‌های سدر، چرم و رگه‌های شرقی است. قوی‌ترین و عمیق‌ترین رگه‌های چوب، بالزامیک، چرم و نُت‌های تند را دارد. 
«عطری برای بیان امور مهم. عطری احساسی که ردی چوبی و تند بر جا می‌گذارد که رگه‌ای از تازگی به آن روح می‌بخشد.»
قرارگرفته در بطری سبک اصیل دکلریشن، با عصاره‌ای به رنگ عنبر که عمق و قدرت این عطرها را نشان می‌دهد.


18. فردریک مال فرنچ لاور 

فردریک مال فرنچ لاور

معرفی فردریک مال فرنچ لاور 

برای مردی که معمولا از پرفیوم استفاده نمی‌کند، کسی که به جذابیت عریان اعتقاد دارد و متکی به قدرت اغواگر ساده‌ی ظاهر زمختش است.
تازگی تند فلفل شیرین، سنبل خطایی و سرو کوهی در دریای چوبی سدر، نعناع هندی و وتیور ذوب می‌شود، در کنار صمغ زرد و کندر سرخ در افسون اسرارآمیز این رایحه طبیعی مردانه.


19. لالیک نکر نویر ال اکستریم 

لالیک نکر نویر ال اکستریم

معرفی لالیک نکر نویر ال اکستریم 

انکر نویر ال اکستریم با آکورد وتیور و سرو قوی خود شهوانیت مردانه را بازآفرینی می‌کند. قدرت و عمق تازه‌ی چوب به همراه سیلیج منحصر به فرد و فراموش‌نشدنی.

نُت‌ها

این آفرینش تازه، نُت‌های کانونی را برجسته می‌کند که شامل دو نوع وتیور، ترنج درخشان آمیخته با حس چوبی معطر تازه‌ی سدر و گردی درخت لامی در نُت‌های بالایی می‌شود. قلب انکر نویر ل اکستریم به این پالت چوبی غنا می‌بخشد. سوسن شیک و باارزش آکورد وتیور را محصور می‌کند.

 

کدام عطر چوبی مورد علاقه شماست؟

با اینکه عطرهای چوبی در میان آقایان محبوبیت بیشتری دارد اما هستند بانوانی که این رایحه خاص را دوست دارند و خرید عطر که بوی چوبی داشته باشد انتخاب همیشگیشان است. اگر شما هم از دوستداران رایحه چوبی هستید، در بخش کامنت ها، عطری که دوست دارید و دلیل انتخاب آن را با دیگر عطرافشانی ها در میان بگذارید.

 


قسمتی از مطلب برگرفته از thetrendspotter ترجمه و تنظیم توسط عطرافشان

نظرات کاربران (2 نظر)
بنتلی اینتنس عالی است ... باوجود اینکه فکر میکنم پخش ضعیفی داره ولی بوی شیک و خاص دارد
05 دی 1399 پاسخ تشکر

سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟