Rasasi - La Yuqawam Homme

رساسی لا یوکوام هوم

مردانه
کد کالا : ATR-36352
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : رساسی
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-36352
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 16
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Rasasi La Yuqawam Homme - رساسی لا یوکوام هوم

نخستین بار در سال 2012 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . از ویژگی های این عطر رایحه بسیار جذاب و طبع گرم آن می باشد و در دسته عطر های رایحه های شرقی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به آویشن ، تمشک ، زعفران ، یاس، گیاه درمنه، صمغ کندر ، کهربا، چرم ، روایح چوبی، جیر اشاره کرد.

برند رساسی
طبع گرم
سال عرضه 2012
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه آویشن ، تمشک ، زعفران
اسانس میانی یاس، گیاه درمنه، صمغ کندر
اسانس پایه کهربا، چرم ، روایح چوبی، جیر
نمره کاربران
La Yuqawam Homme-رساسی لا یوکوام هوم
رایحه
8.3
3 رای
ماندگاری
9
3 رای
پخش بو
8.3
3 رای
طراحی شیشه
7.7
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند رساسی
نظرات کاربران (10 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
کیفیت عطرش خوبه من این را به قیمت حدود 89 دلار در ایالات متحده خریدم. برای من عطرش خیلی جذاب بود ولی جای تعجب نداره و دو تا اسپری هم اصلا کافی نیست. ماندگاری آن 2 روز است اما پخش آن حدود 3 متر است.
09 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : سعید سعید Mehdi alyari

با سلام. عطر بسیار خوبیه، خیلی برتر از اینکه یک اسم عربی و استفاده محلی داشته باشه. من به طور اتفاقی در عمان با این عطر آشنا شدم. در صورتی که موجود نبود در عطرافشان، میشه از قشم، بندر خمیر یا بندرعباس تهیه کرد. یک بوی مرموز دودی داره که نمیدونم چیه، اون خیلی خاص و عالیه. حتی در هوای گرم کشورهای عربی هم استفاده میشه.
25 دی 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : سعید سعید دانیال

سلام به همگی.این کار از سال2015 ریفورموله شد و پرفورمنسش افت کرد ولی متاسفانه شرایط برای تست مهیا نیست و من نمیدونم بلایند بای کنم یا نه، لطفا اگه تولید بعد از 2015 رو تست کردید نظرتون رو در مورد پرفورمنس بیان کنید
سپاس از دوستان.
02 شهریور 1401 پاسخ تشکر

از دوستان خواهشمندم،اگر از تولیدات اخیر این کار تجربه ای دارند،به اشتراک بگذارند.اینکار بعنوان یک جایگزین برای توسکان لدر مشهور است و حتی خیلیها معتقد بودند که پرفورمنس بهتری از توسکان داره،ولی گویا تولیدات اخیر ضعیف هستند....جالبه اینکار در ایران عملا کمیابه و امکان تست قبل از خرید هم عملا وجود نداره.....با تشکر
21 مهر 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : احسان میثم معین خیاط

یکی دیگه از عطرایی که میگن کمی مشابه توسکان لدر ساخته شده. توسکان لدر رو تست نکردم ولی گودولفین رو دارم. این عطر خیلی تو بلاد کفر هایپ شده تاجایی که گفتم حتما باید بخرمش. به سختی تونستم از ترکیه تولید 2017 این کارو پیدا کنم و سفارش بدمش. همینقدر بگم که گودولفین در کنار این یه عطر چرمیه ظریف و خانومیه:-) تمشک خیلی قوی تو این عطر کار شده در کنار یه چرم تقریبا کمی انیمالیک. یه مقدار شیرینه که اصلا انتظار نداشتم. یه ماه پیش اشتباهی کردم و 5 پاف زدم و رفتم یه رستورانی. یادمه یکی از کارکنان اونجا بهم گفت ببخشید شدیدا بوی کوکا_یین میدید(نمیدونم اون چه بویی میده و چه شباهتی با این داره؟ ) منم با دست پاچگی گفتم اشتباه میکنید احتمالا.بنظرم تو فضای بسته 1 پاف و فضای باز نهایتا 2 پاف.ماندگاری 10_12 ساعت رو پوست با پخش سنگین تو 3_4 ساعت. ببخشید طولانی شد
02 دی 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Shahrokh سعید
سلام دوست عزیز ، کوکایین وقتی خالص میشه و پودری میشه که بیشترین فرم در دسترسه ، بوی حلالهای صنعتی پایه نفت شبیه به تینر روغنی و رنگ روغن که شدید هست میده که متفاوت از خود برگ کوکا هست، البته باعث نشه از عطرتون دلزده بشید، شاد باشید
04 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محمود سلطانی داریوش
درود بر شما
حقیقت از یه دوستی شنیدم کارای بعد 2015 اصلا پرفورمنس سابق‌و ندارن و یه پخش متوسط رو به بالا دارن اونم تا یک ساعت، اما شما تولید 2017 رو گرفتید و گفتین پرفورمنس فوق العاده قوی داره.
مطمئنید تولید 2017 بوده؟ بچ کد رو وارد کردید؟ یا اینکه 2017 خرید کردین؟
ممنون میشم راهنمایی کنید🌹
02 شهریور 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضا عطردوست

درود مدیرجان
این کار یا رامز از این برند امکان موجودیشون چقدره؟
09 مرداد 1399 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
فعلا مشخص نیست ، در صورت امکان موجود می شود.

سلام.میگن شباهت زیادی به توسکان لدر داره.موجود نمیشه؟
06 فروردین 1399 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
بررسی می کنیم

8
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
نظرم بعد چندین بار استفاده اینه که در کل عطره خوبیه یه عطره چرمی و انیمالیک( نه به وحشتناکیه گوچی گیلتی ابسولوت) و بنظرم بدرد دمای زیر 10 درجه میخوره و اصلا مناسب مکان های بسته نیست بخاطر پخش و ماندگاری وحشتناکش..اوایل اسپری در کنار تلخی چرم یه شیرینی هست که نمیدونم دقیقا چیه و یکم اذیتم میکنه..بعد مدتی شیرینی کم میشه و فقط تلخی چرم و یکمم زعفرون حس میکنم( یکمم عود حس میکنم شایدم اشتباه میکنم) ..2 و نهایتا 3 پاف بیشتر استفاده نشه چون یکم شبیه آدمای ترسناک میشید.
06 آبان 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علی معماری

شروع کمی ترش و بسیار بسیار تلخ و با شباهتی نزدیک به حلال های تینری شروع میشه بعد یکم تلخی افت میکنه ولی بازم تلخ چرمی و بوی رنگی که روی چرم میزنند.ادامه پیدا میکنه تا وقتی که در سطح پوست میشینه اونوقته که یه شیرینی امبری بهش اضافه میشه.
25 مرداد 1397 پاسخ تشکر

8
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
درود به همه عطر افشانی ها...این عطر rasasi Layuqawam چرا هیچ جای ایران پیدا نمیشه؟ من این عطر رو زمانی که یکی از اشناهام از خارج کشور اومده بود بوش کردم..فوق العاده بود..ترکیبی از مارلی godolphinو tuscon leather تام فورد با موندگاری و پخش بمب..قیمتشم حدود 90 دلار امریکاس..لطفا اگه کسی میدونه این کارو از کجا میشه پیدا کرد راهنماییمون کنه.
11 آذر 1396 پاسخ تشکر
سلام،اتفاقا چند روز پیش من دنبال این کار گشتم گیرم نیومد،ولی به نظر میرسه این شرکت رساسی از نظره کپی کردن خیلی حرفه ای عمل میکنه چون یکی از کاراش به اسمه Rumz al rasasi که کپیه کریده اونتوسه تابستون یکی از دوستام استفاده میکرد عالی بود باور کنید از خوده اونتوس بهتره ما 3 ساعت با هم بودیم مرتب بوش زیره بینیه من بود.من فکر کنم این و باید امارات پیدا کرد.
11 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Shaghayegh
واقعا حرفه ای عمل شده من که خیلی ازش خوشم اومد..اگه بیاد ایران قیمتش حدودا 300 تومن میشه درحالی که من به یه سایت که از امازون جنس هارو خریداری میکنن و داخل ایران تحویل میدن ازشون درمورد این محصول پرسیدم گفتن تا بیاد دم منزلتون 600 تومن درمیاد(80 دلار در امازون)که بیخیالش شدم..امیدوارم اجناس این برند خیلی سریع تر به ایرانم بیاد.
11 آذر 1396 پاسخ تشکر
شما که استفاده کردی تا نوته پایانیش خوب بود؟چون بعضی شرکتا که یه عطر و کپی میکنن همون نوته ابتداییشون خوبه وقتی یه خورده میگذره خراب میشه.
11 آذر 1396 پاسخ تشکر
سلام پویا ادی جان
چند وقت بود بعد از مدتها خوندن نظرات عطر افشان میخواستم همین روز ها اکانت عطرافشان بسازم که خوب نمیساختم با خوندن نظر شما بخاطر این که جواب شما رو بتونم بدم همین الان ساختمش , این کار رساسی رو من توی بندرعباس دیدم که از دبی میارن به قیمت حدود ۴۵۰ هزار تومن به فروش میرسه که البته این قیمت بعد از گرونی عطر ها که این چند وقته بخاطر ارز گرون شدن ,من قیمت اخر رو نپرسیدم شاید تخفیف خوبی هم میداد فقط خواستم بگم که این کار رو توی بندرعباس میتونی پیدا کنی
11 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Pouya edi
نه کاملا باکیفیت بود و تغییر نوت ها حس میشد(البته به قیمتشم باید توجه کرد نسبت به تام فورد)..دو پافی که من زدم ماندگاری و پخشش از تام فورد بیشتر بود و شیرین تر بود.
11 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : احسان

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟