معرفی 15 عطر زنانه ارزان و پرفروش زیر 1 میلیون

معرفی 15 عطر زنانه ارزان و پرفروش زیر 1 میلیون

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 3 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطر ارزان زنانه متناسب با استایل شمابرترین عطر های زنانه ارزان و اقتصادی1. پلیس فوربیدن زنانه2. سارا جسیکا پارکر لاولی3. ایو د سیستل سندرلینگ4. کالوین کلین بیوتی5. الیزابت آردن گرین تی6. بریتنی اسپیرز بیلیو7. جنیفر لوپز استیل8. ایسی میاکه پلیتس پلیز ادو پرفیوم 20139. بریتنی اسپیرز میدنایت فانتزی10. آرماف کلاب دی نایت زنانه11. اس تی دوپونت بلانک12. کالوین کلین سی کی این تو یو زنانه13. دیویدف کول واتر زنانه14. کالوین کلین شیر بیوتی15. گس بای مارسیانو زنانهشما چه عطرهای زنانه ای با قیمت مناسب می شناسید؟

عطر ارزان زنانه متناسب با استایل شما

بسیاری از ما در این روزها و به‌دلیل مشکلات اقتصادی پیش‌آمده، مجبور به پایین آوردن هزینه‌های زندگی خود هستیم. از این رو،‌ شاید گمان کنیم که دیگر نمی‌توانیم به‌سادگی از پس خرید اکسسوری‌هایی مانند عطر و ادکلن بربیاییم! اگر شما هم این‌طور فکر می‌کنید، بهتر است بدانید که ‌سخت در اشتباه هستید. چرا؟ چون عطر و ادکلن در دنیای مدرن امروز، جزوی از استایل شخصی شما محسوب می‌شود و به‌هیچ عنوان یک اکسسوریِ صرف به حساب نمی‌آید. بنابراین بهتر است به‌جای حذف آن، با گزینه‌های ارزان‌تر اما متناسب با استایل و سلیقه شخصی‌تان آشنا بشوید تا بتوانید عطری برازنده شخصیت خود اما با قیمت مناسب داشته باشید. در این مقاله سعی شده است تا عطرهای زنانه‌ای با قیمت مناسب اما کیفیت و رایحه خوش، به شما معرفی شود. 

برترین عطر های زنانه ارزان و اقتصادی

1. پلیس فوربیدن زنانه

پلیس فوربیدن زنانه

یک عطر عطر زنانه ارزان شیک ایتالیایی با قیمت بسیار عالی که از سال 2016 به بازار آمد. پلیس فوربیدن زنانه، عطری گرم است که در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار می‌گیرد. لطافت عطرِ وانیلی که در نت پایانی فوربیدن نهفته شده است، آن را به رویایی دل‌انگیز برای شب‌های سرد پاییزی و زمستانی تبدیل کرده است. ترکیب رایحه شکوفه بادام با لیمو ترش و بادام در نت آغازین این عطر، ترکیبی متعادل بین تلخی، شیرینی، خنکی و گرمی به وجود آورده است. ما در نت میانی با 2 رایحه ساده اما بسیار شگفت‌انگیزِ کارامل و یاس مواجه هستیم؛ ترکیبی که بر گرمای دلخواه و ماندگاری مطلوب این عطر تاثیر قابل توجهی داشته است! درنهایت هم اینکه نت پایانی این عطر با در کنار هم قرار دادن رایحه وانیل و چوب صندل سفید به پایان می‌رسد تا هیچ‌ خانم خاص‌پسندی نتواند به‌سادگی از کنار پلیس فوربیدن بگذرد. 

2. سارا جسیکا پارکر لاولی

سارا جسیکا پارکر لاولی

لاولی، ادکلن زنانه خوشبو و ارزان و متعلق به برند سارا جسیکا پارکر است که از سال 2005 وارد بازار عطرهای زنانه شد و توانست برای سال‌های متمادی در گروه عطرهای پرفروش قرار بگیرد. این عطر آمریکایی بیشتر به درد آن گروه از افرادی می‌خورد که دوست دارند همیشه خط بویی از خود برجای بگذارند و کنجکاوی دیگران درباره عطر مورد استفاده‌شان را برانگیزند. خنکا و گرمای متعادلی که در لاولی وجود دارد، آن را به عطری همه‌پسند برای مصارف روزانه تبدیل کرده است. روایحی مانند اقاقیای پالیساندر، نارنگی ماندارین، ترنج و لاوندر در نت آغازین این عطر خودنمایی می‌کنند. نت میانی از روایح گل‌فامی مانند ارکیده،‌ زنبق و نعنا تشکیل شده است و نت پایانی با جادوی روایح مشک‌اندود و چوبی به اتمام می‌رسد تا بتواند به خوبی نظر خانم‌های شاداب و جسور را به خود جلب کند. 

3. ایو د سیستل سندرلینگ

ایو د سیستل سندرلینگ

عطر زنانه ارزان، گرم و معتدل در گروه بویایی چایپر گلی! سندرلینگ یک عطر نسبتا پرطرفدار است که به دلیل گرمای مطلوب خود می‌تواند گزینه مناسبی برای روزها و شب‌های سرد پاییزی و زمستانی باشد. قرارهای خاص و عاشقانه، مهمانی‌های نیمه‌رسمی یا مناسبت‌های دوستانه، زمان و مکان مناسبی برای استفاده از ایو د سیستل سندرلینگ هستند. این ادکلن زنانه ارزان قیمت در نت آغازین خود با ترکیب روایحی مانند ترنج، گل جعفری و ترکیبات سبز، خنکای دلپذیری را به شما منتقل می‌کند. در نت میانی با ترکیب یاس سفید، رز و یاس بنفش، گرمای لذت‌بخش خود را در تمام وجودتان پخش می‌کند و در نت پایانی هم با کنار هم قرار دادن عطر وانیل با مشک و روایح چوبی، نقطه عطف خود را به رخ می‌کشد تا نتوانید به‌سادگی قید داشتن آن را بزنید!

4. کالوین کلین بیوتی

کالوین کلین بیوتی

کالوین کلین جزو برندهای آمریکایی پرطرفدار در میان بسیاری از خانم‌ها و آقایان جوان است. این برند که در دهه‌های اخیر تولید عطر و ادکلن را هم آغاز کرده، توانسته است تا با معرفی سبک‌های مختلف عطر به بازار، نظر بسیار از افراد خاص‌پسند را به خود جلب کند. کالوین کلین بیوتی، یکی از عطرهای بسیار ساده و در عین حال، خوش‌رایحه است که می‌تواند انتخاب شیکی برای تمام روزهای سال، به‌خصوص روزهایی که هوا کمی خنک‌تر است، باشد. ادکلن زنانه ارزان و خوشبو کالوین کلین بیوتی از سال 2010 و به عنوان یک عطر معتدل به بازار معرفی شد. این عطر گل‌فام در نت‌های آغازین، میانی و پایانی خود،‌ تنها از 3 رایحه ساده اما قوی تشکیل شده است. گل ختی، یاس و سدر، روایح تشکیل‌دهنده بیوتی هستند. بسیاری از طرفداران این عطر ادعا می‌کنند که رایحه‌ی غالبِ یاس در بیوتی،‌ حس نوستالژیک و خاطره‌انگیزی به این عطر می‌دهد و کاری می‌کند که آنها در زمان سفر کنند و خاطره خوش شب‌نشینی در شب‌های خنک پایان تابستان را از ذهن‌شان بگذرانند.  

5. الیزابت آردن گرین تی

الیزابت آردن گرین تی

مدل گرین تی از الیزابت آردن، حدود 22 سالی می‌شود که به‌عنوان یک ادکلن زنانه خوب و ارزان و خنک، مرکباتی و معطر،‌ وارد بازار عطرهای بهاری و تابستانی زنانه شده است. گرین تی یا چای سبز، چنان ترکیب سحرآمیزی از گرما، خنکی و شیرینی را در خود جای داده است که تقریبا هیچ‌کس نتواند در برابر رایحه دلربای آن مقاومت کند. شاید بتوان ادعا کرد که امکان ندارد شما این عطر را استفاده بکنید و بازخوردهای بسیار مثبت اطرافیان را درباره آن نبینید و نشنوید! شروع انفجاری روایح در نت‌ آغازین، لطافت آنها در نت‌ میانی و دل‌فریبی این روایح در نت‌ پایانی، همه و همه باعث می‌شوند که شما پس از بوییدن گرین تی یا همان چای سبز، حس خوش سرزندگی را همراه با وقار و آرامش زنانه در وجودتان تجربه کنید. قرار گرفتن تنوع روایحی مانند رایحه درخت لیمو ترش، ترنج، شمعدانی، کهربا، مشک، زیره، تخم کرفس، نعنا، جیر، خزه درخت بلوط، یاس، رازیانه،‌ گل میخک و چای در کنار یکدیگر، الیزابت آردن گرین تی را به عطری جادویی و مسحورکننده برای بسیاری از خانم‌ها تبدیل کرده است. به‌طوری که خیلی‌ها ترجیح می‌دهند تا امضای خط بوی خود در بهار و تابستان را به نام گرین تی بزنند!

6. بریتنی اسپیرز بیلیو

بریتنی اسپیرز بیلیو

بیلیو، عطری خنک، گل‌فام و میوه‌ای است. این عطر آمریکایی در سال 2007 به بازار آمد و خیلی زود توانست نظر خانم‌های جوان، شاداب و جسور را به خود جلب کند. در نت آغازین بریتنی اسپیرز بیلیو، ترکیبی از رایحه گواوا و نارنگی ماندارین را می‌شنویم. در نت میانی به شکوفه لیمو ترش و پیچ امین‌الدوله می‌رسیم و در نت پایانی هم با ترکیب پرالین، کهربا و نعنا هندی مست می‌شویم. تعادل خنکی که در این عطر وجود دارد، باعث می‌شود که استفاده از آن در روزهای گرم سال یا فضاهای سرپوشیده، بسیار دلپذیر و خاطره‌انگیز شود. بیلیو، عطری لطیف و جوان‌پسند است که می‌تواند به‌صورت روزانه یا در مهمانی‌های خودمانی و دوستانه مورد استفاده قرار بگیرد تا حس خوش سرزندگی را به اطرافیان شما منتقل بکند. 

7. جنیفر لوپز استیل

جنیفر لوپز استیل

جنیفر لوپز استیل بیش از 17 سال است که همواره در گروه عطرهای خنک پرطرفدار قرار داشته است. این عطر زنانه ارزان و گل‌فام می‌تواند به‌سادگی نظر بسیاری از اطرافیان را به شما و حُسن‌ سلیقه‌تان جلب کند و با رایحه آرام‌بخش خود، حس لطافت شیرین و زنانه‌ای را به شما منتقل کند! جنیفر لوپز استیل با تلفیق روایحی مانند چای، سیب، نارنگی ماندارین، برنج، رز، پیچ امین الدوله، فریزیا، یاس، شکوفه پرتقال، زنبق، مشک، کهربا، چوب صندل سفید و فلفل، به‌سادگی توانسته است تا نظر خانم‌های سخت‌پسند و البته خاص‌پسند را به سمت خود بکشاند. اگر اهل عطرهای گل‌فام باشید، می‌توانید این عطر را به عنوان عطر روزانه خود انتخاب کنید و با تایید مثبت دیگران نسبت به رایحه دل‌انگیز آن، مست غرور از این انتخاب برازنده‌تان بشوید. خنکای متعادل جنیفر لوپز استیل باعث شده است که شما بتوانید آن را برای مهمانی‌های نیمه‌رسمی، دوستانه یا قرارهای عاشقانه‌تان هم گزینه مناسبی بدانید. 

بیشتر بخوانید : معرفی 12 عطر ارزان‌قیمت برای جایگزینی با عطرهای گران‌قیمت معرفی 12 عطر ارزان‌قیمت برای جایگزینی با عطرهای گران‌قیمت

8. ایسی میاکه پلیتس پلیز ادو پرفیوم 2013

ایسی میاکه پلیتس پلیز ادو پرفیوم 2013

پلیتس پلیز، یک عطر زنانه گرم ژاپنی در گروه بویایی چایپر گلی است. این عطر برای نشان دادن تمامیت خود، نیاز به زمان دارد! یعنی شاید در دقایق اول بعد از افشاندن آن روی پوست یا لباس‌تان، احساس پشیمانی شدیدی داشته باشید اما اگر تنها چند دقیقه به آن فرصت بدهید، روایح تند و تیز اولیه، جای خود را به روایحی ملایم، خوشمزه، شیرین، خامه‌ای و پودری می‌دهند! رایحه بنفشه و شیرینی ماکارون در نت آغازین این عطر در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند. گل صدتومانی و گل نخود در نت میانی خودنمایی می‌کنند تا حس غریب و آشنایی به شما بدهند. نت پایانی هم با ترکیب رایحه وانیل و نعنا هندی به پایان می‌رسد تا شیرینی دلپذیر این عطر را ماندگار کند. اگر اهل شیرینی‌ها و روایح گل‌فام باشید، به‌طور حتم می‌توانید با انتخاب پلیتس پلیز، جسارت و سرزندگی خود را به‌خوبی به رخ بکشید.

9. بریتنی اسپیرز میدنایت فانتزی

بریتنی اسپیرز میدنایت فانتزی

میدنایت فانتزی، عطری گرم از برند بریتنی اسپیرز است که با رایحه گل‌فام میوه‌ای خود از سال 2006 به بازار بهترین عطر های زنانه ارزان معرفی شد. این عطر در نت آغازین خود با جسارتی وصف‌ناشدنی، روایح ترش و شیرینی مانند آلو و آلبالو را در کنار یکدیگر جای داده است. در نت میانی به ترکیب ملایمی از روایح گل‌فام مانند ارکیده، فریزیا و زنبق دست زده است. درنهایت هم نت پایانی را با ترکیب وانیل، مشک و کهربا به پایان رسانده تا ماندگاری و پخش بوی این عطر پاییزی و زمستانی را قوت ببخشد. شیرین شیکی که در این عطر وجود دارد، باعث شده است تا خانم‌های خاص‌پسند، استفاده از آن را در شب‌ها و روزهای سرد پاییزی و زمستانی فراموش نکنند. قرارهای خاص عاشقانه، مناسبت‌های عاشقانه یا مراسم رسمی، بهترین زمان استفاده از میدنایت فانتزی هستند تا به‌خوبی حس شادابی و در عین‌حال، شیک‌پسندی شما را به طرف مقابل‌تان القا کنند. 

10. آرماف کلاب دی نایت زنانه

آرماف کلاب دی نایت زنانه

کلاب دی نایت یا کلاب د نویت زنانه، یک عطر معتدل، گل‌فام و میوه‌ای است که در سال 2014 به بازار بهترین عطر های زنانه ارزان معرفی شد. این عطر در نت آغازین خود، ترکیب دلپذیری از مرکباتی مانند ترنج، پرتقال و گریپ فروت را در کنار هلو در خود جای داده است. در نت میانی با گنجاندن ترکیباتی مانند سرخالو، شمعدانی، رز و یاس در کنار هم، رایحه جذاب، شیرین و لطیفی ایجاد کرده است. در نت پایانی هم با ترکیب روایح وانیل، مشک، خس‌خس و نعنا هندی،‌ باعث ایجاد تعادل در تلخی، شیرینی، گرمی و خنکی نهایی عطر شده و ماندگاری رایحه کلایب دی نایت را قوت بخشیده است. شیرینی دلربای این عطر به‌اندازه‌ای مطلوب است که می‌توان به‌سادگی آن را به عطر روزانه خود در فصل‌های بهار و پاییز، یا حتی اواخر زمستان هم تبدیل کرد. مراسم نیمه‌رسمی، مهمانی‌های دوستانه یا قرارهای کاری می‌توانند فرصت مناسبی برای استفاده از کلاب د نویت باشند. 

11. اس تی دوپونت بلانک

اس تی دوپونت بلانک

اس تی دوپونت بلانک یا دوپوند سفید، یک عطر فرانسوی خنک و بسیار پرطرفدار است که با رایحه دل‌انگیز و گل‌فام خود از سال 2006 به بازار آمد. روایحی مانند انگور فرنگی سفید، نارنگی و شلیل، نت آغازین این عطر را تشکیل می‌دهند تا از همان ابتدای کار، ظرافت زنانه این عطر را به رخ بکشند. در نت میانی، روایحی مانند رز، گل محمدی، گل برف، گل نخود و شکوفه پرتقال خودنمایی می‌کنند تا جادوی این ترکیبات بتواند به سرعت نگاه دیگران را به سمت شما و انتخاب شیک‌تان خیره کند. در نت پایانی هم ما با ترکیب گل آفتاب‌پرست، مشک، کهربا و چوب کشمیر مواجه هستیم تا درنهایت عطری چوبی و گل‌فام را با تعادل دل‌انگیزی در شیرینی و خنکی داشته باشیم. این عطر زنانه ارزان و خوشبو برای استفاده در مهمانی‌های روز، مراسم نیمه‌رسمی و قرارهای خاص و دوستانه بسیار مناسب است. پخش بو و ماندگاری بسیار عالی این عطر هم باعث می‌شود که بتوان آن را برای استفاده روزانه در محیط‌های کاری هم مناسب دانست. 

12. کالوین کلین سی کی این تو یو زنانه

کالوین کلین سی کی این تو یو زنانه

سی کی این تو یو زنانه، عطری خنک در گروه بویایی شرقی و گل‌فام است که از سال 2007 به بازار بهترین ادکلن های زنانه ارزان معرفی شده است. این عطر آمریکایی، نت آغازین خود را با روایحی ساده اما خاص و خنک مانند انگور فرنگی سرخ، دارابی و ترنج شروع می‌کند. نت آغازین این عطر، یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. سی کی اینتویو در نت میانی، ترکیب جادویی کاکتوس و ارکیده را در خود جای داده است تا بتواند به سادگی شما را مسحور عطر غریب و آشنای خود بکند. در نت پایانی هم رایحه وانیل و کهربا در کنار سرخس جای گرفته‌اند تا شگفتی مجموع روایح را در این عطر رقم بزنند. ماندگاری و پخش بوی مناسب این عطر باعث می‌شود که انتخاب خوبی برای استفاده روزانه باشد. خانم‌های جوان یا خانم‌های خاص‌پسند در سنین میانسالی می‌توانند این عطر را به‌عنوان یکی از عطرهای مورد استفاده در دورهمی‌های خود در نظر بگیرند. 

13. دیویدف کول واتر زنانه

دیویدف کول واتر زنانه

دیویدف یک برند سوییسی است که مدل کول واتر از سری عطرهای زنانه خود را در سال 1996 به بازار معرفی کرد. این عطر دل‌فریب، هنوز هم بعد از گذشت 2 دهه، همچنان عطری خنک و با رایحه‌ای نوستالژی و دوست‌داشتنی محسوب می‌شود. کول واتر زنانه در گروه بویایی گل‌فامِ آبزی قرار می‌گیرد و برای استفاده روزانه یا مناسبت‌های دوستانه بسیار مناسب خواهد بود. رایحه خنک و در عین حال شیرین و لطیفی که از این عطر استشمام می‌شود، آن را به گزینه خوبی برای خانم‌های جوان و میانسال تبدیل کرده است. روایح بسیار فراوانی که در کول‌ واتر جای گرفته‌اند، باعث شده‌اند تا این عطر زنانه ارزان، عطری مناسب برای افراد سخت‌پسند هم باشد. شما با استشمام این عطر، ترکیب روایحی مانند آناناس، انگور فرنگی سیاه، گل برف، عسل، طالبی، مشک، هلو، چوب صندل سفید، وانیل، رز، تمشک، توت سیاه، نیلوفر آبی، لاله مردابی، مرکبات و ترکیب کالون را خواهید شنید.

14. کالوین کلین شیر بیوتی

کالوین کلین شیر بیوتی

شیر بیوتی، عطری خنک و با گروه بویایی گل‌فام میوه‌ای از برند محبوب کالوین کلین است. این عطر در سال 2012 به بازار عرضه شد و به دلیل داشتن رایحه‌ای سبک، لطیف و دلنشین، به سرعت مورد استقبال بسیاری از دوستداران عطر و ادکلن قرار گرفت. شیر بیوتی هم جزو عطرهایی است که باید چند دقیقه پس از افشاندن، به آن فرصت بدهید تا رایحه جادویی و دل‌انگیز خود را به خوبی در فضا منتشر و شما را شیفته خود بکند. در نت آغازین این عطر از ترکیب رایحه دانه‌های قرمز و ترنج استفاده شده است تا شما بلافاصله احساس خوش حضور در یک بوته‌زار تمشک یا باغ مرکبات را داشته باشید. در نت میانی، ‌روایح گل صد تومانی، گل سوسن و یاس در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا لطافت زنانه این عطر را دو چندان کنند. نت پایانی هم با وانیل، چوب صندل و مشک، اوج دلربایی این عطر را به همراه دارد تا بتواند تعادل مطلوبی بین روایح تلخ و شیرین، یا گرم و سرد ایجاد کند. 

15. گس بای مارسیانو زنانه

گس بای مارسیانو زنانه

گس بای مارسیانو زنانه به عنوان یک عطر گرم زنانه آمریکایی در سال 2007 به بازار آمد و در گروه عطرهای گل‌فام و میوه‌ای قرار گرفت. روایح کارامبولا، گریپ‌فروت و هل، نت آغازین این عطر را تشکیل می‌دهند تا از همان ابتدا، شیکی این عطر را به شما نشان بدهند. در نت میانی، روایح پیچ امین‌الدوله، یاس و گل صدتومانی در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند تا گس بای مارسیانو را به عطر مناسبی برای مراسم و مهمانی‌های خاص تبدیل کنند. نت پایانی این عطر هم با روایح چوبی، وانیل و مشک به پایان می‌رسد تا پخش و ماندگاری بوی شگفت‌انگیزی از آن بر جای بگذارد. روزها و شب‌های سرد پاییزی و زمستانی، بهترین زمان استفاده و درخشش این عطر هستند. 

 

شما چه عطرهای زنانه ای با قیمت مناسب می شناسید؟

نظرات خود را با ما در قسمت کامنت‌ها درمیان بگذارید و بگویید کدام یک از عطرهایی که در این مقاله معرفی کردیم انتخاب شماست؟ تجربه استفاده کدام یک از ادکلن های زنانه ارزان را دارید؟ عطر زنانه ارزان دیگری که قیمت مناسب داشته باشد می شناسید؟

بیشتر بخوانید : معرفی 15 عطر مردانه ارزان و پرفروش  زیر 1 میلیون معرفی 15 عطر مردانه ارزان و پرفروش زیر 1 میلیون


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟