PARFUMS de MARLY - Nisean

پارفومز د مارلی نیسان

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-32679
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : پارفومز د مارلی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-32679
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 320
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
16,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    25
  • نمی پسندم
    16
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    19
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    4
  • رسمی
    23
تعداد رای های ثبت شده : 120
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Nisean از رزینهای عود مانند، چوب درخت سرو و نعناع هندی ساخته می شود. ترکیبی روحنواز با مواد چرمی احساس برانگیز که با مواد دودی و شیری بهبود یافته است.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند پارفومز د مارلی
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
مناسب فصل زمستان
اسانس اولیه لابدانیوم، زعفران
اسانس میانی روایح گلی
اسانس پایه نعناع هندی ، روایح چوبی
نمره کاربران
Nisean-پارفومز د مارلی نیسان
رایحه
8.1
34 رای
ماندگاری
8.4
34 رای
پخش بو
8
34 رای
طراحی شیشه
8.5
34 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند پارفومز د مارلی
اخبار برند پارفومز د مارلی
عطرگرام
نظرات کاربران (35 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
یه عطر سنگین با رایحه ای ترش و هم شیرین. مخصوص یک قرار عاشقانه که ابهت مردانه را به رخ بکشد. فوق العاده است به نظرم
10 آبان 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی فاطمه فیضی

درود

اسب دیگری از مارلی ،
Nisean (نیسیَن) یکی دیگر از اسب های مورد علاقه لویی پانزدهم ،
اسبی از امپراتوری پارس ، اسب پادشاهان ایران باستان ،
اسبی از منطقه نیسایا در دامنه های جنوبی زاگرس،
اسب نیسایی ...

نیسین عطری با طبع گرم با روایح صمغی ، ادویه ای ، گلی ، چوبی و چرمی میباشد .
رایحه رز در این عطر بسیار زیبا و دلربا میباشد.
حس رایحه محرک چرم به خاطر وجود نت لابدانیوم میباشد.
یک فضای شیک و هوس انگیز ،
با پخش و ماندگاری خوب

[EDITED] 1401/06/30 11:17
30 شهریور 1401 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : کوروش Neurostyle

8
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
به نظر بنده بی شک بهترین کار مارلی هست، بازخورد هایی که از این عطر گرفتم از هیچ عطر دیگه ای نگرفتم. کیفیت رایحه فوق العاده بالا، طبع معتدل رو به گرم، مناسب همه اوقات سال به جز روز های تابستان با تیپ رسمی مخصوصاً کت و کاپشن چرم😎، پکجینگ مارلی هم که نیاز به تعریف نداره، خوبیش اینه که کمتر کسی با این کار مارلی آشناست فلذا بوی خاص و امضای خود را خواهید داشت.
16 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : سالمی mohsen

سلام و درود،
از کارهای مارلی این دومین محصولی هستش که گرفتم، قبلا کالان رو هم استفاده کردم، خوب همان طور که دوستان اشاره کردند نیسان فضای خاصی داره، یه کار متفاوت بر محور چوب و پچولی و زعفران و نت های دیگه، یه فضای گرم، تند و نسبتا تاریک و مناسب مهمونی های شبانه، حسی که من ازش گرفتم شبیه بوی ظرف سرکه یا مشروبی رو داشت که فرض کنید جنس ظرف از چوب باشه و اون سرکه یا مشروب سال ها در اون باقی مونده و نم سرکه یا مشروب از ظرف چوبی بیرون زده،
طبیعتا یه کار شیک، خاص و باکلاس کاملا مردانه هستش که به نظرم مناسب سن بالای 45 سال باشه، البته این گونه روایح عام پسند نیستند و شاید برای استفاده در محیط اداری چندان مناسب نباشه و با توجه به قیمت بالای اون، خرید بدون تست را اصلا پیشنهاد نمیکنم،
برای استفاده در فصل پاییز و زمستان و خصوصا برای شب ارزشمنده ، ماندگاری بالایی داره اما به لحاظ پخش بو در حد بعضی کارهای دیگه مارلی مثل کالان نیست ولی به شرط اسپری بیشتر خوبه و راضی کننده،
اولین بار که بوی نیسان رو استشمام میکنید به احتمال زیاد با خودتون میگید که این بو رو قبلا جایی حس کردید اما نمیدونید کجا، این عطر به نظرم تلخ نیست و البته شیرین هم نیست،
نمره ای بهش میدم در مجموع حداکثر 8 از 10
با تشکر،
16 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : محمد علی پناهی نیکو رضا یگانه

پارفومز د مارلی نِسییان، رویال اسنس
شاهزاده تاریکی!

چند روزه که دارم با خودم کلنجار میرم که در وصف این عطر چی بنویسم. ولی واقعا حال و هوای بعضی عطرها قابل توصیف نیست! فقط باید بویید، و غرق لذت شون شد...
نِسییان رویال اسنس یکی از اون کارهایی هست که واقعا ادم رو مسحور خودش میکنه! جذاب، با ابهت و دلنشین و نمایانگر ذات سلطنتی!!
عجیبه که این کار خیلی مهجور مونده و نسبت به بقیه کارهای مارلی، مشهور نیست. در تجربه ای که تا حالا از برند مارلی داشتم، بنظرم که لیتون محبوب ترین شون هست. اما جاذبه و صلابتی که این عطر داره واقعا در حد کارهای نیش هست.
از همون ابتدای عطر، انگار وارد جنگلی مه آلود و تاریک میشید که حضوری گرم و مرموز، از دوردست شما رو به سمت خودش فرا میخونه! روایح کندر و بخور، خالق این حالت رمزآلود، پیچیده و کمی گرم هستن که در کنار روایح جدی چوبی و رایحه خاکی و گرفته پچولی، فضایی ماورایی خلق میکنن. آکورد چرم در این عطر، حاصل بخور و زعفران هست که در هاله ای شمعدانی و لادن، تجربه جدیدی از چرم رو واسه من ایجاد کرد. آکوردی ضعیف از گلهای معطر (بهاری و رز گونه) هم در پشت صحنه احساس میکنم که باعث تعادل فوق العاده حرفه ای این عطر خوش ساخت میشه. نهایتا روایح سدر در کنار چوبهای اعلا، کار رو جدی تر میکنن.
مجموع این حالات همون فضای تاریک و رمزالود رو ایجاد میکنه که تا حدی گرم و گلی هست. حقیقتا کیفیت کار خیلی خوبه و در حالیکه از روایح تاریک استفاده میکنه، بسیار خوش ساخت و متعادل هست. روایح غالب این عطر، لابدانیوم و پچولی هستن. نکته قابل توجه اینه که ممکنه این عطر با سلیقه همه جور درنیاد. بیشتر مناسب دل خودتون هست و بعید میدونم همه پسند باشه. خیلی ها اون رو با عطر محبوب Jubilation XXV از آمواژ مقایسه کردن که نشون دهنده فضای کلی مرموز و باکیفیت اون هست.
این عطر بیشتر مردونه هست و برای سنین بالای 30 سال در فصل های سرد مناسبه. نِسییان پخش خوب و ماندگاری عالی داره و به خوبی با لباس های تیره و شال و کلاه مشکی، همچون رنگ بطری خودش، ست میشه. کسانی که عاشق فضاهای تاریک و مرموز هستن، این عطر رو از دست ندن...

نمره 9.5 از 10
03 بهمن 1400 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : رضا یگانه Ramtin M

سلام و احترام به همه دوستان عزیزم:
نیسان یکی از اسب های بالدار و با شکوه مارلی هست. کاری جذاب و متغییر در هرم بویایی و دارای آکورد های مختلف و جذاب.
شروعی فلورال - چوبی ، خاص و اغواکننده که با حجم غلیظی از نت های گلی به معیت روایح چوبی توجه مخاطب رو به خودش جلب میکنه. روایح گلی خیلی زیبا و بعد از گذشت حدود 10 دقیقه آرام آرام فید میشن و جای خودشون رو به پچولی و زعفران و یه نت خیلی محو از شمعدانی میدند. این مرحله از کار خیلی مردانه تر و جدی و دارک میشه. یه آکورد و هرم بویایی متفاوت نسبت به آغاز کار. رایحه ای چوبی و تلخ و نیمه کلاسیک که سن پوشش کار رو خیلی بالا میبره. درای داون کار هم با اضافه شدن عود و گایاک خیلی مستحکم تر و سنگین تر میشه و کاملا با یه کار سنگین و سفت سر و کله خواهیم زد. من شخصا با شروع کار بیشتر هیجان زده شدم تا مید نت و درای داون اون و علتش هم اینه که فقط شروعی خاص و جذاب رو برای طراحی در نظر گرفتند و مابقی عمر عطر رو میشه تو کارهای دیگه ای هم پیدا کنید.
پخشش و ماندگاری متوسط به بالا رو میتونیم برای این کار در نظر بگیریم و به اعتقاد من بجز شروع کار که فلورال هست جنسیت عطر کاملا مردانه طراحی شده.
خوشبو و شاد باشین همگی
04 دی 1400 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : آرش محمدرضاسپهی

9
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
مارلی یه جادوگر تمام عیاره. کاراش سحرانگیزه.نیسان اگر چه قدرت و پخش لیتون رو نداره ولی به همون اندازه دوست داشتنی و دلچسبه.
03 مرداد 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Ramtin M marjanmohamadi

چند سال پیش کمد چوبی خیلی خیلی قدیمی داشتیم ک از رطوبت زیر زمین پوسیده شده بود وداخلش پر از کتاب و خرت و پرت بود وقتی درشو باز میکردی یا نزدیکش میشدی دقیقا بوی مارلی نیسان رو میداد !! بوی تاریک کلاسیک... نمیدونم درست حدس میزنم یا نه ولی من رو بیشتر یاد تام فورد عود وود میندازه که متاسفانه تمومش کردم و نمیتونم درست باهاش مقایسه اش کنم..
20 تیر 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : داریوش شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh

دست مریزاد به عطار این عطر که نمیدونم کیه. چه ترکیب اصولی و دقیقی از تعدادی نت پر کاربرد که نتیجه اش شده خلق یک رایحه زیبا. عطری با رایحه چوبی و خاکی قدرتمند ناشی از پاتچولی و چوب در کنار رایحه ادویه ای زعفران و فلفل صورتی با همراهی بوی صمغی الیبانوم و گل لادن که تبدیل میشه به یک عطر چوبی، خاکی، اسپایسی و بالزامیکی. تو این نمایش هنرمندانه قدرت چوب، پاتچولی، صمغ و زعفران از بقیه نت ها بیشتره. کمی جا هم برای گلها بزاریم اما حقیقتش گلها حرف زیادی برای گفتن ندارن. اصل کار همون پاتچولی، چوب، زعفران و بوی صمغی الیبانوم و لادنه. این پاتچولی عجب بویی داره و چه وجه چوبی و خاکی و تاریک زیبایی به عطر میده. عاشقشم. تو هر عطری که رایحه غالب بوده منو شیفته اون عطر کرده. تو زینو که دیگه غوغا میکنه. این عطر رایحه کاملا نیشی داره و کار ارزشمندیه اما متاسفانه مهجور مانده و کمتر کسی سراغش میره. از نظر بنده یکی از کارهای خوب چوبی، اسپایسیه. پخش و ماندگاری عالی. سن استفاده بالای 30 و با تیپ رسمی.
02 تیر 1400 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : سیامک حاج نبیان مجید سلطانی
دوست گرامی جناب اعظمی
درود برشما، شما داغ بنده را تازه کردید متاسفانه هنوز ۵ میل استفاده نکرده بودم که توی یک سرقت دزدیدنش ازم رایحه را بخوبی تشریح کردید فقط تاکید به پرفورمنس کار کنم بارها صبح ۵ پاف زدم و حدودای ۱۲ شب از فاصله دو متری بازخورد گرفتم به همراه کارلایل یکی از سلاطین خط بو و پخش بو هست ایشون
03 تیر 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : جاویدان کامبیز سخی
درود بر شما دوست عزیز
بله درست میفرمایید. این کار از لحاظ پخش و ماندگاری و رایحه واقعا کار قابل تحسینیه. شعاع پراکندگی این عطر زیاده. مارلی واقعا به مشتریهاش احترام میزاره. تمام توقعاتی که مشتری از یک عطر خوب داره رو برآورده میکنه. بابت اون مساله هم متاسفم. انشالله که دوباره صاحب یک شیشه دیگر از این عطر دوست داشتنی بشید و به شادی استفاده کنید.
شاد و موفق باشید انشالله
03 تیر 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh علی شهرابی

درود
بَه بَه . یک کار صمغیِ پر راز. ازون دسته عطرهایی که شناختش زمان میبره و اگر از زمینه ی رایحه لذت ببری، سفرِ لذتبخشی رو برات فراهم میکنه.
با تست رویِ بلاتر در مورد این عطر نمیشه نظر داد. منتظر میشم تا دستریزش بیاد و یه مدتی باهم باشیم تا یک ریویوی کوچک از این عطر بنویسم.
با آرتیشکتِ گرامی در مورد میانه ی این عطر موافقم. من هم شباهت با دارک لبل رو احساس میکنم. کلا من این سبک بوهارو خیلی دوست دارم.
بدرود
30 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Mdr Amir Mohammad

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟