PARFUMS de MARLY - Nisean

پارفومز د مارلی نیسان

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-32679
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : پارفومز د مارلی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-32679
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 320
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
16,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    25
  • نمی پسندم
    16
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    19
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    4
  • رسمی
    23
تعداد رای های ثبت شده : 120
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Nisean از رزینهای عود مانند، چوب درخت سرو و نعناع هندی ساخته می شود. ترکیبی روحنواز با مواد چرمی احساس برانگیز که با مواد دودی و شیری بهبود یافته است.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند پارفومز د مارلی
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
مناسب فصل زمستان
اسانس اولیه لابدانیوم، زعفران
اسانس میانی روایح گلی
اسانس پایه نعناع هندی ، روایح چوبی
نمره کاربران
Nisean-پارفومز د مارلی نیسان
رایحه
8.1
34 رای
ماندگاری
8.4
34 رای
پخش بو
8
34 رای
طراحی شیشه
8.5
34 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند پارفومز د مارلی
اخبار برند پارفومز د مارلی
عطرگرام
نظرات کاربران (35 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
این عطر رو امروز بعد از مدتها زدم و مطلبی به ذهنم اومد و اون اینکه موندگاری بیش از حد خودش میتونه یکی از عوامل دلزدگی از یه عطر باشه.
این مساله خصوصا در مورد عطرهای سنگین و خیلی تلخ یا خیلی شیرین و عطرهایی که با تاکید بر یه نت خاص ساخته شدن خیلی بیشتر صدق میکنه به نظرم. عطرهای تنباکویی، دودی، امبری و..

به عنوان مثال همین مارلی رو بنده به عنوان یه عطر رسمی و دارک برا محیط کار خیلی میپسندم. اما نه از صبح تا شب و از شب تا صبح و روز بعد و..( هرچند نمونه های جدید اون پرفورمنس قبل روندارن).یکی از دلایل این قضیه به نظر من این میتونه باشه که به شخصه حس و حالی که تو محیط کار دارم متفاوت با شب وزمان استراحت هست و بالعکس.
تعداد زیادی از عطرها بودن که به این شکل یواش یواش از لیست علاقه م خارج شدن. در واقع به نظر من پخش یک عطر نباید نهایتا بیش از یک تایم کاری باشه و خوب البته این مساله شاید مورد توجه بعضی برندها هم قرار گرفته باشه.هرچند البته این قضیه نمیتونه توجیهی برای کاهش پرفورمنس اکثر دیزاینرهای اخیر به حدود یک ساعت باشه.

[EDITED] 1402/02/22 13:26
22 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
39 تشکر شده توسط : سورنا مقدم فرهاد ح

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه


عرض ادب و احترام.
به شخصه علاقه شدیدی به برند مارلی دارم ولی در سالهای گذشته ریفرموله های متعددی که تو کارهای مارلی رخ داد،دلسردم کردن و دیگه سراغ کارهایی که از این برند تست نکرده بودم نرفتم.تعریف نیسان رو خیلی زیاد شنیده بودم و با توجه به نت های جذابی که داشت سمپلشو تهیه کردم.
وای خدای من!این یکی با رویکرد و سبکی که مارلی تو این سالها داشت خیلی متفاوته!نیسان کاملا یه کاری تو سبک و سیاق برند امواژه.تو اولین تست کاملا منو یاد جوبیلیشن انداخت و میشه گفت به هم شباهت دارن،البته هیچ مقایسه ای نمیتونم بین این دوتا شاهکار داشته باشم چون جفتشون بی نظیرن.نیسان قطعا یکی از فاخرترین کارهای مارلیه و افسوس میخورم که چرا تو این سالها نسخه قدیمی این کار رو از دست دادم.یکی از بهترین پچولی هایی که تو عمرم تست کردم قطعا این شاهکاره که با فوران قدرتمند زعفران و فلفل به همراه کمی مرکبات در پس زمینه اغاز میشه و با ترکیب پچولی و روایح چوبی به رایحه ای بسیار اسرارامیز و سنگین تبدیل میشه. انگار این کار قبل از دیسکانتینیو شدن ریفرموله هم شده تا برند مارلی طبق روال همیشگیش تیر اخر رو سنگین تر به پیکر عطر و همچنین اعتبار خودش بزنه :( بنابراین اگر قصد تهیه این کار رو دارید بهتون پیشنهاد میکنم نسخه قبل از ریفرموله رو پیدا کنید.البته سمپلی که من دارم مربوط به نسخه های بعد از ریفرموله هستش که کماکان پخش و ماندگاری با کفایت و قابل قبولی داره ولی طبق شنیده ها و نظرات دوستان،نسخه قبل از ریفرموله غولی بوده برای خودش.
با ارزوی بهترینها برای دوستان عزیزم🌱
30 دی 1402 پاسخ تشکر
33 تشکر شده توسط : مهریار روشن

پارفومز د مارلی نِسییان، رویال اسنس
شاهزاده تاریکی!

چند روزه که دارم با خودم کلنجار میرم که در وصف این عطر چی بنویسم. ولی واقعا حال و هوای بعضی عطرها قابل توصیف نیست! فقط باید بویید، و غرق لذت شون شد...
نِسییان رویال اسنس یکی از اون کارهایی هست که واقعا ادم رو مسحور خودش میکنه! جذاب، با ابهت و دلنشین و نمایانگر ذات سلطنتی!!
عجیبه که این کار خیلی مهجور مونده و نسبت به بقیه کارهای مارلی، مشهور نیست. در تجربه ای که تا حالا از برند مارلی داشتم، بنظرم که لیتون محبوب ترین شون هست. اما جاذبه و صلابتی که این عطر داره واقعا در حد کارهای نیش هست.
از همون ابتدای عطر، انگار وارد جنگلی مه آلود و تاریک میشید که حضوری گرم و مرموز، از دوردست شما رو به سمت خودش فرا میخونه! روایح کندر و بخور، خالق این حالت رمزآلود، پیچیده و کمی گرم هستن که در کنار روایح جدی چوبی و رایحه خاکی و گرفته پچولی، فضایی ماورایی خلق میکنن. آکورد چرم در این عطر، حاصل بخور و زعفران هست که در هاله ای شمعدانی و لادن، تجربه جدیدی از چرم رو واسه من ایجاد کرد. آکوردی ضعیف از گلهای معطر (بهاری و رز گونه) هم در پشت صحنه احساس میکنم که باعث تعادل فوق العاده حرفه ای این عطر خوش ساخت میشه. نهایتا روایح سدر در کنار چوبهای اعلا، کار رو جدی تر میکنن.
مجموع این حالات همون فضای تاریک و رمزالود رو ایجاد میکنه که تا حدی گرم و گلی هست. حقیقتا کیفیت کار خیلی خوبه و در حالیکه از روایح تاریک استفاده میکنه، بسیار خوش ساخت و متعادل هست. روایح غالب این عطر، لابدانیوم و پچولی هستن. نکته قابل توجه اینه که ممکنه این عطر با سلیقه همه جور درنیاد. بیشتر مناسب دل خودتون هست و بعید میدونم همه پسند باشه. خیلی ها اون رو با عطر محبوب Jubilation XXV از آمواژ مقایسه کردن که نشون دهنده فضای کلی مرموز و باکیفیت اون هست.
این عطر بیشتر مردونه هست و برای سنین بالای 30 سال در فصل های سرد مناسبه. نِسییان پخش خوب و ماندگاری عالی داره و به خوبی با لباس های تیره و شال و کلاه مشکی، همچون رنگ بطری خودش، ست میشه. کسانی که عاشق فضاهای تاریک و مرموز هستن، این عطر رو از دست ندن...

نمره 9.5 از 10
03 بهمن 1400 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : رضا یگانه Ramtin M

درود

اسب دیگری از مارلی ،
Nisean (نیسیَن) یکی دیگر از اسب های مورد علاقه لویی پانزدهم ،
اسبی از امپراتوری پارس ، اسب پادشاهان ایران باستان ،
اسبی از منطقه نیسایا در دامنه های جنوبی زاگرس،
اسب نیسایی ...

نیسین عطری با طبع گرم با روایح صمغی ، ادویه ای ، گلی ، چوبی و چرمی میباشد .
رایحه رز در این عطر بسیار زیبا و دلربا میباشد.
حس رایحه محرک چرم به خاطر وجود نت لابدانیوم میباشد.
یک فضای شیک و هوس انگیز ،
با پخش و ماندگاری خوب

[EDITED] 1401/06/30 11:17
30 شهریور 1401 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : کوروش Neurostyle

سلام و احترام به همه دوستان عزیزم:
نیسان یکی از اسب های بالدار و با شکوه مارلی هست. کاری جذاب و متغییر در هرم بویایی و دارای آکورد های مختلف و جذاب.
شروعی فلورال - چوبی ، خاص و اغواکننده که با حجم غلیظی از نت های گلی به معیت روایح چوبی توجه مخاطب رو به خودش جلب میکنه. روایح گلی خیلی زیبا و بعد از گذشت حدود 10 دقیقه آرام آرام فید میشن و جای خودشون رو به پچولی و زعفران و یه نت خیلی محو از شمعدانی میدند. این مرحله از کار خیلی مردانه تر و جدی و دارک میشه. یه آکورد و هرم بویایی متفاوت نسبت به آغاز کار. رایحه ای چوبی و تلخ و نیمه کلاسیک که سن پوشش کار رو خیلی بالا میبره. درای داون کار هم با اضافه شدن عود و گایاک خیلی مستحکم تر و سنگین تر میشه و کاملا با یه کار سنگین و سفت سر و کله خواهیم زد. من شخصا با شروع کار بیشتر هیجان زده شدم تا مید نت و درای داون اون و علتش هم اینه که فقط شروعی خاص و جذاب رو برای طراحی در نظر گرفتند و مابقی عمر عطر رو میشه تو کارهای دیگه ای هم پیدا کنید.
پخشش و ماندگاری متوسط به بالا رو میتونیم برای این کار در نظر بگیریم و به اعتقاد من بجز شروع کار که فلورال هست جنسیت عطر کاملا مردانه طراحی شده.
خوشبو و شاد باشین همگی
04 دی 1400 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : آرش محمدرضاسپهی

سلام و درود عزیزان
چند روز پیش سمپل سه کار کالان ،نیسان و کارلایل رو از عطرافشان تهیه کردم تا بتونم یکی رو انتخاب کنم ،کالان که هیچی واقعا مصیبتی تمام نشدنی بود و حالم رو به شدت بد کرد ،کارلایل اولش که اسپری کردم حس خوبی داد ولی رفته رفته تبدیل به رایحه ی ارزون قیمتی شد از اونا که تو مکان های عمومی زیاد بوش رو می‌شنوید و غالبا زنانه بود

اما و اما نیسان عزیزم هرچی در وصف این رایحه بگم کم گفتم دست مریزاد به خلاقیت این عطار در این شاهکار چه قدر مرموز و خاص ساخته شده این ادکلن اصلا نمیتونم رایحه اش رو دقیق توصیف کنم چون حالت گلی و چوبی همه باهم نمود پیدا می‌کنه یک رایحه ای داره که نمی‌دونم دقیقا مال کدوم نت هست‌ ولی احتمال زیاد لابدانیوم باشه و زیاد هم حس میشه که به شدت کار رو شیک و با پرستیژ کرده و یک نکته جالب در مورد این ادکلن اینه که بوش رو کماکان بعد چندین ساعت حس می‌کنید ولی اذیتتون نمیکنه میاد و میره حضور داره اونجا گاهی میاد دلبری می‌کنه و میره من از پخش بو راضی بودم امروز بعد از چند دقیقه نشستن سر کلاس دانشگاه کنار یکی از دوستان برگشت گفت یکیتون یه ادکلنی زده که خیلی بوش خوبه گفتم احتمالا مال من باشه کاپشنم رو بو کرد گفت خودشه.
این ادکلن ماندگاری بالایی داره.
در کل اگر دنبال یه کار خاص و یونیک هستید که هرجایی استشمام نکرده باشید نیسان گزینه ی فوق العاده ای هست
12 اسفند 1402 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : مهریار mohsen

رایحه ی نیسان عجیبه ، آدم احساس میکنه قبلا بوییدتش ولی نمی دونم شبیه اش رو کجا حس کردم ؟! شبیه عطرهای خوب قدیمی است ، بوی قدیم رو داره ، بوی روزهای خوش گذشته !!!
.
.
بوی زعفران تقریبا تا ۱ ساعت اول بوضوح حس میشه و لابدانیوم ، بوی گلی خیلی زنونه ای نداره ولی لحظه ی اول اسپری به دلیل بوی گل ، یونی میزنه اما بعد از چند دقیقه مردونه و هی مردونه تر میشه
.
.
بنظر من ۴ کار ، لیتون ، پگاسوس ، نیسان و کارلایل با ارزش ترین کارهای مارلی هستن

.
.
.
پگاسوس پر بازخورد-ترین
لیتون ، عامه پسندترین و safe ترین
نیسان و کارلایل ، خاص ترین ها
هستن
.
.
اگه برای خانم ها عطر میزنین شدیدا توصیه میکنم پگاسوس بگیرین و اگه واسه دل خودتون ، نمیدونم من که با نیسان و لیتون سر-مست میشم
28 آبان 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : Venus علی نقدبیشی

نیسان مارلی همه چیز داره، عطری منحصر به فرد که رمزش ناشناخته بودن و معروف نشدنشه که واقعا تو کارهای مارلی بی حهت گم شده و خوشبختانه همین در خفا ماندن باعث سده که یه رایحه منحصر به فرد که هیچ جای دیگه کپی نشده، ساید شبیه ترین کار عود وود تامفورد باشه بهش اونم به جهت خشک بودن هر دو و نت های مشابه تا حدودی، با ایپری کردنش روی نبض تا ساعتها با بو کردنش لذت میبرید از رقص نت ها و خشکی و طراوت عطر با بوی زغفران و فاز چرمی بخصوصش که بوی پاتچولی بهش یه فاز محشر میده ، دقیقا وقتی حس میکنید رایحه اش ناپدید شده با یه نسیم دوباره حسش میکنید و از اون رایحه هاست که تو ذهنتون میمونه و ازش خاطره میسازید. نیسان مارلی یه صندوق نمناک دربسته توی یه اناره قدیمیه که صندوق باز نشده بوی خاطره میده و باز کردنش رقص خاطره هاست،
11 آبان 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : علی محمدعلیان محمد☆mm
شما ۴ ۵ روز قبل از اینکه من این عطر رو بخرم این نظر رو گذاشتی
لطفاً کامنت منم بخون ممنون میشم جواب بدی یا اگه بشه بریم تلگرام یا جای دیگه عکس عطرتونو بفرستین من با مال خودم مقایسه کنم چون خیلی گیج شدم
تاحالا سابقه نداشته عطری بخرم که اصل نباشه ولی خب الان به همه چی شک کردم
15 آبان 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : رضا یگانه Perfumex

سلام و درود،
از کارهای مارلی این دومین محصولی هستش که گرفتم، قبلا کالان رو هم استفاده کردم، خوب همان طور که دوستان اشاره کردند نیسان فضای خاصی داره، یه کار متفاوت بر محور چوب و پچولی و زعفران و نت های دیگه، یه فضای گرم، تند و نسبتا تاریک و مناسب مهمونی های شبانه، حسی که من ازش گرفتم شبیه بوی ظرف سرکه یا مشروبی رو داشت که فرض کنید جنس ظرف از چوب باشه و اون سرکه یا مشروب سال ها در اون باقی مونده و نم سرکه یا مشروب از ظرف چوبی بیرون زده،
طبیعتا یه کار شیک، خاص و باکلاس کاملا مردانه هستش که به نظرم مناسب سن بالای 45 سال باشه، البته این گونه روایح عام پسند نیستند و شاید برای استفاده در محیط اداری چندان مناسب نباشه و با توجه به قیمت بالای اون، خرید بدون تست را اصلا پیشنهاد نمیکنم،
برای استفاده در فصل پاییز و زمستان و خصوصا برای شب ارزشمنده ، ماندگاری بالایی داره اما به لحاظ پخش بو در حد بعضی کارهای دیگه مارلی مثل کالان نیست ولی به شرط اسپری بیشتر خوبه و راضی کننده،
اولین بار که بوی نیسان رو استشمام میکنید به احتمال زیاد با خودتون میگید که این بو رو قبلا جایی حس کردید اما نمیدونید کجا، این عطر به نظرم تلخ نیست و البته شیرین هم نیست،
نمره ای بهش میدم در مجموع حداکثر 8 از 10
با تشکر،
16 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : محمد علی پناهی نیکو رضا یگانه

7
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
دوستانی که قصد بلایند بای دارن مراقب باشن که توی این کار زعفران قدرتمندی کار شده که کار رو تا حدی شبیه به عطرهای حرمی و فضای عربی برده
فضای کار خیلی سلیقه اییه، باید حتما تست کنید قبل از خرید
12 اسفند 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : saeed bazmi سانیار

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟