پرفروش‌های برند پارفومز د مارلی
4/2

پرفروش‌های برند پارفومز د مارلی

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 3 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :مقدمه ای از برند پارفومز د مارلیپرفروش‌های مردانه پارفومز د مارلیپرفروش‌های زنانه پارفومز د مارلی

مقدمه ای از برند پارفومز د مارلی

پارفومز د مارلی جزو برندهای محبوب و برتر عطرسازی در فرانسه است که فعالیت خود را از سال 2009 شروع کرد. هرچند این برند سابقه طولانی در تولیدات خود ندارد، اما در همین مدت کوتاه 11 ساله هم به خوبی توانسته است تا جایگاه مناسبی برای عطرهای مختلف زنانه و مردانه خود در این بازار گسترده و پرطرفدار پیدا کند. کمپانی پارفومز د مارلی با نهایت خلاقیت و جسارت خود سعی در تولید عطرهایی مدرن اما با حال و هوای اروپای قرن 18 را داشت و تاحد قابل توجهی هم در این زمینه موفق شد. فروش چشمگیر و داشتن طرفداران فراوان،‌ مهر تاییدی بر فعالیت‌های مثبت این برند فرانسوی بوده است. در ادامه این مقاله، با پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین‌های مردانه و زنانه پارفومز د مارلی،‌ بیشتر آشنا می‌شویم.

پرفروش‌های مردانه پارفومز د مارلی

پارفومز د مارلی گودولفین

پارفومز د مارلی گودولفین

گودولفین از سال 2012 به عنوان یک عطر معتدل به بازار آمد که البته اعتدال آن کمی به سمت شیرینی سنگینی می‌کند. از این رو، شاید بتواند گفت که روزهای خنک پاییزی و زمستانی یا حتی اولین روزهای بهار، زمان مناسب‌تری برای استفاده از این عطر هستند. رایحه چرمی و شیک گودولفین باعث شده است که شما به‌راحتی نتوانید از کنار آن بگذرید و ترجیح بدهید تا برای به رخ کشیدن حسن سلیقه خود در مراسم و مناسبت‌های خاص، از این عطر جادویی کمک بگیرید و به‌خوبی در میان جمع بدرخشید. تنوع روایحی که در گودولفین وجود دارد، آن را به عطری مناسب برای افراد سخت‌پسند و با سلیقه‌های متفاوت تبدیل کرده است. شما می‌توانید در ساعت‌های مختلف استفاده از گودولفین، تجربه لذت بردن از روایح دل‌انگیزی مانند میوه‌ها، زنبق، رز، سدر، چرم، وانیل، یاس، کهربا، سرو، آویشن و حتی چای را در کنار رایحه دل‌فریب چرم داشته باشید!

پارفومز د مارلی گالووی

پارفومز د مارلی گالووی

پارفومز د مارلی گالووی یا گلووی، عطری مرکباتی معطر و خنک برای افراد کلاسیک و شیک‌پوش است. این عطر از 6 رایحه ساده تشکیل شده است اما شگفتی ترکیب این روایح در 3 نت مختلف، گالووی را به یک عطر مرموز و پرطرفدار تبدیل کرده است. گالووی در نت آغازین خود، شما را با ترکیب روایح مرکباتی به همراه فلفل، سورپرایز می‌کند. در نت میانی، رایحه شکوفه پرتقال و زنبق را به گوش‌تان می‌رساند و در نهایت هم نت پایانی‌‌اش را با ترکیب ساده مشک و کهربا تمام می‌کند تا شما هیچ‌وقت نتوانید از بوییدن و لذت بردن از آن سیر بشوید! رایحه خاص و انرژی‌بخش گلووی، این عطر را به عطری مناسب برای استفاده در مهمانی‌های خاص یا قرارهای عاشقانه بدل کرده است. به‌طور حتم، بازخورد خوبی که شما همیشه با استفاده از این عطر از اطرافیان خود می‌گیرید، یکی از بزرگ‌ترین دلایل انتخاب دوباره و چندباره گالووی برای‌تان خواهد بود. شاید جالب باشد بدانید که این عطر که از سال 2014 وارد بازار شده، ‌همواره در لیست پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطرهای خنک مردانه قرار داشته است.

پارفومز د مارلی کارلایل

پارفومز د مارلی کارلایل

پارفومز د مارلی کارلایل از سال 2015 و به‌عنوان عطری معتدل با تِم گل‌فام و میوه‌ای عرضه شد. لطافت و دل‌نشینی رایحه در کنار پخش و ماندگاری بوی بسیار مناسب باعث شد تا این عطر از برند پارفومز د مارلی بتواند خیلی سریع جایگاه مناسبی در میان عطرهای مردانه برای خودش پیدا کند. کارلایل در نت ابتدایی خود، ترکیبی از رایحه جوز هندی و سیب را به مشام می‌رساند. نت میانی را با ترکیب شگفت‌انگیر رز و دانه تونکا سپری می‌کند و نت نهایی را با جادوی وانیل و نعنا به عنوان دو رایحه گرم و خنک به پایان می‌رساند تا بتواند در مجموع، تعادل و حس دل‌فریبی را به‌خوبی نمایان کند. رایحه تلخ و جذاب این عطر به‌قدری گیرا و تحریک‌کننده است که شما را مجبور می‌کند در تمام مناسبت‌های خاص، فقط به استفاده از این عطر فکر کنید؛ مخصوصا اگر قرار باشد که آن مناسبت به‌عنوان یک خاطره شیرین و ماندگار در زندگی‌تان حک شود.

پارفومز د مارلی لیتون

پارفومز د مارلی لیتون

لیتون را نمی‌توان عطری کاملا مردانه دانست. این عطر که از سال 2016 وارد بازار شد، با رایحه گرم، گل‌فام و شرقی خود، بیشتر به‌عنوان یک عطر یونی شناخته می‌شود که هم در میان آقایان و هم در میان خانم‌ها طرفداران زیادی دارد. شاید وجود رایحه ادویه‌ها، گل‌ها و میوه‌های مختلف در پارفومز د مارلی لیتون، آن را به عطری مناسب برای همه گروه‌های سنی و جنسی تبدیل کرده است. ما در این عطر با ترکیب سحرآمیز روایحی مانند ترنج، لاوند، سیب، پرتقال، شمعدانی، هل، فلفل، وانیل، یاس، نعنا و حتی روایح چوبی مواجه هستیم. وجود رایحه وانیل، هل و لاوندر در لیتون باعث شده است که این عطر بیشتر برای استفاده در روزهای خنک پاییزی و بهاری یا اواخر فصل زمستان مناسب باشد. شما می‌توانید از لیتون برای استفاده روزانه یا قرارهای کاری خود کمک بگیرید.

پارفومز د مارلی هرود

پارفومز د مارلی هرود

عطری گرم و شیک با رایحه چوبی و ادویه‌ای که می‌تواند نگاه هر فردی را در روزهای سرد پاییزی و زمستانی به سمت خود خیره کند! پارفومز د مارلی هرود از سال 2012 عرضه شد و با رایحه دل‌انگیز، گرم و ماندگار خود به‌خوبی توانست نظر بسیاری از مردان جوان یا میانسال شیک‌پوش را به خود جلب کند. روایحی مانند فلفل، دارچین، خس‌خس، سدر، مشک، وانیل، تنباکو و لابدانیوم در کنار روایح دودی در این عطر خودنمایی می‌کنند تا بتوانند به‌سادگی تمام خواسته‌های شما از یک عطر لاکچری را برآورده کنند. پخش و ماندگاری بوی مناسب هرود باعث می‌شود که شما بتوانید به‌سادگی برای استفاده در مراسم‌های طولانی‌مدت روی آن حساب باز کنید. بهترین زمان و مکان استفاده از این عطر، روزهای سرد پاییزی و زمستانی و مراسم خاص و رسمی هستند.

پرفروش‌های زنانه پارفومز د مارلی

پارفومز د مارلی سافاناد

پارفومز د مارلی سافاناد

پارفومز د مارلی سافاناد، عطری گرم و با رایحه گل‌فام است که در سال 2013 به بازار عطرهای گرم زنانه معرفی شد. این عطر به دلیل روایح گرم و شیرین دل‌نشینی که دارد، می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای خانم‌های میانسالی باشد که دوست دارند بازخورد خوبی در مهمانی‌ها و مراسم خاص بگیرند. رایحه پرتقال و گلابی، نت آغازین این عطر را تشکیل می‌دهند. سافاناد در نت میانی به رایحه زنبق، گل یلانگ و شکوفه پرتقال می‌رسد. در نهایت هم نت پایانی خود را با عطر وانیل، چوب صندل سفید و کهربا تمام می‌کند تا شگفتی ترکیب روایح گرم و جادویی‌اش را به رخ بکشید. اگر می‌خواهید در فضاهای سرپوشیده از این عطر استفاده کنید، باید در میزان افشاندن آن کمی محتاط باشید و حداقل یک ساعت قبل از حضور در مراسم یا مهمانی، عطر خود را روی لباس یا پوست‌تان اسپری کنید.

پارفومز د مارلی ملوریا

پارفومز د مارلی ملوریا

پارفومز د مارلی ملوریا بارایحه گل‌فام و گیاهی خود به‌عنوان یک عطر معتدل از سال 2013 وارد بازار شد. رایحه طبیعی گل‌ها و گیاهان مختلفی که در این عطر وجود دارد، باعث می‌شود که شما پس از افشاندن آن رو پوست‌تان حس خوش قدم زدن در یک باغ گل را داشته باشید. خانم‌های جوان و پرشور به‌خوبی از این عطر استقبال می‌کنند و دوست دارند تا حس شادابی‌شان را با افشاندن این عطر روی پوست یا لباس خود، به دیگران منتقل کنند. روایحی مانند تمشک، دارچین، رز، گل برف، گل یلانگ، وانیل و مشک به زیبایی در ملیورا خودنمایی می‌کنند تا این عطر را به عطری لطیف و دل‌نشین برای استفاده روزمره بدل کنند. رایحه تمشک شیرینی که در ملیورا وجود دارد، شور و سرزندگی خاصی به این عطر دخترانه و جسور بخشیده است.

پارفومز د مارلی دارسی

پارفومز د مارلی دارسی

اگر به عطرهای گل‌فام و میوه‌ای علاقه دارید، در انتخاب پارفومز د مارلی دارسی شک نکنید! این عطر که از سال 2014 به بازار آمد، خودش را در نت‌های آغازین با روایح خنک و ترش مرکباتی معرفی می‌کند. سپس در نت میانی با آزاد کردن رایحه رز و یاس باعث ایجاد تعادل می‌شود و این تعادل رایحه را در نت پایانی و با ترکیب روایح چوبی، آبنبات، نعنا و مشک به اوج خود می‌رساند. عطر معتدل دارسی، عطری مناسب برای چهار فصل سال و تمام ساعت‌های شبانه‌روز است زیرا تعادل ترشی و شیرینی یا گرما و خنکی، به‌خوبی در آن رعایت شده است تا بتواند نظر تمام افراد سخت‌پسند را به سمت خود جلب کند. ترکیب نعنا و مرکبات در دارسی هم باعث ایجاد نت نهایی شیکی در این عطر شده است تا شما بتوانید برای حضور در مهانی‌ها یا مراسم خاص خود روی آن حساب کنید.

پارفومز د مارلی سدبری

پارفومز د مارلی سدبری

این عطر که در گروه بویایی چایپر گلی قرار می‌گیرد، طبعی معتدل دارد و از سال 2015 وارد بازار شده است. سدبری در نت ابتدایی‌اش روایحی مانند ترنج،‌ نارنگی،‌ لاوندر و سالویا را در در خود جای داده است. در نت میانی به زنبق، گل مریم و یاس می‌رسد و نت پایانی‌اش را با ترکیب رایحه وانیل، ‌خس‌خس، نعنا،‌ لوبان و عنبر تمام می‌کند تا درنهایت یک عطر لطیف و با تلخی دلپذیر زنانه را برای شما داشته باشد. هرچند که این عطر، عطری ملایم و چهار فصل است، اما به دلیل وجود عطر یاس، وانیل و مریم در سدبری، بهتر است که در روزهای خیلی گرم از آن استفاده نکنید. شیکی و ماندگاری رایحه سدبری در کنار تلخی و شیرینی دل‌نشینی که در آن وجود دارد، این عطر را به عطری مناسب برای استفاده در مهمانی‌های دوستانه یا خانوادگی خاص بدل کرده است. از آنجایی که در سدبری با رایحه دل‌انگیز گل‌های طبیعی مواجه هستیم، بنابراین می‌توان آن را به‌سادگی به خانم‌های جوان و جسور پیشنهاد داد.

پارفومز د مارلی آتالیا

پارفومز د مارلی آتالیا

پارفومز د مارلی آتالیا، جزو بهترین انتخاب‌ها برای خانم‌های شیک‌پوش و خاص‌پسندی است که می‌خواهند الماس درخشان هر جمعی باشند. این عطر تحریک‌کننده و معتدل که از سال 2016 عرضه شد با 4 تِم چوبی،‌ مشکی و گل‌فام خود به‌سرعت توانست نظر بسیاری از خانم‌های جذاب و با سلیقه‌ها یا انتخاب‌های متفاوت را به سمت خود جلب کند. نت آغازین آتالیا با رایحه شکوفه پرتقال شروع می‌شود؛ نت میانی به رایحه زنبق می‌رسد و نت پایانی هم با ترکیب مشک و کهربا تمام می‌شود تا پارفومز د مارلی بتواند جسارت و قدرت خود در خلق عطرهای ساده اما جادویی را به رخ بکشد. تلخی و شیرینی متعادل آتالیا، آن را به عطر محبوب خانم‌های جوان یا در ابتدای میانسالی برای حضور در مراسم و مهمانی‌های رسمی تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید : 20 برند برتر عطر در جهان را بشناسید! 20 برند برتر عطر در جهان را بشناسید! معرفی 10 عطر پرفروش برند ورساچه معرفی 10 عطر پرفروش برند ورساچه


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟