PARFUMS de MARLY - Ispazon

پارفومز د مارلی ایسپازون

مردانه
کد کالا : ATR-32676
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : پارفومز د مارلی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-32676
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 280
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
13,900,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    5
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    6
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    4
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 26
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ایسپازون عطری با رایحه شرقی چوبی است که شهرتش به نام نژاد بومی هلندی که مظهر زیبایی و لطافت است.
در این عطر نت های عطر لائورل ولیمیته مجسم می شود. که پیشتاز نت های شرقی پایه از کهربا و وانیل است .

برند پارفومز د مارلی
طبع خنک
سال عرضه 2012
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه پرتقال، لیمو ترش، آویشن ، لیمو ترش سبز، برگ خشک برگبو
اسانس میانی سدر ، گل برف
اسانس پایه مشک ، کهربا، وانیل
نمره کاربران
Ispazon-پارفومز د مارلی ایسپازون
رایحه
7.6
12 رای
ماندگاری
8
12 رای
پخش بو
7.2
12 رای
طراحی شیشه
8.3
12 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند پارفومز د مارلی
اخبار برند پارفومز د مارلی
نظرات کاربران (11 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
شراب تلخ می‌خواهم که مردافکن بود زورش
که تا یک دم بیاسایم ز دنیا و شر و شورش

کمند صید بهرامی بیفکن، جام جم بردار
که من پیمودم این صحرا، نه بهرام است و نه گورش


عطری که برای من ترسیم‌گر مردان سرد و گرم روزگار چشیده‌ست، آنان که گرگ باران دیده‌ اند، قول‌شان سند و نگاه‌شان پرمهر.
در عین جدیت، مهربان و سخاوتمندند.

ایسپازون، عطری کلاسیک، مردانه و‌ رسمی. تلخ و گیاهی.
بوی خوش اعتماد و تکیه‌گاه بودن.

اگر رسمی‌پوش هستید، به روایح کلاسیک علاقه‌مندید و نیمه راه جوانی رو طی کردید، به ایسپازون فرصت آشنایی بدید، شاید همراه همیشگی‌تون شد.

(نمیدونم توقف تولید شده یا نه، ولی ظاهرا خیلی کمیاب شده متأسفانه)
28 اسفند 1401 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : Diana mohsen
سجاد عزیزم
سلام و شادباش نوروز انشاله
چون دوستت دارم یک موردی را که بلد بودم گفتم شما دوست عزیزم نیز در جریان قرار گیرید .
هرچند که ضرب المثل گرگ باران دیده رایج است بین مردم ، لیک اشتباه است .
درست اش " چون گرگ بالان دیده است ".
بالان یعنی دام .
و گرگ بالان دیده اشاره به تجربه ی بسیار دارد و گرگی را توصیف میکند که در دامهای بسیاری گرفتار آمده لیک رها شده است و ازین سبب ، تجربه ی بسیار دارد که دیگربار در دام نیفتد !
امید که مفید باشد .
عزیز منی :)
07 فروردین 1402 پاسخ تشکر
43 تشکر شده توسط : کامیار فخر عباس بهرامی
جناب سخی نازنین
درودها و ارادت‌ها :)
دل به دل راه داره، شما از دوست‌داشتنی‌ترین‌های عطرافشان هستید (به شخصه از عوامل ارتباط و علاقه بیشتر من به دنیای روایح بوده و هستید) ❤

من هم نوروز رو تبریک میگم به شما، امیدوارم بهار طبیعت مصادف با بهار و طراوت روح باشه که البته برای شخص شما که اهل دلید قطعا همینطور هست.
ممنونم از توضیح‌ و اصلاح‌تون، مثل همیشه یاد گرفتم از شما 🌹
به امید روزی جایی دیداری حضوری :)
09 فروردین 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : هاشم پور Soroush mb

7
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
پارفومز د مارلی ایسپازون
برگ بوی مرموز

ایسپازون هم یکی از اون عطرهایی هست که برای افراد درونگرا مناسبه. فضایی تاریک و رمزآلود داره و مناسب محیط های رسمی هست. این عطر با فضایی تلخ و سبز و گیاهی شروع میشه که برخاسته از مرکبات و برگ بو هست. کمی بعد رایحه مشک اضافه میشه که حالتی لطیف و ملایم اضافه میکنه. در همین زمان چوب سدر، فضا رو اندکی چوبی تر میکنه. این داستان در بستری از امبر جاری شده. فضای غالب ایسپازون، تلخ، گیاهی و سبز، کمی چوبی، نیمه شیرین، و کمی مرکباتیه که حالتی گرفته و تاریک داره. این فضای مرموز بخاطر برگ بو هست که قبلا در Guerlain Bois Mystérieux
بصورت قویتری تجربه کرده بودم.

برخلاف نظر دوستان، بنظر من این عطر پخش و ماندگاری خوبی داره (پخش در حد یک متر و ماندگاری در حد 6 ساعت که بعدش اسکین سنت میشه) و کیفیت اون در حدی هست که براحتی مناسب مجالس رسمی و خاص باشه. اما قیمتش زیادی بالاست و میشه با پول کمتری، عطرهای بهتر یا مشابهی رو پیدا کرد. نهایتا این عطر مناسب مردان بالای 30 سال هست و برای شبهای بهاری یا روزهای پاییزی توصیه میشه.

نمره 7 از 10
08 بهمن 1400 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : zero هاشم پور

10
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
9
طراحی شیشه
دکانت ایسپازون رو به توصیه یکی از دوستان عطر افشانی گرفتم باید بگم رایحه ایسپازون به شدت عالیه (حداقل برای من) این عطر پخش متوسط داره اما ماندگاری خوبی داره
فکر میکنم بالاخره عطر خودم رو پیدا کردم ادویه ای تلخ
این عطر واقعا به روح من تعلق داره چون اعتقاد دارم هرکسی عطر خاص خودش رو داره که باید همه رو امتحان کنه تا بفهمه اون عطر چیه.
16 مرداد 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : علی امیرعلی نجاتی

8
رایحه
6
ماندگاری
1
پخش بو
7
طراحی شیشه
درود
ایسپیزون یا ایسپازون
عجب . جدای از خود رایحه ،که ممکنه کسی بپسنده یا نه،چیزی که در مورد این عطر مشخص و البته عجیبه پخش بوی بسیار ضعیف این عطره. ما داریم در مورد عطری ۲ میلیونی صحبت می کنیم. حتی اگر شما مولتی میلیاردر هم باشید از عطری که حتی برای استفاده روزانه هم تهیه کردید توقع دارید حداقل چند سانتی متر دورتر از خودتون بوش بیاد.
این عطر با تمام خاص بودن و خوشبو بودن ،پرفورمنس خوبی نداره. من برای تست این عطر ۴ پاف روی تی شرتم و در فاصله ی نزدیک بهم اسپری کردم که ماندگاری و پخش بهتری داشته باشه و بیشتر باهام بمونه اما در کمال تعجب و حدود نیم ساعت بعد بوش محو شد و باید بینیه به لباس بچسبه و با یک دم عمیق اثری از این عطر جویا بشیم.
اما در مورد خود عطر:
شروعی مرکباتی و خوشایند، نزدیک به تاپ نت بلو چنل.
تا بیاد این عطر به لایه های بعدی برسه محو میشه .با نفسی عمیق از بینی از روی لباس، زمانی که که به بازدم میرسیم یک بوی ادویه ای قشنگ جا میمونه که قبلا هم عرض کردم یادآور خشکبارفروشی های قدیم هست.
اگر بتونیم رد بوی این عطرو بعد از چند ساعت روی لباس بو بکشیم به درای داون شیک این عطر میرسیم.تلفیقی زیبا به جا مونده از مشک و کهربا و آویشن و احتمالا برگ بو.
میگن دیفورموله ، ولی این دیفورموله روی اون قبلیا رو سفید کرده. البته شاید به خاطر خنک بودن از ابتدا این عطر قدرت پایینی داشته اما یقینا باز هم ضعیف شده.
شاید اگر نسخه ی اولیه ی این عطرو پیدا کنم اونو بخرم چون رایحه ی این عطرو دوست دارم. البته اگر قویتر ازینی باشه که تست کردم.
این عطرو در صفحه ی میپسندم قرار میدم فقط به خاطر نوع رایحه ش وگر اصلا پرفورمنس خوبی نداره. به امید روزی; که یکی از اساتید عطرباز عطرافشان این عطرو تست کنه و عطری مشابه و در سبک این بو بهم معرفی کنه.
خوشبو باشید.
12 خرداد 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : محمد ح. هاشم پور
درود دوست عزیز.
بله همونطور که میدونید همین حرف رو بنده یه هفته پیش به صورت کلی گفتم بسیاری از عطرهای گرون قیمت حتی در حد یه کپی اماراتی هم پخش بو ندارن. و این واقعا جای تاسف داره واسه اون برندی که اجازه داده اینجور محصولی رو با این قیمت روانه بازار کنه. برند مارلی هم متاسفانه این مشکل رو توی بعضی کاراش داره که ارزش خرید رو بسیار کم میکنه. بحث ریفورموله خب تموم عطرها باید هرسال ریفورموله بشن ولی گاهی ریفورموله اونقدر جزیی هستش که متوجه نمیشیم ولی گاهی هم متاسفانه عطر رو خراب میکنن . به همین خاطر بنده هم مدتیه این کارو انجام میدم و پیشنهاد میکنم به همه دوستان اینکه همیشه نصف هزینه که برای عطر میخواین بکنین رو روی سمپل های مختلف بکنید تا بتونید راجب همه چیش تصمیم درستی بگیرید و عطر مناسبی رو تهییه کنید. موفق باشید
12 خرداد 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هاشم پور جاویدان
درود بر امیر آقا
در تایید فرمایش شما باید عرض کنم، یکی از نمونه های ریفورموله ی عطر خراب کن برای گوچی بای گوچی هست که به سلیقه و مذاق من خیلی خوش میومد اما متاسفانه پارسال که برای خرید دوباره ی اون رفتم حسابی تو ذوقم خورد. هیچ اثری از یک عطر نبود، آب بود.
اما دو سوال فنی از دوستان داشتم از جمله امیر آقا:

۱. در مورد همین ایسپازون . اگر کسی تست داشته عطری در همین سبک بو میخام البته با پرفورمنس خوب.

۲. چندی پیش سوالی داشتم در مورد آکوا دی پارما کولونیا اینتنسا‌ . از تستی که ازین عطر داشته بسیار به این سبک بو علاقه مند شدم . از دوستان میخام اگر تست داشتند نظرشونو بگن و اگر تست نداشتن بهش فرصت تست بدن که فوق العاده بوی محشری داره و بعد از تست اونو تشریح کنند.
سپاسگزارم
12 خرداد 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور س. امیرآصفی

2
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
8
طراحی شیشه
این عطر مهجور از مارلی رو تست کردم؛و‌اما نتیجه: این هیچ ربطی به هیچ کدوم از عطرای مارلی نداره!بنظرم در بین کل عطرای خنک این برند که زیاد هم نیستن به جرات میگم خاصترین و بهترین و یونیکترین و حال خوب کن ترین عطر این برند همین ایسپازون در سایه بقیه مانده هست،زیباترین باتل در بین مجموعه متعلق به خودش،قطعا چند باتل از این عطر سیتروسی سبز و وودی خاص رو بک اپ خواهم گرفت(گرفتم) برای سالهای دیگه کل عطرای مردونه این برند رو تست کردم در بین گرم ها هیدن جم متعلق به مارلی نیسان عزیز و دربین خنک ایسپازون این گوهر ناشناخته دنیای عطر،اگر دنبال ی عطر خنک و خاص تاکید میکنم بر یونیک بودنش در خرید این عزیز مهجور مونده شک نکنید برای ضکا عطر دوستان کشف شادی اوری خواهد بود به کامنتای مجازی ایرانی که گاها شیشه عطرو لمس نکردن خیلی دقت نکنید این ی شاهکاره تا وقتی این هست سمت هیچ‌دیزاینری خنکی نرید هرچند من خودم فن دیزاینری ها هستم خوشلیقه ها با اولین استشمال و یکمی صیر قطعا این عطر رو میخرن یا توی لیست خرید ایندشون میره،این مطلبو نوشتم که اگر جایی در دسترس بود تست کنید و امیدوارم حال خوبی که از بو‌کردن هطر به من دست داد برای شما هم تداعی بشه خوشبوها
29 مهر 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : آرش ع میرزایی

2
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
8
طراحی شیشه
من همیشه با‌وسواس نظر میدم ولی ایم کار سیتروسی وودی مارلی بهترین عطر خنگ‌ایم برند هست با اختلاف من گالووی سدلی و پرسیوال رو داشتم ولی خاصترینشون همین ایسپازون هست ی عطر خنک با عمق مناسب و تغییز نت محسوس بسیار حال خوب کن و بازخورد بگیر برای اکثر فصلا‌شتید بجز زوزاس سرد زمستان گزینه عالییی تو بازار گم شده دریابیدش
29 مهر 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : zero ع میرزایی
پس چرا نمره‌ی رایحه ۲ ؟؟؟؟؟؟!!!!!!
22 اسفند 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : علی بابک

8
رایحه
6
ماندگاری
1
پخش بو
7
طراحی شیشه
درود
با یک تست نصفه و نیمه عطر بسیار خوشایندی به نظر رسید. بیس نت این عطر بوی خاص و قشنگی داره که به نظرم این بو ، بوی عطاری ها و خشکبارفروشی های قدیمی رو میدم .
در هر صورت میخام دوباره تستش کنم تا کامل و مطمئن نظر بدم.
پیروز باشید
05 خرداد 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور جمشیدآرام

2
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
8
طراحی شیشه
بهترین‌کار خنک‌مارلی خاصترین و ناشناخته ترین یونیک‌یونیگ‌و‌یونیک توهت ماریه که میتونم از خریدش شگفت زده خواهید شد ایم سوپر استار مهجور و مغفول مونده مارلی
29 مهر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Mercedes بابک
گاهی اوقات شیشه دکانت رو یکساعت میگیرم جلوی بینیم و توی فکر فرو میرم در این حد خاصه.
فقط تنباکو کم داره اگر داشت یک پله خاص تر میشد.
28 دی 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : derrick 🄼🄾🄽🄰

7
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
تا حدودی شبیه پگاسوس هست ولی به اندازه پگاسوس اون شیرینی وانیلی و یا تافی مانند رو ندارد و نت هاش مثل پگاسوس قابل تشخیص نیست به نسبت ملایم و تلخ و گلی
05 خرداد 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علی
درود بر جناب کریمی گرامی
بزرگوار بیشتر به این عطر زمان بدید. هرچند که فصلش نیست. در مورد عدم درک نتهایِ پگاسوس و فقط درک ترکیب بادام وانیل که برام لذت بخش نیست با شما همراهم اما ایسپیزن زمینه ی مشترکی نداره با پگاسوس.
در سرما یا هوای خنک بهش زمان بدید. من کاملا برعکسِ پگاسوس از این عطر خیلی لذت بردم اما احساسم این بود که پرفورمنس خیلی ضعیفی داره.
06 خرداد 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور س. امیرآصفی
درود بر شما تقریبا کمترین شباهتی به پگاسوس نداره و از نظره من با اختلاف یکی از بهترین لانچهای خانه مارلیه این عطر ارزش خرید داره به نظرم به علت خاص بودن رایحش شخصا خیلی شاگیا را دوست دارم پرفورمنسشم متوسطه
06 خرداد 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : مسعود مروت

بسیار عالی . ادویه ای خنک و منحصر بفرد
01 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : 30YA30

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟