BVLGARI - Azaran

بولگاری ازران

مردانه
کد کالا : ATR-44243
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : بولگاری
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2021
کد کالا : ATR-44243
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 7
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

BVLGARI Azaran - بولگاری ازران

محصولی شیک و جذاب که در سال 2021 میلادی عرضه شده است. این عطر توسط برندی مطرح به نام بولگاری به بازار عرضه شد و رایحه آن گرم می باشد . عطار آن ژاک کاوالیه می باشد و در دسته عطر های شرقی گلی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، زعفران ، سدر ، گل چای سبز، چرم ، روایح چوبی، موم اشاره کرد.

برند بولگاری
عطار ژاک کاوالیه
طبع گرم
سال عرضه 2021
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان
مناسب فصل زمستان
اسانس اولیه ترنج ، زعفران
اسانس میانی سدر ، گل چای سبز
اسانس پایه چرم ، روایح چوبی، موم
نمره کاربران
Azaran-بولگاری ازران
رایحه
8.5
2 رای
ماندگاری
8.5
2 رای
پخش بو
9
2 رای
طراحی شیشه
8.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند بولگاری
اخبار برند بولگاری
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
رحمتی از ایزد آذرخش در نور پر تلاءلو فاران....تجلی تر از تابش ساعیر
رحمانی از ایزد 🔥 در نار پر درخشش خورشید....شکوه تر از سایش حوریث
............................
قضاوتی از غنای فرهنگی غربی در مرزهای شرقی که پیامی واجد را در پیک است... پیامی از آمیختن زیست روان غرب و شرق که منفردی مزدوج را آفرینش کند... رایحه‌ای بسیار آشنا در سیطره ی زمان که تقریباً همگان از شامه ها را فریبا می‌کند. اما آنکه همواره سریعتر از سیطره ی زمان در حرکت بوده است، توان تفکیک میان این دو مرز غرب و شرق را خواهد داشت...
شلیکی شارپ از سربازان شرقی ترنج و زعفران در سرور و اندوه که در یکبار ایستایی کامل از سریعترین سیطره ی زمان، سروشی از سدر بر سفارتی از چرم غرب سلام می‌کند تا بر این صلح غرب و شرق، شهدی شیرین از 🍯 میثاق سازند...
رایحه‌ای آشنا از آمیختگی تام فورد توسکان لدر و آمبر لدر اما کمی شیرین تر و تیز تر از هر دو تام فورد که دقیقاً آن چیزی که این دو تام فورد شاید کاستی داشتند، در عطر آزاران تعبیه شده است. برای برخی شامه ها شاید روایح تام فورد توسکان لدر یا آمبر لدر، چندان جذاب نباشد و شاید همین شامه ها دنبال یک فاکتور جا مانده در هر دو عطر تام فورد باشند که احتمالاً کمی شیرینی هست و در این عطر از بولگاری آن شهد عسلی ملایم و نرم ادغام شده که به نظرم برای مخاطبان، خوشایندتر از خود تام فورد توسکان لدر یا آمبر لدر باشد. نوع زعفرانی که در این عطر معماری شده است بسیار مرغوب و بسیار استادانه بکار رفته است که نه بیش از حد زیاد و نه بیش از حد کم است با اینکه رایحه ی زعفران بولد هست اما باز هم غلظتش اصلأ اذیت کننده نیست و بسیار هم حس خوشایندی را تداعی می‌کند.
اگر شامه ای برای اولین بار این عطر را بونوازی کند و بدون تجربه روایح چرمی از نوع توسکان لدر یا آمبر لدر و یا عطرهای دیگری که DNA مشابه چرم توسکانی دارند، باشد قطعا در همان لحظه از رایحه ی این عطر بولگاری متنفر خواهند شد اما شامه های تقویت شده و عاشقان روایح چرمی و باتجربه، به محض بونوازی این عطر در اولین اسپری، متوجه تفاوت بارز ساختار چرمی این عطر با سایر عطرهای چرم خواهند شد و به احتمال خیلی زیاد عاشق رایحه ی چرم این عطر خواهند شد. این عطر نسبت به عطرهای چرم تام فورد دارای ماهیت پیچیدگی آنچنانی نیست اما در عوض کیفیت واقعا والایی از تام فورد دارد و در باتل بسیار زیباتر و لوکس تر از تام فورد تعبیه شده است. فلذا مخاطبانی که عاشق روایح چرم هستند، می‌توانند این عطر را برای امضای خود در فصل زمستان انتخاب کنند.
کیفیتی بسیار والا در رایحه، مناسب تن‌پوش آقایان در روزهای سرد زمستان با ماندگاری سه بار حرکت زمین به دور خود روی لباس های پولار و چرم و حتی پلی استر و حدود ۳۰ ساعت روی پوست گردن (بدون دوش حمام در ۲۴ ساعت، در میزان تعداد اسپری باید دقت شود که بیشتر از ۳ پاف هم برای خود تن‌پوش کننده و هم برای مخاطبان همراه آزار دهنده و کلافه کننده خواهد بود)، با پراکنش سهمگین در سه ساعت اولیه‌ی تن‌پوش و خوب در ساعات بعدی تا زمان تبخیر نیمه عمر مفید عطر از لباس و پوست، در باتل بسیار زیبا و خوشرنگ و شاین.
سپاس از همراهی بزرگواران......
20 دی 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : Mehran Golnoosh

7
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
خلاصه رایحه :
توسکان لدر ملو شده با یه چاشنی مرکباتی تو پس زمینه ...
26 دی 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سیدمصطفی موسوی کوروش

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟