PARFUMS de MARLY - Greenley

پارفومز د مارلی گرینلی

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-43679
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : مرکباتی معطر
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : پارفومز د مارلی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43679
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 285
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
14,300,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    22
  • نمی پسندم
    9
  • - 25 سال
    5
  • + 25 سال
    26
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    26
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 148
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«گرینلی» را می‌توان تفسیری میوه‌ای و طراوت‌بخش از نت چوب کشمیر دانست. آغاز شکل‌گرفته از میوه‌های هسپریدی (ترنج سیسیلی و نارنگی ماندارین) در نت میانی با رایحه سیب آمیخته می‌شود و سپس به رایحه کهربا و چوب در نت‌های پایه پیوند می‌خورد. 

نوع عطر ادو پرفیوم
برند پارفومز د مارلی
طبع خنک
سال عرضه 2020
گروه بویایی مرکباتی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، سیب
اسانس میانی سدر ، بنفشه ، برگ درخت نارنج، کشمران ، پوماروز
اسانس پایه مشک ، خزه درخت بلوط ، چوب عنبر
نمره کاربران
Greenley-پارفومز د مارلی گرینلی
رایحه
8.2
45 رای
ماندگاری
7.3
45 رای
پخش بو
7
45 رای
طراحی شیشه
8.1
45 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند پارفومز د مارلی
اخبار برند پارفومز د مارلی
عطرگرام
نظرات کاربران (35 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
دوستان عزیزم سلام
خانم ام از دوستداران عطرهای خنک سبز و گلی ست ، گفت در بین دکانت های آقای دکتر مهربد عطر خنک تابستانی هم هست ؟
گفتم بله ، اما زمان تست اش الان نیست !
گفت الان درون منزل هوا گرم است مثل تابستان !
گفتم بله اما با اینحال دو فرق مهم دارد !
بسیاری از دوستان متوجه میشوند که عطرهای تابستانی را که در فصل زمستان در درون منزل استفاده میکنند ، رایحه ای که دریافت میکنند به نوعی متفاوت است از تابستان !
و این یک درس مهم است در عطربازی !
آن دو آیتمی که میتوانند در خروجی رایحه ، بازتاب نت ها و به تبع آن دریافت رایحه تاثیرگزار باشند اینها هستند :
- رطوبت هوا که همیشه در زمستان چندین برابر است نسبت به تابستان و این ارتباطی با دما و درون یا بیرون از منزل ندارد
- و دیگر ، تراکم مولکولهای هوا که تاثیر بسزایی دارد در ترتیب و میزان پراکندگی ی نت ها و به تبع آن ، رایحه ای که ما دریافت میکنیم !
هر دو بسیار پرتاثیر اند بر دریافت ما .
لیک این حقیر بر حسب تجربه میتوانم این اختلاف را پیش بینی و در صورت لزوم مد نظر قرار دهم .
از سویی وظیفه دارم طبق فرمایش دوستان عزیزم هرچه زودتر نسبت به تست و ثبت نظر در خصوص سمپل ها و دکانت های دریافتی به مهر ایشان ، اقدام کنم .
بنابرین گفتم چشم ، امشب به انتخاب شما تست کنیم با هم :)

گرینلی ادوپرفیوم
پارفومز د مارلی - ۲۰۲۰ فرانسه
مرکباتی معطر - عطر شب
قابل پوشش در مجالس و مراسم ویژه .
بسیار شاداب ، پرتعداد در نت ، با وضوح و قدرت نمایش بالای نت ها
عطری سه پله ای واضح
ترتیب ظهور ، کیفیت و توازن در نت ها بسیار خوب
خنک در تاپ نت ، معتدل در قلب و تقریبا گرم در بیس نت
پرپخش ، پرسیاژ و ماندگار

قبل از هر چیز بگویم شاخه ی مرکباتی معطر بهترین گروه است بین عطور برای هشت ماه از سال ! شش ماه برای مناطق سردسیر و کل سال برای مناطق گرمسیر کشور چهار فصل مان !
از بهترین عطرهای شب در فصول معتدل و گرم

- پله اول ، تاپ نت :
در پله نخست همزمان چند نت با قدرت طراز یکسان و هماهنگ با هم ظهور دارند :
نارنگی ماندارین ، پوست نارنگی ، ترنج ، لیمو ترش سبز ، پوست لیمو ترش و در انتهای پله رایحه زیبای سیب سبز سفت و ترش فرانسوی ظهور میکند .
بر حسب تجربه میدانم که این نت یعنی سیب سبز فرانسوی بر پوشاک شدتی مضاعف میگیرد یعنی پیش و بیش از سایر نت ها در پله ، رایحه سیب فرانسوی ست که با پخش مضاعف دریافت میشود .
این پله بین حداقل نیم و حداکثر یک ساعت ( بستگی به نوع پوست دارد ) با قدرت پخش بالا ، ماندگاری دارد که این میزان ماندگاری برای پله ای خنک بسیار خوب است .
این پله خنک است ، پس از یکساعت رایحه آرام آرام حرارت میگیرد و گرم تر میشود .
تغییر نت ها با وضوح بالا صورت میپذیرد و حتی بینی های آماتور نیز میتوانند این تغییرات را متوجه شوند .

- پله دوم ، قلب :
قلب عطر گلی ست و پر از گل های ناز !
پله ی قبل تغییر میکند ، همه ی نت های آن خاموش میشوند بجز نت سیب سبز فرانسوی که آخرین نت حاضر در پله قبل بود و اکنون و از ابتدای میدل نت تا نزدیک به انتها مدام بر قدرت اش افزوده میگردد و سپس در انتهای پله قلب از قدرتش کاسته شده و به جایگاه قدرت قبلی اش باز میگردد اما همچون عشق ، هرگز نمیمیرد !
فرق این پله با پله ی قبل در این است که در تاپ نت ، نت ها همه با هم حضور یافتند لیک در میدل نت ، نت ها یک به یک حضور می یابند !
برگ درخت نارنج ، یاس سفید ، گل برف ، برگ سبز چای ، پومارز ، چوب صندل سفید ، بنفشه ، کشمران و سدر .
برگ درخت نارنج رایحه ای سبز و گس مانند به پله میدهد ، یاس سفید بسیار ملایم است ، ایضا گل برف ، برگ سبز چای که در موازات گل برف رایحه ای زیبا بر پله دهد ، چوب صندل سفید که رایحه ای عمیق ، لایت و دارک صابونی مانند به پله میدهد ، بنفشه که وظیفه ی پودری کردن پله را بصورت ملایم دارد ، کشمران و سدر که به موازات هم رایحه ای سبز تیره ، تاریک و از سویی شبیه پارچه فاستونی خیس به رایحه پله می بخشند !
هیچ نتی بیش از آنچه که باید ، قدرت نمیگیرد تا قلب بصورت کاملا منظم ، موزون و هماهنگ بطپد و عطر طپش نامنظم یا بقولی طپش سوم نداشته باشد ! مثل گروه ارکستری بزرگ که هیچ نت فالشی در این آهنگ بلند صدا ، بگوش نرسد !
و اما نت سنتتیک پومارز :
ادغام رز با مرکبات ترش و شیرین !
دو نت در این عطر هست که نه اینکه بیش از دیگران قدرت داشته باشند بلکه طولانی تر از دیگران حضور دارند و میمانند !
یکی همین نت پومارز و دیگری سیب سبز فرانسوی .

- پله آخر ، درای داون :
قلب عطر آنقدر شلوغ و زیبا و قوی میطپد که درای داون کمی از نگاه می افتد !
هنوز هم در بک گراند درای داون میتوانید رایحه سیب فرانسوی را پیدا کنید که کماکان ترش مزگی را به رایحه تزریق میکند !
این پله ای ترش و شیرین و گرم و تاریک و عمیق است !
مشک ؛ شیرینی ، حرارت و عمق میدهد به رایحه
چوب عنبر ؛ رایحه ای شیرین ، عمیق ، گرم و صمغی و ماندگار را به پله میدهد و نیز وظیفه ی انطباق دیگر نت ها را همزمان بر عهده دارد .
اوکموس ؛ رایحه ای چوبی تلخ ، تاریک و مرطوب به پله میدهد تا در برابر مشک و امبر وود ، حرارت و مزه در تعادل ، توازن و تکامل قرار گیرد .
قدرت درای داون از دو پله ی دیگر کمتر است اما ماندگاری منجر به پخش و سیاژ کماکان ادامه دارد و این برای یک عطر خنک - معتدل بسیار متفاوت و درخشان است !
این عطر ، عطری سه پله ای ست .
یادتان هست قبلا گفته بودم عطرها از لحاظ تقسیم بندی پله ای به سه دسته تقسیم میشوند :
- عطرهای خطی : که از ابتدا تا انتها یک رایحه را بازتاب دهند یا با تلورانسی بسیار ضعیف و به نوعی پله اول با آخر تفاوتی ندارد مگر بسیار جزعی و در نت هایی محدود .
- عطرهای سه پله ای : که هر پله ی آن به راحتی قابل تفکیک و تشخیص است و هر پله رایحه ای کاملا جدا و منفک از دوی دیگر دارد لیک هر پله آنچنان کامل ، غنی و پر نت نیست که شما را به یاد عطر کاملی دیگر اندازد ( بدیهی ست پله ها در عطرها شاید شبیه باشند لیک یک پله نمیتواند همچون یک عطر کامل دیگر باشد )
- عطرهای سه عطری : که هر پله آنچنان غنی و کامل است که شما را به یاد یک عطر کامل دیگر اندازد و در جمع ، یادآوری ی سه عطر را بر شما کند !
این دسته بسیار کمیاب اند !
مارلی گرینلی از دسته دوم یعنی سه پله ای است ، یعنی هر پله آن از دوی دیگر کاملا مجزاست در رایحه .

ساعت ۷:۳۰ صبح شد !
نه گرینلی خوابید و نه من :)
از ساعت ۳ بامداد با هم همقدم ایم در کوچه های بهاری ی گل ها !
آی نسیم سحری صبر کن ،
ما را با خود ببر از کوچه ها !
فردا مهمان شقایق شوم
بگذرم امشب اگر از کوچه ها
فرجام ام دامنه ی دشت هاست
خواهم رفت آخر از کوچه ها ...
🍫🌹
15 اسفند 1402 پاسخ تشکر
40 تشکر شده توسط : Anahita هومن

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه


عرض ادب و احترام.
در زمره عطرهای خنک گرینلی برای من بهترینه.در کل عطرهای گرم رو خیلی بیشتر میپسندم و معمولا نمیتونم ارتباط قلبی با عطرهای خنک برقرار کنم اما قضیه گرینلی کاملا متفاوته.کارهای زیادی رو به امید تشابه به گرینلی تست کردم و هربار سرافکنده شدم.یکی از دوستان گفته بود که لویی ویتون کالیفرنیا دریم به گرینلی شباهت داره اما در تستی که داشتم کوچک ترین شباهتی بین این دو تا کار ندیدم.دوستان عزیزم توجه داشته باشید که نسخه فیک گرینلی مثل نقل و نبات داخل بازار ایران پر شده و باید عرض کنم که متاسفانه دوستانی که از پرفورمنس این کار ناراضی هستند قطع به یقین نسخه فیک بهشون فروخته شده.متاسفانه خودم هم قربانی این بازار کثیف بودم و در گذشته که تجربه انچنانی نداشتم از گرینلی فیک استفاده کردم و از اونجایی که هردو نسخه رو تو ارشیوم دارم طی پستی در عطرگرام،تفاوت نسخه اصل و فیک رو براتون مینویسم به امید اینکه هیچ یک از دوستان گرفتار زبان چرب و گنده گویی فیک فروش های بازار که مصرانه بر اصل بودن محصولشون پافشاری میکنن نشه.
13 دی 1402 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : Yamin Sepehr s

8
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
9
طراحی شیشه
یک دیدگاه نه چندان دقیق در برخی عطر دوستان دیده ام... عطر هایی با طبعِ خنک و تابستانی را، لزومآ روزانه می دانند. در صورتی که خنک، معتدل یا گرم بودنِ رایحه، به فصلِ استفاده از آن عطر ربط دارد و روزانه و شبانه بودنِ آن، به استایل و لباسی مربوط است که برای پوشیدن انتخاب کرده اید. ما در شبهای 30 درجه ی تابستان هم مجبوریم عطری با طبع خنک انتخاب کنیم. تفاوت اینجاست که معمولا برای روز که سرگرم کار و فعالیت هستیم و استایل و پوششمان هم راحت و کژوال است، از روایح ساده تر و غیر رسمی استفاده می کنیم، و شبها که احتمالا در میهمانی یا مجلس یا رستوران هستیم، از عطرهایی با حال و هوای رسمی و نیمه رسمی... خب البته که استثنا هم دارد. استایل کاری بعضی از ما ممکن است رسمی باشد، یا یک جلسه رسمی در طول روز داشته باشیم. و یا شب با پوشش راحت بیرون برویم... و البته که حد وسطی هم در کار هست... پس در واقع دسته بندی عطر به روزانه و شبانه، کاملا به نوعِ پوشش بستگی دارد و شاید واژه های رسمی/ غیر رسمی صحیح تر باشد. سِرژُف "فیِرو" و "مفیستو"، کرید "گرین آیریش"، آرمانی "پروفومو" و "پروفوندو"، آمواج "بیچ هات" و "مگاماره" نمونه هایی هستند که در عینِ تابستانی بودن، مناسب پوششِ رسمی هستند و من روزانه نمی پوشمشان... به قیمت و برندشان هم ربطی ندارد... حال و هوای این روایح، کژوال و اسپرت نیست. یک روحِ اتو کشیده و رسمی دارند.
"مارلی گرینلی" در نظر من، جایی مابین روزانه و شبانه (رسمی و کژوال) قرار می گیرد... چراکه تاپ نُتِ شارپ و میوه ای اش، با ورود چوب کشمیر در قلبِ عطر، نرم و مجلسی می شود... و اتفاقا همین حدِ وسط ها هستند که همه کاره و عطر امضا می توانند باشند. "گرینلی" از اون خوبها بود. سه روز مداوم، با پیراهنِ لینِن سبز و جینِ ذغالی -فول وِر- پوشیدمش... و عالی بود. برند"مارلی" مدتی ست طرفدارانش را ناامید کرده و انگار دیگر یک خانه ی عطر نیش به نظر نمیرسد... از ضعفِ پرفورمنس در بَچ های جدید، تا نوع روایح در لانچ های اخیرش... اما فارغ از این نگاه، "گرینلی" و "سدلی" را می توان جایگزینی عالی برای عطرهای تابستانیِ سطحِ بالا (مثل اونتوس) دانست... همین عطرها هستند که تابستان، کابوس عطربازان را قابل تحمل تر می کنند.
02 خرداد 1402 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : rick سالمی

سلام. گرینلی عطری تقریبا چهار فصل با تاپ نوت مرکباتی و میوه ای و درای داون چوبی با کیفیت روایح بالا، پخش بوی خیلی خوب و ماندگاری فوق العاده ست (البته با توجه به نوت هاش). به شدت غیر خطی هست و حداقل سه رایحه نسبتا متفاوت رو توی یک ساعت اول میشه تشخیص داد ولی شخصا اوپنینگ شاداب ش رو خیلی بیشتر از بوی غالب چوبی ش که کمی (فقط کمی) بوی سیگار رو به یادم میندازه دوست دارم. به نظرم بهترین فصل های استفاده ش اول بهار و بعد اوایل پاییز باشن و در تابستون بهتر ه شبها پوشیده بشه. به عنوان یک عطر با کیفیت همه جا چه مکان های رسمی و چه غیر رسمی میشه پوشیدش. بعید هست کسی این عطر رو داشته باشه و زیاد ازش استفاده نکنه مگر اینکه به خاطر پرفورمنس بالاش عطر کمتر مصرف بشه! به نظرم یونیسکس هست ولی تا حدودی کفه مردانگی ش سنگین تر ه

رایحه کلی و بازخورد : عطری نیست که قرار باشه ازش بازخورد منفی بگیرید مخصوصا اگر در زمان مناسب پوشیده بشه. ۸.۵/۱۰
یونیک بودن : لااقل برای من رایحه ش تا حد زیادی منحصر به فرد هست. ۹.۵/۱۰
پخش بو : در یک ساعت اول فوق العاده خوب و تا دو ساعت کاملا قابل قبول. ۸.۵/۱۰
ماندگاری : با اس‍پری روی لباس شاید تا یک روز بعد هم بازخورد بگیرید. با یک کوچولو ارفاق ! ۹.۵/۱۰
ارزش خرید : با این قیمت و تغییر روایحی که داره به نظرم بهتره حتما قبل از خرید تست بشه و بهش زمان داده بشه. شاید جزو بهترین عطرهای مارلی و یک must have نباشه ولی مثل اکثر مارلی ها پرفورمنس و کیفیت عطرهای نیش و تا حدودی بازخورد عطرهای دیزاینری رو براتون به همراه داره. با این قیمت و گزینه های خرید زیاد دیگه ای که موجود هست بهش ۷.۵/۱۰ میدم

[EDITED] 1401/03/26 21:33
26 خرداد 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : محسن محمدرضاسپهی

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
با درود به همراهان گرامی
پرفیوم د مارلی گرینلی
عطری مرکباتی ملایم، سبز، چوبی و کمی دودی
در شروع اسپری عطر متوجه روایح مرکباتی و سیب سبز نوشته شده در نتها شدم ولی هیچکدام پر رنگ نیستند ولی حسی سبز و مرکباتی با سهم مساوی و دلنشین و زیبا به مشام می رسد. بعد از حدود یک ربع تا بیست دقیقه روایح چوبی با ته بوی دودی و جذابی که به احتمال زیاد ناشی از خزه درخت بلوط هست با پتیت گرین سر و کله شان پیدا میشوند. با کمی دقت می توان متوجه بویی گلی و فلاور شد که ظاهرا نتیجه نت سنتتیک پومارز است(که با کمی جستجو متوجه شدم رایحه ای رز مانند با ته بوی میوه ای دارد) که به زیبایی دستی به سر و گوش روایح چوبی و پتیت گرین می کشد و اجازه نمی دهد خیلی به سمت یک عطر چوبی کشیده شود. در کل تقریبا با شیبی ملایم تا انتهای عمر عطر یهمین رایحه بالانس از روایح یاد شده به مشام می رسد.
نکته ای که این عطر دارد و من دوستش دارم اینست که هیچ نت غالبی ندارد و همه آنها در تعادل و توازن خوبی در کنار هم به پیش می روند و همانطور که یکی از دوستان گفتند رایحه ای شبیه به جنگلی سبز البته در فصل بهار که کمی بوی گلهای وحشی هم با روایح سبز و چوبی آمیخته شده است را تداعی می‌کند.
طبع عطر معتدل رو به خنک هست. ترجیح پوشش برای 35 به بالاست و با انواع استایل ها به ویژه رسمی تر هماهنگی دارد. یکی از مردانه ترین های سبک خودش بوده و مشابه شاخصی ندارد.
به نسبت هم رده هایی مشابه مثل فیرو و خانواده مفیستو و حتی سدلی از همین برند مارلی ساختار خلاقانه تری دارد و متفاوت از سایر عطرهای مرکباتی چوبی مرسوم عمل می کند. پخش و ماندگاری راضی کننده و خوبی دارد.
من خیلی به خرید عطرهای گرانقیمت تابستانی اعتقادی ندارم چون فکر میکنم بیشترشون روایح شبیه بهم داشته و عطرهای متفاوت کمی در این رده پیدا می شوند به ویژه در گرانقیمتها!! و فقط باید به کیفیت نتها دلخوش کرد اما باید اعتراف کنم این یکی دارد وسوسه ام میکند.
شاد و سربلند باشید
11 شهریور 1401 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : عرفان يعقوب زاده محمدرضاسپهی
سلام آقای عطردوست
مارلی گرینلی خوب توصیف کردین
یک کار مرکباتی و چوبی گیاهی خیلی خیلی نرم
انقدر نرم من چندین پاف میزنم هیشکی تو خونه شاکی نمیشه😃بعد چند دقیقه اولیه از کار روایح به سمت تمیزی خاصی میرن،من به یاد ملافه های تمیز روی بند حیاطی که پر از درخت و گلدون میندازه
22 شهریور 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : vhds رضا عطردوست

شفافیت بی نظیر از سیب سبز و چرخش هنرمندانه به سمت نت های چوبی
خنکی ملایم و مطبوع
شدیدا انرژی بخش و حال خوب کن با پرفورمنسی عالی و کافی!!!
16 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : Haddock شهریار

7
رایحه
6
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
درود بر نیکان. عطر خوبیه در کل و رایحه سیب و سدر در کل بیشتر حس میشه. خیلی تلخ و سرده‌. در کل میتونم بگم یذره از معمولی بهتره ولی خیلی خاص و عالی نیست. ماندگاریش کمه و در کل خطیه
19 اسفند 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : edris azgotin مهدی

وقتی نظر عزیزان رو در مورد این عطر میخونم تعجب میکنم.
از اینکه کدوم بو؟ کجاست؟ چرا من حسش نمیکنم؟
ای کاش بویی داشت که میشد حسش کرد. درسته از نزدیک هست ولی از دور ناپیداست.
ساعت اول اندکی پیداست، ساعت دوم پس کجاست؟
با ارزشترین چیز برای ما هواست که اگر لحظه ای نباشد ما هم نیستیم ولی قیمتی دارد؟ با قیمت بالا گذاشتن نمیتوان ارزش چیزی را بالا برد بلکه باید خود آن چیز نمایانگر ارزش خود باشد.
خود این عطر از نظر من حداکثر ۵ از ۱۰ ولی با توجه به قیمت رو نظر نمیدم چرا که به نظرم این عطر با این قیمت بی احترامی به خریدار هست.
24 بهمن 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : فرشته نجفی Sepehr s
دقیقا موافقم
24 بهمن 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک سالمی

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
بعد از تست تعداد زیادی از عطرای خنک دیگه کم کم داشتم به این نتیجه میرسیدم که هیچ عطر خنکی نمیتونه لذتی مثل استفاده از عطرای گرم رو داشته باشه ولی امان از وقتی که با این شاهکار اشنا شدم. یه بوی چوبی با هنرمندی سیب سبز که نظرتونو راجب عطرای خنک عوض میکنه
07 شهریور 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Haddock Mehran
به کدوم کار میشه تشبیهش کرد حدودا ؟؟؟
تو چه فضاییه؟
09 شهریور 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک TIMELESS
هیچی هیچ کاری شبیه به این کار نیست یه فضای چوبی داره که در کنارش بوی سیب سبز خیلی محسوسه به خصوص وقتی کمی رو پوست میمونه و بوی مشک بیشتر داخلش حس میشه بی نهایت جذاب میشه و به نظرم بویی که بعد یک ساعت از این عطر به جا میمونه خیلی جذاب تر از لحظه اسپری هستش

[EDITED] 1402/06/10 13:38
09 شهریور 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Haddock Mehran
سلام
نزدیک ترین رایحه به گرینلی مارلی،لویی ویتون کالفرنیا دریم هستش
18 شهریور 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : sinash marjanmohamadi
گرینلی بنظیر و شاهکار
اما کار خنک خوب هم کم نداریم دوست خوبم پیشنهاد میکنم

فوکونرو رو هم تست بفرمایید
سدلی همین مارلی هم عطر قابلی است
هرمس H 24 عطر خاص و بینظیری است
دلچه گابانای معروف لایت بلو اینتنس
YSL edp معروف
Cedrat boise Mancera هم عطر خوبیه تو نیش های ارزان
آکوا دی پارما هم کارهای خنک خوب یکی دو تا داره
.
.
و البته تو کارهای ارزان و اصلاحا Cheapies دو تا کار شاخص هست
۱.Nautica Voyage
2.Davidoof cool water
.
.
من باشم این ترکیب 7 تایی رو بر میدارم
دلچه گابانا لایت بلو اینتنس
گرینلی
ناتیکا وویاژ
فوکونرو
دیوویدف کول واتر
ارمس H 24
YSL EDP
.
.
اگه ناامید شدن شما بخاطر پرفورمنس بوده
۳ گزینه ی فوکونرو
ارمس H24
ناتیکا وویاژ نسخه آمریکاشو استفاده کنین و لذت ببرین


12 مهر 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : sinash Mahmood.R

6
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
مارلی گرینلی

بوی خنک و شیکی داره

تغییری از روایح ، بین مرکبات کم جون ، سیب قدرتمند و سدری که بیشتر تایم با شما می مونه ، چیزیست که در خاطر من ثبت شد
بوی سیب اینجا جوری حس میشه که دقیق سدر پشت سر اونه ، نه جلوترش و نه همراهش

بوی میوه ای این سیب یکم شربتی و جذابه
نمیدونم شربت های پرتقال قدیمی برند تانگ یا فوستر کلارکس که استوانه ای و قوطی بودن رو یادتونه
که درشو باز میکردیم با قاشق پودرو بر میداشتیم با آب هم میزدیم

وقتی در قوطی رو باز میکردین چی یادتونه ، بوی گرد ( بقول قدیمی ها گرت ) پرتقال
حالا اینجا گرد سیب و ملایم تر

پخش بوی اولیه واسه یه عطر خنک خوبه خوب بود
ولی بعد یک ساعت بجای اینکه مثل بیشتر عطرها یک پله یک پله کم شه این پخش بو
من حس کردم پله ها رو چندتا یکی داره میاد پایین ، و این ناراحتم کرد
دوبار پوشیدمش که دقیقا اینو زووم شم روش ، که هر دوبار همین بود نتیجه ، چه روز و چه شب

۲ ساعت پخش بوی خوب
بهتر از اینه که ۱ ساعت عالی باشه ، یک ساعت معمولی
البته نظر شخصیه منه و بایدی در کار نیست

موندگاری خوبه و راضیتون میکنه

میرسیم سر خریدش
عاشقانش بیان بگن ، چه بوی خاص و یونیکی ب ما ارایه میده که ما بخوایم اینهمه بیشتر هزینه کنیم واسش و نریم یه عطر ۲ ملیونی دیزاینری به قول معروف تهیه کنیم

این که کالان نیست که هر برند و هر دیزاینری زیاد سمت اتمسفرش نرفته باشه

پخش بو هم که متوسط

شما پا میشید ۴۰ تا 30 % بیشتر پرداخت میکنید که بجای بنز اتاق E , یا بی ام وی سری ۵ ،
پورشه پانامرا بخرید
خیلی هم منطقیه ، کار خوب شیکی هم هست
هزینه معقول بیشتر ، لذت و رفاه بیشتر

ولی اگه پورشه , بجای ۳۰ درصد ، یکصدو سی درصد ( ۱۳۰٪ ) بیشتر از بنز طلب کنه
ایا اون پنامرا ارزش ۲تا بنز رو داره ؟ + کلی پول نقد اضافه روش

اگه ارزشش رو داره بنظرتون ، پس خرید گرینلی هم ارزشش رو داره
10 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 Neurostyle

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟