PARFUMS de MARLY - Kalan

پارفومز د مارلی کلان ( کالان ) قرمز

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-42680
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : پارفومز د مارلی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-42680
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 230
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
11,515,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    39
  • نمی پسندم
    38
  • - 25 سال
    9
  • + 25 سال
    47
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    11
  • رسمی
    43
تعداد رای های ثبت شده : 273
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

کلان با ترکیبی از رایحه‌های شرقی و تند که با رایحه‌ی آبدار پرتقال خونی مخلوط شده، بر قدرتش تأکید می‌کند. بخش ابتدایی عطر، پس از پرتقال قرمز دارای ترکیبی از فلفل سیاه و ادویه‌های تندی است که به رایحه‌ی میانی پرتقال و گل اسطوخودوس منتهی می‌شود. آمیزه‌ای قوی از کهربا ، دانه‌ي تونکای بوداده، نت‌های تیره، چوب صندل و خزه این ترکیب را به پایان رسانده و به آن کیفیتی اصیل، مجلل و پرجذبه می‌دهند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند پارفومز د مارلی
سال عرضه 2019
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه فلفل ، ادویه جات معطر، پرتقال خونی
اسانس میانی اسطوخودوس ، شکوفه پرتقال
اسانس پایه دانه تونکا ، کهربا، خزه درخت بلوط ، چوب صندل سفید ، روایح چوبی
نمره کاربران
Kalan-پارفومز د مارلی کلان ( کالان ) قرمز
رایحه
8.3
107 رای
ماندگاری
8.6
107 رای
پخش بو
8.5
107 رای
طراحی شیشه
8.6
107 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند پارفومز د مارلی
اخبار برند پارفومز د مارلی
عطرگرام
نظرات کاربران (80 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
7
طراحی شیشه
با اسانسهای اعلامی و تجربه های جالب این برند در به کار گیری اسانسهای نامتعارف و خروجی های بینظیر مثل کارلایل و آکاستر شدیدا مشتاقم این کاره مارلی را تست کنم که هنوز البته در ایران لانچ نشده یه کاره فلفلی و تند و تیز شرقی در فضای ادویه ای همون چیزیه که همیشه دنبالشم امیدوارم مارلی خوب از پسش بربیاد (اگه پرفورمنسهای فوق وحشتناکش بزارن البته)...
17 آذر 1398 پاسخ تشکر

لطفا دوستانی که این کار رو تست کردند درمورد این کار توضیح بدن ممنون میشم♥️
29 اسفند 1398 پاسخ تشکر

M.M
5
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
با سلام خدمت همه دوستان
تستی که بر این کار مارلی داشتم،به نظرم یکی از ضعیف ترین کارهای مارلی هستش،من اصلا نپسندیدم...
11 فروردین 1399 پاسخ تشکر

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
7
طراحی شیشه
سلام خدمت همه عزیزان
بنویسید
perfums de marly kalan
بخوانید
Maison Francis kurkdjan Baccarat Rouge 540
یادمه برند سلطنتی tom ford با لانچ دو کار بسیار موفق و قیمت بالا یکه تاز بازار پر سود تجارت پرفیوم شده بود که marly با کپی بسیار قوی این دو عطر با قیمت بسیار کمتر خودشو سره زبانها انداخت توباکو وانیل و توسکان لدر با نام‌های هرود و گودولفین مچ تام فورد و خوابوندن حتی برندهای دیگه هم با الهام از این دو عطر کارهای بسیار خوبی معرفی کردند که در ورژنهای سبکتر میشه به برند آتلیه کولون اشاره کرد با خوندن اسانسهای اعلامی کالان میدونستم مجددا شاهد کاری خاص و کم مخاطب از مارلی هستیم و کامنتهای تقریبا نیمه منفی و نیمه مثبت کاربران در فرگرنتیکا نشوندهنده خاص بودن رایحه این عطر هستش اما چیزی که به نظرم برجسته اومد شباهت بسیار بالای رایحه به باکارات روژ هست با چند ویژگی برجسته اول طبق سنت مارلی قیمت بسیار بسیار کمتری نسبت به باکارات داره و دوم از اون تندی نسبتا آزاردهنده ابتدای باکارات خبری نیست و خیلی سبکتر و لطیفتر شروع میشه و سوم برای مخاطبین عام پخش و ماندگاری مارلی را به ارث داره که تا ساعتها میتونه نام عطرتون پرسیده بشه که این امر در باکارات نبود متاسفانه یه عطر ادویه ای فلفلی با کیفیت رایحه بسیار مطلوب(البته نه در حد باکارات) و قیمت مناسب من استقبال کردم البته اگه یه خانم باشید برای مراسمات رسمی میتونه انتخاب بی نظیری باشه و برای یک خانم بالای 30 سال با لباس رسمی انتخاب مناسبی هست و برای آقایان با تیپهای اسپرت میتونه مناسب باشه...

03 خرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Salman Ketabchi پارسی

اینکار در اپنینگش می‌تونه کمی تداعی‌کننده باکارا روژ۵۴۰ باشه اما در ادامه این شباهت از بین میره... توی درای-داون  یه رایحه وودی-اسپایسی شیک و بشدت مردونه داره که توصیه می‌کنم حتمن تستش کنید... در مورد پرفورمنس خیلی متوسطه و با این قیمت نزدیک به ۳ م ارزش خریدش پایینه.
03 تیر 1399 پاسخ تشکر

درود
د مارلی کلان
یک کار خیلی خوشبو و باکلاس از مارلی
کامنتهای دوستان رو میخوندم ، گفته بودن ادویه ایِ تند، به نظرم یک بوی مرکبات قوی که احتمالا همون پرتقال توسرخ باشه ، مسلط تر و خیلی قویتر از بقیه ی آیتمها رخنمایی میکنه، هرچند که اسپایسی بودن عطر غیرقابل کتمان هست و ترکیب بسیار شیک و با کلاسی ساخته که قابل تامله و از اساتید میخام که حتما تست داشته باشند.فلفل سیاه آیتمی هست که به نظرم تا پایان عطر هم حس میشه و خیلی قدرتمنده.متوجه بوی لوندر نشدم و به نظرم در بطن کلی عطر هضم شده .
به نظر میاد تغییر نت به وضوح صورت نمیگیره .
به شخصه نتهای اول و میانی این عطرو بیشتر دوست دارم.
در کل عطر خاص و جالبی هست و به احتمال زیاد در آینده کامنتهای زیادی در موردش ثبت بشه.
چندوقت پیش عطری تست داشتم به نام ایسپازون از همین مارلی، که بین دوستان شناخته شده نبود ولی من تست داشتم و بوی خاص ِ ادویه ایِ اونو خیلی دوست داشتم.کلان تا حدودی به اون نزدیکه ولی کلان به نظرم همه پسندتره و ایسپازون خاصتر و به سلیقه ی من خوشبوتر بود.
و اما پرفورمنس این کار؛ عالیه . پخش بوی مناسبی داشت و تا شعاع چند متری در فضای بسته ، با اینکه به نظرم عطر گرمیه و الان نباید ازش انتظار داشت. ماندگاری این عطر بسیار جالب و خیلی خوبه. بازخورد خوبی هم داشته تا به الان.
پیروز و خوشبو باشید
03 تیر 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : س. امیرآصفی جمشیدآرام

سلام
اگر ممکنه از عزیزان بزرگوار اگر این کار رو تست داشتن نظرشون رو بفرمایند . آقای کبیری ، دکتر فرشاد ، آرش و بقیه بزرگواران
شنیدم این کار مارلی شیرینی بیش از اندازه ای داره که دل رو میزنه؟!
16 تیر 1399 پاسخ تشکر
فلفلیه و شیرین نیست... از اونکاراست که باید خودت تست کنی روی حرف دیگران نمی‌شه بلایند بای کردش.
17 تیر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Mr sillage معین هاشمی
درود برشما
دو بار اینکارو تست داشتم و به هیچ عنوان شیرینی درش احساس نکردم. یک کار کاملا مردونه و ادویه ای که پرفورمنس بسیار بسیار خوبی داشت . پیشنهاد میکنم سمپل تهیه کنید . به نظرم ارزش خرید داره و خیلی هم باکلاسه.
17 تیر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : جاویدان Mr sillage

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
برند مارلی رو همیشه دوست داشتم و هر عطری ازش تست کردم خوشم اومده کلا بنظرم عطر ایرانی پسندیه چه از لحاظ رایحه و چه از لحاظ عملکرد عطر یعنی همون ماندگاری و پخش. قیمتش هم به نسبت کیفیت و عملکرد و حجم بالاتر از معمول ( 125 میلی ) و نیش بودن برند خیلی خوبه. سلطان روایح شرقی
و اما کالان : چیزی که از ابتدا تا انتهای این عطر بو کردم بوی پرتقال خونی بود که رایحه غالب این عطره و در کنارش ادویه ها و وانیل اونو همراهی میکنن. بو خاصی داره و من خوشم اومد و بنظرم اصلا اونطور که مردم میگن چیزی نیست که یا متنفر بشی ازش یا عاشق. اون امضای مارلی توی رایحه اش رو داره و میتونه توسط خانم ها هم استفاده بشه. ارزش تست کردن رو داره. شاید خوشبوترین مارلی نباشه ولی یکی از بهترین ها میتونه باشه براتون. ماندگاریش برای من خیلی خوب بود
27 تیر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علی شهرابی

7
رایحه
9
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
یک کار بسیار جالب و مردونه از مارلی همین کالان بود که امروز روی بلاتر تست کردم. چیزی که منو جلب کرد یک اسپری روی بلاتر و بعد از 2 3 ساعت همچنان کاغذ کل ماشین رو پر کرده بود از رایحش. در مورد رایحه بخوام بگم یک کار فلفلی با امضای همیشگی مارلی . به هیچ عنوان هارش نیست و کار خاصی از مارلی تلقی میشه که من خیلی لذت بردم. قطعا اپنینگش برای من جذاب تر بود تا درای دون . بدون تست نمیشه خرید کرد. اصلا مناسب خانم ها نمیدونم و شاید بشه گفت خانم ها این کار رو روی مرد ها نپسندن برخلاف کارهای دیگر این برند که خانم ها خیلی خوششون میاد مثل لیتون و پگاسوس .
04 مرداد 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : مهدی رضا
درود بر استاد عزیزم امیرآقا
با احترام به نظرتون ، با قسمت انتهاییِ پیامتون موافق نیستم. کالان یک کار فوق العاده هست که من بیشترین بازخورد رو از خانمها گرفتم تا حالا.
یک سوال داشتم ازتون. با توجه به آیتمهای تشکیل دهنده عطر به نظر میرسه اینکار گرم باشه . نظرتون چیه ؟
06 مرداد 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : جاویدان رضا
درود پارسی جان عزیز
کلا کارهای مارلی به نظرم ساخته شدن برای دریافت بازخورد. مخصوصا تموم کارهاش یک امضای همیشگی رو داره که همین باعث شده برای منطقه بسیار خوش بازخورد شناخته بشه. راجب این کار خب یک کار اسپایسی خوش ساختی بود که به شامه من مسکولن اومد. کارهای مسکولن معمولا بازخورد کمتری ممکن هست بگیرند کما اینکه ممکنه یه سری خانم ها عاشق کارهای مسکولن بشن. با دو اسپری از پرایوت لیبل که بنده بشدت مردونه میدونم دو خانم بازخورد شدیدی دادند بهم . ولی در کنارش بازخورد منفی هم بوده (بستگی به سن خانم ها هم داره این مورد). اصل مطلب این بود که تمام کارهای مارلی از جمله همین کالان بسیار پر بازخورد هستند منتهی این کار نسبت به کارهای دیگر این برند مثل لیتون پگاسوس گلووی شاید بازخورد کمتری بده به نظرم چون نسبت به لیتون مثلا یک مقدار پیچیدگی بیشتری داره.مثلا روی اپنینگ این کار بازخورد های خیلی زیادی گرفتم من چون یک جور فرش بودن رو حس کردم روی اپنینگش .
در مورد سوالتون اره این کار گرم هست و فلفل سیاه و روایح دودی در طول عطر خودنمایی میکنه. در مورد اینکه بشه در تابستان استفاده کرد یا نه شاید در شب بشه استفاده کرد ولی در طول روز تابستان خفه میشه.
06 مرداد 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : architect جاویدان
درود برشما
جالبه بدونید از حدودا یکماه پیش تا حالا که چند بار استفاده کردم به قدری پرفورمنس خوبی داشته که هیچ وقت به این فکر نکردم که این عطر گرم باشه‌.
در فصل سرد میخاد چکار بکنه این عطر .فوق العادس
08 مرداد 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : جاویدان رضا
بله پارسی جان. این کار هم واقعا پرفورمنس خیلی خوبی داره و قطعا توی هوای سرد بمبی خواهد شد.
08 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی غلامی
سلام آقای پارسی
به قدری شما از این عطر تعریف کردید آدم دوست داره حتما تست کنه. این عطر و پرایویت لیبل
21 اسفند 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پارسی
درود بر جاویدانِ گل
عزیزم ، من نمیدونم شما تا چه اندازه عطر تست کردید اما با فرض اینکه مثل حدودا یکسال پیشِ خودم که تازه واردِ عطرافشان شده بودم، بیشتر عطرهایِ دیزاینری تست کرده بودم و انگشت شمار هم عطرهایِ نیش ، با در نظر گرفتنِ این مطلب که بعد از تستِ عطرهایِ نیش به احتمالِ زیاد شامه مشکل پسند خواهد شد و دیگه از تستِ عطرهایِ دیزاینری لذت نخواهم برد ، سعی کردم ابتدا لیستی از عطرهایِ دیزاینری که دوست داشتم اونارو تست کنم تهیه کنم و به تدریج و با خرید دکانت و سمپل به برنامه ی خودم عمل کنم و بعد از اون واردِ دنیای نیش بشم.
البته که نتونستم کامل به این برنامه عمل کنم و وسوسه ی بوییدنِ بعضی عطرهایِ نیش مثل پرایوت لیبل و خیلی عطرهایِ دیگه و همچنین برخوردِ اتفاقی با برخی دیگه مثل همین کالان ، نگذاشت که سالم و کامل به این خواسته برسم . هرچند به خیلی از پاسخ ِ سوالاتم درباره ی رایحه ی عطرهایِ دیزاینری رسیدم اما حقیقتا بوییدن عطرهایِ نیش باعث میشه که عطشی به بوییدن بعضی عطرهایِ دیزاینری داشتی فروکش کنه و این به زعمِ من لذتِ عطربازی برایِ من رو ناقص کرد.
در هر صورت شما ابتدا سعی کنید عطرهایی که دوست دارید از رایحشون مطلع بشید رو به دو دسته ی دیزاینری و نیش تقسیم کنید و ابتدا برایِ دیزاینری ها زمان بزارید و بعدا وارد دنیایِ نیش بشید.
تشخیص نیش از دیزاینر رو هم میتونید با خواندن پیامها در صفحاتِ برندها در همین عطرافشانِ بزرگ و یا پرسش از اساتیدِ فعال و گرانقدر به دست بیارید.
عطرهایِ مارلی مرز نیش و دیزاینر هستند، با اینکه همه پسند هستند اما به نظرم حالا سراغشون نرو.
البته من صفحه ی علاقه مندی شما رو هم دیدم و بر اساسِ اون نظر دادم.
امیدوارم همیشه شاداب باشی گل
21 اسفند 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : جاویدان In The Dark
جنابِ جاویدان این نظر رو به این دلیل میدم که هم واسه خودم و هم واسه عده زیادی از دوستان اتفاق افتاده و شما که اول مسیر هستید شاید واستون مفید باشه ...

اساسا تست عطر بدونِ در نظر گرفتنِ زمینه بی معنیه، یعنی شما باید بدونی این عطر در مرحله اول فصل استفادش کی هست؟ زمستونه؟ بهاره؟تابستونه؟ و ... بعدش باید ببینید عطرِ شب هست و یا عطر روز، سپس باید بر اساس رایحه باید ببینید فضای استفادش چیه؟ دور همیه؟ اداریه؟ رسمیه؟ رمانتیکه؟ بعد باید ببینید کاراکتری که این عطر میسازه چیه؟ یه عطر رسمی میتونه مقتدرانه باشه و سخت گیر، ممکنه مبادی آداب باشه و راحت گیر و ...
بدونِ در نظر گرفتن این مسائل در زمینه تست عطر به اندازه هزینه چند عطر ممکنه هزینه کنید و هیچ فایده ای هم نداشته باشه!
لذا اگه قصد تست یا خرید عطر دارید اطلاعات کاملی از اقلیم، محیط هایی که وقتتون درش میگذره، تیپ شخصیتی آدمایی باهاشون در ارتباط هستید و مهمتر از همه ویژگی های فیزیکی و تیپ ظاهری و مهم تر از اون کاراکتر، شیوه رفتاری، علایق و سنتون بدید که دوستان بتونن عطرهایِ خوبی که به این شرایط میخونه رو بهتون معرفی کنن که هزینه ای که میکنید بیهوده خرج نشه ...
21 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : جاویدان Amir Mohammad
سلام
با تشکر از جناب in the dark و پارسی
آقایِ in the dark عزیز قبل از اینکه اطلاعاتی که ازم خاستیدو بهتون بدم دوتا سوال دارم.
۱- عطر روز یا شب یعنی چی و چطور بفهمیم که عطری برای روز یا شب؟
۲- دورهمی بودن یا رسمی بودن عطر چجوری قابل تشخیصه
مثلا در پیج هر عطر نوشته گرم یا خنک اما چیزهایی که پرسیدم ننوشته.
مشخصات من
۱۹ سالمه -رنگ پوست سفید- قد ۱۹۲ و لاغر-تقریبا رسمی می پوشم یعنی در هوای سرد کت و شلوار نیمه اسپرت و در گرما طاقت ندارم و با تی شرت -محل زندگیم خشک هست و زمستان سردوخشک و تابستان گرم وخشک-خجالتی هستم و تا حالا در فضاهای رمانتیک نبودم-بیشتر با دوستان در محیطهای درسی هستم و تیپ رفتاریم هم درونگرا و خجالتی
خیلی ممنون از لطف شما آقایin the dark عزیز
22 اسفند 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی In The Dark
سلام جاویدان عزیز، ببخشید بابت تاخیر و اینکه اسمم علی هست، میتونی به اسم صدام کنی اگه راحت تر هستی ...

ببینید ما در ذهن اتفاقات رو بر اساس ویژگی هایی که در پشت و مفهمومشون هست آنالیز میکنیم و واسه همینه که گاهی ارتباطی بین دو موضوع که در ظاهر هیچ ربطی به هم ندارن پیدا میکنیم مثل عطر و روشنی هوا ...!

به عنوانِ مثال؛ روز به دلیل روشنایی «وضوح» داره، به دلیل فعالیت مردم «انرژی» داره، و به دلیل شروعش با هوای روشن «تازگی» داره و همینطور «کم خطر» هست! و اکثر ارتباطات «عادی» و «کمتر خاص» ما در روز اتفاق میوفته و بیشتر در فضاهایی که «آداب» خاصی بهشون حاکمه قرار میگیریم!
حالا عطرایی هم که همین فضا و حسِ پر انرژی، عادی، واضح بودن، مرموز نبودن، تازگی، شادی، ارتباطات عادی و مبادی آداب بودن رو ازشون میگیریم، خودشون رو در روز بهتر نشون میدن!
این حس رو ما ممکنه از نوت های خاص بگیریم مثل مرکبات و یا ترکیبِ کلی عطر این حس رو بهمون بده، مثلا دیور اوم اسپرتِ شما در روز خودشو بیشتر نشون میده، بلو د شنل و تق د هرمس نیز عطر روز هستن و همینطور کرید اونتوس ...

راجع به شب هم اتفاق مشابهی میوفته اما با نتیجه ای متفاوت؛ شب به دلیل تاریکی، اندکی «مرموز» هست، شب زمانِ اتفاقات «خاص» و «رمانتیک» هست، شب فضای عادی نیست و «خاص» تره، شما اگه صبح برید اداره و در راه برگشت به خونه میوه بخرید ولی شب میرید بیرون با دوستاتون و قرار و کافه و ... شب به نسبت روز «کمتر عام» هست و اگه در روز رفتار حرفه ای و مبادی آداب بودن مهم هست، در شب «ویژگی های شخصیتی» شما اهمیتِ بیشتری دارن به نسبت روز ... به عنوان مثال انیگما از روژا پارفومز عطر شبه و یا لانویی دِ لوم از YSL و ...

راجع به رسمی و یا دورهمی بودن عطر هم میشه تحلیل مشابهی انجام داد، در فضای رسمی آدابی حاکمه و باید رعایت شه و فلان ویژگی و یا مشکل و یا علاقه شخصیتون اهمیتی نداره ولی «مرتب بودن» «آداب» «برخورد حرفه ای» و ... مهمه، در محیط رسمی شما حق ندارید با بروز شدید یه ویژگی به حریم افراد تجاوز کنید و توجه بقیه رو جلب کنید، مثلا نمیتونید در جلسه اداری بلند بلند بخندید اما در محیط دوستانه میتونید ...
در نتیجه عطرایی هم که این حس رو دارن عطر رسمی هستن، مثل بلو د شنل، گری وتیور از تام فورد، پرادا لوم و ...!
همینطور که توی یک جلسه رسمی یهو کسی از غم های عمیق و حس تنهاییش در مواجهه با جهان مدرن نمیگه، بدیهیه که توی فضای اداری کسی نباید ممویر از آمواج و یا اونوم لاوز بزنه ... و همینطور که بروز رفتاری که زیادی خودشو نشون بده و داد بزنه من هستم درست نیست در نتیجه زدنِ اینترلود از آمواج نیز در محیط اداری صحیح نیست ...

اما دورهمی جاییه که آدم گارد هاشو رو میاره پایین، راحت تر رفتار میکنه، دعوت کننده تر صحبت میکنه، ویژگی های شخصیش اهمیت بیشتری پیدا میکنه و ماجرا جویانه تره و بقیه رو به حریم خودش میپذیره ... در جمع دوستانه میتونید کمی از دیوار خودتون خارج شید و راحت تر رفتار کنید
مثلا دیور اوم اینتنس در یک قرار در کافه با جمعی از دوستانتون و حتی قرار های رمانتیک گزینه خیلی خوبیه! اما پرادا لوم و یا گری وتیور اینجا خیلی به کارتون نمیاد مگه اینکه بخواید حس و حال دیگه ای رو منتقل کنید ...

در مجموع، واسه اینکه از عطرتون بهترین استفاده رو ببرید، باید ازش بجا استفاده کنید و درین راستا نیازه این مسائل رو بدونید؛ البته نکاتی که گفتم ۰-۱۰۰ نیست و حالت طیف داره و با تمرین خودتون کاراکتر عطر میاد دستتون ...

ببخشید طولانی شد ایشالا به زودی نکات و پیشنهادات دیگه ای به اضافه معرفی یه سری عطر جهت تست بهتون میگم ... رسیدن به کاراکتر و موقعیت عطر خیلی بیشتر از این چندین حالتیه که من گفتم، کم کم به همش میرسیم ...
بنظرم واسه خرید عجله نداشته باشید بهتره، یادگیری خیلی مسائل در عطر خیلی سریع اتفاق میوفته، دو ماه دیگه اطلاعاتتون چندین برابر الان خواهد بود با کمک دوستان مثل امیرمحمد، جناب پارسی و ... و تست هایی که خودتون انجام میدید.

روزتون خوش
24 اسفند 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : جاویدان حسین .ب
متشکرم علی آقا
25 اسفند 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : In The Dark

این عطر رو برام روی بلاتر تست کردن , پاف های اول طوری برام بود که انگار توی بینیم فلفل اسپری کردن ! و تا یک مدتی تنها همین بوی فلفل رو متوجه میشدم و بعد از مدتی رگه هایی از بوی پرتقال رو استشمام کردم. رایحه ی خاص و یونیکی داشت ولی من چندان دوست نداشتم. از نظر ماندگاری و پخش هم ساعت هابوش از روی بلاتر پخش میشد .
03 شهریور 1399 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟