PARFUMS de MARLY - Percival

پارفومز د مارلی پرسیوال

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-40505
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : مرکباتی معطر
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : پارفومز د مارلی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-40505
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 285
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
14,300,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    9
  • نمی پسندم
    8
  • - 25 سال
    6
  • + 25 سال
    15
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    25
  • رسمی
    4
تعداد رای های ثبت شده : 110
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

پرسیوال اثری تازه و قدرتمند

خانه ی Les Parfums de Marly  به تازگی از محصول جدید خود ، پرسیوال ، که نام خود را از یکی از شوالیه های افسانه ای میز گرد شاه آرتور گرفته ، رونمایی کرده است. این رونمایی در monsieur bleu در ساختمان Palais de Tokyo انجام شد. 
پرسیوال ترکیبی مرکباتی و آروماتیک را به ارمغان می آورد که بر پایه چوبی تنظیم شده و دارای اثری تازه و قدرتمند است.
این عطر مرکباتی با  رایحه دریایی که توسط  Julien Sprecher ، بنیانگذار  Parfums de Marly ، در همکاری نزدیک با حمید مرآتی کاشانی ، عطرساز  Firmenich ، ساخته شده ، هدف دارد تا کلکسیونی که هنوز در آن این خانواده ی بویایی عرضه نشده را کامل کند.

حمید مرآتی کاشانی طراح ایرانی الاصل که دارای شهرت جهانی می باشد، او همچنین عطار ادکلن های لیتون و لیتون اکسکلوسیف نیز بوده است.
برای ساخت این عصاره ی انرژی زا و قدرتمند " عطری خاص که بدن را فرا می گیرد " عطرساز رایحه ی ترنج و ماندارین به همراه یک طراوت آروماتیک (شمعدانی ،  اسطوخودوس) را به کار می گیرد. یاسمن مخلوط شده با گشنیز ، بنفشه و دارچین ، شخصیت و مقداری پیچیدگی را به ارمغان می آورد.
توجه داشته باشید استفاده از مولکول های Maison Firmenich  مانند هدیون ، چوب های بدون انشعاب ، ویژگی جدید طبقه بندی عطرسازان ، راه های تازه ی کار با ویژگی چوبی پاتچولی و آمبروکس را ارائه می کند که به پرسیوال قدرت استثنایی می بخشد.

عطرافشان تجربه استفاده از این عطر را برای شما فراهم آورده است.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند پارفومز د مارلی
عطار حمید مراتی کاشانی
سال عرضه 2018
گروه بویایی مرکباتی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
مناسب فصل تابستان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، اسطوخودوس ، شمعدانی
اسانس میانی بنفشه ، یاس، گشنیز ، دارچین ، متیل دی‌هیدروجاسمونات
اسانس پایه مشک ، درخت نراد، آمبروکسان، چوب عنبر، کلیروود
نمره کاربران
Percival-پارفومز د مارلی پرسیوال
رایحه
8
28 رای
ماندگاری
7.8
28 رای
پخش بو
7.6
28 رای
طراحی شیشه
8.5
28 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند پارفومز د مارلی
اخبار برند پارفومز د مارلی
عطرگرام
نظرات کاربران (16 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
با سلام خدمت اساتید محترم به خصوص جناب ایکاروس عزیز می خواستم بپرسم این کار جدید مارلی رو تست کردید من از این برند عاشق لیتون - هرود- پگاسوس - گالووی هستم بنظرتون از اینم خوشم می یاد . اگر می شه یه نظر هم درباره هم دانی و Layton Exclusif(نسخه جدید لیتون) بدید
06 شهریور 1397 پاسخ تشکر

بنظرم پولتون رو بابت یه کار کپی شده ی چیپ دور نریزید و برید اصل همون کارِ چیپ (مون بلان لجند یا ابرکرومبی فیرس) رو بخرید.
12 شهریور 1398 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی میر

رایحه ای همه پسند و مناسب همه فصول غیر از زمستان با پخش و ماندگاری بالا و کاملا راضی کننده.
به نظرم امکان نداره کسی از این رایحه بدش بیاد ولی اصلا خاص نیست و به نظرم اومد قبلا بارها روایحی مشابهش رو حس کردم.
تو این رنج قیمت انتخاب های به مراتب بهتری وجود داره ...
20 شهریور 1398 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : صادق اف حامد

خود خود سواژ نسخه اصلی با کاهش چشمگیر نت فلفل، ارزش خرید ۰
14 مهر 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : صادق اف معین هاشمی

پرسیوال جزو اون دسته عطرهایی هست که crowd-pleaser محسوب میشن و همه جا و هر فصلی و با هر تیپی میشه پوشیدشون و اگر یک وقت تو انتخاب یک عطر بین عطرهاتون مردد باشید میتونید با خیال راحت انتخابشون کنید. از این نظر تا حدودی شبیه به بلو د شنل و اونتوس و دیور سواژ و ... هست. پرسیوال جهت متفاوتی با اکثر عطرهای PDM که معمولا oriental هستن داره و به نوعی entry level برای ورود به عطرهای نیش محسوب میشه البته همون طور که گفتم یک نیش دم دستی!

رایحه ای خیلی شبیه به مون بلان لجند (که خودش کپی ابرکرامبی اند فیچ فیرس هست) داره با محوریت اسطوخودوس و ترنج. توی تاپ نوت حدود 60% و در میدل نوت و بیس نوت حدود 80% شبیه به هم هستن. توی یک ویدیو دیدم یکی از مدیران PDM میگفت 17 تا نوت مختلف داره ولی من پیچیدگی زیادی تو رایحه ش احساس نمیکنم! هم اینجا یکی از دوستان با سواژ مقایسه ش کرد هم جاهای دیگه این موضوع رو دیدم (احتمالا به خاطر وجود امبراکسان) ولی من شباهت خاصی بین این دو تا نمیبینم.

رایحه : 8/10
پرفورمنس : 9/10 (با توجه به معتدل رو به خنک بودن ش کاملا قابل قبول ه و حدود 2 ساعت پخش بوی خیلی زیاد و ماندگاری بالای 8 ساعت روی پوست نسبتا خشک من داره. بیشتر از 3 بار اسپری نکنید که هم خودتون اذیت میشین هم دیگران!)
منحصر به فرد بودن : 4/10 (خیلی بعید هست این رایحه براتون آشنا نباشه)
بازخورد 9/10 : (رایحه ش هیچ کسی کسی رو اذیت نمیکنه و به همراه layton میتونه پربازخوردترین عطر PDM باشه)
ارزش خرید : 10/؟ نمیگم اصلا ارزش خرید نداره و احتمالا زیاد هم بپوشمش ولی توصیه به خرید ندارم مگر اینکه با یونیک نبودن و generic بودنش بتونید کنار بیاید
22 دی 1398 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 صادق اف

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
درود
امروز تست این کارو همراه با جنتیلومو روی بلاتر داشتم.
قصدم تست عطر مرکباتی بود امروز... بنظرم اومد یکم بوی جنتیلومو رو تند و تیزش کنید میشه پرسیوال یعنی این سنگینتره و گرمتر میزنه. شفافیته جنتیلومو رو نداره. زور میزنه بگه من خوبم ولی کم میاره... کیفیت متوسط به بالاست. بدم نیومد ولی کیفم نکردم... پرفورمنس خوبی داره...
03 مهر 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : MAHMOUD محمدرضاسپهی
درود
با احترام به نظر جنابعالی زرجوف و مارلی هر دو برندهای بازخوردین و صد البته با حفظ کیفیت این کارو انجام میدن ولی اگه فاکتور قیمت نسبت به حجم و صد البته پرفورمنس کمی بهتره مارلی را در نظر قرار بدین متوجه ارزش خرید بالاتر مارلی خواهید شد هرچند از هر دوتای این عطر خیلی بدم میاد ولی بین این دوکار کاملا مارلی را سرتر میدونم
03 مهر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : کاوه حامد
مرسی دوست عزیز از نظرتون
عرض کنم از لحاظ پرفورمنس تقریبا در یک سطحن این دو کار... ولی اگر فقط فاکتور حجم رو در نظر بگیرید و رایحه مورد پسند نباشه و خرید کنید تنها راهش اینه تحمل کنید تا عطر تموم شه... از لحاظ کیفیت تفاوتشون به وضوح معلومه... منم معتقدم با این قیمت جنتیلومو و حتی پرسیوال عطرای خنک بهتری وجود دارن که اخیرا هم چنتاشو تست کردم.
04 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی violet
سلام. من از مارلی لیتون اکسکلوسیف و نیسان و هرود رو دارم و واقعا می پسندم رایحشون رو. و هرود رو فقط به خاطر خاطراتی که برام‌ تداعی می کنه نگهش داشتم. اما زرجف اصلا قابل قیاس با مارلی نیست اگر بخوایم درباره کیفیت و پرستیژ و .... نظر بدیم. حتی یه آمار تو همین عطر افشان بگیریم به دور از تعصب کاملا مشخص خواهد شد که چرا زرجف برتری داره نسبت به دمارلی. اینکه کسی از بیس کارهای دمارلی خوشش بیاد یک بحث هست اما اینکه بخوایم بگیم که برتری داره نسبت به زرجف باید دید نظر دوستانی که تجربه هر ۲ کار رو دارند چی هست.
04 مهر 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : صادق اف کاوه
درود به همگی
باید دید که مبنای قیاس برتری بین برند مارلی و زرجوف چی هست. اگر قیمت و بازخورد و عامه پسندی هست خب مارلی ها نمره بهتری میگیرند ولی اگر بحث اصالت و کیفیت و ظرافت باشه مسلما زرجوف ها نمره بالاتری میگیرند
04 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی پارسی
درود به هر دو دوست گرامی
مارلی و به خصوص زرجوف برندهای من نیستند ولی از هر دو برند استفاده میکنم مفیستو و 1888 از زرجوف و کارلایل و شاگیا و پگاسوس و نیسان از مارلی همه اینها عطرهای بازخوردند کیفیت همشونم بدک نیست نه به خوبی تعریف بعضی دوستان نه به بدی و بی کیفیتی که یه عده میگن از نظره من برندهای عام هستند شما با هزینه جنتلیمو میتونین گرلن کوییر اینتنس و گرلن بویس میستریو بگیرید که هم پخش و ماندگاری بهتری دارن هم کیفیت رایحه بسیار بهتری دارن اما در مقایسه دو برند مارلی و زرجوف من هر دو برند و در یک سطح میبینم که این نظر شخصیه منه و من هیچکدوم و برتر نمیدونم ولی به علت حجم 125 میلی و قیمت بسیار کمتر مارلی را ترجیح میدم پرسیوال یکی از ضعیفترین لانچهای تاریخ مارلی هستش و حق میدم هر پرفیومی که در جایگاه رقابت با این عطر قرار بگیره بتونه برنده رقابت باشه ولی در لانچهای دیگه از جمله کارلایل و نیسان و اخیرا بازسازی بسیار محشر باکارات روژ در مارلی کالان میشه اقرار کرد سطح مارلی اصلا پایینتر از زرجوف نیست هرچند قیمت گذاری بسیار معقولتر و بهتری داره
04 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : آرش گودرزی مهدی
سلام عرض ادب

جسارتا میشه نام ببرید از کارهایی که فرمودین از جنتلیمو و پرسیوال بهتر هستن.

راستش دنبال یه عطر خنک و تلخ با کیفیتم که پرفورمنس بالایی هم داشته باشه
25 تیر 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : صادق اف

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
درود
مارلی پرسیوال
یک عطر شاداب و مرکباتی
بااحترام به نظر همه ی دوستان این عطر در تاپ نت و میدل نت شباهت بسیار زیادی به بلوشنل داره و در انتها به مونت بلنک لجند شبیه میشه.البته بیشتر از این دو عطر منو یادِ عطر قدیمیِ لومانی دوایت میندازه.
من که خیلی دوسش دارم . بوی خیلی قشنگی داره.
این عطرُ به همراه مارلی کوهویان تست کردم که در دو گروه بویایی کاملا متفاوت قرار دارند و از کوهویان در پیج خودش نظر میدم.
پخش بوی نسبتا خوبی داره و ماندگاری نسبت به عطرهای خنک دیگه بهتره و روی پوستِ خشک من چند ساعت دوام داشت و روی لباس بعد از ۲ شب با بو کردن لباس مشخصه.
بدرود
19 مهر 1399 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : Sepehr s 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

سلام و درود
پرسیوال پرسیوال پرسیوال. عطری که شاید خیلیها طبق نت ها و یا نظرات دوستان در سایتهای خارجی نظیر fragrantica قضاوتش کنن و این شاهکار رو عطری معمولی و حتی یکی از کارای ضعیف خانه پرفیومز دی مارلی بنامند. در صورتیکه کاملا در اشتباهند. البته جسارت نباشه عطر و رایحه کاملا سلیقه ای هست و سلیقه هر کس کاملا قابل احترام هست. اگر قرار باشه بین کارهای لیتون، لیتون اکسکلاسیف و پرسیوال که هر سه از کارهای جناب حمید کاشانی هستن نمره بدم پرسیوال از ۵ نمره ۴.۸ رو میدم لیتون و لیتون اکسکلاسیف هر دو نمره ۴ رو میگیرن. چرا!! همونطور که جناب بنی هاشم فرمودن پرسیوال عطریست که هر جایی هر فصلی با هر تیپی میشه پوشید. پرسیوال عطریست که از زمانی که اسپری شود تمام اطرافیان شما با فاصله بسیار زیاد متوجه آن میشوند و حتما بابت بوی خوب آن بازخورد میگیرد و اسم عطر رو ازتون به زورم☺️ که شده میپرسن چونکه میخوان برای خودشون یا همسرشون تهیه کنند. اگر کسی شما رو توی یک مهمونی بغل کنه صد در صد بابت رایحه خوبتون ازتون تعریف میکنه. پس در خریدش شک نکنید.
سپاس از همه دوستان بابت نظرات خوبشون.
07 بهمن 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Roxana pasha Sepehr s
درود
به شدت با نظر شما موافقم
مارلی پرسیوال واقعاً بوی بی نظیر و خاصی داره و با هربار استفاده به شدت احساس سرزندگی میکنم.
من به شخصه حسی مشابه نسبت به دیگر عطرها نگرفتم و منحصر به فرد میدونمش.
و هربار که از پرسیوال استفاده میکنم نگاهو دقت اطرافیان به من بیشترمیشه و از ده نفر دونفر اسم عطرم را میپرسن.
از همه مخاطبین میخوام که حتماً تستش کنن و بعد نظر یدن
و با نظرات منفی دو به شک نشن چون مطمئن هستم که این عطر را میپسندن
18 تیر 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Dapper

سلام خدمت دوستان و عزیزان عطر دوستم، حدود دو ساعتی هست که از تست پرسیوال گذشته در ابتدا یه رایحه خنکه مرکباتی خیلی عالی استشمام کردم، بجز زمستانه سرد تمام فصول میشه پوشیدش(البته نظر شخصیم هست) بعضی از دوستان با عطر های زرجوف مقایسه کردن، ولی به نظر من هم این عطر هم لیتون و لیتون اکسکلوسیو که جناب آقای مراتی طراحی کردند خیلی بیشتر ب سلیقه ما ایرانی هانزدیک هست در کل رایحه کم ریسکی هست، پرفرمنس بالایی داره دوستان تشابه به لجند کردن که بی ربط نیست و تا حدودی شبیه اش هست. اگر بین لیتون و پرسیوال یکی را باید انتخاب کنم لیتون را بیشتر میپسندم
04 خرداد 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Sepehr s 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

سلام و عرض احترام به دوستان عزیزم:
بنویسیم پرسیوال ، ببوییم Fierce از Abercrombie & Fitch .
کاری خوش ساخت، همه پسند با بازخورد بالا. ساخته جناب مراتی عزیز که همیشه ساخته هاشون را بسیار همگون با سلایق هموطن هاشون طراحی میکنند.
کاری معتدل و نیمه مرکباتی و سنتتیک در آغاز که با حضور رگه هایی چوبی-گلی نمایش خودش رو شروع میکنه و در ادامه به واسطه حضور لاوندر کمی باربرشاپی و تمیز تر هم ظاهر میشه.
آچار فرانسه ایی کارآمد و جنرال برای استفاده در هر موقعیت که با توجه به نوع رایحه و طراحی با طراوت و خوش ساختش بسیار خوش پوش و کم ریسک عمل خواهد کرد.
رایحه ایی با اسکلت بندی Fierce از ابرکرومبی و لجند از مون بلان ( طراحی خود لجند سایه ایی از Fierce هست) که تا حدود 80 تا 90 درصد شباهت رو شامل میشه . در ادامه و تقریبا رایحه نهایی کمی مستقل عمل میکنه و با حضور نت های صمغی ، چوبی و کمی مشک درای داونی نیش گون و جذاب رو به مخاطبش عرضه میکنه.
این کار مارلی از اون دسته کارهاشه که دستکاری و انگولک در شبیه سازیش رو حرفه ایی و با سلیقه انجام داده و باعث به وجود آمدن عطری پر بازخورد و عامه پسند شده.
رایحه کار بسیار آشناست و به راحتی به دل میشینه و قابلیت استفاده در 4 فصل رو خواهد داشت. پرفومنس کار تقریبا راضی کنندست و نسبت به هزینه ایی که براش پرداخت میکنید نا امیدتون نخواهد کرد. به نظر شخصی من جنس رایحه بیشتر مردانه هست و قابلیت پوشیده شدن با هر نوع استایلی رو خواهد داشت.
ماندگاری خوب و پخشی متوسط به بالا دارد و سن پوشش کار میتونه از 25 سال به بالا باشه.
شاد و خوشبو باشین دوستان
09 مرداد 1401 پاسخ تشکر
33 تشکر شده توسط : علی Sajjad
درود بر شما

ببخشید آیا این کار شیرین هستش؟

نت گشنیز آیا باعث شیرینی رایحه میشه؟
10 مهر 1401 پاسخ تشکر
سلام بر شما دوست عزیز:
راستش شخصا این نوع رایحه آروماتیک رو شیرین حس نمی کنم. این کار معتدل و آروماتیک هست و به نظرم گشنیز وظیفه معطر و کمی مرطوب کردن رایحه در کار رو به عهده داره
11 مهر 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : ارژنگ بوترابی محسن

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟