داستان شکل گیری برند ماسک

داستان شکل گیری برند ماسک

توسط :
admin
آخرین به روز رسانی :
جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸

دو پسربچه با علایق مشترک فراوان: عشق به مسافرت، خواندن و موسیقی. هر دو اشیای استفاده‌شده در دیزاین، مواد طبیعی و دست‌ساخته‌ها را دوست داشتند. آنها معتقد و پایبند به کار و در پی شور زندگانی بودند. آنها رویاپردازهای جان‌سختی بودند که مصمم بودند احساسات‌شان را به زندگی تزریق کنند.
در سال 2010، بعد از سال‌ها تحقیق در خصوص عطر و اسانس‌ها در شهر گرس و در میان صنعتگران ایتالیا، برند ماسک را تأسیس کردند. همانند کارگردانان خوب موزیکال، یاد گرفتند که چگونه گروه گسترده و همه‌فن‌حریفی از اساتید حوزۀ عطر و صنعتگران را با هم هماهنگ کنند. آنها که محسور عطرها و رایحه‌های خوب بودند پیش‌زمینه‌شان را با ورود به دورۀ تحصیلی در زمینۀ تکنیک‌های بویایی تقویت کردند (این دوره شامل مطالعۀ کتاب‌های مرجع، حضور در سمینارها و دوره‌های آموزشی بود). با سخت‌کوشی و تعهد، در جلبِ سلایق دنیای رایحه و مواد خام عملکرد بهتری داشتند. آنها خاطرات‌شان را به رشتۀ تحریر در آورند و این خاطرات تبدیل به مجموعه‌ای از «صحنه‌ها» شد که لحظاتی از گذشته، مکان‌های بازدیدشده، دوستی و عشق، هیجان‌ها و رویاهای تکرارشونده‌شان را بیان می‌کرد. «تنها اگر بتوانیم به هریک از این صحنه‌ها رنگ واقعیت ببخشیم... درونی‌ترین بخش‌های خودمان را آشکار می‌کنیم و از صمیمی‌ترین و ناگزیر خصوصی‌ترین دیدگاه به دیدگاهی جهان‌شمول می‌رسیم...». آنها، نه تنها کارگردان ارکستر بودند، بلکه تبدیل به نمایشنامه‌نویس و سازندۀ اپرا شدند. پرده‌ها و صحنه‌هایی که در آن آقای بینی‌های جوان و با استعداد (ستاره‌های در حال ظهور عطرسازی هنری جهان) ماسک می‌زنند و نقش‌شان را ایفا می‌کنند. در سال 2013، ماسک فراگرانزه متولد شد.

الساندرو
الساندرو که در میلان به دنیا آمد و بزرگ شد، همانند هر میلانی واقعی دیگری به این باور رسید که این پایتخت لومبار در واقع مرکز جهان است. در کودکی، علاقه‌مند به شنیدن موسیقی و نوشتن شعر با مادرش و تماشای پدرش (استاد شیشه‌گری) در کارگاله بود که اشیا دلربای شیشه‌ای می‌ساخت.
بعد از دوران نوجوانی که به مطالعه، آموزش دانش‌آموزان کم‌سن‌تر و نواختن گیتار در چند گروه راک‌اندبلوز گذشت، تجربه‌ای زندگی او را برای همیشه تغییر داد. یک سال تحصیل در انگلیس به ملاقات با آدم‌های فوق‌العاده‌ای گذشت. ولی همچنین، این دوره زمان سکوت و تعمق نیز بود. او عاشق آلبیون، آب‌وهوای آن، میخانه‌ها و ادبیات گوتیک شد.
در هنگام بازگشت به میلان، فارغ‌التحصیل و استاد دانشگاه پلی‌تکنیک میلان شد و از این رو برای سخنرانی به کشورهای گوناگون دعوت شد. سفر تجربه‌های فراموش‌نشدنی در اختیار وی گذاشت که دفترچۀ خاطرات سفرش آنها را نوشت. تحقیقات علمی خود را معطوف مدیریت کالاهای لاکچری و گسترش دانش دست اول در خصوص میراث صنعت‌گری ایتالیا در خصوص چرم، یادگیری تکنیک دوخت‌ودوز و آهنگری، طراحی و ساخت جواهرآلات دست‌ساز کرد.
بعد از این تجربه‌های شخصی، بیشتر متقاعد شد که هر کارگاه میراث ذی‌قیمتی از دانش فنی دارد که باید حفظ و استفاده شود. او به ریکاردو پیوست تا چیزی منحصربه‌فرد بسازد و هدف نهایی‌اش این بود که به کل دنیا اجازه دهد که از جنس ممتاز ایتالیایی بهره ببرد. بی توجه به بحران مالی که ایتالیا را سخت گرفتار خود کرد، آنها به سختی برای تحقق رویای‌شان کار کردند.. «البته تا آسمان اوج گیرند».

ریکاردو
او که در آسیزی، شهر قرون وسطایی بین فلورانس و رم، به دنیا آمد و در قلب این روستای ایتالیایی تا 25 سالگی بزرگ شد. او که عاشق هنرهای بصری، ادبیات، موسیقی و ریاضی بود، در کنسرواتوار پروجیا به تحصیل گیتار کلاسیک پرداخت و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشتۀ مهندسی برق از دانشگاه پروجیا اخذ کرد.
در یکی از عصرهای تابستان در فلورانس، ریکاردو ناتاشا، دختر استرالیایی، را دید که ریکاردو را برانگیخت که با او به ملبورن برود و در دانشگاه موناش ثبت‌نام کند. در استرالیا، دنیای هیجان‌انگیز عطرها را کشف کرد: شغل ناتاشا در ام‌‌او‌آر کاسمتیکس ابعاد شگفت‌انگیز و کشف‌نشدۀ جدیدی را به او نشان داد. ریکاردو از این موضوع الهام گرفت و مسیرش را یافت.
بعد از بازگشت به ایتالیا، به شهر شلوغ میلان رفت و در آنجا شغل مشاور را انتخاب کرد. نخستین بار در گروه « LVMH parfum et cosmetique » شروع به کار کرد و این فرصت را یافت تا عملیات‌های برندهای معتبر عطر مانند دیور، گرلن، کنزو، جیونچی و آکوا دی پارما را درک کند.
در همان دوره، مدرک کارشناسی ارشد مدیریت کسب‌وکار خود را از دانشکدۀ تجارت دانشگاه پلی‌تکنیک میلان گرفت و الساندرو، استاد جوان و پر از ایده، را ملاقات کرد و خیلی زود توانست تحسین و اعتمادش را برانگیزد. دوستی بین الساندرو و ریکاردو قویتر شد و عشق مشترکش به هنر و عطر آنها را تشویق کرد که خانۀ عطر خودشان را تأسیس کنند و خلاقیت‌شان را آزادانه نشان دهند.


ماسک در 1 آپریل 2010 متولد و دفتر مرکزی آن در میلان واقع شد.

 

برای خرید محصولات عطر و ادکلن ماسک به وبسایت عطرافشان مراجعه نمایید و یا اینجا کلیک نمایید.



نظرات کاربران

پاسخ ها را رد کن
نتیجه‌ای یافت نشد.
لطفا جهت درج نظر وارد سایت شوید و یا در سایت عضو شوید.
راهنمایی ثبت نظر :
* از ثبت نظر تبلیغاتی یا نظرات غیر مرتبط با مطلب درج شده خودداری نمایید.
** نظراتی که خلاف قوانین درج نظر هستند حذف می شوند.
*** قوانین مربوط به درج نظر را از اینجا می توانید مشاهده نمایید.
نیما
۱۳۹۸/۰۶/۲۹
پاسخ به بهنام کافی
سلام
ورساچه پور هوم تا حدودی حالت آکواتیک داره و اگر از بوی اب دریا و ...خوشتون نمیاد سمتش نرین
بلو شنل هم  که به لطف کپی های فراوونش رایحه ش رو توی هر کوی و برزنی میتونین استشمام کنین و خیلی عطر خاصی نیست از این حیث ...
اگه خیلی از عطرای مرکباتی خوشتون میاد پیشنهاد میکنم رنسانس از سرژف رو تست کنین کنین
قیمتش یکم گرونه اما کیفیت بسیار خوبی داره و هر پاف ش ارزش ریال به ریال پولی که براش پرداخت میکنین رو داره 

رضا
۱۳۹۸/۰۶/۲۹
عطر Pour Homme Intenso از برند DOLCE & GABBANA عطریست مردانه ، معتدل نزدید به خنکی ، دریایی ، تلخ و سبز ، صابونی ، شیرینی خیلی کم ، تنباکویی و گیاهی ، چوبی کم رایحه عطر شیک و نسبتا مدرن میباشد رایحه ساده و خوبی داره پخش بو و ماندگاری عطر ضعیف میباشد رایحه عطر ملایم و بی آزار میباشد
سمیرا
۱۳۹۸/۰۶/۲۹
من عطرای گرمو دوس ندارم ولی این عطر به نظرم عالی بود، قیمتش تو عطرافشان خیلی مناسبتر از فروشگاهای حضوری بود و وسوسه شدم که بخرم و الانم ازش راضیم، اگه رایحه گرم و وانیلی دوس دارین انتخاب خوبیه
ف ابراهیمی
۱۳۹۸/۰۶/۲۹
کسی رو ندیدم که با یک بار یا حتی دو بار تست کردن این عطر ازش خوشش بیاد. ولی اگه صبور باشید و یک بار دیگه در آرامش پشت دستتون تستش کنید و اجازه بدین خودش رو نشونتون بده با یکی از زیبا ترین عطرهای زنانه روبرو خواهید شد.
رامین
۱۳۹۸/۰۶/۲۸
پاسخ به امیرعلی
یکی از فروشنده ها میگفت تفاوتی ندارن واقعا فقط از جو ریفورمیلشن و این داستانا برای گرون کردن نسخه های قدیم استفاده می کنند
ف ابراهیمی
۱۳۹۸/۰۶/۲۸
در دنیای عطر تازه وارد هستم ونمیتونم نظر تخصصی بدم ولی این عطر منو شدیدا تحت تاثیر قرار داد و باعث شد به نت بادام علاقه پیدا کنم. البته دیگه جایی بادام شبیه این عطر پیدا نکردم. شاید به خاطر ترکیبش با شمعدانی اینقدر خاص شده. پخش بو و ماندگاریش بد نیست و به نظرم خیلی بوی کمیاب و خاصی داره.
بهنام کافی
۱۳۹۸/۰۶/۲۸
سلام به همه بزرگواران
سپاس فراوان بابت پاسخ های دقیقی که توی بخش نظرات گذاشته میشه. چند روزیه دنبال یک عطر خنک ولی چهارفصل میگردم. پخش بو برام مهم نیست، ولی ماندگاری بیش از چهار ساعت چرا. قبلا دیزل انلی د بریو رو داشتم که خودم خیلی خوشم میومد ولی بازخورد خیلی خوبی از اطرافیانم نداشتم. نمیدونم این اطلاعاتی که میگم چقدر ممکنه مرتبط باشه، ولی کارهایی که بوی شدید سبزه یا بوی  آب دریا رو بدن بهم سازگار نیستن و از طرفی از بوی مرکبات و بوی چرم لذت میبرم. چون جایی نیستم که امکان تست داشته باشم، مجبور به خرید بدون تست هستم. توی کارهایی که گشتم bleu de chanel EDT و Versace pour homme طرفدارای زیادی دارن ظاهرا. نظرتون راجع به این دو عطر چیه و آیا عطری سراغ دارید که با ویژگی هایی که گفتم سازگار باشه؟ پیشاپیش سپاسگزارم.
Akbarpour
۱۳۹۸/۰۶/۲۸
سلام دوستان
این عطر همونیه که قدیما درش و جعبه ش قرمز بوده؟
امیرعلی
۱۳۹۸/۰۶/۲۸
یاخدا نسخه۲۰۱۶قیمت هفتصدهزار......هفتصدهزار برای یه عطرکپی اماراتی.ایکاروس جان کجایی که چندتاعطره جدیدباقیمت مناسب معرفی کنی.
علیرضا
۱۳۹۸/۰۶/۲۸
سلام
این نسخه تستر که میفرمایید ماندگاری بهتری داره eau de toilette هست یا parfume?
تسترش هنوز موجوده؟

پاسخ مدیر :

سلام و احترام
ادو پرفیوم
موجود می باشد

آخرین پست ها

تایید و ارسال عکس

توجه: شما با ارسال عکس، موافقت خود را با قوانین قرار دادن عکس پروفایل در عطرافشان اعلام می دارید.