راهنمای کامل عطرهای روبرتو کاوالی

راهنمای کامل عطرهای روبرتو کاوالی

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 16 روز پیش
اشتراک گذاری :

عطرهای روبرتو کاوالی، یک کالکشن لوکس و نفیس از عطرهای جذاب را در اختیار شما می‌گذارند که قرار است شما را به جهانی شگفت‌انگیز و پر از عطرهای پراحساس و هوس‌انگیز ببرند. این عطرها که گاهی از نت‌های سبک و نشاط‌آور گل‌فام سرشته می‌شوند و گاهی هم جلوه‌های اسرارآمیز و دودی دارند، مطمئنا تمامی حس‌های شما را شیفته خودشان می‌کنند و باعث می‌شوند که همیشه احساس دلفریب بودن و شیک بودن داشته باشید. من در این مقاله می‌خواهم که همه عطرهای روبرتو کاوالی را بررسی کنیم: از عطرهای نمادین و امضاگونه این مجموعه تا عطرهایی که کمتر شناخته شده‌اند و مثل جواهراتی پنهان از دیدرس ما دور مانده‌اند. پس بیایید تا به عطرهای روبرتو کاوالی نگاهی بیندازیم و دلیل محبوبیت این عطرها را کشف کنیم.

عطرهای روبرتو کاوالی

نام عطر

تاریخ عرضه

نت‌های برجسته

روبرتو کاوالی او د پرفیوم

2012

فلفل صورتی، شکوفه پرتقال

روبرتو کاوالی نرو اسولوتو

2013

ارکیده، مرکبات

جاست کاوالی

2013

بهارنارنج، یاس تاهیتی

پارادیسو

2015

مرکبات، نارنگی ماندارین، یاس

پارادیسو آزورو

2016

اسطوخودوس، ترنج، نارنگی

پارادیسو اسولوتو

2016

گل ویستریا، فلفل صورتی، ترنج، لیموترش

فلورنس

2017

انگور فرنگی سیاه، نارنگی ماندارین

لا نوته

2018

فلفل صورتی، نارنگی ماندارین

فلورنس آمبر

2019

سرو، نارنگی ماندارین، لیموترش

فلورنس بلوسوم

2019

نارنگی ماندارین، انگور فرنگی سیاه، ترنج

پارادیسو فاوند

2020

برگ نخل، فلفل صورتی، بهارنارنج

 

روبرتو کاوالی او د پرفیوم

روبرتو کاوالی او د پرفیوم

روبرتو کاوالی او د پرفیوم، یکی از عطرهای امضاگونه و مشهور در مجموعه عطرهای روبرتو کاوالی است. به نظرم این عطر واقعا بسته‌بندی بسیار باشکوهی دار که همه‌چیز را هم درباره روبرتو کاوالی او د پرفیوم بیان می‌کند. سرشت بالزامیک و گل‌فام این عطر که جلوه‌ای سرمست‌کننده هم دارد، به‌خوبی با فلفل صورتی و شکوفه پرتقال آمیخته می‌شود تا تاثیرگذاری سحرآمیز عطر را تقویت کند. روبرتو کاوالی او د پرفیوم برای کسانی که عطرهای ملایم‌تر را ترجیح می‌دهند، مناسب نیست، زیرا روبرتو کاوالی او د پرفیوم اساسا عطری جوان‌پسندانه و پرهیاهو محسوب می‌شود. روبرتو کاوالی او د پرفیوم از جلوه‌ای گرم و شیرین برخوردار است که همزمان مشک‌فام و غلیظ باقی می‌ماند. پس می‌توان گفت که با عطری هوس‌انگیز و درجه‌یک مواجه هستیم.

روبرتو کاوالی نرو اسولوتو

روبرتو کاوالی نرو اسولوتو

روبرتو کاوالی نرو اسولوتو از عطرهای ساده و آرامش‌بخش در این مجموعه است. به نظرم این عطر اساسا برای اوقات شبانه زمستانی مناسب خواهد بود، به‌خاطر نت چوب آبنوس که در لایه پایانی قرار می‌گیرد و جلوه‌ای گرم و ادویه‌ای به عطر می‌بخشد، درحالی که با نت ارکیده هم ترکیب می‌شود تا روی نت‌های مرکباتی و وانیل هم تاثیر بگذارد. من عاشق بوی بهشتی این عطر هستم، چراکه نت‌های چوبی و گل‌فام آن به‌خوبی بوی آتش‌های برافروخته در طبیعت را به یاد می‌آورند. جلوه شیرین و خاکی‌ـ‌زمینی روبرتو کاوالی نرو اسولوتو هم از ماندگاری طولانی‌مدتی برخوردار است و به شما ثابت می‌کند که این عطر واقعا ارزش خرید دوباره را دارد!

جاست کاوالی

جاست کاوالی

جاست کاوالی یکی از مشهورترین عطرهای روبرتو کاوالی است، بیشتر از همه به‌خاطر سادگی خاصش که با جلوه‌های زنانه و باکلاس ترکیب می‌شود. من ترجیح می‌دهم که از جاست کاوالی به‌عنوان یک عطر روزانه استفاده کنیم زیرا هم طراوت مطلوب و هم ماندگاری خوبی دارد. نت‌های دلپذیر بهارنارنج و یاس تاهینی طوری در جاست کاوالی به‌کار رفته‌اند که یک آغوش گرم را به یاد بیاورند. البته بهتر است که از این عطر قبل از خروج از خانه استفاده کنید و کمی به آن فرصت بدهید تا روی پوست جای بگیرد. هاله‌سازی جاست کاوالی واقعا کیفیت خوبی دارد و کسانی که از کنار شما رد شوند، جلوه‌های خاص این عطر را احساس خواهند کرد. جاست کاوالی در اولین لحظه برخورد کاملا غلیظ است اما کم‌کم حالتی لطیف پیدا می‌کند و به یک عطر ملایم و سبک تبدیل می‌شود. پس با یک عطر سبک مواجه هستیم، نه یک عطر سنگین و خیلی غلیظ.

پارادیسو

پارادیسو

عطر پارادیسو جلوه‌های باطراوتش را از نت‌های کاج و سدر می‌گیرد تا نور و گرمای خاص تابستان مدیترانه‌ای را به شما هدیه بدهد. من عاشق آمیزه آرامش‌بخش این عطر هستم که از ترکیب یاس و مرکبات شکل می‌گیرد! این آمیزه خاص حالتی درخشان یا شفاف ندارد، بلکه حالتی سرسبز و اشباع‌شده به خود می‌گیرد. پارادیسو از بهترین عطرها برای تابستان است، مخصوصا به‌خاطر جلوه‌های سبزی که با حسی سرشار از طراوت گره می‌خورند. پخش بوی پارادیسو نیز حالتی آروماتیک و چوبی پیدا می‌کند، درحالی که ماندگاری آن هم در سطح متوسط و قابل قبول است.

پارادیسو آزورو

پارادیسو آزورو

عطر پارادیسو آتزورو که بطری آبی‌رنگ زیبایی دارد، یک عطر تابستانی دلپذیر و خوش‌بو است که انگار شما را به بهشت‌های تابستانی در فضاهای ساحلی می‌برد. نت‌های آبزی‌ـ‌دریایی و مرکباتی این عطر نیز جلوه‌گری خوبی دارند و من می‌توانم بوی یاس و روایح چوبی را هم احساس کنم که به حالت باطراوت پارادیسو آتزورو اضافه می‌شوند. به‌طور کلی، پارادیسو آتزورو می‌تواند یک عطر نسبتا کژوال را در اختیار شما بگذارد و قرار نیست که یک عطر کاملا پرزرق‌وبرق و همراه با جلب توجه شدید باشد.

پارادیسو اسولوتو

روبرتو کاوالی پارادایسو اسولوتو

پارادیسو اسولوتو از عطرهای چایپر و غنی روبرتو کاوالی است که با نت‌های گل ویستریا، فلفل صورتی، گریپ‌فروت، ترنج و لیموترش شروع می‌شود. از نظر من، آمیزه یاس وحشی و سوسن سرخ در نت‌های میانی واقعا جلوه‌ای غلیظ و هوس‌انگیز دارد. می‌توان پارادیسو اسولوتو را یک عطر کاملا بالغ و ناب توصیف کرد که درون بطری باشکوهی جای گرفته و هر افشانه‌اش هم حسی سرشار از هیجان و خوشبختی را در شما برانگیخته می‌کند. پس این عطر را می‌توان یک محصول خلاقانه و چندبعدی نامید که استفاده از آن در همه اوقات روز امکان‌پذیر است.

پارادیسو فاوند

پارادیسو فاوند

حال‌وهوای کلی این عطر، من را دقیقا به فضایی مابین کرانه‌های استوایی و کرانه‌های مدیترانه‌ای می‌برد. بوی خاص برگ نخل در این عطر، این حس را در من برمی‌انگیزد که انگار در ساحل هستم. جلوه‌های سرسبز این عطر هم جذاب هستند و حالتی درخشان دارند اما هاله‌سازی آنها چندان گسترده نیست. من روایح سبک و گل‌فام و همچنین نت چوب صندل را در این عطر دوست دارم که ماندگاری طولانی‌مدتی به پارادیسو فاوند بخشیده‌اند. پارادیسو فاوند، عطر محبوب من در میان همه عطرهای روبرتو کاوالی است.

فلورنس

فلورنس

همین ابتدا باید بگویم که من عاشق عطر فلورنس روبرتو کاوالی هستم! طراحی بصری این عطر واقعا جذاب است زیرا هاله‌ای الهی و همزمان زنانه دارد. نت‌های خامه‌ای و فراگیر فلورنس، مکملی ایده‌ال برای گرم کردن سردترین لحظات سال هستند. این عطر چایپر و گل‌فام، روحی جذاب و درخشان دارد که از آمیزه خاصی میان نارنگی ماندارین، انگور فرنگی سیاه، شکوفه پرتقال، نعناع هندی و مشک شکل می‌گیرد. فلورنس را می‌توان عطری جاودانه و عالی توصیف کرد.

فلورنس آمبر

فلورنس آمبر

فلورنس آمبر با جلوه‌های سبک، درخشان و گل‌فام شروع می‌شود، درحالی که نت‌های کهربایی نابی هم دارد که برای من واقعا دوست‌داشتنی است. رگه‌های کمی از پرتقال و چوب کشمیر را هم احساس می‌کنم اما این عطر بیشتر بوی عسل شیرین و غلیظ می‌دهد. با گذشت زمان و رسیدن به پس‌رایحه، فلورنس آمبر به حالتی شدیدا گل‌فام و شیرین می‌رسد. پخش بو و ماندگاری فلورنس آمبر در محدوده متوسط قرار می‌گیرد. من این عطر را هم واقعا دوست دارم، به‌خاطر گرمای خاصی که بیش‌ازحد غلیظ نمی‌شود.

فلورنس بلوسوم

فلورنس بلوسوم

فلورنس بلوسوم از عطرهای کلاسیک و ادیشن محدود روبرتو کاوالی است که بوی دلپذیر و جذاب باغ‌های سرسبز و پر از گل منطقه توسکانی را دارد. سرشت گل‌فام‌ـ‌میوه‌ای این عطر واقعا برجسته است و ماندگاری آن هم به سطح بالایی می‌رسد. این عطر جذاب که آمیزه بی‌نقصی دارد، با نت‌های مرکباتی باطراوت و گل رز شروع می‌شود و در بافت لطیف نت پایه به چوب صندل، نعناع هندی و زنبق می‌رسد. من فکر می‌کنم که ذات شکوفای فلورنس بلوسوم، این عطر را به گزینه‌ای ایده‌آل برای تابستان یا بهار تبدیل می‌کند.

لا نوته

لا نوته

لا نوته از نت فلفل صورتی و پرتقال در تضاد با یاس و نت ادویه‌ای وانیل استفاده می‌کند. من شخصا از جلوه گل‌فام و گرم این عطر لذت می‌بردم زیرا یک عطر دخترانه معمولی نیست، بلکه زنانگی اسرارآمیزی دارد که از جلوه‌های غنی، هوس‌انگیز و متمایزی سرشار شده است. هاله‌سازی و ماندگاری لا نوته در محدوده بالاتر از متوسط جای می‌گیرد. به نظرم این عطر از عطرهای واقعا پخته و کاملی است که تاثیرگذاری مطلوبی هم روی دیگران دارد.

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل همه عطرهای جویسی کوتور ویوا لا جویسی راهنمای کامل همه عطرهای جویسی کوتور ویوا لا جویسیراهنمای عطر های شالیمار گرلن راهنمای عطر های شالیمار گرلنراهنمای کامل همه عطرهای دیور جادور راهنمای کامل همه عطرهای دیور جادورراهنمای کامل همه عطرهای کارولینا هررا گود گرل  راهنمای کامل همه عطرهای کارولینا هررا گود گرل راهنمای کامل کارل لاگرفلد متیرس کالکشن راهنمای کامل کارل لاگرفلد متیرس کالکشنراهنمای کامل عطرهای له‌ لابو راهنمای کامل عطرهای له‌ لابوراهنمای کامل عطرهای زنانه لالیک + معرفی 14 عطر برتر راهنمای کامل عطرهای زنانه لالیک + معرفی 14 عطر برترراهنمای کامل عطرهای هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش‌عطر طبیعت راهنمای کامل عطرهای هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش‌عطر طبیعتراهنمایی برای عطرهای تام فورد چری راهنمایی برای عطرهای تام فورد چریراهنمای کامل برای همه عطرهای کالوین کلین ایفوریا راهنمای کامل برای همه عطرهای کالوین کلین ایفوریاراهنمای کامل عطرهای گوچی بلوم راهنمای کامل عطرهای گوچی بلومراهنمای عطرهای آکوا دی پارما بلو مدیترانو راهنمای عطرهای آکوا دی پارما بلو مدیترانوراهنمای کامل عطرهای ایسی میاکه لئو د ایسی راهنمای کامل عطرهای ایسی میاکه لئو د ایسی


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/roberto-cavalli-perfume-for-women-review/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟