راهنمای کامل عطرهای ایسی میاکه لئو د ایسی

راهنمای کامل عطرهای ایسی میاکه لئو د ایسی

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 20 روز پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطرهای ایسی میاکه لئو د ایسیلئو د ایسی ادو تویلتلئو د ایسی ادو پارفوملئو د ایسی رز اند رزلئو د ایسی او اند مگنولیالئو د ایسی پیووین

 

ایسی میاکه، یک طراح مُد ژاپنی‌الاصل بود که به‌خاطر طراحی‌های نوآورانه و رویکرد منحصربه‌فردش نسبت به جهان مُد شهرت داشت. عطرهای برند ایسی میاکه هم دقیقا چنین ویژگی‌هایی دارند و می‌توان گفت که خلاقیت و جذابیت آنها به اندازه لباس‌های مُد روز ایسی میاکه است. من در این مقاله می‌خواهم که در جهان عطرهای «ایسی میاکه لئو د ایسی» کاوشگری کنم. پس برنامه کاوشگری من به بررسی عطرهای مختلف ایسی میاکه لئو د ایسی و و ویژگی‌های خاص هر کدام از آنها اختصاص دارد: از عطر اصلی لئو د ایسی که در سال 1992 عرضه شد تا آخرین ادیشنی که در این کالکشن به بازار آمده است. چه از طرفداران قدیمی عطرهای ایسی میاکه باشید و چه به‌تازگی برای اولین بار این عطرها را کشف کرده باشید، این راهنمای کامل طوری طراحی شده است که بتواند مثل یک قطب‌نما در میان عطرهای این کالکشن عمل کند و پیدا کردن بهترین عطر سازگار با سلیقه شما را برایتان ساده‌تر سازد. بنابراین بیایید زودتر شروع کنیم و با همدیگر این جهان خاص عطرهای ایسی میاکه لئو د ایسی را کشف کنیم!

عطرهای ایسی میاکه لئو د ایسی

نام عطر

تاریخ عرضه

نت‌های برجسته

لئو د ایسی ادو تویلت

1992

لاله مردابی، سوسن، چوب صندل

لئو د ایسی

2006

سوسن، فریزیا، گل ختی

لئو د ایسی رز اند رز

2019

رز، گلابی، تمشک

لئو د ایسی او اند مگنولیا

2022

مرکبات، مگنولیا، گل برف

لئو د ایسی پیووین

2023

گل صدتومانی، لاله مردابی، سوسن، روایح آبزی

  

لئو د ایسی ادو تویلت

لئو د ایسی ادو تویلت

لئو د ایسی ادو تویلت از عطرهای باطراو ت و آبزی ایسی میاکه است که سرشتی سبک اما با ماندگاری زیاد دارد. آمیزه لئو د ایسی ادو تویلت با نت‌های گل یوزو، ترنج، لیموترش و ترخون شروع می‌شود که آرومایی انرژی‌بخش و دلپذیر را خلق می‌کنند. نت‌های میانی این عطر نیز از روایح گل‌فامی مانند لاله مردابی، گل برف و فریزیا شکل می‌گیرند که رگه‌ای لطیف و زنانه به لئو د ایسی ادو تویلت می‌افزایند. درنهایت هم به نت‌های پایه می‌رسیم که از سدر، چوب صندل، مشک و کهربا سرشته شده‌اند و پایانی هوس‌انگیز و پراحساس را در این عطر می‌آفرینند.

به‌طور کلی، لئو د ایسی ادو تویلت از سرشتی پاکیزه و شفاف برخوردار است، درحالی که ماندگاری آن هم به سطح قدرتمندی می‌رسد. به نظرم لئو د ایسی ادو تویلت را می‌توان به‌عنوان قوی‌ترین عطر در میان همه عطرهای ادو تویلت معرفی کرد. ترکیب خاصی که میان روایح مرکباتی، گل‌فام و چوبی در این عطر شکل می‌گیرد، آمیزه‌ای منحصربه‌فرد و مبتنی بر تعادل بی‌نقص را پدید می‌آورد که هم جلوه‌ای امروزی و معاصر دارد و هم حالتی جاودانه و کلاسیک به خود می‌گیرد. پس لئو د ایسی ادو تویلت را می‌توان یک عطر همه‌کاره معرفی کرد که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب است، درحالی که در موقعیت‌ها و مناسبت‌های بسیار گوناگون هم می‌توان از لئو د ایسی ادو تویلت استفاده کرد.

لئو د ایسی ادو پارفوم

لئو د ایسی ادو پارفوم

لئو د ایسی ادو پارفوم از عطرهای پیچیده و هوس‌انگیز ایسی میاکه است که سرشتی گل‌فام و چوبی دارد. آمیزه لئو د ایسی ادو پارفوم دقیقا با روایح گل‌های سفید مانند لاله مردابی، فریزیا و سوسن شروع می‌شود. نت گل ختی و چوب صندل نیز پایانی گرم و هوس‌انگیز را برای این عطر رقم می‌زنند. لئو د ایسی ادو پارفوم اساسا عطری عمیق‌تر و غلیظ‌تر از ادیشن لئو د ایسی ادو تویلت است، درحالی که روایح آبزی کمتری هم دارد.

به‌طور کلی می‌توان گفت که لئو د ایسی ادو پارفوم در مقایسه با ادیشن ادو تویلت، یک عطر غلیظ‌تر، سنگین‌تر و با ماندگاری بیشتر است. آمیزه خاصی که میان نت‌های گل‌فام و نت‌های چوبی در لئو د ایسی ادو پارفوم شکل می‌گیرد، بافتی منحصربه‌فرد و پیچیده می‌آفریند که هم برای استفاده در اوقات شامگاهی مناسب است و هم برای استفاده در شرایط آب‌وهوایی خنک.

لئو د ایسی رز اند رز

لئو د ایسی رز اند رز

لئو د ایسی رز اند رز از عطرهای گل‌فام ایسی میاکه است که سرشتی لطیف و رمانتیک دارد. همان‌طور که از نام این عطر پیداست، رایحه گل‌های رز در این عطر برجستگی دارند و جلوه اصلی عطر را تشکیل می‌دهند. من شخصا فکر می‌کنم که ماندگاری این عطر بسیار زیاد است و به‌نحوی عطر «میس دیور رز ان روزز» را به یاد می‌آورد، اما در لئو د ایسی رز اند رز با ماندگاری قوی‌تری مواجه هستیم. آمیزه این عطر در نت‌های آغازین با تمشک و گلابی شکل می‌گیرد که شروعی میوه‌ای و باطراوت را خلق می‌کنند. نت‌های میانی هم براساس انبوه جذابی از نت‌های رز شکل گرفته‌اند: رز دمشقی، رز بلغاری و رز سنتیفولیا که امضای گل‌فام و خاصی را به لئو د ایسی رز اند رز می‌بخشند. ترکیب نت گلابی با روایح گل‌فام نیز به آفرینش عطری منحصربه‌فرد و مبتنی بر نوعی تعادل ناب منتهی شده است که همزمان جلوه‌ای مدرن و جاودانه دارد.

لئو د ایسی او اند مگنولیا

لئو د ایسی او اند مگنولیا

عطر لئو د ایسی او اند مگنولیا با روایح ترنج، نارنگی ماندارین و فلفل صورتی در لایه آغازین شکل می‌گیرد که درواقع در برخورد اول می‌توانند تاثیرگذاری درخشان و دلپذیری داشته باشند. نت‌های میانی این عطر هم براساس انبوهی از نت‌های مگنولیا، رز و گل برف شکل می‌گیرند که سرشت گل‌فام و امضاگونه لئو د ایسی او اند مگنولیا را می‌سازند. درنهایت هم نت‌های پایه با مشک و سدر خلق می‌شوند تا پایانی گرم و هوس‌انگیز برای لئو د ایسی او اند مگنولیا داشته باشید.

به‌طور کلی می‌توانم بگویم که لئو د ایسی او اند مگنولیا از عطرهای سبک و باطراوت ایسی میاکه است که گزینه عالی و بی‌نقصی برای بهار و تابستان خواهد بود. ترکیب خاص این عطر میان نت‌های مرکباتی و نت‌های گل‌فام به خلق آمیزه‌ای منحصربه‌فرد و دارای تعادل عالی منتهی شده است که همزمان جلوه‌ای مدرن و جاودانه دارد. لئو د ایسی او اند مگنولیا را می‌توان یک عطر همه‌کاره معرفی کرد که برای طیف وسیعی از خانم‌ها از گروه‌های سنی مختلف مناسب خواهد بود. شما می‌توانید از لئو د ایسی او اند مگنولیا برای موقعیت‌ها و مناسبت‌های مختلف هم استفاده کنید، از گردش‌های عادی با تیپ‌های کژوال تا مراسم‌های رسمی با لباس‌های رسمی.

لئو د ایسی پیووین

لئو د ایسی پیووین

آخرین ادیشن عرضه‌شده در کالکشن لئو د ایسی، عطر پیووین است. این عطر کاملا به عطر اصلی لئو د ایسی ادو تویلت شباهت دارد و نت آبزی لاله مردابی و همچنین پس‌رایحه گل برف به‌خوبی در این عطر هم احساس می‌شود. بوی باطراوت گل صدتومانی در اولین تماس با لئو د ایسی پیووین جلوه‌گری می‌کند، اما این حالت خیلی زود محو می‌شود تا جلوه‌های عطر اصلی لئو د ایسی خودشان را نشان بدهند.

بطری لئو د ایسی پیووین انگار که کمی صورتی است و من واقعا درپوش چوبی آن را دوست دارم. به نظرم لئو د ایسی پیووین درواقع یک ادیشن تابستانی از عطر اصلی لئو د ایسی است، اما آنقدرها با عطر اصلی متفاوت نیست که بتوانم بگویم خریدن هر دوی این عطرها ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل همه عطرهای جویسی کوتور ویوا لا جویسی راهنمای کامل همه عطرهای جویسی کوتور ویوا لا جویسیراهنمای عطر های شالیمار گرلن راهنمای عطر های شالیمار گرلنراهنمای کامل همه عطرهای دیور جادور راهنمای کامل همه عطرهای دیور جادورراهنمای کامل همه عطرهای کارولینا هررا گود گرل  راهنمای کامل همه عطرهای کارولینا هررا گود گرل راهنمای کامل کارل لاگرفلد متیرس کالکشن راهنمای کامل کارل لاگرفلد متیرس کالکشنراهنمای کامل عطرهای له‌ لابو راهنمای کامل عطرهای له‌ لابوراهنمای کامل عطرهای زنانه لالیک + معرفی 14 عطر برتر راهنمای کامل عطرهای زنانه لالیک + معرفی 14 عطر برترراهنمای کامل عطرهای هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش‌عطر طبیعت راهنمای کامل عطرهای هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش‌عطر طبیعتراهنمایی برای عطرهای تام فورد چری راهنمایی برای عطرهای تام فورد چریراهنمای کامل برای همه عطرهای کالوین کلین ایفوریا راهنمای کامل برای همه عطرهای کالوین کلین ایفوریاراهنمای کامل عطرهای گوچی بلوم راهنمای کامل عطرهای گوچی بلومراهنمای عطرهای آکوا دی پارما بلو مدیترانو راهنمای عطرهای آکوا دی پارما بلو مدیترانو


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/the-ultimate-guide-to-the-issey-miyake-leau-dissey-perfumes/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟