کشف دنیای جدیدی در میان عطرها: مجموعه ای از عطرهای BENTLEY BEYOND

کشف دنیای جدیدی در میان عطرها: مجموعه ای از عطرهای BENTLEY BEYOND

توسط :
حامد
آخرین به روز رسانی :
دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸

کشف دنیای جدیدی در میان عطرها: مجموعه ای از عطرهای BENTLEY BEYOND
والتر اوون با نام مستعار دبلیو. او طراح و مهندس سازنده موتورهای خودرو با سفر به سه کشور مختلف خصوصیات متفاوت مربوط به عطر بنتلی را کشف کرد.
عطرهای بنتلی مجموعه ای از عطرهای منحصر به فرد را برای خانم ها و آقایان تولید و معرفی می کند، عطرهای بنتلی بسیار پیچیده تر از آن هستند که صرفا با سه سفر مختلف تمامی خصوصیات آنها به منحصه ظهور گذارده شود. این مجموعه مقاصد مختلفی را برای رسیدن به اهداف متفاوت و کارآمد دنبال می کند. در این سفرها بیشتر هویت مربوط به نوع "بنتلی موتورز" شناخته و معرفی شدند.
والتر اوون در سن 14 سالگی ، با اشتیاق فراوان در یک روز 130 مایل را از لندن به نورفولک طی کرد، او بعدها اشتیاق پیمودن این راه را به عنوان "یکی از تمایلات بنیادی انسان" توصیف کرد.  وجود قفسه های لوکس که در آنها عطرها به عنوان لوازم جانبی گزارده شده اند، مجموعه ای از خصوصیات کیفی محصول را از قبیل ساخت دقیق و کیفیت بالای مواد به کاربرده شده در آن و همچنین اصالت این محصول به مصرف کننده القا می کند. برای برخی از مشتریانی که سخت پسند هستند باید خصوصیات یک عطر را برایشان به صورت فردی توصیف نمود. و جدایی از تمایلات آنها به انتخاب یک عطر بایستی به احساسات قلبی آنها راه پیدا کرد و آنها را لحاظ احساسی سنجید.
سفری به دنیای عطرها

عناصر گرانبهایی در ساختار این سه عطر به کاربرده شده است که هریک بیانگر هدفی منحصر به فرد و گاها عجیب در ساختار عطرها می باشند. مجموعه این سه عطر برخاسته از سه کشور مختلف که هر کدام بخش های متفاوتی الهام گرفته اند جمع آوری شده است 

این سه کشور عبارتند از: سفر به آکاپولکو، مکزیک، با Exotic Musk، که در آنجا ترکیبی از امبر و مشک توسط متیلد بیجیوئی ساخته شد؛ سفر به گوا، هند، با Majestic Cashmere، که در آنجا عطر چوبی توسط جولی مس ساخته شد؛ و در آخر Wild Wetiver در اندونزی، عطر و بوی معطر از چوب توسط سایدونی لانسیسر ساخته شد.

سفر به آکاپولکو، مکزیک، با Exotic Musk چگونه بود؟
خلیج نیلگون پوشیده از منظره های دیدنی به همراه اقامت گاه های افسانه ای در مکزیک
اسانس اولیه : چوب کهربا ، پونه کوهی
اسانس میانی : آمبروکسان ، آمبرانون ، دانه تونکا
اساسن پایانی : مسک ، چوب سفید
عطر بنتلی اگزوتیک ماسک




سفر به گوآ هند با Majestic Cashmere
گوآ با سواحل گرمسیر عظیم خویش در امتداد دریای عربی و معماری برجسته ای که ترکیبی از سبک هندو، پرتغالی و عثمانی است، مدت های طولانیست که سرپناهی برای افراد بوهم می باشد. جولی میس با ترکیب مواد گرانبها از سراسر جهان، گنجینه هندوستان یعنی Majestic Cashmere را خلق نموده است. 

اسانس اولیه : عود ، گشنیز
اسانس میانی : چوب کشمیر ، دانه تونکا
اساسن پایانی : خس خس ، نعنا هندی ، آمبروکسان ، ماده صمغی لابدانیوم
عطر بنتلی مجستیک کشمیر


و در آخر Wild Wetiver ؟

جنگل های بارانی سرسبز و معابد سنگی باستانی، مزارع برنج آرام و آتشفشان های گرم
سایدونی لانسیسر توانسته از طبیعت غنی برای تبدیل زیبایی ها به عطر استفاده نماید یعنی خس خس

اسانس اولیه : ترنج ، فلفل
اسانس میانی : به لیمو ، خس خس 
اساسن پایانی : چوب عنبر ، چوب درخت قان
عطر بنتلی وایلد وتیور



یک بطری نفیس متجلی برنامه ها و رموز تجملاتی این برند است

بطری و بسته بندی کلکسیون Bentley Beyond که با همکاری تیم استایل و مدگذاری Bentley ساخته شده است، همان استانداردهای موجود و توجه به جزئیات را داراست که در اتومبیل های این مارک به چشم می خورد.
Bentley گستره ی بی نظیری از گزینه ها و انتخاب ها برای فضای داخلی اتومبیل را ارائه می دهد که منجر به انتخاب های گسترده و باشکوه در حوزه ی ترکیب رنگ ها و تزئینات داخلی اتومبیل می شود. کلکسیون جدید هم در درپوش چرمی دست دوز  Bentley که یادآور فضای داخلی اتومبیل Bentley است  و هم رنگ رایحه که با شیشه ی شفاف بطری به نمایش گذاشته می شود از این پلت (گستره ی رنگ ها) الهام گرفته است تا به هر رایحه کد رنگی متمایز و مخصوص آن را بدهد :
آبی و آبی مایل به خاکستری، رنک رایحه ی Exotic Musk
کهربایی یا بنفش آلویی برای رایحه ی Majestic Cashmere
سبز یا زرد خردلی برای رایحه ی Wild Vetiver

بطری باشکوه و تراشیده شده که توسط تیم طراحی و ساخت Bentley ساخته شده است الهام گرفته از چراغ های جلویی اتومبیل Continental GT است که به شکل بلورهای تراشیده شده هستند و به نوعی امضای این برند محسوب می شوند. ایستایی بطری 400 گرمی به وسیله ی یک پایه ی ضخیم شیشه ای تضمین شده است. علامت مشهور Bentley در طرفین بخش فلزی بطری که از جنس نقره است حک شده است.
محصول در یک کاغذ چرمی نرم به صورتی شیک و مدرن بسته بندی شده است.
برچسبی به همان رنگ، به عنوان سرپوشی برای هر رایحه، در بردارنده نام مجموعه، عطر، و هدفی که عطرالهام بخش آن است، می باشد.



نظرات کاربران

پاسخ ها را رد کن
نتیجه‌ای یافت نشد.
لطفا جهت درج نظر وارد سایت شوید و یا در سایت عضو شوید.
راهنمایی ثبت نظر :
* از ثبت نظر تبلیغاتی یا نظرات غیر مرتبط با مطلب درج شده خودداری نمایید.
** نظراتی که خلاف قوانین درج نظر هستند حذف می شوند.
*** قوانین مربوط به درج نظر را از اینجا می توانید مشاهده نمایید.
علی معماری
۱۳۹۸/۰۵/۲۷
کیفیت رایحه خوبه ولی ماندگاری کمتر از یک ساعت..
فرشاد داوری
۱۳۹۸/۰۵/۲۷
با سلام خدمت مدیر گرامی سایت خوب عطر افشان
لطف کنید این عطر عالی رو موجود کنید. ممنون

پاسخ مدیر :

سلام و احترام
بررسی می شود.
علی وفایی
۱۳۹۸/۰۵/۲۷
با اولین اسپری متوجه بوی ترنج و رزماری میشید با تیزی نعناع ک پس از چند دقیقه جاشو به نت ها گیاهی و فلفل صورتی میده .. 
عطر خیلی خنک و تیز و گیاهی با پخش و ماندگاری ضعیف 
مهدی بنی هاشم
۱۳۹۸/۰۵/۲۷
پاسخ به Reza Faraji
به نظرم موضوعی که در مورد کارهای PDM وجود داره این هست که بر خلاف اکثر برندهای نیش که دنبال نوآوری و کاراکتر هستند، پارفامز د مارلی نگاهی به همه پسند بودن محصولات ش هم داره. percival و layton و galloway و .. بیشتر شبیه عطرهای دیزاینری با کیفیت که برای گرفتن بازخورد تولید شدن هستن تا عطرهای نیش ی که معمولا فرد عطر رو بیشتر برای دل خودش میزنه تا نظر دیگران
رضا آریانپور
۱۳۹۸/۰۵/۲۷
پاسخ به Reza Faraji
بنظرم بحث عداوت با برند مارلی و متعاقبش نمره پایین دادن و بدو بیراه گفتن و .... در مورد کارهای این برند ، تاثیر هجمه های ایجاد شده پیرامون این برند در محافل عطری و گروه های اجتماعی و فضاهای مجازی خصوصاً تو سالهای اخیره ...
تو همین سایت عطرافشان در سالهای گذشته چندین بار این بحث مارلی  و حمایت تمام قد طرفدارانش و در مقابل ، منتقدانش که به زعم خودشون کارای این برند رو در رده عطرهای اماراتی بی کیفیت برمیشمردن ، به چشم میخوره که معمولاً این جدال ها با پایان  ناخوشایندی  هم همراه بوده . بگذریم ...
بنظرم این برند چندین کار بسیار  خوب داره که در قدرت پخش و ماندگاری و بازخورد ( و حتی کیفیت خود رایحه ) شاید بی رغیب باشن ! بی انصافیه اگه از این  مقوله  مهم بی تفاوت بگذریم. 
شاید اگر اون  تاریخ  (1743 ) در لوگوی مارلی نبود این حساسیت ها و جبهه گرفتن ها کمتر میشد و منقدین این برند ، به تاریخ سازی جعلی محکومش نمیکردن و با دید بهتری به کاراش نگاه میکردن
بهرحال سلیقه ها متفاوته و من در کامنت های قبلی مم نوشتم که بهتره که بی تعصب و فارغ از نام برند عطر ، بررسی شون کنیم .
cfz
۱۳۹۸/۰۵/۲۷
سلام خدمت همه دوستان من این ادکلن رو هفته پیش از شهر خودم خریداری کردم. بوی فوق العاده ای داره واقعا اصلا حس نمیشه این یه کار قدیمی باشه. بازخورد خیلی خوبی هم ازش گرفتم. من تازه اومدم تو کار ادکلن. ریویوهای زیادی از یوتیوب نگاه کردم. با عشق همتون جرمی هم تازگیا آشنا شدم:))))). خیلی خوشحالم که در جمعتون هستم
علی وفایی
۱۳۹۸/۰۵/۲۷
بوی چوبی میده بیشتر بوی برگ بنفشه و روایح چوبیه
ولی پخش و ماندگاری خیلی کمی داره جوریه ک خودم نمیفهمم عطر زدم .. چطور انقد امتیاز بالا واسه پخش و ماندگاری دادین؟!!!
رضا ح
۱۳۹۸/۰۵/۲۷
پاسخ به Reza Faraji
اینقدر گرون شده که اصلا نمیشه رفت سراغشون
Reza king98
۱۳۹۸/۰۵/۲۶
نسخه پرفیوم ساواج هم لانچ شده
پيمان
۱۳۹۸/۰۵/۲۶
پاسخ به جاوید
جاوید عزیز،
سلام.
ممنون از ابراز این موضوع. واقعاً جای تعجبه و جای این سئوال که چقدر باید در انتخابهامون برای یک عطر جدید به این امتیازات توجه کنیم.

آخرین پست ها

تایید و ارسال عکس

توجه: شما با ارسال عکس، موافقت خود را با قوانین قرار دادن عکس پروفایل در عطرافشان اعلام می دارید.