برترین عطر و ادکلن های گرم و تلخ زنانه در جهان!‌

برترین عطر و ادکلن های گرم و تلخ زنانه در جهان!‌

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 11 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :7 عطر گرم و تلخ زنانه1. هرمس کلی کالش2. آمواج اپیک زنانه (آمواژ ایپیک)3. الیه ساب نویت نور4. کلینیک آروماتیکس الکسیر ادو پرفیوم5. ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم6. تام فورد وایت پچولی7. شنل کوکو نویر

 

انواع عطر و ادکلن های تلخ زنانه همواره مورد توجه خانم‌های خاص‌پسند با استایل‌های منحصربه‌فرد و شخصیت‌های مستقل قرار داشته‌اند. یک ادکلن تلخ و گرم زنانه همیشه رمز و رازی در دل خود دارد و از این نظر معمولا افرادی که این عطرها را انتخاب می‌کنند، شخصیتی پیچیده و پیش‌بینی‌ناپذیر دارند. اگر شما هم جزو طرفداران عطرهای گرم و تلخ هستید و نمی‌دانید که کدام‌یک از انواع این عطر و ادکلن‌ها در سطح جهان محبوب‌تر هستند، خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

7 عطر گرم و تلخ زنانه

1. هرمس کلی کالش

هرمس کلی کالش

اگر به‌دنبال یک عطر کاملا لطیف و باوقار زنانه هستید و در عین حال انواع ادکلن های گرم و تلخ زنانه را می‌پسندید، به شما توصیه می‌کنیم که برای یک‌بار هم که شده، هرمس کلی کالش را تست کنید. این عطر فرانسوی با طبع معتدلش در سال 2007 به بازار عرضه شد و سریعا هم مورد توجه خانم‌های جوان، ظریف‌پسند، شیک‌پوش و با روحیاتی لطیف و ملایم قرار گرفت. در میان عطرهای اغواگر زنانه، این عطر گل‌فام، چوبی و مشک‌اندود همواره در میان برترین‌ها قرار داشته است. هرمس کلی کالش به‌عنوان یک عطر گرم و تلخ زنانه می‌تواند هم برای استفاده روزانه و هم برای استفاده در مهمانی‌ها و مناسبت‌های خاص مناسب باشد و حُسن سلیقه و انتخاب شما را به رخ دیگران بکشد. در نت ابتدایی این عطر دلفریب زنانه، رایحه گریپ‌فروت با ظرافت شگفت‌انگیزی در کنار گل برف و نرگس قرار گرفته است. نت میانی، ترکیبی رویایی از رایحه رز، گل ابریشم و گل مریم دارد. اگر می‌خواهید این عطر زنانه شگفت‌انگیز را خریداری کنید، حتما از استشمام رایحه زنبق و چرم در نت پایانی آن به وجد خواهید آمد.

2. آمواج اپیک زنانه (آمواژ ایپیک)

آمواج اپیک زنانه (آمواژ ایپیک)

آمواج اپیک زنانه به‌عنوان یک عطر تلخ و گرم زنانه در میان عطرهای کاملا رسمی، کلاسیک و لاکچری جهان طبقه‌بندی می‌شود. این عطر گرم عمانی که در سال 2019 به بازار معرفی شد، رایحه‌ای شرقی و گل‌فام دارد و می‌تواند برای مهمانی‌های کاملا رسمی، قرارهای بسیار خاص کاری یا تمامی مهمانی‌های فضای آزاد کاملا مناسب باشد و به‌سادگی نظر اطرافیان را به‌سوی شما جلب کند. خط بوی شگفت‌انگیزی که این عطر زنانه گرم و تلخ از خود بر جای می‌گذارد، باعث شده است که خانم‌های جسور، باوقار و اهل استایل‌های کلاسیک که شخصیتی مرموز و پیچیده دارند هم توجه بیشتری به آن نشان بدهند. نت آغازین این عطر گرم و تلخ زنانه از ترکیب روایحی مانند دارچین، زیره و گل خرزهره تشکیل شده است. ترکیب روایحی همچون رز، شمعدانی، یاس و چای، آمیزه‌ای شگفت‌انگیز و شیک و منحصربه‌فردی را برای این عطر خلق کرده است. شما می‌توانید اوج روایح ماندگار، لاکچری و بسیار خاص این ادکلن گرم و تلخ زنانه را در نت پایانی و با استشمام روایحی همچون مشک، کهربا، وانیل، نعناع هندی، چوب صندل سفید، ریشه زنبق، چوب گایاک، عود، صمغ کندر و روایح دودی حس کنید. معمولا تمامی مدیران خانم در سراسر جهان به‌خوبی از این عطر بانفوذ و تاثیرگذار استقبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید : برترین ادکلن های زنانه گرم و شیرین و وسوسه انگیز برترین ادکلن های زنانه گرم و شیرین و وسوسه انگیز

3. الیه ساب نویت نور

الیه ساب نویت نور

نویت نور ، یک عطر گرم لبنانی که با آمیزه شرقی و گل‌فام خود در سال 2016 به بازار معرفی شد و مورد استقبال تمامی خانم‌ها در تمامی گروه‌های سنی قرار گرفت. بسیاری از خانم‌ها معتقدند که این ادکلن زنانه با آمیزه گرم و تلخش اغواگری بسیار پرقدرتی دارد و می‌تواند به‌زیبایی هرچه تمام‌تر شکوه زنانه آنها را نمایان کند. سرزندگی، راز‌آلود بودن و لطافت خاص نهفته در تک‌تک نت‌های این عطر گرم و تلخ زنانه باعث شده است که این ادکلن برند به عطرامضای بسیاری از خانم‌ها جوان یا میانسال تبدیل شود. ترکیب رویایی، ماندگار و ظریف رز، نعناع هندی، گل یلانگ، عسل، فلفل، ادویه‌های معطر و روایح دودی در کنار روایح چوبی در این ادکلن زنانه خودنمایی می‌کنند.

4. کلینیک آروماتیکس الکسیر ادو پرفیوم

کلینیک آروماتیکس الکسیر ادو پرفیوم

اروماتیک الکسیر ، این ادکلن زنانه گرم و تلخ که با آمیزه چایپر گل‌فام و طبع گرم خود در سال 2007 به بازار آمد، توانست به‌خوبی نظر تمامی خانم‌های شیک‌پوش و رمانتیک که طرفدار عطرهای آمریکایی هستند را به‌سوی خود جذب کند. روایح کاملا گل‌فام، ظریف، حریری، قدرتمند و لطیف موجود در این عطر گرم و تلخ زنانه باعث شده است که تمامی خانم‌های جوان و میانسال با روحیه حساس و رمانتیک به‌خوبی از آن استقبال کنند. مهمانی‌های خاص یا قرارهای خاص عاشقانه، بهترین موقعیت‌ها برای استفاده از این عطر ماندگار و ‌دل‌انگیز هستند. تنوع روایح موجود در این عطر تلخ و گرم زنانه باعث شده است که سخت‌پسندترین خانم‌ها هم از آن استقبال کنند. ازجمله روایح موجود در این عطر ادکلن زنانه می‌توان به این موارد اشاره کرد: ترنج، اقاقیای برزیلی، شمعدانی، آلدهید، گشنیز، سالویا، اسکلاریا، به‌لیمو، بابونه، رز، ریشه زنبق، میخک صدپر، یاس، گل یلانگ، شکوفه پرتقال، گل مریم، مشک، نعناع هندی، خزه درخت بلوط، خس‌خس، چوب صندل سفید و روایح دودی.

بیشتر بخوانید : 6 عطر تلخ زنانه معروف با ماندگاری بالا! 6 عطر تلخ زنانه معروف با ماندگاری بالا!برترین عطر و ادکلن های گرم و تلخ زنانه در جهان!‌ برترین عطر و ادکلن های گرم و تلخ زنانه در جهان!‌

 

5. ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم

ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم

ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم یا همان ورساچه مشکی در گروه ادکلن های گرم و تلخ زنانه و بسیار پرطرفدار و پرفروش در سراسر جهان قرار دارد. تقریبا بیشتر خانم‌های شیک‌پوش و اهل استایل‌های کلاسیک که هنگام خرید انواع عطر و ادکلن به قیمت عطر زنانه توجهی ندارند، این عطر را در لیست خریدشان قرار می‌دهند. تقریبا از سال 2004 که این عطر گرم، شرقی و گل‌فام ایتالیایی به بازار آمد، به عطرامضای بسیاری از زنان در سراسر جهان تبدیل شد. اگر به‌دنبال یک ادلکن زنانه کاملا شیک هستید که وقار و کلاس شما را به رخ دیگران بکشد و رایحه‌ای بدون ریسک داشته باشد، به شما توصیه می‌کنیم که به‌سادگی از کنار این عطر شگفت‌انگیز ایتالیایی نگذرید. در نت ابتدایی این عطر گرم و تلخ زنانه، روایحی همچون هل، زنجبیل و فلفل خودنمایی می‌کنند. گاردنیای یاسمنی، نارگیل، شکوفه پرتقال و گل صدتومانی هم در نت میانی این عطر جای می‌گیرند. در نت پایانی ورساچه مشکی هم روایح ماندگاری همچون مشک، کهربا و چوب صندل سفید در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا پخش بو و ماندگاری این عطر زنانه را دوچندان کنند.

6. تام فورد وایت پچولی

تام فورد وایت پچولی

وایت پچولی، یک عطر زنانه گرم و تلخ و معتدل آمریکایی است که در سال 2008 به بازار عطرهای زنانه معرفی شد. این عطر چایپر گل‌فام که طرفداران زیادی در میان خانم‌های جوان دارد، دارای روایحی کاملا سرزنده، شاداب، ظریف، زنانه و منحصربه‌فرد است. اگر می‌خواهید که خاطره شگفت‌انگیزی از خود در ذهن دیگران بر جای بگذارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما این عطر گرم و تلخ زنانه را امتحان کنید. قرارهای خاص عاشقانه، مهمانی‌های شیک و مناسبت‌های رسمی، بهترین اوقات و موقعیت‌ها برای استفاده از این عطر رویایی هستند. نت آغازین این ادکلن دل‌انگیز زنانه از ترکیب روایح ترنج، گشنیز، گل صدتومانی و گل‌های سفید گوناگون تشکیل شده است. ظرافت این عطر در نت میانی وامدار روایحی همچون یاس، رز و گل ختی است. در نت پایه هم روایح ماندگاری همچون نعناع هندی، روایح چوبی و روایح دودی خودنمایی می‌کنند تا شما علاوه بر یک عطر ظریف و شیک، عطری با ماندگاری بالا را هم در اختیار داشته باشید.

7. شنل کوکو نویر

شنل کوکو نویر

امکان ندارد که به‌دنبال یک عطر گرم و تلخ زنانه باشید اما نام شنل کوکو نویر را در فروشگاه عطر و ادکلن مورد نظرتان نبینید. این عطر بسیار شیک و باکلاس فرانسوی که در سال 2012 به بازار معرفی شد، طبع گرمی دارد و از سرشت چوبی، گل‌فام و مشک‌اندود برخوردار است. تقریبا تمامی خانم‌های لاکچری‌پسند در تمامی گروه‌های سنی که اعتمادبه‌نفس بالا، جسارت مثال‌زدنی و قدرت رهبری ذاتی دارند، به‌خوبی از این عطر دلفریب استقبال می‌کنند. ماندگاری و پخش بوی بسیار مناسب این عطر رسمی باعث شده است که شما بتوانید از آن در مهمانی‌های شبانه یا فضای باز هم به‌سادگی استفاده کنید. نت ابتدایی این ادکلن زنانه با رایحه گرم و تلخ، از ترکیب روایح ترنج، پرتقال و گریپ‌فروت تشکیل شده است. در نت میانی هم رایحه رز در کنار شمعدانی، یاس، نرگس و هلو خودنمایی می‌کند. در نت پایه نیز روایح دل‌انگیز، جذاب و شگفت‌آوری همچون دانه تونکا، لوبان، مشک، وانیل، نعناع هندی، چوب صندل سفید، ادویه گل میخک و صمغ کندر در کنار همدیگر چیده شده‌اند.

به نظر شما کدام‌یک از عطرهای معرفی‌شده، بهترین عطر گرم و تلخ زنانه برای شما هستند؟

هر کدام از عطرهای معرفی‌شده می‌توانند براساس ترکیبات موجود در عطر، استایل و علاقه‌مندی شخصی شما، انتخاب مناسبی برایتان باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

پرفروش‌ترین انواع ادکلن های گرم و تلخ زنانه کدامند؟

اگر قصد خرید عطر زنانه گرم و تلخ دارید، بهتر است بدانید که معمولا این عطرها برای روزهای سرد سال یا مهمانی‌های فضای باز مناسب‌تر هستند. در میان انواع عطر زنانه گرم و تلخ، پرفروش‌ترین آنها در ایران در سال‌های اخیر شامل این موار بوده‌اند: هرمس الکسیر دس مرویلس ادو پرفیوم، ورساچه کریستال نویر، کالوین کلین تروث زنانه، کلینیک آروماتیکس الکسیر ادو پرفیوم، بیژن زنانه، روبرتو کاوالی نرو اسولوتو، شنل کوکو نویر، شنل کوکو ادو پرفیوم، شنل چنس و کالوین کلین ایفوریا لیکوئید گلد زنانه.

یک عطر تلخ و گرم زنانه چه ویژگی‌هایی دارد؟

معمولا انواع عطر و ادکلن های گرم و تلخ زنانه حاوی روایح دودی، چوبی، مشک‌اندود یا روایح گل‌های شیرین هستند. این عطرها به‌دلیل پخش بو و ماندگاری بالایشان برای فضاهای سرپوشیده یا مکان‌های کوچکی مانند محل کار یا کلاس درس چندان مناسب نیستند و می‌توانند باعث آزار اطرافیان شوند، اما فضاهای بزرگ، روباز یا روزهای سرد سال می‌توانند موقعیت‌های بهتری برای استفاده از انواع ادکلن های گرم و تلخ زنانه باشند.

کدام برندها گران‌ترین و لاکچری‌ترین انواع عطر گرم و تلخ زنانه را دارند؟

اگر قصد خرید عطر زنانه دارید و قیمت ادکلن زنانه برای شما مهم است، بهتر است بدانید که در میان کمپانی‌های مختلفی که عطر و ادکلن زنانه تولید می‌کنند، این کمپانی‌ها گران‌ترین و لاکچری‌ترین عطرهای گرم و تلخ زنانه را دارند: کرید، آمواج، شنل، هرمس، دیور، ولنتینو، ورساچه و روبرتو کاوالی.


 


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟