برترین ادکلن های زنانه گرم و شیرین و وسوسه انگیز

برترین ادکلن های زنانه گرم و شیرین و وسوسه انگیز

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 2 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :معرفی ادکلن های زنانه گرم و شیرینپاکورابان پیور ایکس اس زنانهزرجوف ایتالیکاویکتور اند رولف بن بنجیور جیو آرمانی کد کاشمرتیری موگلر آنجل ادوپرفیومون کلیف اند آرپلز ارکید وانیل

 

انواع ادکلن های زنانه گرم و شیرین ، وقار و کلاس خاصی دارند و می‌توانند تکمیل‌کننده استایل شیک پاییزی و زمستانی شما باشند. این عطر و ادکلن‌ها از ترکیب روایح شیک و ماندگاری تشکیل شده‌اند و خط بوی قابل قبولی هم از خود برجای می‌گذارند. بنابراین اگر می‌خواهید در روزهای سرد سال،‌ یک عطر زنانه گرم و شیرین داشته باشید اما در انتخاب عطر مورد نظرتان تردید دارید، خواندن ادامه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی ادکلن های زنانه گرم و شیرین

پاکورابان پیور ایکس اس زنانه

پاکورابان پیور ایکس اس زنانه

اگر به دنبال یک ادکلن زنانه گرم و شیرین برای مهمانی‌های شبانه پاییز و زمستان هستید و می‌خواهید خط بوی شیکی در مناسبت‌ها یا قرارهای رسمی از خود بر جای بگذارید، می‌توانید روی عطر وسوسه‌انگیزی مانند پیور ایکس اس از برند اسپانیایی پاکورابان، حساب ویژه‌ای باز کنید. این عطر زنانه گرم و شیرین در سال 2018 به بازار آمد و به سرعت توانست به عطر امضای بسیاری از خانم‌های شیک‌پوش و طرفدار روایح شرقی و گل‌فام، بدل شود. پاکورابان پیور ایکس اس زنانه، تنها 5 رایحه اصلی را در خود جای داده است. اما این روایح دل‌فریب، به قدری ساده و شیک در کنار یکدیگر نشسته‌اند که می‌توانند به‌ سادگی و با اولین افشانه عطر،‌ شما را وسوسه کنند. رایحه وانیل و چوب صندل سفید در این ادکلن زنانه در کنار گل یلانگ، گل ختی و ذرت بوداده، به زیبایی شامه‌نوازی می‌کنند.

زرجوف ایتالیکا

زرجوف ایتالیکا

زرجوف ایتالیکا،‌ یک عطر یونی از کمپانی ایتالیایی زرجوف است که در سال 2016 به بازار معرفی و با استقبال گسترده‌تری از سوی بانوان مواجه شد. این ادکلن زنانه گرم و شیرین در گروه بویایی شرقی چوبی قرار می‌گیرد و عطر شیکی برای استفاده در مهمانی‌های ویژه یا مناسبت‌های خاص عاشقانه است. در نت آغازین این عطر شیک و لوکس از رایحه بادام در کنار زعفران و شیر استفاده شده است تا شما از همان ابتدا با یک عطر لاکچری و خاص مواجه باشید. رایحه وانیل و تافی در نت میانی به خوبی دلربایی می‌کنند و در نت پایانی هم رایحه مشک در کنار سدر و چوب صندل سفید رخ‌نمایی می‌کنند تا ما در نهایت با عطری رویایی برای سردترین شب‌ها و روزهای سال روبه‌رو باشیم. زرجوف ایتالیکا، ماندگاری و پخش بوی قابل توجهی هم دارد!

ویکتور اند رولف بن بن

ویکتور اند رولف بن بن

اگر می‌خواهید یک ادکلن زنانه گرم و شیرین اما با رایحه شاداب و جوان‌پسند برای استفاده روزانه در پاییز و زمستان داشته باشید، در انتخاب ویکتور اند رولف بون بون (بن بن) شک نکنید. این ادکلن زنانه با رایحه گرم و شیرین در سال 2014 و توسط کمپانی هلندی خود به بازار عرضه شد و در گروه بویایی گل‌فام و میوه‌ای شیرین جای گرفت. در میان انواع ادکلن های زنانه گرم و شیرین ، بن بن توانست نظر بسیاری از خانم‌های جوان و خاص‌پسند که روحیه شاد و فانتزی دارند را به خود جلب کند. رایحه میوه‌ای و کاراملی موجود در این عطر، از نقاط قوت آن محسوب می‌شود و آن را به محصولی دل‌فریب و وسوسه‌انگیز، تبدیل می‌کند. نارنگی ماندارین، پرتقال و هلو، در نت آغازین، یاس، شکوفه پرتقال و کارامل در نت میانی و کهربا، سدر، چوب صندل سفید و چوب گایاک در نت پایانی به خوبی شامه‌نوازی می‌کنند تا بتوانند رویای سحرآمیز حضور در یک باغ پر از آبنبات میوه‌ای را برای شما تداعی کنند.

بیشتر بخوانید : 10 عطر زنانه زمستانی گرم + ویژگی عطر زمستانی 10 عطر زنانه زمستانی گرم + ویژگی عطر زمستانی8 عطر زنانه شیرین پرطرفدار، پرفروش و موفق دنیا! 8 عطر زنانه شیرین پرطرفدار، پرفروش و موفق دنیا!

 

جیور جیو آرمانی کد کاشمر

جیور جیو آرمانی کد کاشمر

جیور جیو آرمانی کد کاشمر یک ادکلن زنانه با بوی گرم و شیرین است که به دلیل ماندگاری و پخش بوی بسیار عالی خود می‌تواند برای استفاده روزانه در فصل‌های سرد سال، بسیار مناسب باشد. این ادکلن زنانه گرم و شیرین محصول سال 2017 ایتالیا است و در گروه بویایی شرقی و گل‌فام جای می‌گیرد. کد کاشمر عطری کاملا لطیف و زنانه، با رایحه شیک و باوقار است که می‌تواند کلاس ویژه‌ای به استایل پاییزی و زمستانی شما ببخشد. در نت ابتدایی این عطر گرم و شیرین زنانه از رایحه یاس در کنار شکوفه پرتقال استفاده شده است. نت میانی، رایحه زنبق را در کنار گل‌ آفتاب‌پرست و بادام در خود جای داده است. در نت پایانی هم روایح دلنشینی همچون نعناع هندی، چرم و جیر در کنار روایح دودی خودنمایی می‌کنند تا شما بتوانید در یک عصر بارانی پاییزی یا یک صبح برفی زمستانی از رایحه این عطر وسوسه‌انگیز، سرمست شوید.

تیری موگلر آنجل ادوپرفیوم

تیری موگلر آنجل ادوپرفیوم

این عطر از برند تیری موگلر که با نام عطر ستاره‌ای هم شناخته می‌شود، یک ادکلن گرم و شیرین زنانه و بسیار نوستالژی است که رایحه خاص و شیکی برای خانم‌های در آستانه میانسالی دارد و می‌تواند وقار زنانه منحصر به فردی به استایل پاییزی و زمستانی آنها بدهد. تیری موگلر ستاره‌ای در سال 1992 توسط کمپانی فرانسوی خود به بازار معرفی شد و در گروه بویایی شرقی وانیلی جای گرفت. این ادکلن زنانه گرم و شیرین برای مناسبت‌های رسمی و مهمانی‌های شبانه در فصل‌های سرد سال بسیار مناسب است و نت پایه بسیار دل‌فریبی دارد. روایح متنوعی مانند ترنج، دانه‌های قرمز، آناناس، زیره، جوز، دانه تونکا، وانیل، نعناع هندی، چوب صندل سفید و پرالین در این عطر زنانه ماندگار و دلنشین به خوبی رخ‌نمایی می‌کنند.

ون کلیف اند آرپلز ارکید وانیل

ون کلیف اند آرپلز ارکید وانیل

آیا می‌خواهید یک ادکلن زنانه گرم و شیرین از گروه بویایی گل‌فام برای روزهای سرد سال داشته باشید؟ پس به راحتی از کنار ون کلیف اند آرپلز ارکید وانیل نگذرید! ارکید وانیل محصول سال 2009 فرانسه است و با روایح گل فام خود،‌ به خوبی توانسته است نظر خانم‌های جوان و پرشور را به خود جلب کند. ترکیبی از روایح دل‌فریب و لطیف زنانه در این عطر گرم و شیرین شامه‌نوازی می‌کنند تا بتوانند پخش بو و ماندگاری قابل قبولی برای آن به وجود بیاورند. روایح دل‌انگیز و گرمی همچون نارنگی ماندارین، سرخالو، دانه تونکا، مشک، وانیل، رز، سدر، بنفشه، شکلات، بادام و ارکیده به زیبایی در این عطر زنانه در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند.

به نظر شما کدامیک از ادکلن های زنانه گرم و شیرین می‌توانند بهترین عطر زنانه برای روزهای سرد سال باشند؟

هر کدام از انواع عطر و ادکلن گرم و شیرین زنانه می‌توانند باتوجه به روایح خاصی که دارند، برای خانم‌هایی با سلیقه‌ها و استایل‌های مختلف، جذاب و وسوسه انگیز باشند. حالا شما کدام یک از عطر و ادکلن های معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر و ادکلن مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک عطر گرم و شیرین زنانه چیست؟

اگر می‌خواهید خرید ادکلن زنانه اصل و با طبع گرم را در برنامه خریدهای آتی خود داشته باشید، بهتر است بدانید که معمولا یک ادکلن زنانه با رایحه گرم و شیرین، دارای روایح گل‌فام، چوبی یا مشک‌اندود است. بنابراین چنین عطری برای استفاده در فضای باز یا هوای سرد، ماسب‌تر است. اگر می‌خواهید عطر مناسب برای استفاده روزانه داشته باشید، باید انواع ادکلن زنانه گرم و شیرین که رایحه لطیف‌تری دارند و عطر میوه‌ها در آنها خودنمایی می‌کنند را انتخاب کنید. این عطرها، کمتر باعث ایجاد سردرد در فضاهای بسته و سرد می‌شوند.

خوشبوترین ادکلن زنانه با بوی گرم و شیرین متعلق به کدام برند است؟

هر زمانی که صحبت از خوشبوترین و بهترین به میان می‌آید، باید این نکته را بدانیم که انتخاب عطر و ادکلن زنانه یا مردانه، کاملا به سلیقه فردی هر شخص بستگی دارد. اما اگر بخواهیم مقبولیت عمومی یک عطر و ادکلن را در نظر بگیریم، انواع ادکلن های زنانه گرم و شیرین از برندهای زرجوف، ون کلیف اند آرپلز، پاکورابان، جیور جیو آرمانی، تیری موگلر، ویکتور اند رولف، شنل و ورساچه، با استقبال عمومی بهتری روبرو کرده‌اند.

در انتخاب و خرید اینترنتی عطر زنانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید اینترنتی عطر و ادکلن می‌توانید قیمت روز ادکلن مورد نظر خود را از یک فروشگاه اینترنتی ادکلن اورجینال به دست بیاورید و متناسب با بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، اقدام به خرید کنید. نکته دیگر اینجاست که انواع عطر زنانه گرم و شیرین، ماندگاری و پخش بوی بالایی دارند و میزان استفاده شما از آن عطر و ادکلن ،‌بسیار کم خواهد بود. بنابراین اگر فرد تنوع‌طلبی هستید، بهتر است عطرهایی با حجم‌های کمتر را خریداری کنید تا بتوانید تنوع بیشتری به محصولات مصرفی‌تان بدهید.

بیشتر بخوانید : 10 برند و اسم عطر ادکلن های لاکچری زنانه و مردانه دنیا! 10 برند و اسم عطر ادکلن های لاکچری زنانه و مردانه دنیا!بهترین عطر زنانه برای جذب مردان + معرفی 10 عطر فوق العاده بهترین عطر زنانه برای جذب مردان + معرفی 10 عطر فوق العاده

 


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟