10 ادکلن تلخ و شیرین مردانه
5/1

10 ادکلن تلخ و شیرین مردانه

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 1 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :10 ادکلن تلخ و شیرین مردانه1. اورتو پاریسی بوکانرا2. گرلن کوییر اینتنس3. دیور هوم پارفوم4. پارفومز د مارلی اوجان5. پارفومز د مارلی هرود6. پارفومز د مارلی لیتون7. مانسرا رد توباکو8. ویکتور اند رولف اسپایس بمب9. ناسوماتو باراوندا10. اینیتیو پارفومز پرایوز ساید افکت

 

اگر به‌دنبال خرید ادکلن تلخ و شیرین مردانه برای سردترین روزهای سال هستید و می‌خواهید بهترین انتخاب را در میان پرطرفدارترین انواع ادکلن شیرین یا تلخ داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما نگاهی به فهرست معروف‌ترین ادکلن‌های تلخ و شیرین مردانه که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم، بیندازید.

10 ادکلن تلخ و شیرین مردانه

1. اورتو پاریسی بوکانرا

اورتو پاریسی بوکانرا

بوکانرا یک عطر گرم، شرقی و وانیلی از برند ایتالیایی اورتو پاریسی است که در سال 2014 به بازار آمد و برای استفاده در مناسبت‌های رسمی، قرارهای کاری خاص یا مهمانی‌های شبانه و لوکس بسیار مورد توجه آقایان جوان و میانسال قرار گرفت. این ادکلن تلخ و شیرین مردانه به‌دلیل پخش بو و ماندگاری بسیار قابل قبولی که دارد، می‌تواند برای استفاده در فضاهای آزاد در شب‌های سرد پاییزی و زمستانی بسیار مناسب باشد و بازخورد اجتماعی قابل قبولی را برای شما به همراه بیاورد. در این عطر مردانه از روایح شیک و شگفت‌انگیزی مانند مشک، چوب صندل سفید، شکلات، زنجبیل، فلفل و فلفل قرمز شیرین استفاده شده است تا شما بتوانید انتخاب لوکسی در میان انواع ادکلن مردانه گرم داشته باشید.

2. گرلن کوییر اینتنس

گرلن کوییر اینتنس

این ادکلن تلخ و شیرین مردانه در سال 2019 توسط کمپانی فرانسوی خود به بازار معرفی شد و سریعا مورد توجه آقایان جوان و شیک‌پوش قرار گرفت. گرلن کوییر اینتنس یک ادکلن مردانه با رایحه چرمی و بسیار شیک است که می‌تواند نماد یک مرد جوان با پالتوی چرمی و کفش ساقدار باشد که ظاهر برازنده و بسیار آراسته‌ای دارد. اگر قصد خرید ادکلن مردانه مناسب برای زمستان را دارید و می‌خواهید از این عطر در قرارهای عاشقانه خاص یا مهمانی‌های کاملا رسمی و شیک استفاده کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما نیم‌نگاهی هم به این ادکلن تلخ و شیرین مردانه داشته باشید. در نت آغازین این عطر فرانسوی از رایحه گل یلانگ و گل اوسمانتوس استفاده شده است. از نت میانی، رایحه مشک و چرم به مشام می‌رسد و در نت پایانی هم رایحه دلنشین سدر به‌زیبایی در کنار چوب صندل سفید و تنباکو خودنمایی می‌کند تا ما با عطری خوش‌رایحه و ماندگار که پخش بوی بسیار قابل توجهی هم دارد، مواجه باشیم.

3. دیور هوم پارفوم

دیور هوم پارفوم

اگر به‌دنبال خرید عطر مردانه مناسب و شیکی برای شب‌های سرد زمستانی هستید و می‌خواهید که بازخورد اجتماعی بسیار بالایی از عطرتان بگیرید، بهتر است که دیور هوم پارفوم را امتحان کنید. تقریبا محال است که شما از این عطر استفاده کنید و پس از حضور در هر جمعی، اسم عطرتان را از شما نپرسند. این عطر برای مهمانی‌های شبانه پاییزی و زمستانی، گزینه بسیار قابل توجهی است و می‌تواند حُسن سلیقه شما را به رخ دیگران بکشد. این عطر گرم فرانسوی که در سال 2014 با روایح چرمی خود وارد بازار شد، توانست نظر بسیاری از آقایان سخت‌سلیقه را به خود جلب کند و به عطرامضای تعداد زیادی از آقایان جوان و اهل استایل‌های کلاسیک بدل شود. نت آغازین این ادکلن تلخ و شیرین مردانه با رایحه پرتقال و زنبق شروع می‌شود و در نت میانی، رایحه رز در کنار چرم قرار گرفته است. نت پایانی هم ترکیبی از روایح سدر، چوب صندل سفید، گل ختی و عود را ارائه می‌کند.

4. پارفومز د مارلی اوجان

پارفومز د مارلی اوجان

اوجان یکی از پرطرفدارترین عطرهای برند فرانسوی پارفومز د مارلی است که در سال 2013 با طبع گرم و رایحه‌های شرقی‌اش به بازار آمد. این ادکلن تلخ و شیرین مردانه بیشتر مورد توجه آقایان شیک‌پوش و جوان برای استفاده در مناسبت‌های رسمی، مهمانی‌های شبانه یا قرارهای کاری خاص و روزانه قرار گرفت. اگر می‌خواهید انتخاب مناسبی در میان انواع عطر مردانه گرم و با رایحه ماندگار داشته باشید، به شما توصیه می‌کنیم که حتما اوجان را در فهرست عطرهایی که باید تست کنید، قرار دهید. این عطر می‌تواند برای تکمیل استایل آقایانی که اهل پوشش‌های کلاسیک و رسمی هستند، بسیار مناسب باشد و کلاس خاصی به پوشش نهایی آنها بدهد. روایح شگفت‌انگیزی مانند دارچین، عسل و گل اوسمانتوس در نت ابتدایی این عطر خودنمایی می‌کنند. در نت میانی، رایحه لوبان به زیبایی هرچه تمام‌تر در کنار رایحه گیاه درمنه، لابدانیوم و عنبر قرار می‌گیرد. نت پایانی هم انفجاری از ترکیب‌های ماندگاری مانند دانه تونکا، مشک، وانیل و نعناع هندی است.

5. پارفومز د مارلی هرود

پارفومز د مارلی هرود

استشمام رگه‌های شیرین و دلنشینی که می‌تواند نظر همه را به ما جلب کند، فقط از یک عطر برمی‌آید: پارفومز د مارلی هرود. این ادکلن تلخ و شیرین مردانه در سال 2012 توسط کمپانی فرانسوی خود به بازار عرضه شد و در گروه عطرهای گرم، چوبی و ادویه‌ای جای گرفت تا شما بتوانید در شب‌ها و روزهای سرد پاییزی و زمستانی از استفاده از آن لذت ببرید و حس خوشایندی به اطرافیان خود منتقل کنید. شیرینی ملایم و دلچسب این ادکلن تلخ و شیرین مردانه باعث شده است که بسیاری از آقایان جوان، آن را به‌عنوان عطری مناسب برای قرارهای عاشقانه در نظر بگیرند. روایح دل‌انگیز، رویایی و جذابی همچون دارچین، فلفل، لابدانیوم، تنباکو، گل اوسمانتوس، مشک، وانیل، خس‌خس، سدر، گیاه ناگارموتا و ترکیب ایزوای‌سوپر در کنار روایح دودی در این عطر تلخ و شیرین مردانه خودنمایی می‌کنند.

بیشتر بخوانید : بهترین عطر ادکلن مردانه تلخ و خنک + معرفی 8 ادکلن برتر بهترین عطر ادکلن مردانه تلخ و خنک + معرفی 8 ادکلن برتر8 ادکلن مردانه با بوی شیرین 8 ادکلن مردانه با بوی شیرین

 

6. پارفومز د مارلی لیتون

پارفومز د مارلی لیتون

پارفومز د مارلی ادعای زیادی در زمینه تولید انواع ادکلن تلخ و شیرین مردانه دارد. یکی دیگر از عطرهای تلخ و شیرین این برند با نام لیتون شناخته می‌شود که در سال 2016 به بازار آمد و در گروه بویایی شرقی و گل‌فام قرار گرفت. این عطر لوکس از همان ابتدای ورودش به بازار مورد استقبال تمامی گروه‌های سنی قرار گرفت و بسیاری از آقایان اعتراف کردند که با استفاده از آن در هر مراسم و مناسبتی در شب‌ها و روزهای سرد سال، بازخورد اجتماعی بسیار خوبی را دریافت کرده‌اند. پارفومز د مارلی لیتون می‌تواند نماد یک مرد اهل استایل‌های کلاسیک باشد که همیشه موهایی مرتب و کیف و کفشی چرمی دارد. در نت ابتدایی این ادکلن مردانه از رایحه ترنج در کنار سیب، اسطوخودوس و نارنگی ماندارین استفاده شده است. نت میانی، رایحه بنفشه و شمعدانی و یاس را در خود جای داده است و در نت پایانی هم ترکیب دلنشینی از روایح وانیل، نعناع هندی، چوب صندل سفید، هل، فلفل و چوب گایاک خودنمایی می‌کند.

7. مانسرا رد توباکو

مانسرا رد توباکو

اگر به روایح گرم و تنباکویی علاقه دارید و می‌توانید برای آزاد شدن رایحه اصلی عطر و ادکلن مورد نظرتان صبر و حوصله کافی به خرج بدهید، انتخاب مانسرا رد توباکو می‌تواند انتخاب برازنده‌ای برای شما باشد. این عطر گرم فرانسوی در سال 2017 روانه بازار شد و در گروه بویایی چوبی و ادویه‌ای جای گرفت. تقریبا تمامی گروه‌های سنی (مخصوصا آقایان جوان) برای مناسبت‌های رسمی، استقبال خوبی از این ادکلن تلخ و شیرین مردانه کرده‌اند. اگر می‌خواهید شگفتی این عطر را دوچندان کنید، باید حداقل 30 تا 60 دقیقه بعد از افشاندن آن روی پوست یا لباس، حوصله به خرج بدهید تا نت‌های رویایی و دلنشین این ادکلن مردانه آزاد شوند. در این صورت، یکی از جادویی‌ترین عطرها برای تحت تاثیر قرار دادن اطرافیان را در اختیار خواهید داشت. رایحه سیب، دارچین، جوز، هلو، زعفران، گلابی، نعناع هندی، یاس، مشک، کهربا، وانیل، خس‌خس، چوب صندل سفید، تنباکو و چوب گایاک در کنار روایح دودی در این ادکلن تلخ و شیرین مردانه شامه‌نوازی می‌کنند.

8. ویکتور اند رولف اسپایس بمب

ویکتور اند رولف اسپایس بمب

اسپایس بمب یا اسپایس بامب، یکی از پرطرفدارترین عطرهای مردانه از برند هلندی ویکتور اند رولف است که در سال 2012 به بازار آمد و با طبع گرم خود در گروه بویایی چوبی و ادویه‌ای جای گرفت. از آنجایی که این عطر با کلاس که رایحه بسیار دلپذیر و جذب‌کننده‌ای دارد، روایحی همچون ترنج و گریپ‌فروت را در خود جای داده است، بنابراین می‌تواند برخلاف سایر عطرهای گرم، برای استفاده روزانه هم مناسب باشد. بسیاری از آقایان جوان یا حتی نوجوان، این ادکلن تلخ و شیرین مردانه را به عطرامضای خود تبدیل کرده‌اند و می‌گویند که با استفاده از آن بازخوردهای اجتماعی خیلی خوبی را از اطرافیان می‌گیرند. علاوه بر ترنج و گریپ‌فروت، روایح دل‌انگیز دیگری همچون لامی، فلفل صورتی، دارچین، فلفل قرمز شیرین، زعفران، خس‌خس، چرم و تنباکو هم در این ادکلن مردانه خودنمایی می‌کنند.

9. ناسوماتو باراوندا

ناسوماتو باراوندا

اگر به‌دنبال یک ادکلن شیرین یا تلخ گرم هستید که رایحه خاص و منحصربه‌فردی داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم که عطر باراوندا از برند هلندی ناسوماتو را تست کنید. این ادکلن شرقی و چوبی در سال 2016 به بازار آمد و نظر بسیاری از مردان خاص‌پسند که به‌دنبال روایح قوی و دلربا هستند را به خود جلب کرد. شما می‌توانید این ادکلن تلخ و شیرین مردانه را هم در مناسبت‌های رسمی و هم در موارد روزانه در روزهای سرد پاییزی و زمستانی استفاده کنید. روایح جادویی و بسیار شیکی همچون مشک، رز، گل ختی، آمبروکسان و ویسکی در کنار روایح چوبی در این عطر یونیک و لاکچری جلوه‌گری می‌کنند.

10. اینیتیو پارفومز پرایوز ساید افکت

اینیتیو پارفومز پرایوز ساید افکت

اگر قیمت عطر مردانه برای شما اهمیت ندارد و می‌خواهید یکی از شیک‌ترین عطرهای گرم و با روایح شرقی را داشته باشید، به شما توصیه می‌کنیم که این عطر فرانسوی را امتحان کنید. ساید افکت، محصول سال 2016 است و برای استفاده روزانه توسط آقایان جوان که می‌خواهند خط بوی قوی و دل‌انگیزی از خود بر جای بگذارند، پیشنهاد می‌شود. ماندگاری و پخش بوی عالی در کنار سادگی و لطافت این ادکلن تلخ و شیرین مردانه باعث شده است که بسیاری از مردان جوان و لوکس‌پسند، آن را در فهرست عطرهای روزانه خود برای پاییز و زمستان قرار دهند. در این عطر شگفت‌انگیز که رایحه آن می‌تواند تا اعماق جان نفوذ کند، تنها سه رایحه وانیل، دارچین و تنباکو جای گرفته‌اند.

به نظر شما کدام‌یک از عطرهای معرفی‌شده می‌تواند بهترین ادکلن تلخ و شیرین مردانه باشد؟

هر کدام از این عطرها که در بالا به آنها اشاره کردیم، می‌توانند بهترین ادکلن شیرین یا تلخ مردانه باشند و انتخاب عطر مناسب کاملا به سلیقه و استایل شما برمی‌گردد. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

در میان انواع برند عطر مردانه، کدام برند بهترین عطر مردانه تلخ یا شیرین را دارد؟

معمولا تمامی کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده عطر و ادکلن مردانه، انواع ادکلن تلخ یا شیرین را برای جلب حمایت مشتری در لیست محصولات خود دارند و شما می‌توانید خرید ادکلن تلخ یا شیرین از برند مورد نظرتان را با یک تحقیق ساده داشته باشید. با این‌حال در میان برندهای مختلف، بعضی از آنها پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین انواع عطر و ادکلن مردانه تلخ یا شیرین را در لیست محصولات خود دارند. این برندها شامل موارد زیر می‌شوند: پارفومز د مارلی، اورتو پاریسی، ویکتور اند رولف، دیور، گرلن و... .

آیا یک ادکلن تلخ و شیرین مردانه صرفا یک ادکلن گرم خواهد بود؟

با توجه به ترکیبات موجود در انواع عطر و ادکلن شیرین، شما معمولا با عطری گرم یا معتدل مواجه هستید که بیشتر برای روزهای سرد یا خنک سال مناسب است. اما عطرهای تلخ می‌توانند ترکیبات خنکی را هم در خود جای بدهند تا برای روزهای گرم‌تر سال مناسب باشند. اگر طبع گرم و سرد برای شما مهم است، حتما پیش از خرید به یک فروشگاه عطر و ادکلن آنلاین مراجعه کنید تا بتوانید تمامی مشخصات مربوط به عطر مورد نظرتان را قبل از انتخاب و خرید آن بررسی کنید.

ویژگی‌های یک عطر تلخ یا شیرین چیست؟

معمولا عطرهای تلخ، روایح دودی یا چوبی را در خود جای داده‌اند. این درحالی است که عطرهای شیرین دارای رایحه گل‌های مختلف، وانیل، عنبر یا کهربا هستند. حالا عطرهای تلخ و شیرین می‌توانند ترکیبی از این روایح را به‌صورت متعادل در خود جای داده باشند تا بتوانند نظر مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند. انتخاب عطر کاملا به سلیقه بویایی و استایل شما بستگی دارد.


 


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟