8 ادکلن مردانه با بوی شیرین
5/1

8 ادکلن مردانه با بوی شیرین

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 2 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :معرفی ادکلن های شیرین مردانه1. کارولینا هررا بد بوی2. سالواتوره فراگامو یومو سالواتوره فراگامو3. تام فورد نویر اکستریم4. روشاس مردانه5. جیونچی پی6. جیورجیو آرمانی امپریو آرمانی استرانگر7. پارفومز دی مارلی اوجان8. تیری موگلر ای من

 

با شروع فصل پاییز و زمستان، کم‌کم تمایل بسیاری از آقایان به سمت خرید و استفاده از عطرهای شیرین بیشتر می‌شود. معمولا در روزهای سرد سال، خرید آنلاین عطر مردانه گرم و شیرین به اوج خود می‌رسد و شاید بتوان دلیل این افزایش تقاضا را، دل‌نشین بودن گرمای عطرهای شیرین در سردترین روزهای سال دانست. انتخاب بهترین ادکلن شیرین مردانه برای برخی از افراد کار ساده‌ای نیست. به همین دلیل هم در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی بهترین ادکلن های شیرین مردانه می‌پردازیم تا بتوانید با مطالعه آن، انتخاب ساده‌تر و مناسب‌تری داشته باشید.

معرفی ادکلن های شیرین مردانه

1. کارولینا هررا بد بوی

کارولینا هررا بد بوی

بد بوی یکی از پرطرفدارترین عطرهای مردانه شیرین از برند آمریکایی کارولینا هررا است که در سال 2019 به بازار معرفی شد. این ادکلن شیرین مردانه برای آقایان جوان یا در ابتدای میانسالی که می‌خواهند یک عطر شیک برای استفاده روزانه داشته باشند، بسیار مناسب است و می‌تواند کلاس و وقار مردانه خاصی به استایل آنها ببخشد. شما می‌توانید از این عطر مردانه در مناسبت‌های خاص و رسمی کاری یا دوستانه هم استفاده کنید و از رایحه ماندگار و دل‌انگیز آن لذت ببرید. افرادی که به دنبال یک ادکلن مردانه با پخش بو و بازخورد اجتماعی بالا هستند هم می‌توانند روی بد بوی، حساب ویژه‌ای باز کنند. روایحی همچون فلفل، ترنج، سالویا، سدر، دانه تونکا، کاکائو و چوب عنبر به خوبی در این عطر مردانه، دلبری می‌کنند.

2. سالواتوره فراگامو یومو سالواتوره فراگامو

سالواتوره فراگامو یومو سالواتوره فراگامو

یومو سالواتوره، یک ادکلن بوی شیرین مردانه است که در سال 2016 توسط کمپانی ایتالیایی خود به بازار آمد. این عطر گرم مردانه بیشتر مورد استقبال آقایان جوان قرار گرفت و بسیاری از طرفداران آن معتقدند که می‌توان برای استفاده روزانه در فصل‌های سرد سال، به خوبی روی این ادکلن مردانه حساب کرد. معمولا آقایانی که طرفدار عطرهای شیرین، گرم و ادویه‌ای هستند، ارتباط خوبی با این ادکلن شیرین مردانه برقرار می‌کنند. در نت ابتدایی یومو سالواتوره فراگامو از رایحه ترنج، هل و فلفل استفاده شده است. در نت میانی، عطر شکوفه پرتقال، آبنبات و آمبروکسان، به خوبی خودنمایی می‌کنند. نت پایانی هم با ترکیب روایح شیکی همچون دانه تونکا، چوب صندل سفید و چوب کشمیر به پایان می‌رسد تا شما درنهایت یک عطر کاملا گرم و زمستانی پیش رو داشته باشید.

3. تام فورد نویر اکستریم

تام فورد نویر اکستریم

اگر به دنبال بهترین ادکلن شیرین مردانه هستید، حتما تام فورد نویر اکستریم را امتحان کنید. این عطر مردانه آمریکایی در سال 2015 روانه بازار شد و به عنوان یک عطر گرم در گروه بویایی شرقی چوبی جای گرفت. تام فورد نویر اکستریم در گروه عطرهای بسیار پرطرفدار برای آقایان شیک‌پوش و کلاسیک‌پسند قرار می‌گیرد. این ادکلن شیرین مردانه در طول سال‌های حضور خود در بازار، به عطر امضای بسیاری از آقایان برای مناسبت‌های رسمی یا استفاده روزانه بدل شده است. در نت آغازین نویر اکستریم از ترکیب روایح شیکی مانند نارنگی ماندارین، بهارنارنج، هل،‌ جوز و زعفران استفاده شده است. در نت میانی، رایحه رز و شکوفه پرتقال در کنار یاس، کولفی و صمغ درخت مصطکی قرار گرفته است. نت پایانی هم با هم‌نشینی روایحی رویایی مانند کهربا،‌ وانیل، چوب صندل سفید و روایح چوبی به پایان می‌رسد تا شما در نهایت با یک عطر جذاب، گیرا و باکلاس مواجه باشید.

4. روشاس مردانه

روشاس مردانه

روشاس مردانه، عطری گرم، چوبی و ادویه‌ای، محصول سال 1999 فرانسه است. این ادکلن بوی شیرین مردانه می‌تواند برای استفاده روزانه در فصل‌های سرد سال بسیار مناسب باشد و نظر طرفداران عطرهای چوبی و شیرین را به خود جلب کند. ماندگاری و پخش بوی روشاس مردانه،‌ در حد قابل قبولی است و بنابراین شما می‌توانید از آن در مناسبت‌های دوستانه و نیمه‌رسمی هم استفاده کنید. در نت آغازین این ادکلن شیرین مردانه از رایحه ترنج و اسطوخودوس در کنار یکدیگر استفاده شده است. نت میانی، ترکیب دل‌نشین سدر، یاس، گل برف، تمشک و کاپوچینو را در خود جای داده است. نت پایانی هم از روایح سحرآمیزی همچون کهربا، وانیل، نعناع هندی و چوب صندل سفید تشکیل شده است تا افراد سخت‌پسند بتوانند عطری شیرین و لطیف در دسترس داشته باشند.

5. جیونچی پی

جیونچی پی

اگر می‌خواهید بهترین ادکلن شیرین مردانه با مناسب‌ترین قیمت را در اختیار داشته باشید، در انتخاب و خرید جیونچی پی شک نکنید. این عطر گرم مردانه محصول سال 1998 فرانسه است و در گروه بویایی شرقی چوبی جای می‌گیرد. بسیاری از چهره‌های برجسته جهان از این عطر نسبتا قدیمی به عنوان عطر امضای خود استفاده می‌کنند. پخش بو و ماندگاری مناسب این ادکلن مردانه باعث می‌شود که تمامی آقایان جوان و خاص‌پسند بتوانند به سادگی از آن در تمامی مناسبت‌های رسمی در روزهای سرد سال استفاده کنند و با رایحه جادویی این عطر، ‌بازخوردهای  اجتماعی خوبی بگیرند. نت ابتدایی جیونچی پی با ترکیب روایح دل‌انگیزی مانند نارنگی ماندارین، نعناع، ریحان و رزماری آغاز می‌شود. در نت میانی، رقص دل‌نشین بهارنارنج با شمعدانی، گل برف و بادران ختایی، رخ‌نمایی می‌کند. نت پایانی هم روایح شیکی مانند دانه تونکا، لوبان، وانیل، سدر و بادام را در خود جای داده است تا شما نتوانید به سادگی از کنار این عطر رویایی بگذرید.

6. جیورجیو آرمانی امپریو آرمانی استرانگر

جیورجیو آرمانی امپریو آرمانی استرانگر

جیورجیو آرمانی امپریو آرمانی استرانگر ویت یو اینتنسلی! نامی نسبتا طولانی برای یک ادکلن شیرین مردانه و بسیار دلنشین در گروه بویایی شرقی فوژه. جیورجیو آرمانی این ادکلن مردانه را در سال 2019 به بازار معرفی کرد اما به سرعت توانست طرفداران زیادی برای آن ترتیب بدهد. این ادکلن بوی شیرین مردانه به دلیل داشتن روایح گل‌فام و ادویه‌ای، مورد استقبال آقایان خاص‌پسند که به دنبال نت‌های شیرین و لطیف در سردترین روزهای سال هستند، قرار گرفت. پخش بوی عالی و ماندگاری بسیار خوب این عطر مردانه، آن را به گزینه مناسبی برای استفاده در مراسم‌ها یا مناسبت‌های رسمی تبدیل کرده است. رایحه بنفشه در کنار فلفل صورتی، سرو کوهی، اسطوخودوس، سالویا، دارچین، تافی، دانه تونکا، کهربا، وانیل و جیر، به خوبی در این محصول، شامه‌نوازی می‌کند. وجود رایحه شیرین و دلچسب تافی در این عطر باعث شده است تا آقایان جوان استفاده از این عطر را برای مناسبت‌های خاص عاشقانه، ترجیح بدهند!

7. پارفومز دی مارلی اوجان

پارفومز دی مارلی اوجان

اگر می‌خواهید یک عطر شیک و در عین حال، سرشار از شیطنت و سرزندگی داشته باشید، در خرید عطر اصل پارفومز دی مارلی اوجان یا عوجان، شک نکنید! این عطر گرم فرانسوی در سال 2013 به بازار آمد و بسیاری از آقایان جوان، جسور و شیک‌پوش، معتقدند که اوجان، بهترین ادکلن شیرین مردانه است. این عطر مردانه با رایحه‌های شرقی خود می‌تواند باعث درخشش شما در تمامی مهمانی‌های رسمی بشود و نظر بسیاری از اطرافیان را به شما جلب کند. ترش و شیرینی سحرآمیزی که در این ادکلن مردانه وجود دارد، تاب مقاومت به هیچ‌کسی را نمی‌دهد! در نت اولیه این عطر از رایحه عسل در کنار دارچین و گل اوسمانتوس استفاده شده است. نت میانی، روایحی مانند لوبان، گیاه درمنه، لابدانیوم و عنبر را در خود جای داده است. نت پایانی هم با روایح دلربایی همچون دانه تونکا، مشک، وانیل و معناع هندی به پایان می‌رسد تا سرانجام، عطر رویایی را پیش روی شما قرار دهد.

8. تیری موگلر ای من

تیری موگلر ای من

تیری موگلر ای من یکی از عطرهای فرانسوی و گرم مردانه است که طرفداران زیادی هم در میان آقایان جوان دارد. این عطر شرقی چوبی در سال 1996 به بازار عرضه شد و توانست به عنوان یک عطر مناسب برای استفاده روزانه توسط آقایانی بشود که به روایح گرم و شیرین در فصل‌های سرد سال، علاقه دارند. پخش بو و ماندگاری بالای این ادکلن شیرین مردانه باعث می‌شود که شما در سردترین روزهای سال هم بازخورد اجتماعی خوبی از آن بگیرید. تنوع روایح موجود در تیری موگلر ای من، این ادکلن مردانه را به یک عطر مناسب برای آقایان سخت‌پسند تبدیل کرده است. روایح میوه‌ای، گل‌فام و ادویه‌ای در کنار رایحه عسل، مشک، کهربا، وانیل، قهوه، لوبان و چوب صندل سفید در این عطر گرم مردانه، خودنمایی می‌کنند.

به نظر شما کدام ادکلن شیرین می‌تواند بهترین عطر مردانه پاییزی و زمستانی باشد؟

هر کدام از انواع ادکلن های شیرین مردانه می‌توانند برای آقایانی که طرفدار عطرهای گرم و ماندگار هستند، گزینه مناسبی باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

بیشتر بخوانید : 8 عطر زنانه شیرین پرطرفدار، پرفروش و موفق دنیا! 8 عطر زنانه شیرین پرطرفدار، پرفروش و موفق دنیا!

 

مهم‌ترین ویژگی‌های یک ادکلن شیرین مردانه چیست؟

پیش از خرید عطر مردانه شیرین باید بدانید که بیشتر این عطرها بر پایه روایح گل‌فام،‌ وانیل، مشک، کهربا، عنبر و در بسیاری از موارد، رایحه ادویه‌ها هستند. بنابراین طبیعی است که ماندگاری و پخش بوی بالایی داشته باشند. از این رو، باید توجه داشته باشید که در استفاده از این عطر و ادکلن ها، اغراق نکنید تا باعث ایجاد حس نارضایتی در اطرافیان خود نشوید. این در حالی است که اگر از عطرهای گرم و شیرین به اندازه استفاده کنید، می‌توانید وقار و کلاس خاصی به استایل خود ببخشید.

بهترین برند ادکلن های شیرین مردانه کدام است؟

اگر می‌خواهید خرید عطر ادکلن مردانه را در برنامه‌های خود داشته باشید، باید بدانید که برندهای مختلفی انواع ادکلن های شیرین مردانه را عرضه می‌کنند. با این وجود در میان برندهای مختلف، خرید عطر اصل از برندهایی مانند جیورجیو آرمانی، سالواتوره فراگامو،‌ جیونچی، کارولینا هررا، تام فورد و پارفومز دی مارلی می‌تواند بازخوردهای اجتماعی بهتری را برای شما به همراه داشته باشد.

هنگام خرید آنلاین عطر مردانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

حتما پیش از خرید، یک فروشگاه اینترنتی ادکلن اورجینال را در نظر بگیرید تا بتوانید تمامی ویژگی‌های عطر ادکلن مورد نظرتان را از نظر رایحه، بازخوردها، پخش بو، ماندگاری و قیمت، بررسی کنید. با این کار می‌توانید تصمیم‌گیری بهتری برای خرید ادکلن محبوب‌تان داشته باشید.


 


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟