بهترین عطر ادکلن مردانه تلخ و خنک + معرفی 8 ادکلن برتر
5/1

بهترین عطر ادکلن مردانه تلخ و خنک + معرفی 8 ادکلن برتر

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 11 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :بهترین ادکلن های تلخ و خنک مردانه1. شنل بلو2. کرید اونتوس3. پاکو رابان اینویکتوس4. ایسی میاکه لئو ماجور د ایسهبهترین ادکلن های سرد و تلخ مردانه1. مرسدس بنز اینتنس2. جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو3. آمواج بیچ هات من4. دیور ساوج

انواع عطر تلخ و خنک مردانه ، همواره جزو جذاب‌ترین انتخاب‌های شیک برای آقایان خوش استایل بود است. بسیاری از مردان ترجیح می‌دهند تا وقار و کلاس مردانه خود را با کمک یک ادکلن خنک و تلخ ،‌ کامل کنند. تقریبا نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت که ادکلن های سرد و تلخ مردانه همیشه در گروه ادکلن‌های شیک و لوکس قرار می‌گیرند و می‌توانند جاذبه خاصی برای افراد ایجاد کنند. حالا اگر شما هم طرفدار ادکلن های سرد و تلخ مردانه هستید و نمی‌دانید که بهترین انتخاب کدام است، می‌توانید ادامه این مقاله را بخوانید تا تصمیم بهتری در این زمینه بگیرید.

بهترین ادکلن های تلخ و خنک مردانه

1. شنل بلو

شنل بلو

اگر به دنبال یک ادکلن مردانه تلخ و خنک و بسیار شیک برای شب‌ها و روزهای گرم و معتدل سال هستید، قطعا شنل بلو می‌تواند انتخاب بسیار برازنده‌ای برای شما باشد. شنل بلو از سال 2010 به بازار آمد و در گروه بویایی چوبی معطر قرار گرفت تا با رایحه جادویی، ماندگار و دل‌انگیز خود بتواند جایگاه ویژه‌ای در میان آقایان خوش‌پوش و طرفدار روایح کلاسیک پیدا کند. این عطر فرانسویِ بسیار شیک، می‌تواند هم برای استفاده روزانه و هم برای مناسبت‌های رسمی پیشنهاد بشود و با خط بوی بسیار دل‌فریبش، نظر دیگران را به شما جلب کند. رویای حضور رایحه لیموترش، نعناع هندی، نعناع، خس‌خس، سدر، چوب صندل سفید، یاس، گریپ فروت، لابدانیوم، جوز، زنجبیل و فلفل صورتی در کنار روایح دودی، رویایی خنک و خاطره‌انگیز را برای این ادکلن مردانه با بوی خنک و تلخ، ایجاد کرده‌اند.

2. کرید اونتوس

کرید اونتوس

کرید اونتوس از نظر بسیاری از آقایان، بهترین ادکلن مردانه تلخ و خنک است. این عطر فرانسوی در سال 2010 به بازار معرفی شد و با رایحه خنک و چایپر میوه‌ای خود، جایگاه خاص و ارزشمندی در میان بهترین ادکلن های تلخ و خنک مردانه پیدا کرد. این ادکلن مردانه تلخ و خنک برای آقایان جوان و استفاده در مناسبت‌های رسمی، مناسب‌تر است و می‌تواند شما را به ستاره درخشان هر مجلس و مهمانی رسمی‌ یا دوستانه‌ای تبدیل کند. کرید اونتوس، یک عطر کاملا لوکس و باکلاس مردانه با ماندگاری و پخش بوی چشم‌گیر است و بنابراین می‌تواند کلاس و وقار خاصی به استایل مردانه شما ببخشد. در نت ابتدایی این ادکلن تلخ خنک مردانه از رایحه ترنج و سیب در کنار انگور فرنگی سیاه و آناناس استفاده شده است. در نت میانی، روایح خیره‌کننده‌ای همچون رز، نعناع هندی، یاس و چوب درخت قان در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. نت پایانی هم با در کنار هم قرار دادن روایح دلربایی مانند مشک، وانیل، خزه درخت بلوط و عنبر، به زیبایی هرچه تمام‌تر، شامه‌نوازی می‌کند تا این عطر مردانه تلخ و خنک برای بیش از 10 سال، همچنان در لیست پرفروش‌ترین عطرهای مردانه قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید : اسم و مارک 8 عطر ادکلن تلخ مردانه + معرفی معروف ترین ها اسم و مارک 8 عطر ادکلن تلخ مردانه + معرفی معروف ترین ها

3. پاکو رابان اینویکتوس

پاکو رابان اینویکتوس

پاکو رابان همیشه در میان برند های معروف ادکلن مردانه با بوی تلخ و سرد،‌ حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است. نمونه برجسته آن، ادکلن مردانه تلخ و خنک و البته پرطرفداری با نام «اینویکتوس»! این عطر اسپانیایی که محصول سال 2013 است، رایحه‌ای چوبی و آبزی دارد و بنابراین می‌تواند برای استفاده روزانه آقایان جوان، جسور و پرشور، گزینه بسیار مناسبی باشد. این ادکلن مردانه خنک تلخ در نت ابتدایی خود، روایح کاملا ترش و خنکی مانند نارنگی ماندارین، آب دریا و گریپ فروت را در خود جای داده است تا شروعی کاملا سحرآمیز و سرد داشته باشد. در نت میانی اینویکتوس، رایحه یاس در کنار برگ خشک برگبو خودنمایی می‌کند و در نت پایانی، رایحه کهربا و نعناع هندی، به خوبی در کنار روایح خزه درخت بلوط و چوب گایاک، می‌درخشند.

4. ایسی میاکه لئو ماجور د ایسه

ایسی میاکه لئو ماجور د ایسه

شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد که روزی یک ادکلن ژاپنی بتواند در میان انواع ادکلن های سرد و تلخ مردانه، جایگاه مناسبی برای خود پیدا بکند و تبدیل به عطر روزانه بسیاری از آقایان جوان یا حتی میانسال بشود! ایسی میاکه لئو ماجور د ایسه، عطری معتدل است و در گروه بویایی چوبی آبزی قرار می‌گیرد تا شما بتوانید بدون دردسر از آن برای تمامی امور روزانه استفاده کنید و به‌هیچ عنوان هم از رایحه آن خسته و دلزده نشوید! این ادکلن مردانه تلخ و خنک، تنها از 5 رایحه تشکیل شده است اما به دلیل پخش بو و ماندگاری قابل قبولی که در کنار قیمت عطر مناسب خود دارد، طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است. عطر ترنج، گریپ فروت، آب دریا، کشمیران و روایح چوبی به خوبی در این ادکلن خنک و تلخ رخ‌نمایی می‌کنند تا این عطر پرطراوت، بازخوردهای خوبی را با خود به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید : 10 ادکلن تلخ و شیرین مردانه 10 ادکلن تلخ و شیرین مردانه

بهترین ادکلن های سرد و تلخ مردانه

1. مرسدس بنز اینتنس

مرسدس بنز اینتنس

اگر بخواهیم معرفی ادکلن مردانه تلخ و خنک را در محدوده قیمت‌های مختلف داشته باشیم، نمی‌توانیم از نام عطر مرسدس بنز اینتنس، غافل بشویم. این ادکلن مردانه تلخ و خنک در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای جای می‌گیرد و بیشتر برای آقایان جوان و مناسبت‌های رسمی، پیشنهاد می‌شود. این عطر چهار فصل و معتدل می‌تواند برای شب‌های بهاری و تابستانی یا حضور در مناسبت‌های خاص پاییزی و زمستانی، گزینه قابل قبولی باشد و وقار و کلاس مردانه شما را به رخ اطرافیان بکشد. این ادکلن سرد و تلخ مردانه به دلیل تنوع روایحی که در خود جای داده است، می‌تواند به خوبی نظر آقایان سخت‌پسند را به خود جلب کند. در نت‌های مختلف مرسدس بنز اینتنس از روایح دل‌نشینی همچون ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، برگ بنفشه، صمغ گالبانیوم، بنفشه، جوز، فلفل، نعناع هندی، خس‌خس و سدر استفاده شده است.

2. جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو

جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو

درمیان انواع ادکلن تلخ و خنک مردانه ، نام جیورجیو آرمانی آکوا پروفوم به خوبی می‌درخشد. آکوا پروفوم، یک عطر کاملا خنک و معطر آبزی است که در سال 2015 توسط کمپانی ایتالیایی خود به بازار عرضه شد. این ادکلن مردانه تلخ و خنک برای تمامی گروه‌های سنی، جذابیت دارد و به قدری شیک و باکلاس است که می‌تواند هم برای استفاده روزانه و هم برای استفاده در مراسم‌های رسمی، گزینه کاملا قابل قبولی به حساب بیاید. جالب است بدانید این ادکلن مردانه سرد و تلخ برای بیش از 5 سال، همواره عطر امضای بسیاری از آقایان شیک‌پوش بوده است. نت ابتدایی آکوا دی جیو پروفومو، با کنار هم قرار گرفتن رایحه ترنج و آب دریا، کاملا ترش و خنک آغاز می‌شود. در نت میانی، حضور سالویا، شمعدانی و رزماری، شیکی خاصی به این عطر می‌بخشند و در نت پایانی هم وجود رایحه نعناع هندی در کنار روایح دودی، حس رویایی حضور در کنار یک آتش گرم ساحلی را برای شما تداعی می‌کند.

بیشتر بخوانید : 10 ادکلن مردانه سرد و تند و بسیار خوشبو! 10 ادکلن مردانه سرد و تند و بسیار خوشبو!

3. آمواج بیچ هات من

آمواج بیچ هات من

بسیاری از آقایان خاص‌پسند که دوست دارند عطر آنها بازخورد بسیار خوبی در جامعه داشته باشد، معتقدند که آمواج بیچ هات من، بهترین ادکلن خنک و تلخ مردانه است. بیچ هات من در سال 2017 به عنوان یک عطر خنک، چوبی و معطر عمانی روانه بازار شد. این ادکلن مردانه تلخ و خنک به آقایان جوان یا میانسال که می‌خواهند خوش‌پوشی و کلاس خود را در مراسم‌های رسمی یا جلسات کاری به رخ بکشند، پیشنهاد می‌شود. البته اگر اهل استایل‌های کلاسیک و رسمی هستید، می‌توانید این ادکلن مردانه با بوی خنک و تلخ را به عطر امضای خود برای استفاده روزانه هم تبدیل کنید. در این ادکلن خنک تلخ مردانه از روایح شیک و البته باکلاسی مانند نعناع، صمغ گالبانیوم، شکوفه پرتقال، خزه درخت بلوط، خس‌خس، پیچک، نعناع هندی، صمغ درختچه مر و روایح چوبی استفاده شده است تا شما در نهایت با عطری ماندگار و با پخش بوی بالا مواجه باشید.

بیشتر بخوانید : 9 عطر و ادکلن خنک و سرد مردانه با پخش بوی بالا و ماندگاری بالا 9 عطر و ادکلن خنک و سرد مردانه با پخش بوی بالا و ماندگاری بالا

4. دیور ساوج

دیور ساوج

اگر می‌خواهید بهترین عطر مردانه خنک و تلخ را داشته باشید، قطعا ادکلن مردانه تلخ و خنک کریستین دیور ساوج می‌تواند یکی از گزینه‌های پیشنهادی ما به شما باشد. این عطر تلخ و خنک مردانه در گروه بویایی مرکباتی معطر جای می‌گیرد و در سال 2015 توسط کمپانی فرانسوی خود به بازار معرفی شد. دیور ساوج برای آقایان جوان، جسور، خلاق و پرشور، بسیار مناسب است و می‌تواند عطر امضای شما برای استفاده روزانه یا مناسبت‌های رسمی باشد. اگر می‌خواهید بهترین ادکلن مردانه سرد و تلخ با ماندگاری و پخش بوی بالا را داشته باشید، مي‌توانید به خوبی روی دیور ساوج حساب باز کنید. در نت آغازین این ادکلن خنک و تلخ مردانه از رایحه ترنج در کنار فلفل استفاده شده است. نت میانی این عطر معتدل، کمی شلوغ‌تر و ترکیبی از نعناع هندی، اسطوخودوس، خس‌خس، شمعدانی، لامی، فلفل صورتی و فلفل سیچوان است. نت پایانی هم با کنار هم قرار دادن روایح شیکی همچون سدر، لابدانیوم و آمبروکسان به اتمام می‌رسد تا شما در نهایت یک عطر اصل و دل‌انگیز داشته باشید.

به نظر شما کدام عطر مردانه خنک و تلخ می‌تواند بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ برای آقایان خاص‌پسند باشد؟

هر کدام از این ادکلن های خنک و تلخ مردانه که معرفی ‌شدند، می‌توانند به عنوان عطری خاص و شیک برای آقایان شیک‌پوشی که می‌خواهند یک عطر امضای کاملا لوکس و جذاب داشته باشند، گزینه مناسبی باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک ادکلن مردانه با رایحه خنک و تلخ چیست؟

هنگام خرید اینترنتی عطر مردانه تلخ و خنک باید عطرهایی را در نظر بگیرید که ویژگی‌های یک ادکلن خنک و تلخ را داشته باشند. مثلا بیشتر ادکلن های تلخ و خنک مردانه دارای روایح چوبی، دودی و نعناع در کنار روایح مرکباتی، آبزی یا گیاهی هستند. معمولا آمیزه خس‌خس، سدر،‌ نعناع هندی، خزه درخت بلوط و مرکبات در کنار رایحه آب دریا در یک ادکلن مردانه شیک با بوی خنک و تلخ، وجود دارند.

بهترین ادکلن های سرد و تلخ مردانه از چه برندی هستند؟

تقریبا تمامی برند های معروف ادکلن مردانه با بوی تلخ و سرد را دارند. با این حال در هنگام خرید اینترنتی عطر اورجینال به این نکته توجه داشته باشید که برندهایی مانند شنل، جیورجیو آرمانی، پاکو رابان، کرید، دیور و آمواج توانسته‌اند عطرهایی لوکس‌تر و خاص‌تر را در حوزه ادکلن های تلخ و خنک مردانه روانه بازار کنند. البته اگر مناسب بودن قیمت ادکلن مردانه تلخ و خنک برای شما اهمیت دارد،‌ می‌توانید هنگام خرید ادکلن مردانه نگاهی به عطرهای قابل توجهی از برندهای مرسدس بنز و ایسی میاکه هم بیندازید.

ماندگاری یک ادکلن مردانه تلخ و خنک چقدر است؟

بسیاری از آقایان از ماندگاری پایین انواع ادکلن سرد یا خنک گله دارند. خوشبختانه ادکلن های تلخ و خنک مردانه ، ماندگاری و پخش بوی مناسبی دارند و می‌توانند بازخورد بسیار خوبی در روزهای گرم سال برای شما به همراه داشته باشند.

در خرید اینترنتی عطر مردانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

این روزها قیمت عطر یا قیمت ادکلن مورد توجه بسیاری از مخاطبان انواع عطر اصل قرار گرفته است. اگر می‌خواهید یک ادکلن اصل خریداری کنید، حتما قبل از خرید عطر ، قیمت و ویژگی‌های عطر مورد نظرتان را در یک فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن اصل بررسی کنید تا بعد از خرید، رضایت کافی نسبت به انتخاب خود داشته باشید.


 


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
مهران
1403/04/28
بوی بولگاری آمیتیست برای خانومایی ک هدف بزرگی رو دنبال میکنن و در مسیر کمالگرایی ظرافت زنانه شان را حفظ کردن امضای خوبی میتونه باشه فکر میکنم تا این ویژگی ها رو ندیده باشید معنای بوی این عطر رو درک نخواهید کرد برای مثال تصویری میتونم بگم بوی یک مدیر خانوم موفق یا یک پژوهشگر مفید برای جامعه یا حتی یک دانشمند مثل مریم میرزاخانی رو میده بهترین جمله برای توصیف این عطر در صفحه اش نوشته شده نمیدونم نویسنده همین سایت نوشته یا ترجمه اس:
بولگاری اومنیا آمیتیست یک ادای احترام به زنانگی است.
بوش فوق العاده اس
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
یک مورد به یادم آمد :
جناب اسعدی از یک عطر نام بردند که از دید ایشان نزدیک بود به آونتوس
لیک تست نکرده ام که ببینم به کدام نوع از انواع آونتوس شبیه است
بپرسید از ایشان
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
جناب کمیل عزیز
سلام خدمت شما
چه گویم !! هر کدام شباهتی دارند و تفاوتی !
آن آونتوس وینتیج دودی ی خنک دیگر چون رویاست حتی برای اکنون ِ خود کرید !!
یک گنج است !
شراب صد ساله ی عطربازان است :)
و اما بین عطور نامبرده این صفحه :
آرماف کلاب در " معدل " بهتر است .
اما نسخ جدید را که چهار شاخه شده است :
ادوتویلت
ادوتویلت تولید ویژه
ادوپرفیوم
پرفیوم
باید از دوستانی که آزموده اند و مطلع اند پرسید
خصوص دوست عزیزمان جناب اسعدی که خبره و پر تجربه است خصوص در عطور اماراتی به کل
ارادت تقدیم شما
کمیل
1403/04/21
پاسخ به کامبیز سخی
جناب سخی درود فراوان؛ بین تست‌هایی که داشتین کدومش شباهت بیشتری به اونتوس سه سال اول تولید داره؟
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟