ده برند برتر عطر ادکلن زنانه

ده برند برتر عطر ادکلن زنانه

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 1 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :10 برند برتر عطر زنانه1. الیزابت آردن2. بریتنی اسپیرز3. الیه ساب4. ویکتوریا سیکرت5. نینا ریچی6. میو میو7. کیم کارداشیان8. جویسی کوتور9. کلوهه10. ماریا کری

 

امروزه کمتر خانم شیک‌پوش و اهل استایل‌های به‌روز را می‌بینیم که در انتخاب و استفاده از عطر روزانه یا عطرهای مناسب برای مراسم‌های رسمی یا قرارهای خاص کاری و عاشقانه وسواس خاصی نداشته باشد. گاهی انتخاب نوع عطر برای خانم‌ها سخت است و گاهی هم بعضی از خانم‌ها در انتخاب برند عطر زنانه متناسب با استایل و شخصیت خودشان تردید دارند. برخی از خانم‌ها هم ترجیح می‌دهند که همیشه عطرهای انتخابی‌شان در میان ده ادکلن برتر زنانه دنیا باشد. حالا اگر جزو آن گروه از خانم‌هایی هستید که دوست دارید ده برند برتر عطر ادکلن زنانه جهان را بشناسید و انتخاب مناسبی را از میان این برندها داشته باشید، خواندن ادامه این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم.

10 برند برتر عطر زنانه

1. الیزابت آردن

برند الیزابت آردن

در میان انواع برند عطر زنانه، نام کمپانی الیزابت آردن همیشه مورد توجه بوده است. این برند آمریکایی که علاوه بر عطر، لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست هم ارائه می‌کند، در سال 1910 توسط فلورنس نایتنگل گراهام کانادایی شروع به کار کرد. الیزابت آردن همیشه ادکلن‌های زنانه‌ای در میان 10 ادکلن برتر زنانه در جهان داشته است. این کمپانی در اوایل شروع به کارش، بیشتر محصولات مراقبت از پوست و لوازم آرایش تولید می‌کرد. محصولات آرایش چشم این برند معتبر آمریکایی در جهان بسیار معروف بود. این درحالی است که الیزابت آردن در حال حاضر، بیشترین شهرت خود را مدیون تولید انواع عطر و ادکلن زنانه و پرطرفدار در جهان است. برترین عطر های زنانه این برند عطر زنانه، محصولاتی مانند الیزابت آردن گرین تی، الیزابت آردن فیفت اونو رویال، الیزابت آردن وایت تی، الیزابت آردن سانفلاور، الیزابت آردن فیفت اونو، الیزابت آردن رد دور اورا و الیزابت آردن آردن بیوتی هستند.

بیشتر بخوانید : 20 برند برتر عطر در جهان را بشناسید! 20 برند برتر عطر در جهان را بشناسید!

2. بریتنی اسپیرز

برند بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز، خواننده آمریکایی و یکی از ستاره‌های موفق پاپ بزرگسال در قرن 21 است. این سلبریتی مشهور، عطرهایی با برند بریتنی اسپیرز را با همکاری الیزابت آردن روانه بازار کرد تا بتواند در گروه 10 برند برتر عطر زنانه دنیا جای بگیرد. اولین عطر این برند عطر زنانه، با نام کوریوز در سال 2004 به بازار معرفی شد و سریعا هم مورد استقبال بسیاری از خانم‌های جوان، شاداب و سرزنده قرار گرفت. وقتی که نگاهی به این بهترین برند ادکلن زنانه می‌اندازیم، می‌بینیم که طراحی متنوع بطری‌ها با استفاده از رنگ‌های شاد و شلوغ و الهام‌ گرفتن از عناصر طبیعی در این طراحی‌ها این برند را از سایر رقبا متمایز کرده است، به طوری که بعضی از ادکلن‌های بریتنی اسپیرز در گروه 10 ادکلن برتر زنانه 2017 قرار داشتند. از پرطرفدارترین عطر و ادکلن‌های زنانه این برند آمریکایی می‌توان به محصولاتی مانند بریتنی اسپیرز رادیانس، بریتنی اسپیرز بیلیو، بریتنی اسپیرز فانتزی، بریتنی اسپیرز میدنایت فانتزی، بریتنی اسپیرز پرایوت شو و بریتنی اسپیرز فانتزی اینتیمت ادیشن اشاره کرد.

3. الیه ساب

برند الیه ساب

الیه ساب به‌عنوان یک برند عطر زنانه همواره ادکلن‌هایی در میان 10 عطر زنانه برتر جهان داشته است. الیه ساب یک طراح مُد لبنانی است که فعالیتش را با تولید لباس‌های شب زنانه، ظریف و زیبا که روکش‌های کریستالی داشتند، آغاز کرد. او می‌گوید که من با اشتیاق خلق و تولید لباس‌های زنانه متولد شدم و ایجاد ظاهری زیبا برای خواهرانم همواره برایم الهام‌بخش بوده است. اگر بخواهیم از 10 ادکلن برتر زنانه دنیا نام ببریم، قطعا نامی از محصولات کمپانی الیه ساب مانند الیه ساب له پرفیوم رویال، الیه ساب گرل آف نیوشاین، الیه ساب گرل آف ناو فوراور و الیه ساب نویت نور را خواهیم دید.

4. ویکتوریا سیکرت

برند ویکتوریا سیکرت

ویکتوریا سیکرت یک کمپانی آمریکایی است که بیش از 135 نوع محصول تولید می‌کند اما بسیاری از ما این کمپانی را به‌عنوان یک برند عطر زنانه یا برند تولید لباس‌های زیر زنانه می‌شناسیم. بیشتر محصولات این کمپانی بسیار فانتزی هستند و طرفداران بسیار زیادی در میان خانم‌های جوان دارند. این کمپانی آمریکایی تقریبا در اواخر دهه 80 میلادی تمرکز ویژه‌ای روی تولید انواع عطر و ادکلن زنانه گذاشت و سرمایه‌گذاری رسمی‌تری در زمینه تولید انواع ادکلن زنانه انجام داد تا بتواند جایگاه خاصی در میان 10 عطر برتر زنانه داشته باشد. معروف‌ترین عطر و ادکلن‌های این برند آمریکایی شامل این موارد می‌شوند: ویکتوریا سیکرت وری س.ک.س.ی 2018، ویکتوریا سیکرت آنجل گلد، ویکتوریا سیکرت فرست لاو، ویکتوریا سیکرت تیس ادو پرفیوم، ویکتوریا سیکرت بامبشل سداکشن ادو پرفیوم و ویکتوریا سیکرت بامبشل عود.

جالب است بدانید که ادکلن ویکتوریا سیکرت وری س.ک.س.ی 2018 در گروه 10 عطر برتر زنانه 2018 جای داشته است.

بیشتر بخوانید : برترین عطر‌های زنانه و مردانه از نظر مشتریان عطرافشان برترین عطر‌های زنانه و مردانه از نظر مشتریان عطرافشانچه عطر یا ادکلن زنانه ای بخرم؟ راهنمای خرید عطر زنانه چه عطر یا ادکلن زنانه ای بخرم؟ راهنمای خرید عطر زنانه

5. نینا ریچی

برند نینا ریچی

نام برند عطر زنانه نینا ریچی از نام خانه مُد فرانسوی نینا ریچی گرفته شده است. بد نیست که بدانید این خانه مُد فرانسوی توسط ماریا (نینا) ریچی که اصالتا زنی ایتالیایی بوده، تأسیس شده است. البته خانم ریچی خانه مُد ریچی را با کمک رابرت (پسرش) در سال 1932 افتتاح کرد. این خانه مُد کارش را با طراحی و عرضه لباس‌های بسیار زیبای زنانه شروع کرد و کم‌کم وارد دنیای عطر و ادکلن شد، به طوری که در سال 1946 اولین عطرش با نام Coeur Joie (کوئر جوی) را به بازار معرفی کرد. از مشهورترین عطر و ادکلن‌های این برند عطر زنانه که در میان بهترین عطرها از بهترین برندهای ادکلن زنانه جهان قرار دارند، می‌توان به این موارد اشاره کرد: نینا ریچی لونا، نینا ریچی بلا، نینا ریچی ال اکستاز رز ابسولو، نینا ریچی ال اکستاز، نینا ریچی نینا، نینا ریچی مادمازل ریچی و نینا ریچی لاو این پاریس.

6. میو میو

برند میو میو

در میان انواع برند عطر زنانه، میو میو یک برند عطر زنانه جدید است که بلافاصله پس از حضور در بازار توجه بسیاری از دخترخانم‌های جوان، جسور و اهل ریسک را به خود جلب کرد. بیشتر عطر و ادکلن‌های میو میو در گروه ده ادکلن برتر زنانه جهان در سال‌های مختلف قرار داشته‌اند و به دلیل تنوع و نوآوری رایحه مورد توجه خانم‌های سخت‌پسند قرار گرفته‌اند. اگر دوست دارید که بازخورد اجتماعی خوبی از عطر خود بگیرید، می‌توانید با خیال راحت این برند عطر زنانه را انتخاب کنید. برترین عطر و ادکلن‌های زنانه این برند ایتالیایی شامل موارد زیر هستند: میو میو زنانه، میو میو فلور د آرجنت هالیدی ادیشن، میو میو توییست ادو تویلت، میو میو سریال پلایر، میو میو هد این د کلودز، میو میو ایز ان منی و میو میو دیرینگ دارلینگ.

7. کیم کارداشیان

برند کیم کارداشیان

اگر سراغ ده عطر برتر زنانه در میان بهترین برندهای ادکلن زنانه را بگیرید، حتما نامی از عطر و ادکلن‌های برند آمریکایی کیم کارداشیان را هم می‌شنوید. اهالی مُد و دنبال‌کنندگان اخبار سلبریتی‌ها می‌دانند که کیم کارداشیان، بازیگر و مدل مشهور آمریکایی است که در سال 2009 تصمیم گرفت عطرهایی زنانه با نام برند خودش را وارد دنیای عطر و ادکلن کند. کیم کارداشیان موفق شد که برترین عطرهای زنانه را برای خانم‌های شیک‌پوش و سخت‌پسند روانه بازار کند. مشهورترین عطرهای این بازیگر و مدل معروف آمریکایی شامل موارد زیر می‌شوند: کیم کارداشیان گلد، کیم کارداشیان کیم کارداشیان، کیم کارداشیان فلور فتال، کیم کارداشیان ترو رفلکشن، کیم کارداشیان گلم، کیم کارداشیان لاو و کیم کارداشیان پیور هانی.

8. جویسی کوتور

جویسی کوتور

جویسی کوتور یک برند عطر زنانه آمریکایی است که در سال‌های اخیر توجه بسیاری از خانم‌های جوان و مُدگرا را به خود جلب کرده است. این برند که کارش را با تولید لباس‌های لوکس اما غیررسمی زنانه، لباس‌های زیر و اکسسوری‌های مختلف آغاز کرد، در سال 2006 اولین عطرش را به بازار انواع عطر و ادکلن زنانه معرفی کرد تا بتواند توجه دختران جوان، جسور و با اعتمادبه‌نفس بالا که اهل استایل‌های کژوال هستند را به خود جلب کند. اگر این روزها نام 10 ادکلن برتر زنانه را در میان بهترین برند عطر زنانه جستجو کنید، حتما این اسامی هم به چشمتان می‌خورد: جویسی کوتور اویی (اوی)، جویسی کوتور ویوا لا جویسی گلد کوتور، جویسی کوتور کوتور،‌ جویسی کوتور زنانه، جویسی کوتور درتی انگلیش و جویسی کوتور ویوا لا جویسی نویر.

9. کلوهه

برند کلوهه

خانه مُد کلوهه در سال 1952 توسط گبی آگیون، موسس مصری خود، در فرانسه راه‌اندازی شد. این برند در ابتدای دوران فعالیتش در دهه 1950، لباس‌هایی بسیار لوکس اما نرم و لطیف را به بازار عرضه کرد. در آن دهه که تولید و عرضه لباس‌های کاملا رسمی و شق‌ و رق بسیار مُد بود، گبی آگیون با ارائه لباس‌هایی نرم و شُل به بازار، تحول عظیمی در صنعت مُد و پوشاک به‌وجود آورد. بد نیست بدانید که اولین عطر برند عطر زنانه کلوهه با نام کلوهه برای زنان در سال 1975 رونمایی شد و بسیار مورد توجه خانم‌های شیک‌پوش و اهل استایل‌های کلاسیک قرار گرفت. کلوهه سال به سال با ایجاد تغییراتی در عطرهای زنانه توانست تا به مرور زمان عطرهایش را به ده ادکلن برتر زنانه جهان در سال‌های مختلف (از 2008 به بعد) تبدیل کند. پرطرفدارترین، پرفروش‌ترین و جذاب‌ترین عطرهای این برند عطر زنانه شامل این موارد می‌شوند: کلوهه فلور د پارفوم، کلوهه ادو پارفیوم اینتنس، کلوهه نومید، کلوهه لاو استوری، کلوهه لاو و کلوهه یلانگ کانانگا.

بیشتر بخوانید : پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن زنانه در ایران پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن زنانه در ایرانجدیدترین و جذاب ترین عطر ادکلن زنانه جدیدترین و جذاب ترین عطر ادکلن زنانه

 

10. ماریا کری

برند ماریا کری

ماریا کری، سلبریتی یا خواننده مشهور آمریکایی است که موسیقی پاپ او طرفداران بسیار زیادی در آمریکا و سراسر جهان دارد. خانم کری چندی پیش تصمیم گرفت که یک برند عطر زنانه با نام خود را روانه بازار کند و در گروه بهترین برند عطر زنانه جدید جای بگیرد. اولین عطر ماریا کری در سال 2007 و با نام ماریا کری ام با همکاری کمپانی الیزابت آردن به بازار معرفی شد و نظر طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرد. معروف‌ترین و موردتوجه‌ترین عطرهای این برند آمریکایی شامل این موارد هستند: ماریا کری فوراور، ماریا کری دیریمز، ماریا کری لالیپاپ بلینگ ماین اگین، ماریا کری لالیپاپ بلینگ هانی و ماریا کری لالیپاپ بلینگ ریبون.

به نظر شما کدام‌یک از برندهای معرفی‌شده می‌تواند برترین عطرهای زنانه را داشته باشد؟

هر کدام از این برندها که در بالا به آنها اشاره کردیم، می‌توانند بهترین برند ادکلن زنانه باشند و انتخاب برند مناسب کاملا به سلیقه و استایل شما برمی‌گردد. حالا شما کدام یک از برندهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ برند مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

در میان انواع برند عطر زنانه، ده عطر برتر زنانه جهان در کدام‌یک از برندها قرار دارد؟

تمامی برندهای معروف و مشهور تولید عطر و ادکلن همواره عطر و ادکلن‌هایی در گروه ده عطر زنانه برتر جهان در سال‌های مختلف داشته‌اند. بنابراین اگر می‌خواهید عطرهای برتر جهان را روی میز آرایش خود داشته باشید، می‌توانید انتخاب شایسته‌ای از میان تمامی برندهایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، داشته باشید.

کدام‌یک از انواع برندهای عطر، برترین برند عطر زنانه محسوب می‌شوند؟

در میان معروف‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده عطر و ادکلن زنانه، برخی از برندها تولید عطر زنانه بیشتر و پرطرفدارتری را در کارنامه کاری خود داشته‌اند و شما می‌توانید به‌سادگی خرید ادکلن زنانه از این برندها را در برنامه خود داشته باشید. مشهورترین این برندها شامل موارد زیر می‌شوند: کیم کارداشیان، جنیفر لوپز، الیه ساب، بریتنی اسپیرز، الیزابت آردن، ویکتوریا سیکرت، میو میو، کایالی و لاپرلا.


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
مهران
1403/04/28
بوی بولگاری آمیتیست برای خانومایی ک هدف بزرگی رو دنبال میکنن و در مسیر کمالگرایی ظرافت زنانه شان را حفظ کردن امضای خوبی میتونه باشه فکر میکنم تا این ویژگی ها رو ندیده باشید معنای بوی این عطر رو درک نخواهید کرد برای مثال تصویری میتونم بگم بوی یک مدیر خانوم موفق یا یک پژوهشگر مفید برای جامعه یا حتی یک دانشمند مثل مریم میرزاخانی رو میده بهترین جمله برای توصیف این عطر در صفحه اش نوشته شده نمیدونم نویسنده همین سایت نوشته یا ترجمه اس:
بولگاری اومنیا آمیتیست یک ادای احترام به زنانگی است.
بوش فوق العاده اس
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
یک مورد به یادم آمد :
جناب اسعدی از یک عطر نام بردند که از دید ایشان نزدیک بود به آونتوس
لیک تست نکرده ام که ببینم به کدام نوع از انواع آونتوس شبیه است
بپرسید از ایشان
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
جناب کمیل عزیز
سلام خدمت شما
چه گویم !! هر کدام شباهتی دارند و تفاوتی !
آن آونتوس وینتیج دودی ی خنک دیگر چون رویاست حتی برای اکنون ِ خود کرید !!
یک گنج است !
شراب صد ساله ی عطربازان است :)
و اما بین عطور نامبرده این صفحه :
آرماف کلاب در " معدل " بهتر است .
اما نسخ جدید را که چهار شاخه شده است :
ادوتویلت
ادوتویلت تولید ویژه
ادوپرفیوم
پرفیوم
باید از دوستانی که آزموده اند و مطلع اند پرسید
خصوص دوست عزیزمان جناب اسعدی که خبره و پر تجربه است خصوص در عطور اماراتی به کل
ارادت تقدیم شما
کمیل
1403/04/21
پاسخ به کامبیز سخی
جناب سخی درود فراوان؛ بین تست‌هایی که داشتین کدومش شباهت بیشتری به اونتوس سه سال اول تولید داره؟
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟