جدیدترین و جذاب ترین عطر ادکلن زنانه

جدیدترین و جذاب ترین عطر ادکلن زنانه

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 1 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :جذاب ترین عطر زنانهایو سن لورن لیبر زنانهگوچی فلورا گورجس گاردنیا ادو پرفیومجیونچی له اینتردیت ادو پرفیوم رژجیورجیو آرمانی مای ویکارولینا هررا وری گود گرلژان پل گوتیه سو اسکندلولنتینو ووس ویوانارسیسو رودریگز مسک نویر فور هر

 

شما جزو کدام گروه از افراد هستید؟! افرادی که رایحه عطرهای قدیمی و نوستالژی را می‌پسندند؟ یا افرادی که همیشه به دنبال روایح جدید و دنیای شگفت‌انگیز رایحه‌های متنوع هستند؟! اگر جزو گروه اول هستید که کارتان هنگام خرید عطر و ادکلن، چندان سخت نیست و می‌توانید انتخاب‌های بسیار مناسبی از میان عطرهایی که همیشه در لیست پرفروش‌ها قرار دارند، داشته باشید. اما اگر جزو گروه دوم هستید، باید کمی جسارت‌تان را بالا ببرید و برای انتخاب و خرید جدیدترین انواع عطر و ادکلن، کمی ریسک کنید؛ البته که این ریسک، ارزش تنوع دادن به استایل‌تان را خواهد داشت! حالا اگر در گروه دوستداران عطرهای جدید جای می‌گیرید، به شما توصیه می‌کنیم که قبل از هر انتخابی، ادامه این مقاله را بخوانید تا بدانید که در میان جدیدترین و جذاب ترین عطر ادکلن زنانه ، کدامیک با سلیقه شما جورتر است!

جذاب ترین عطر زنانه

ایو سن لورن لیبر زنانه

ایو سن لورن لیبر زنانه

اگر می‌خواهید جذاب ترین عطر زنانه برای مهمانی‌های شبانه را داشته باشید و بازخورد منفی یا بدی از عطرتان نگیرید، می‌توانید روی ایو سن لورن لیبر زنانه حساب کنید. این عطر جدید زنانه را می‌توان نماد خانمی باوقار و مهربان که همیشه لبخندی گوشه لب‌های خود دارد و لباس‌هایی با رنگ خنثی اما شیک و ساده می‌پوشد، دانست. شما می‌توانید بدون نگرانی از آزارده شدن دیگران، این عطر جذاب را در قرارهای کاری یا مهمانی‌های خانوادگی هم استفاده کنید. در نت آغازین این عطر فرانسوی که محصول سال 2019 است، از رایحه نارنگی ماندارین در کنار اسطوخودوس، برگ درخت نارنج و انگور فرنگی سیاه، استفاده شده است. نت میانی این عطر شرقی فوژه، ترکیبات دل‌نشینی همچون اسطوخودوس، یاس و شکوفه پرتقال را در خود جای داده است و در نت پایه، رایحه مشک در کنار وانیل، سدر و عنبر رخ‌نمایی می‌کند تا ما با عطری ماندگار که پخش بوی قابل توجهی هم دارد، مواجه باشیم.

گوچی فلورا گورجس گاردنیا ادو پرفیوم

گوچی فلورا گورجس گاردنیا ادو پرفیوم

شاید بتوان این عطر زنانه جدید که محصول سال 2021 کمپانی ایتالیایی گوچی است را در گروه جذاب ترین اکلن های زنانه طبقه‌بندی کرد! رایحه ساده، اسرارآمیز و رویایی این ادکلن زنانه گل‌فام باعث شده است تا خانم‌هایی که به عطرهای لطیف و شیک اما مسحورکننده تمایل دارند، استقبال خوبی از آن بکنند. گوچی فلورا گورجس گاردنیا را می‌توان جذاب ترین عطر زنانه 2021 برای خانم‌های جوان و سرزنده که همیشه برق شادی در چشم‌های‌شان موج می‌زند،‌ دانست. در نت ابتدایی این عطر ادکلن زنانه دلربا از رایحه شکوفه گلابی استفاده شده است. نت میانی، رایحه یاس را به زیبایی هرچه تمام‌تر در کنار گاردنیای یاسمنی قرار داده است. در نت پایه هم رایحه نعناع هندی به‌خوبی در کنار شکر قهوه‌ای نشسته است تا شما مست شیرینی ملایم و لطیف این عطر زنانه بشوید.

جیونچی له اینتردیت ادو پرفیوم رژ

جیونچی له اینتردیت ادو پرفیوم رژ

اگر قیمت عطر یا قیمت ادکلن برای شما اهمیتی ندارد و فقط می‌خواهید که جذاب ترین عطر زنانه را روی میز آرایش خود داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما جیونچی له اینتردیت ادو پرفیوم رژ را تست کنید. جیونچی له اینتردیت ادو پرفیوم رژ، جدیدترین ادکلن زنانه است که در سال 2021 توسط کمپانی فرانسوی خود به بازار معرفی شد و در گروه بویایی شرقی گل‌فام جای گرفت. بنابراین اگر به روایح شیرین و کاملا زنانه علاقه دارید یا می‌خواهید عطر مناسبی برای مناسبت‌های رسمی و قرارهای بسیار خاص خود در روزهای سرد سال داشته باشید، بهتر است که به سادگی از کنار این عطر جذاب برای خانمها نگذرید. نت آغازین این ادکلن زنانه، کاملا هوس‌انگیز و پرشور و با ترکیب روایح زنجبیل و پرتقال خونی آغاز می‌شود. در نت میانی، رایحه یاس در کنار گل مریم و برگ فلفل قرمز، ترکیب سرزنده‌ای پیش روی ما می‌گذارد. در نت پایه هم رایحه نعناع هندی در کنار خس‌خس و چوب صندل سفید، به خوبی می‌درخشد تا ما در نهایت با عطری کاملا شیک و رسمی مواجه باشیم.

بیشتر بخوانید : پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن زنانه در ایران پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن زنانه در ایرانچه عطر یا ادکلن زنانه ای بخرم؟ راهنمای خرید عطر زنانه چه عطر یا ادکلن زنانه ای بخرم؟ راهنمای خرید عطر زنانه

جیورجیو آرمانی مای وی

جیورجیو آرمانی مای وی

اگر به دنبال جدیدترین ادکلن زنانه 2020 هستید، می‌توانید نام جیورجیو آرمانی مای وی را هم در لیست ببینید! جذاب ترین عطر زنانه 2020 با رایحه گل‌فام خود طرفداران زیادی در میان خانم‌های جوان دارد و می‌تواند هم برای استفاده روزانه و هم برای استفاده در مناسبت یا مهمانی‌های رسمی، مناسب باشد. مای وی، به طنازی یک دختر جوان پرشور است که حضورش می‌تواند گرمابخش هر جمعی باشد. در نت آغازین آن، رایحه ترنج و شکوفه پرتقال، دلربایی می‌کنند. در نت میانی، رایحه گل مریم و یاس، خاصیت طنازی لذت‌بخشی به این ادکلن زنانه می‌بخشند و در نت پایانی هم رایحه مشک در کنار وانیل و سدر، آن را به عطری شیک و مرموز بدل می‌کند.

کارولینا هررا وری گود گرل

کارولینا هررا وری گود گرل

به طور حتم اگر بخواهیم جذاب ترین ادکلن زنانه را نام ببریم، نمی‌توانیم به سادگی از کنار اسم وری گود گرل بگذریم. این عطر آمریکایی در گروه بویایی گل‌فام و میوه‌ای جای می‌گیرد و مانند تمامی عطرهای کارولینا هررا گود گرل، طرفداران زیادی در میان خانم‌های جوان، جسور و تنوع‌طلب دارد. اگر روایح ترش و میوه‌ای را دوست داشته باشید،‌ قطعا می‌توانید ارتباط خوبی با وری گود گرل برقرار کنید. در نت آغازین جدیدترین عطر زنانه کارولینا هررا از رایحه سرخالو در کنار دانه‌های قرمز استفاده شده است تا ما با شروعی کاملا ترش و خنک مواجه باشیم. در نت میانی، شیرینی رایحه رز، ترشی سرخالو را تعدیل می‌کند. در نت پایانی هم رایحه وانیل به زیبایی در کنار خس‌خس شامه‌نوازی می‌کند تا ماندگاری و پخش بوی این ادکلن زنانه را تا حد انتظار مخاطب، بالا ببرد.

ژان پل گوتیه سو اسکندل

ژان پل گوتیه سو اسکندل

جدیدترین عطر زنانه 2020 که سر و صدای زیادی به پا کرد:‌ ژان پل گوتیه سو اسکندل! بسیاری از اهالی دنیای عطر و ادکلن، این ادکلن زنانه را جذاب ترین عطر زنانه برای استفاده روزانه دانسته‌اند؛‌ عطری که بازخورد اجتماعی بسیار بالایی دارد و به دلیل خط بوی خوبی که از خود بر جای می‌گذارد، می‌تواند همه را محو حُسن سلیقه شما در انتخاب عطر بکند. سو اسکندل می‌تواند خانمی جوان و کاملا جسور باشد که با اعتماد به نفس بالایی راه می‌رود و می‌تواند به سرعت به نگین درخشان هر جمعی تبدیل بشود! رایحه یاس به طرز شگف‌انگیز، جادویی و مرموزی در کنار شکوفه پرتقال، گل مریم، تمشک و شیر نشسته است تا شما با اولین افشانه این عطر روی پوست یا لباس خود، کاملا مست شوید و لبخندی از روی رضایت،‌ بر لبان‌تان بنشانید.

بیشتر بخوانید : برترین عطر‌های زنانه و مردانه از نظر مشتریان عطرافشان برترین عطر‌های زنانه و مردانه از نظر مشتریان عطرافشان

ولنتینو ووس ویوا

ولنتینو ووس ویوا

ووس ویوا جذاب ترین عطر زنانه ای است که کمپانی ایتالیایی ولنتینو به بازار معرفی کرده است. این عطر شیک زنانه و گل‌فام از سال 2020 که روانه بازار شده، تاکنون طرفدارای زیادی در میان خانم‌های جوان پیدا کرده است. روایح ساده اما شیک و شامه‌نوازی که در این عطر جدید زنانه در کنار یکدیگر چیده شده‌اند، باعث می‌شوند که شما بتوانید هم به صورت روزانه و هم در قرارهای کاری و هم در مهمانی‌های دوستانه یا خانوادگی از آن استفاده کنید و از روح لطیف موجود در تک‌تک نت‌های این عطر، لذت ببرید. در نت ابتدایی این عطر زنانه از رایحه ترنج در کنار نارنگی ماندارین و زنجبیل استفاده شده است. در نت میانی، رایحه گاردنیال یاسمنی در کنار شکوفه پرتقال، دلبری می‌کند و در نت پایه هم رایحه مشک به همراه وانیل و خزه درخت بلوط، کلاس خاصی به ووس ویوا می‌بخشند.

نارسیسو رودریگز مسک نویر فور هر

نارسیسو رودریگز مسک نویر فور هر

نارسیسو رودریگز مسک نویر فور هر در یک کلام: یک عطر معتدل، مشک‌اندود و پودری که می‌تواند شب‌ها و روزهای خنک بهاری و پاییزی شما را دل‌انگیزتر کند! اگر بخواهیم لیست جذاب ترین عطر زنانه را تکمیل کنیم، قطعا نمی‌توانیم روی نارسیسو رودریگز مسک نویر فور هِر خط بکشیم و آن را از برنامه خرید آنلاین عطر زنانه کنار بگذاریم. این عطر زنانه شیک که جسارت و اعتماد به نفس بالایی به شما می‌بخشد، هم برای استفاده روزانه و هم برای مهمانی‌های شبانه بهاری و تابستانی،‌ پیشنهاد می‌شود. رایحه آلو در نت آغازین، رایحه مشک و گل آفتاب‌پرست در نت میانی و رایحه جیر در نت پایه، این عطر زنانه را بسیار خاص کرده‌اند تا بهانه‌ای برای انتخاب یک عطر شیک و دل‌فریب برای هیچ خانم سخت‌پسندی باقی نماند!

به نظر شما کدامیک از عطرهای معرفی‌شده در میان جدیدترین و جذاب ترین عطر ادکلن زنانه می‌توانند انتخاب مناسب‌تری برای شما باشند؟

اگر قصد خرید عطر زنانه جدید دارید، هر کدام از این عطر و ادکلن های معرفی‌شده، می‌توانند یک عطر خاص و شگفت‌انگیز برای تکمیل استایل شما باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

جدیدترین عطر زنانه 2017 که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد، کدام است؟

در سال 2017 عطر و ادکلن‌های زنانه زیادی به بازار عرضه شد که برخی از آنها سر و صدای زیادی کردند و در گروه جذاب ترین ادکلن های زنانه جای گرفتند. از مهم‌ترین این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دیور جادور اینجوی، پرادا کندی گلاس، کوچ ادو تویلت، میشل کورس سکسی رابی، شنل گابریل، الیه ساب گرل آو نَو، ایسه میاکه د ایسه پور، باربری مای باربری بلاش، بولگاری گلدیا دِ رومن نایت، کالوین کلین دیپ ایفوریا و کنزو فلاور بای کنزو.

هنگام خرید عطر و ادکلن جدید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید آنلاین ادکلن یا حتی خرید حضوری عطری که تازه وارد بازار شده و اطلاعات دقیقی از آن در دست ندارید،‌ بهتر است که ابتدا مشخصات و ترکیبات موجود در عطر را بررسی کنید و پس از تصمیم نهایی برای خرید، یک سمپل از عطر مورد نظرتان را تهیه کنید. بعد از 2 یا 3 بار استفاده از سمپل عطر، تصمیم بگیرید که آیا دوست دارید یک بطری بزرگ از آن را داشته باشید یا نه! به همین سادگی می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

جدیدترین عطر بولگاری زنانه کدام است؟

عطرهای بولگاری همواره طرفداران زیادی در ایران داشته‌اند. اگر شما هم جزو طرفداران این برند ایتالیایی هستید و می‌خواهید جدیدتری عطر بولگاری زنانه که در سال 2022 به بازار معرفی شد را بشناسید، بهتر است با رز گلدیا بلوسوم دیلایت ادو تویلت بولگاری برای زنان، آشنا بشود. یک عطر ادکلن زنانه و لطیف با رایحه حریری و مست‌کننده رُز که می‌تواند زینت‌بخش استایل شما در روزهای بهاری باشد.


 


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟