GIVENCHY - L'Interdit Eau de Parfum Rouge

جیونچی له اینتردیت ادو پرفیوم رژ

زنانه
کد کالا : ATR-44999
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : جیونچی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2021
کد کالا : ATR-44999
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 140
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
6,950,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    3
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 32
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

نت‌های برگرفته از گل مریم و گل رز در اینتردیت رژ با آکورد سرخ‌ـ‌آتشین برگ فلفل قرمز شیرین، پرتقال خونی و زنجبیل شعله‌ور می‌شوند تا این عطر از ردی ادویه‌ای و گل‌فام برخوردار شود. اینتردیت رژ که هیجان را به آغوش شما می‌آورد، عطری هوس‌انگیز و شگفت‌انگیز برای زنانی است که همچون دسته‌گلی سفید درون یک لباس سرخ‌رنگ و زیبا خودنمایی می‌کنند. 

برند جیونچی
عطار دومنیک روپیون، آن فلیپو، فانی بال
سال عرضه 2021
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه زنجبیل ، پرتقال خونی
اسانس میانی یاس، گل مریم ، برگ فلفل قرمز
اسانس پایه نعناع هندی ، خس خس ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
L'Interdit Eau de Parfum Rouge-جیونچی له اینتردیت ادو پرفیوم رژ
رایحه
7.3
8 رای
ماندگاری
8.3
8 رای
پخش بو
8.3
8 رای
طراحی شیشه
7.9
8 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جیونچی
اخبار برند جیونچی
نظرات کاربران (11 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
من این ورژن رو تست نکردم اما جیونچی له اینتردیت ادوپرفیوم رو تست کردم که واسم لایک متمایل به لاو بود.نسخه اینتنس رو هم تست کردم که واسم دیسلایک بود. یعنی انقد بطور قطعی از ورژن اینتنسش بدم اومد که حتی سمپلش رو نگه نداشتم تا بعدا دوباره تست کنم و بهش فرصت بدم.دادمش به همسرم که استفاده کنه تموم شه بره. این نسخه روژ بیشتر شبیه ادوپرفیومه یا شبیه اینتنس؟ و اینکه روژ بهاره تره بنظرتون یا ادوپرفیوم؟
میدونم شاید حتی ادوپرفیوم هم زمستونی باشه بنظر بعضیاتون اما واسه من بهارست(واسه من عطرهای خیلی شیرینتر و کمتر فلورال، زمستونین)
وسوسه شدم له اینتردیت ادوپرفیوم رو بخرم اما همش میگم نکنه روژ بهتر باشه.چون تو نظرات گفته شده روژ شیرینی پرتقالی داره که من خوشم میاد. از مریم و درکل از وایت فلورالها هم خوشم میاد.فقط میترسم شبیه اینتنس باشه و اون چیز مسکولین و تلخ و تاریکی که تو درای داون اینتنس غالب بود تو اینم باشه
17 اسفند 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سالمی parissa
دلیل تلخی و تاریکی نسخه اینتنس نت کنجد هست اگر اشتباه نکنم، که منم باهاش مشکل دارم و در نسخه قرمز اثری ازش نیست. نسخه قرمز یه داغی و حرارت خاصی داره از نظر من (شاید به خاطر زنجبیل.) جذاب و هیجان انگیزه. ولی انتردی مورد علاقه ی من کماکان خود ادوپرفیوم اصلی هست. ترکیب بهشتی گلابی و گل مریم و وانیل و خس خس. نمیدونم این توضیحات کمکی میکنه یا نه. به نظرم قرمز رو بدون تست نخرید. (انگار عطرافشان سمپلش رو داره.) البته این رو هم بگم که درای داون خود ادوپرفیوم اصلی هم، یعنی بویی که بعد از چندین روز ازش روی لباس باقی میمونه، به خاطر ترکیب خس خس و پچولی کمی تندی و تیزی داره.
18 اسفند 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Lili.Sahm سالمی
خیلی ممنونم بابت راهنمایی های خوبت عزیزم. قراره بزودی یه تعداد از عطرهایی رو که تو لیستم هستن تست کنم.بعنوان عطر وایت فلورالی که واسه بهار دنبالشم علاوه بر ل اینتردیت روژ، آرمانی مای وی پارفیوم، ژان پل گوتیه سواسکندل،الی ساب لومیر و آمواج لاو توبرز هم تو لیستم هستن. حتما بعد از تست کردنشون میام نتیجه رو تو عطرافشان مینویسم. البته میدونم شاید به نظر خیلیا اینا بهاره نباشن اما بشخصه نود درصد عطرهای وایت فلورال رو بهار استفاده میکنم
28 اسفند 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سالمی nazanin

6
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
دوستان من دوباره این عطر رو تست کردم البته این بار روی تن یکی از همکارام. به عنوان شنونده بیرونی حس بهتری داشتم بهش تا روی تن خودم. چون عطر سنگینیه. اون بوی شربت و شیرینی که بعضی از دوستان اشاره کردن رو واقعا این عطر میده. انکار با شربت پرتقال و شیرینی دارن ازت پذیرایی میکنن. رایحه متفاوتی داره ولی شاید برا ما ایرانیها جذاب نباشه همیشه استشمامش کنیم. من هوا رو عمیق بو میکشیدم تا کامل رایحه‌ش بره توی ریه‌هام چون خوشمزه‌ست. الان اون حس بد اولیه رو بهش ندارم. ماندگاریه عطر که عالیه ولی درمورد پخش بوش نمیتونم نظر بدم و امتیازم رو پس میگیرم. چون نمیدونم با دو پاف بشه درباره پخشش نظر داد یا نه.
13 بهمن 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : Celestia سعیده دهرویه

6
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
این عطر رو جزو عطرای س.کسی به من پیشنهاد دادن و خیلی کنجکاو بودم درمورد رایحه‌ش. اولش که اسپری کردم گفتم مریم، صبر کن. زود قضاوت نکن بذار تغییر نت بده. ولی مگه می‌داد. یک رایحه کاملا خطی که فقط از شدتش کم میشه. عطر بشدت شیرینیه و احتمال سردرد فراوان. برا من بوی شربت پرتقال غلیظ و شیرینی میده که حالا یکم اون وسطها گل هم توش جا کردن. نمیدونم چزا یاد ادکلن ماکسی افتادم با بو کردنش. این عطر یکی از بدترین تجربه‌های عطریم بود. باز بیرون از محیط خونه تستش میکنم ببینم بازخورد بقیه چی هست و اونها چه حسی ازش میگیرن

[EDITED] 1402/11/09 23:16
09 بهمن 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه مهربد

5
رایحه
8
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
یکی از دلایلی که من با اغلب میوه‌جاتِ به کار رفته در عطر‌ها دشمنی دیرینه دارم اینه که باعث میشه کرکتر عطر بسیار برون‌گرا و لوس بشه.. اینجا هم پرتقال در کنار گل‌های سفید یه حس گورمندِ شیرین درست کرده.. گُلِ خالی چشه مگه؟ :// من چون به میوه‌جات حساسم این بینی گیرشون بیاره دیگه رهاشون نخواهد کرد متاسفانه.. باری بینی را باید شُست انگار و جوری دیگر بویید..
نسبتا خطی اما کیفیت و پرفورمنس بسیار بسیار خوب


[EDITED] 1402/10/28 23:36
28 دی 1402 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : Perfumex سورنا مقدم

9
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
اولین بار که این عطر رو تست کردم اصلا حس خوبی بهش نداشتم و تو ذوقم زد. ولی بعد از چند بار استفاده متوجه شدم اصلا اون جوجه اردک زشتی که تصور میکردم نیست بلکه میتونه به مرور جای خودش رو تو دل سخت پسندترین ها هم باز کنه.
پبش از این نقد بی رحمانه ای در موردش داشتم که باید اون رو پس بگیرم.
اون چه که این روزها در موردش حس میکنم اینه که بسیار شیک و ملایم در عین حال ماندگاره ،پخش خیلی خوبی هم داره ،همه فصله.نتها کاملا متعادلند و هیچ کدوم جیغ و پیش رونده نیست.
02 مهر 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : دزیره سعیده دهرویه

9
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
بوی شربت آلبالو رو داره اونم نه از نوع خونگیش بلکه از اون دسته که با اسانسهای مصنوعی درست میشن در شرایطی که کنارشون مقدار زیادی کیک و شیرینی وجود داره.شخصا هیچ علاقه ای ندارم که لباسهام بوی کیک و شیرینی و شربت بگیره.رو ماندگاریش هم خیلی حساب نکنین.
12 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری ع میرزایی

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
6
طراحی شیشه
این ادکلن فکر میکنم که بیشتر برای مرد ها طراحی شده:مردهایی که مثل من عاشق عطر های شیرین و تند هستن!صادقانه بگم مجبور شدم برای بدست آوردن این عزیز دل یکی از شاهکار های تام فورد به نام سولیل بلانک رو به قولی تاخت بزنم!(چون اون موقع ها تازه تولید شده بود و در ایران اثری ازش نبود که واقعا حیف شد چون یکی از ادکلنهای نارگیل مورد علاقه ی خودم بود) شاید بپرسید چرا؟
برای اینکه بتونم نفر اول در موردش در عطر افشان اظهار نظر کنم😂
(این رو هم بگذارید به حساب دیوانگی و حرص من در عرصه ادکلن پرستی!)
ایام به کام و شاد و خوشبو باشید.

[EDITED] 1402/01/16 22:49
16 فروردین 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : آیسان شادی نو شهرزاد
آقای طاهری هر تلاشی که برای داشتنش کردید ارزشش رو داشته قطعا. در خنکای بهار حتی از زمستون هم بهتره . منم خیلی خیلی دوسش دارم . مبارکتون باشه و ممنون که اولین نفر نظر نوشته بودید براش:)
21 فروردین 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : آیسان شادی نو ماری
متشکرم خانم فیضی از این نظر زیبای شما. بعد از این سعی میکنم اولین ادکلنهایی که لانچ شده رو تست کنم و نظرمو بگم با نهایت احترام.
20 مرداد 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی سالمی

یک عطر بسیار عالی . شیرینی با ته بوی تلخ. از جمله عطرهایی که خیلی بالانس شدن روایح و تغییر نت نداره بلکه رفته رفته رایحه از شدت و غلظت میفته و رو به آرامی میره . من وقتی ل اینتردیت اینتنس مشکی رو تست کردم کاملا کنجد داخلش مشخص بود برام . در روایح این عطر کنجد گفته نشده ولی من حسش میکنم . انگار کنجد و عسل ملایم رو قاطی کردن و گل خیلی ملایمی هم برای خالی نبودن عریضه بهش اضافه کردن . اولش رایحه شدت زیادی داره به نسبت ، اما بعد یک ربع نیم ساعت جزو اون عطرهاییه که آدم هی میخواد نفس عمیق بکشه و بوش رو تا انتها احساس کنه . خوشبو و خاصه برای من و خیلی خیلی دوسش دارم . برای روزهای سرد سال در منطقه سردسیر ما همراه خیلی خوبیست. لذت بخش و مهربان . قصدش ترمیم زخمهای روح انسانهاست فکر کنم .
11 اسفند 1401 پاسخ تشکر
36 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه Marie

ژیوانشی- لانتقدی رژ …
البته درستش قوژ (ghouzh) هست ولی من فارسوی (فرانسویِ فارسیزه شده) اش میکنم و میگم روژ (Rozh) :))
تست کردن این عطر در هوای گرم و حتی ولرم بنظرم باعث شده بود نشه خوب قضاوتش کرد که حق هم داشتم، الان بنظرم بقول خارجی ها یه gem برای طرفدارای مریم و عطرای گورماند بصورت توأمان محسوب میشه. یعنی اگر نه از عطرای خیلی گلی کلاسیک و وایت فلورال های تکراری خوشتون میاد و نه عطرای خیلی گورماند و شکلات و شیرین عرف زنانه ، این عطر احتمالا بتونه شمارو برای فصول سرد راضی کنه.
اپنینگ یا شروع کار با یک مریم جویسی و شیرین هست، بنظر من اصلا ادامسی نیست، بلکه شربت طور و اکسترکت واره ،که یحتمل کار پرتقال خونی باشه… مثل اینکه شما گل مریم رو با هاون بکوبید و بعد ناحیه له شده رو بود کنید. یکم شیرین تر، و فاقد اون وجهه ی سبز مریمِ طبیعی. در ادامه عطر شاهد این هستیم که مریمی که تو هاون کوبیدیم رو با اب و وانیل و و تونکا شکر میذاریم روی گاز تا یه شربت غلیظ و شیرین شه و جابیوفته…وانیل و تونکا توی لیستش نیستن ولی بنظر من حضورشون شبیه سازی شده، بخصوص توی درای داون عطر که یه بک گرند کیکی و دنج داریم، خیلی یاد ترکیب تونکا-وانیل میوفتم.
خلاصه کنم براتون، یه عطر مریمی-شیرین و کیکی هست…. درای داونش تقریبا همونقدر که گورماند و شیرینه همون قدر هم تیوبروزی یا مریمی ه….
پخش و ماندگاری بالایی داره، در حد مدل اینتنس همین لاین… عطر مناسب هوای سرد هست… سن عطر هم بالای ۳۰ و رسمی.

پ ن: توی نظرم در بهار نوشتم شبیه نارسیسو ابسولوی بنفش هست، اصلاح میکنم: خیر، شباهت فضای اندکی در حد حضور مریم و شیرینی توامان دارن ولی ابدا شبیه نیستن، نارسیسو ابسولو مُشکی و جدی تر هست و لانتقدی رژ گورماند و دنج.
12 دی 1401 پاسخ تشکر
40 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه Marie

حس میکنم تو تایم بدی تستش کردم :)) بنابراین بر خواست باطنیم برای زدن‌روی دکمه “نمیپسندم” تا فصل سرد تر و روزی خنک تر غلبه میکنم…
فقط بگم که از ابتدا تا انتها خیلی برام آشناست:)) فکر کنم نسخه تمیز و نازپرورده ی نارسیسو فور هر ابسولو(بنفش) لقب خوبی باشه براش :))
اصلا تعجب نمیکنم چرا انقدر تو غرب طرفدار داره چون تیپیک عطر زنانه شیرین و جذاب غربی پسنده، یعنی برای این سبک عطر عموما ریویو های خوبی مینویسن تو فرگرنتیکا.
یچیزی داره تو این عطر اذیتم میکنه و این فارغ از شیرینیِ Too much و فضاییشه، ولی چون امکان داره تو فصل سرد نظرم عوض شه بهتره خیلی ازش بد نگم :))
25 خرداد 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : nazanin ارکید...
فاطیمای عزیز اگه تست مجددی در این روزهای سرد ازش داشتی به ما هم خبر بده 🌹
11 دی 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سعید زند Fatimah
سلام صبا جان ، بله و نظرم راجعش مثبته :) چون تو نظر جمع بندی ل اینتردیت ها که روی مدل تویلت فکر کنم گذاشتم راجع به روژ هم گفتم دیگه داستان طایفه ل اینتردیت رو کش ندادم ولی چشم حتما تا امشب راجع روژ مینویسم جداگانه… سمپلش رو بایستی از توی اون بساط معجون پیدا کنم.
12 دی 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆  Someone Out There Saba

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟