GIVENCHY - Gentleman Society

جیونچی جنتلمن سوسایتی

مردانه
کد کالا : ATR-125251
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : جیونچی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2023
کد کالا : ATR-125251
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 140
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
7,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

جنتلمن سوسایتی که مهارت‌های استادانه و منحصربه‌فرد جیونچی را به بیان درمی‌آورد، آمیزه‌ای استثنایی از برترین مواد اولیه دارد. در نت آغازین، روایح باطراوت و آروماتیک سالویا جای گرفته‌اند که در نت میانی با عصاره گل‌های نرگس وحشی آمیخته می‌شوند. جلوه‌های گل‌فام و منحصربه‌فرد که تضاد نابی را با سویه‌های غلیظ و سنگین نت خس‌خس (انواع خس‌خس اروگوئه‌ای و ماداگاسکاری) به‌وجود می‌آورند. عصاره‌های چوب سدر و چوب صندل هم با جلوه‌های سرمست‌کننده و هوس‌انگیز وانیل آمیخته می‌گردند تا جنتلمن سوسایتی ردّی خاطره‌انگیز را به جا بگذارد ــ یک عطر ادو پرفیوم غلیظ و چندوجهی برای مردان. 
بطری جنتلمن سوسایتی که براساس بازتفسیری از عطر نمادین و مشهور جیونچی جنتلمن طراحی شده، از مدل لباس‌های مد روز الهام گرفته است تا ظاهر شیک و خاصی داشته باشد. پوشش غلیظ و لاک‌خورده سیاهی که روی بطری می‌بینیم هم با لوگوی نقره‌ای‌ـ‌فلزی جیونچی کامل می‌شود که از تکرار چهار حرف G شکل می‌گیرد و مثل تاجی بر پیکره جنتلمن سوسایتی جلوه‌گری می‌کند. این بطری با استفاده از شیشه‌های بازیافت‌پذیر ساخته شده است. 
جنتلمن سوسایتی ــ نه یک فضای محدود، بلکه یک حالت ذهنی و فراگیر. پس با جنتلمن سوسایتی، به ما بپیوندید!

برند جیونچی
عطار کارین دوبريويل سرنی، مایا لورنات
سال عرضه 2023
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه سالویا ، هل
اسانس میانی خس خس ، نرگس
اسانس پایه وانیل ، سدر ، پالو سانتو
نمره کاربران
Gentleman Society-جیونچی جنتلمن سوسایتی
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جیونچی
اخبار برند جیونچی
عطرگرام
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.

درود و عرض ادب خدمت دوستان عزیز
اول از همه اینکه حق مطلب رو آقا محسن عزیز در مورد این عطر، ادا کردند ، صحبت کردن فردی مثل من میشه اطناب و زیاده روی، ولی خوب بدنیست تجربه خودم رو با تست دکانت ده میل خدمتتون به اشتراک بذارم تا شاید مفید واقع بشه ، بنده با توجه به شغل و محیط کار ، تمایل به داشتن عطرهای کم ریسک تر و همه پسند تر و معتدل مثل همین جیونچی جنتلمن سوسایتی دارم ، حقیقتش این عطر به مفهوم واقعی معتدله یعنی معتدل و بهاری ، فلورال شیک و بسیار ملایم ( ملایم در کلیت و نه البته نه در شروع) غنی ودر عین حال ساده ، اول کار فقط رایحه گلی هست ، رایحه ای غلیظ ولی نرم که به هیچ وجه تندی نداره،
تقریبا اکثر کسانیکه که نظر دادن توی همون برخورد اول گفتن زنونه هست ، این از برخورد اول که البته توضیح کاملتر و درست تر روباز محسن عزیز قبلا دادن ، بازخورد بعدی که گرفتم این بود که باز هم نظر بودن که خوشبو هست یعنی رایحه کاملا همه پسند هست ، درای دان عطر یه طعم و بوی خاکی یا چوبی مانندی داره که مخلوطه به همون رایحه گلی ولی در واقع غالب بر اون هست ، اینجاست که عطر هویت مردانه اش رو نشون میده و به نظر من کاملا کفه مردانه بودن سنگینی می کنه ، چیزی که نمیشه منکرش شد کیفیت بسیار خوب عطر هست ، شفاف و عالی در رایحه ، فقط تنهاچیزی که منو از خرید عطر منصرف کرد بحث پخش بو و ماندگاری بود(با توجه به قیمت) که طبق تست در شرایط مختلف واسم راضی کننده نبود ، یه چیز متوسط رو به ضعیف ، یعنی با این قیمت(قبل از عید که شش میلیون بود ، حالا رو هم که با توجه قیمت ارز نمی دونم) شخصا ترجیح می دم کارهای خوب دیگه با حداقل با نصف این قیمت ولی با پخش و ماندگاری بالاتر تهیه کنم ، به هر حال امیدوارم کسانی که باتل کاملش رو دارن مبارکشون باشه و ازش لذت ببرند ، الحق کار ارزنده ای هست
28 فروردین 1403 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : derrick nazanin

نرگس، بازیگر اصلیِ انجمن جنتلمن های ژیوانشی !!
.
"سوسایتی" Society به معنای انجمن (جامعه/محفل) یکی از آخرین لانچ هایِ برند خوبِ ژیوانشی هست که هنوز متوجه نمی شوم چرا باتل اش باید تمامآ مشکی باشد!... هیچ چیز تیره ای در این عطر وجود ندارد. شاید قرار است بستری باشد برای درخشش پلاک برجسته ی نقره ای (که کاملا با رایحه همخون است).
یکی از خوشبوترین لانچ های امسال، با هل و مریم گلیِ فرانسوی آغاز میشود و در عرض چند ثانیه بلافاصله حضورِ نرگس را احساس می کنید... نرگس، با همراهیِ 3 نوع وتیور (که هیچکدام در نهایت در رایحه غالب نمیشوند) پله پله از نردبان رایحه بالا می رود و درست در صدر می نشیند و خود را بر همه ی عناصر تحمیل می کند. هل و مریم گلی، که به آنها وانیل و چوب هم اضافه شده اند، پس از نرگس احساس می شوند و تا یک ساعت ابتدایی وضع به همین منوال است... تا اینجا سوسایتی را می توان شیرین/ گلی/ پودری، فلزی و اسپایسی دانست... سرحال است و جوان و باطراوت، و شدیدآ مناسب اوایل بهار... واقعآ خوشبوست و قطعآ بازخوردهای مثبت به همراه خواهد داشت.
پس از یکساعت رایحه نرم تر و چوبی تر می شود. اما چوب مورد نظر پالوسانتو ست که لحنی تازه و مرکباتی در بطنِ خود دارد و ترکیبش با وانیلِ بااحساس، رایحه را غنی تر و شیرین تر می کند. در واقع ترکیبِ یکدستی از هل، وانیل، پالوسانتو به اضافه ی نرگسی که اکنون کوتاه آمده، رایحه ی جذابیست که تا پایان به مشام میرسد.
عطر خوب و ارزشمندی ست... ساده و بی پیرایه و دوست داشتنی... اما جنسیت اش گیج کننده است! در یکساعت ابتدایی نرگس فریاد میزند... زیباست... اما زیادی گُلی ست و می تواند حتی زنانه باشد (یعنی یک خانم هم میتواند بپوشد، نه اینکه به شما بگویند عطر زنانه زده اید) بعد از یکساعت اما چوب ها رایحه را به سمت و سوی مردانه بازمی گردانند.
یک عطرِ خوبِ معتدل (چهارفصل و کار راه انداز)، کاملا روزانه ( مطلقا حال و هوای رسمی ندارد) و منحصربه فرد (شبیه عطر خاصی نیست) که اگر دقیق تست شود مورد استقبال قرار خواهد گرفت. می تواند عطر امضای یک مرد جوانِ خوشتیپ باشد.
24 دی 1402 پاسخ تشکر
34 تشکر شده توسط : Sepehr s Saeed Faramarzi
محس جان گرامی درود
نظراتت مثل همیشه کارساز و زیبا و کامل است.
زنده باشی و در پناه نور
25 دی 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی احمد شجاعی
درس پَس میدیم خدمتتون عمورضا... شاد و سلامت باشید. از عکس پروفایل جدیدتون هم بسی لذت بردم. ممنون از لطف همیشگیتون
25 دی 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : شکیبا derrick

سلام
از مدیریت سایت تقاضا دارم موجود بشه، کار خوشپوشیه.
27 مهر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : هاشم پور مهدی دهقان
سلام.
Performance اش چطوره آقا میثم؟
30 مهر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : هاشم پور بابک
من تو فرودگاه تست كردمش، انصافا هم رايحه و هم ماندگاري خوبي داشت. تو ليست خريدم قرار دادمش
30 مهر 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : هاشم پور مهریار

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟