GIVENCHY - Dahlia Noir

جیونچی داهلیا نویر

زنانه
کد کالا : ATR-33012
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چایپر گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : جیونچی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2011
کد کالا : ATR-33012
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 5
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
160,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    8
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    0
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 25
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«داهلیا نویر» از عطرهای جدید کمپانی جیونچی است که به ظرافت‌های شیک و سبک خاص این برند مشهور و محبوب تجسم می‌بخشد؛ برندی که تحت رهبری مدیر خلاقش، ریکاردو تیسکی، به موفقیت‌های روزافزونش ادامه می‌دهد. این عطر را با نام مستعار Fatal Flower (به معنای گل مرگبار) معرفی کرده‌اند، چون آمیزه خیال‌انگیز و رویایی‌اش شدیدا با زنان اسرارآمیز و جذاب همخوانی دارد.

«داهلیا نویر» یا «بلک داهلیا» عطری پودری با سرشت گل‌فام و چایپر است. نت‌های اولیه این عطر را نارنگی ماندارین، فلفل صورتی و گل ابریشم می‌سازند که در نت‌های میانی به رایحه غلیظ و عمیق رز، زنبق و نعناع هندی پیوند می‌خورند. در نت‌های پایه هم به هاله‌ای اسرارآمیز می‌رسیم که از نت‌های چوب صندل، وانیل و دانه تونکا جان می‌گیرد.

طرای بطری «داهلیا نویر» کلاسیک، ساده و ظریف است و به‌خوبی با چارچوب مفهومی این عطر همخوانی دارد. چهره تبلیغاتی این عطر جذاب و شگفت‌انگیز هم کسی نیست جز مدل ایتالیایی مشهور، ماریاکارلا باسکانو، که کاملا ذات هوس‌انگیز و دیوانه‌کننده این عطر را به نمایش می‌گذارد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند جیونچی
عطار فرانسوا دماشی
طبع گرم
سال عرضه 2011
گروه بویایی چایپر گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، گل ابریشم ، فلفل صورتی
اسانس میانی رز ، نعناع هندی ، زنبق
اسانس پایه دانه تونکا ، وانیل ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Dahlia Noir-جیونچی داهلیا نویر
رایحه
7
6 رای
ماندگاری
8.3
6 رای
پخش بو
7.5
6 رای
طراحی شیشه
7.5
6 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جیونچی
اخبار برند جیونچی
نظرات کاربران (7 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
خوش بو و شیک
۵۰ میل سال ۲۰۱۶ رو داشتم عالی بود پخش بو و ماندگاری عالی
الان موجود نیست مینیاتوری ۵ میلش رو تهیه کردم دقیقا همون نسخه سال ۲۰۱۶ بود حیف که ۵ میل هست
کاش دوباره با همون رایحه و اصالت موجود میشد
24 دی 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : آرش آلالیتا

7
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
6
طراحی شیشه
گل یخ.

تصور کنید که یک شب بسیار سرد کنار یک باغچه پر از گل رز و محمدی ایستاده اید و بوی این گل ها با بوی ساقه سبز نمناک کمی تراشیده یا زخم خورده ساقه این گل ها ترکیب شده. همه این جمله ها میشه بویی شبیه به بوی گل یخ. گل یخ هم همچین بویی داره.

کمی شباهت به میس دیوری که سال 2013 عرضه شده هم داره ولی این رو بیشتر پسندیدم چون درای دان بهتری داره و حس فوق العاده خوب و بهتری نسبت به میس دیور میده بخصوص در فصول سرد .


24 دی 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : پرنیان Maliheh

بوش مثل یه چیز گندیده و آزاردهنده س خصوصا بعد از یه مدتی که روی پوست میمونه, قبل خرید حتما تست کنین
11 اسفند 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Dragon

یه موضوعی درمورد سمپل ها و تست کردنشون میخواستم بگم… یادمه قبلا اقای امیرمحمد اگر اشتباه نکرده باشم درمورد تفاوت حجم عطری ک اسپری میکنن گفته بودن ک واقعا بجا بود و درمورد مقایسه پرفورمنس واقعا باید لحاظ شه.
یه موضوع دیگه، که من بشخصه خیلی باهاش درگیر بودم، نحوه اسپری کردن سمپل و دست ریز برای تست اوله.
سمپل ها چون کوچیکن، ناخوداگاه با فاصله نزدیک تری نسبت به باتل فولسایز اسپری اشون میکنیم و مخصوصا اگر کیفیت اسپری سمپل خوب نباشه، یه عالم عطر بصورت متمرکز رو پوستتون دپو میشه و قریب به اتفاق تجربه بدی از تست براتون رقم میزنه و معمولا نظر اولیه رو منفی میکنه، برای همین پیشنهاد میکنم سمپلارو هم مثل عطر از ۱۵ یا حداکثر ۱۰ سانت اسپری کنید تا قضاوتتون درست تر باشه مخصوصا اگر یکبار فرصت تست دارید.
مورد دیگه، سمپل های مونده است. بعد از تست چنتا سمپل قدیمی، متوجه میشید که تو اسپری های اول یه بوی اهنی و شیرین تو اپنینگ‌عطر حس میشع که نباید به پای خود عطر گذاشت و یکم بگذره بهتر میشع و تو اسپری های بعد کلا از بین میره… این موضوع تو سمپل های پلاستیکی مخصوصا خیلییی رایجه. معروف ترینشم ژیوانشی و مارلی اند که واقعا جای تاسف داره و سمپل هاشون بدون تعارف آشغال اند. واقعا مایه ننگه برند باکیفیتی مثل ژیوانشی انقدرر سمپل هاش داغونن، عطرای ۳-۴ میلیونی، سمپل هایی که حتی درست اسپری هم نمیشن! یهو یه نقطه پرت میکنن به یه جای پوستت ک اصلا نشونه هم نرفتی :)))
هرمس، کارتیه، ون کلیف ان ارپلز بهترین سمپل هارو داشتن تو تستای من.
بدترین سمپل ها هم برای مارلی، ژیوانشی، دیور، گرلن و مزون فرانسیس مارژلا (Replica) بودن . چیه این قوطی پلاستیکی های بی کیفیت واقعا! کیفیت سمپل یک برند بنظرم خط مشی لاین های عطرش رو بخوبی نمایان میکنه!
22 مهر 1400 پاسخ تشکر
29 تشکر شده توسط : ROSA Mahdisss
اره دیور و مارلی واقعا سمپل بی کیفیتی دارن با کیفیت ترین سمپل هایی که داشتم برند کرید امواج هرمس ممو و فرانسیس کورکجان بودن . ولی واسه برند دیور مواقعی متاسفم با این سمپل هاش
22 مهر 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Maxxine Maliheh
ببینید دوستان میخوام نظرم رو در مورد این عطر با تفصیل و دقت بنویسم. این عطر نمونه بارز این موضوع هست که سلیقه بویایی شما از کجا میاد و به چه جهت هایی میرود... در واقع من به این نتیجه رسیدم که ما حتی اگر ندونیم ، nose یا همون عطار مورد علاقه مون رو دنبال می‌کنیم. من نشستم و تمام عطرهای که از انواع برندها دوست داشتم رو تو ذهنم کنار هم گذاشتم و به این رسیدم که بیشتر عطرهایی که دوست دارم هنر فرانسوا دماشی عطار مشهووور دیور هست. و البته در برندهای غیر دیور هم من ناخودآگاه ایشون رو دنبال کردم. مثلا در برند فندی ال آکوا رزا فندی قرمز کار ایشونه که عاشقشم...در ژیوانشی همین دالیا نوآغ کار ایشونه و ....و بیشتر شاهکارهای دیور هم کار ایشونه
اما ژیوانشی دالیا نوآغ
من خیییلی دوسش دارم و از ۲۰۱۳ همیشه میگیرمش اما توصیم اینه که حتما تست کنید و بگیرید و بلایند بای نکنید. این یه عطر خیلی خاصه...هم بوی گلی داره هم مرکباتی و هم بوی تمیزی و ازززز همه مهمتر بوی پودری!!! از ملکه های رایحه های پودری هست...یه عالمه بوی لوازم آرایش گرون قیمت ....تو تاپ نوت مرکبات داره و بوی گل که در نت میانی بوی پودری میزنه بیرون. برای من خیلی بوی پودری شیکیه...البته از ملکه های پودری عطر نارسیسو رودریگز فور هر هم هست اما این یکم بوی پودری اش حتی بیشتره و یه مقدار هم فرق داره و یه چیز خاص که من ازش میگیرم بوی پودر بچه جانسون اصل ...برای من دلپذیره و خاص. اما واسه بعضیا خوشایند نیست
ابن عطر سداکتیو هست و اغواگری داره...و البته آفیس سیف نیست نه فقط به دلیل اینکه اغواگری داره به دلیل اینکه واسه برخی سنگینه . به خصوص بوی پودری و زنبق اش...برای حداقل ۸ ساعت در محیط بسته کاری اصلا مناسب نیست. اما برای مهمونی مناسبه....کاملا خاصه و تکراری نیست...هم سیاژ خوبی داره و هم ماندگاری عالی...ولی بابد تست کرد و خرید. به نظر من یه کار محشر از فرانسوا دماشی بزرگ!
26 شهریور 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Faaezaam Perfumex

خیلی پسندیدمش. شکیله خیلی. رویهمرفته حالت پودری و رایحه اش بیشتر از هر چیزی برای من یادآور بوی لوازم آرایش بود.
14 آذر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : مازیار Maary

رایحه شیکی داره اما اون نت زنبق خیلی توی ذوق میزنه. من اون بوی زنبقو اصلا دوس ندارم. نسخه edt اینکار دقیقا همین رایحرو داره اما بجای زنبق، هلو به کار برده شده که یکم کارو ملیح تر و شیرین تر کرده. من edt رو ترجیح میدم که البته عطر افشان اونو نداره متاسفانه.
Edt شیرین تره و رایحه رز و هلو توش خیلی غالبه :) برای بهار خیلی خوبه
31 اردیبهشت 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : گلی

خوش بو و دوست داشتنی...
اما زمانی که عطرای زیادی رو تست کرده باشید متوجه یه اکورد ناهمگون سنتیک طور می شوید که اصلا نمی شه ازش چشم پوشی کرد و از رایحه اش لذتی برد.
27 تیر 1397 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟