پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن زنانه در ایران
5/1

پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن زنانه در ایران

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 2 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :10 عطر زنانه پرفروش و پرطرفدارتام فورد بلک ارکیدکالوین کلین ایفوریا زنانهشنل کوکو مادمازل ادو پرفیومتیری موگلر آلین ادو پرفیوملانکوم لا ویه اِست بِلهلالیک آمیتیسلانوین اکلت زنانهورساچه کریستال نویر ادو پرفیوملالیک لامورتیری موگلروومنیتی ادو پرفیوم

 

برخی از خانم‌ها دوست دارند که یک عطر و ادکلن زنانه کاملا خاص خودشان داشته باشند و برخی دیگر، ترجیح می‌دهند تا با شناخت تِرندهای جهانی، انتخاب مناسبی از میان پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطرهای زنانه در جهان داشته باشند. اگر شما هم به عطرهای پرطرفدار در جهان علاقه دارید و می‌خواهید استایل پوشش عطرتان به ترندهای جهانی نزدیک‌تر باشد، خواندن ادامه این مطلب می‌تواند راهنمای خوبی برای‌تان باشد!

10 عطر زنانه پرفروش و پرطرفدار

تام فورد بلک ارکید

تام فورد بلک ارکید

بلک ارکید، یک عطر کاملا گرم و شیرین از برند آمریکایی تام فورد است که در سال 2006 روانه بازار شد. این عطر زنانه شلوغ و پر از هیجان، در گروه بویایی شرقی وانیلی جای می‌گیرد و می‌تواند برای استفاده شبانه در مراسم و مهمانی‌های رسمی توسط خانم‌های جوان و باکلاس، بسیار مناسب باشد. بسیاری از خانم‌های کلاسیک‌پسند و شیک‌پوش اعتقاد دارند که بلک ارکید، پرطرفدارترین ادکلن زنانه است و می‌تواند عطری کاملا وسوسه‌انگیز برای مناسبت‌های خاص و لاکچری و البته عاشقانه باشد! این عطر زنانه ، ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی دارد و از این رو، استفاده از آن در فضاهای آزاد و هوای سرد، کاملا توصیه می‌شود. تنوع روایح موجود در بلک ارکید باعث شده است تا بسیاری از خانم‌های سخت‌پسند هم توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند. رایحه ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو ترش و یاس در کنار گاردنیای یاسمنی، گل یلانگ، انگور فرنگی سیاه، لاله مردابی، ارکیده، ادویه‌های معطر، میوه‌ها، کهربا، وانیل، نعناع هندی، خس‌خس، چوب صندل سفید، شکلات و روایح دودی، به خوبی در این عطر گرم و شیرین زنانه ، شامه‌نوازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید : با این 10 عطر لوکس در مهمانی‌های شبانه بدرخشید با این 10 عطر لوکس در مهمانی‌های شبانه بدرخشید

کالوین کلین ایفوریا زنانه

کالوین کلین ایفوریا زنانه

شاید بتوان کالوین کلین ایفوریا زنانه که با نام سی کی یوفوریا هم شهرت دارد را، پرفروش ترین عطر زنانه در ایران دانست! این عطر آمریکایی، محصول سال 2005 است و در گروه بویایی شرقی گل‌فام، جای دارد. باوجود اینکه سی کی یوفوریا، رایحه گرمی دارد، اما بسیاری از خانم‌های جوان بدون نگرانی از ایجاد سردرد برای خود یا اطرافیان‌شان، این عطر را در فضاهای سرپوشیده هم استفاده می‌کنند زیرا روایح لطیف و کمی پودری موجود در این عطر، به هیچ عنوان باعث آزار دیگران نمی‌شود! ایفوریا، بازخورد اجتماعی خوبی هم دارد و تقریبا می‌تواند توقع شما از ماندگاری مناسب یک عطر را برآورده کند. نت آغازین این عطر شیک و ملایم زنانه با رایحه دل‌انگیز انار شروع می‌شود. در نت میانی، رایحه دل‌پذیر لاله مردابی و ارکیده، رخ‌نمایی می‌کنند. نت پایانی هم با ترکیب روایح رویایی و ماندگاری همچون مشک، کهربا، بنفشه و چوب ماهون به پایان می‌رسد تا هیچ خانم خاص‌پسندی نتواند به سادگی از کنار این عطر دل‌فریب بگذرد.

شنل کوکو مادمازل ادو پرفیوم

شنل کوکو مادمازل ادو پرفیوم

کوکو مادمازل، یک عطر معتدل، شرقی و گل‌فام است که برای سال‌های طولانی در صدر لیست پرفروش ترین عطر زنانه در جهان قرار داشته است. خانم‌های جوان یا میانسال شیک‌پوش که می‌خواهند استایل و انتخاب عطرشان مورد تحسین همه باشد، بدون شک نگاه ویژه‌ای به این عطر باکلاس دارند. کوکو مادمازل از سال 2001 که توسط کمپانی فرانسوی خود به بازار آمد، به عطر امضای بسیاری از خانم‌های لاکچری‌پسند تبدیل شد و به دلیل پخش بو و ماندگاری مناسب خود توانست جایگاه برجسته‌ای در میان انواع عطر زنانه پرفروش و پرطرفدار در دنیا پیدا کند. نت آغازین این عطر زنانه ملایم با ترکیب روایح ترنج، پرتقال و گریپ‌فروت آغاز می‌شود. در نت میانی با رایحه سرخالو، رز و یاس مواجه هستیم. نت پایانی هم از ترکیب ماندگار و شیک وانیل، مشک، نعناع هندی و خس‌خس تشکیل می‌شود تا ما در نهایت، عطر دل‌انگیزی برای چهار فصل سال را پیش رو داشته باشیم.

تیری موگلر آلین ادو پرفیوم

تیری موگلر آلین ادو پرفیوم

یک عطر گرم و پرطرفدار دیگر از برند فرانسوی تیری موگلر که در سال 2005 روانه بازار شد و با رایحه گل‌فام خود،‌ نظر بسیاری از خانم‌های جوان و پرشور را به خود جلب کرد. این ادکلن زنانه می‌تواند برای استفاده در مناسبت‌های خاص و رسمی، بسیار مناسب باشد و باعث درخشش شما در هر جمعی بشود. تیری موگلر آلین ادو پرفیوم در بسیاری از کشورهای سردخیز، جزو ادکلن های پر طرفدار زنانه است. این عطر زنانه باکلاس، 3 رایحه ساده اما دلربا را در 3 نت ابتدایی، میانی و پایانی خود جای داده است و بسیاری از خانم‌ها، شیفته‌ی همین سادگی تیری موگلر آلین ادو پرفیوم هستند! پخش بو و ماندگاری بسیار بالا در کنار وقار خاصی که این ادکلن به پوشش و استایل شما می‌دهد، باعث شده است تا به راحتی نتوانید دست رد به سینه آن بزنید. در این ادکلن زنانه لاکچری، رایحه یاس و کهربا در کنار روایح دودی به خوبی خودنمایی می‌کنند تا بتوانند نظر خانم‌های طرفدار عطرهای تلخ را به خود جلب کنند.

لانکوم لا ویه اِست بِله

لانکوم لا ویه اِست بِله

لا ویه اِست بِله، عطری کاملا گرم، با رایحه میوه‌ها و گل‌های شیرین است که در سال‌های اخیر به یکی از ادکلن های پرمخاطب زنانه تبدیل شده است. این ادکلن زنانه پرطرفدار ، محصول سال 2012 از کمپانی فرانسوی لانکوم است و می‌تواند برای استفاده در مهمانی‌های شبانه یا مناسبت‌های کاملا رسمی توسط خانم‌های بالای 25 سال، گزینه قابل توجهی باشد. لا ویه اِست بِله از سال 2012 تاکنون به عطر امضای بسیاری از خانم‌های شیک‌پوش تبدیل شده است و با خط بوی مطلوبی که از خود برجای می‌گذارد، به خوبی نظر دیگران را جلب می‌کند! فقط حواس‌تان باشد که این عطر دلنشین زنانه، حداقل به 30 تا 45 دقیقه زمان برای رخ‌نمایی دلبرانه خود نیاز دارد. انگور فرنگی سیاه، گلابی، زنبق، یاس، شکوفه پرتقال، دانه تونکا، وانیل، نعناع هندی و پرالین، جزو روایح لطیف و شیرینی هستند که به زیبایی در این عطر ادکلن زنانه، شامه‌نوازی می‌کنند.

لالیک آمیتیس

لالیک آمیتیس

آمیتیس، یک عطر ملایم، معتدل، گل‌فام و میوه‌ای از برند فرانسوی لالیک است که در سال 2007 به بازار عطرهای زنانه معرفی شد. لالیک آمیتیس، پرطرفدارترین عطر زنانه در میان خانم‌های جوان و جسوری است که می‌خواهند انتخاب برازنده‌ای برای یک عطر روزانه داشته باشند. اگر به روایح گل‌فام و میوه‌های شیرین علاقه دارید، قطعا این ادکلن زنانه می‌تواند توجه شما را جلب کند. در نت ابتدایی این عطر، روایح انگورفرنگی سیاه، بلوبری، توت سیاه، شاه‌توت و توت‌فرنگی، خودنمایی می‌کنند. در نت میانی رایحه رز و یلانگ در کنار فلفل و گل صدتومانی به مشام می‌رسد. در نت پایه یا نهایی هم رایحه ماندگار و شیکی همچون مشک و وانیل و در کنار روایح دودی رخ‌نمایی می‌کنند تا ما در نهایت با عطری دل‌انگیز و کاملا لطیف زنانه مواجه باشیم.

لانوین اکلت زنانه

لانوین اکلت زنانه

لانوین اکلت هم در گروه پرفروش ترین عطر زنانه در ایران قرار دارد و بسیاری از خانم‌های طرفداری عطرهای خنک، سبک و لطیف، این عطر گل‌فام و گیاهی را می‌پسندند. این ادکلن زنانه فرانسوی در سال 2006 روانه بازار شد و به سرعت به عطر امضای بسیاری از خانم‌های جوان و دختران نوجوان و پرشور برای استفاده روزانه قرار گرفت. روایح متنوع و بسیار سرزنده‌ای که در این عطر زنانه خنک در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند، باعث می‌شوند تا شما حس شادابی و نشاط دل‌انگیزی با استفاده از آن پیدا کنید، حسی شبیه به حس قدم زدن در یک باغ گل بهاری! روایح خطی و دلربای موجودر در این عطر شامل روایحی همچون مشک، کهربا، سدر، برگ درخت نارنج، گل صدتومانی، چای، گل ویستریا، شکوفه هلو، گل اوسمانتوس و یاس بنفش می‌شوند.

ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم

ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم

ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم که خیلی‌ها آن را با نام ورساچه مشکی می‌شناسند،‌ عطری کاملا گرم، شرقی و گل‌فام است که کمپانی ایتالیایی‌اش، آن را در سال 2004 برای خانم‌های بسیار شیک‌پوش، خاص‌پسند و اهل استایل‌های رسمی و کلاسیک به بازار روانه کرد. ورساچه مشکی جزو ادکلن های پر طرفدار زنانه در سراسر جهان است که با خط بوی قابل تحسین خود می‌تواند باعث درخشش شما در مهمانی‌های شبانه یا مناسبت‌های کاملا خاص و رسمی بشود. رایحه هل، زنجبیل و فلفل در نت آغازین این عطر زنانه دل‌فریب، در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. در نت میانی، رایحه گاردنیای یاسمنی در کنار نارگیل، شکوفه پرتقال و گل صدتومانی چیده شده است. در نت پایانی هم روایح مشک، کهربا و چوب صندل سفید به خوبی شامه‌نوازی می‌کنند تا این عطر تلخ و شیک زنانه، انتخاب اول بسیاری از خانم‌های سخت‌پسند برای شب‌های سرد زمستانی باشد.

بیشتر بخوانید : معرفی 10 عطر پرفروش برند ورساچه معرفی 10 عطر پرفروش برند ورساچه

لالیک لامور

لالیک لامور

لالیک لامور، عطری خنک و بسیار لطیف برای استفاده روزانه برای تمامی گروه‌های سنی است. این عطر فرانسوی در سال 2013 با بازار آمد و در گروه بویایی گل‌فام و چوبی جای گرفت. خانم‌های طرفدار عطرهای زنانه لطیف و گلی، ‌تمایل زیادی به این عطر سبک و ملایم نشان می‌دهند و ادعا می‌کنند که با افشاندن آن روی پوست یا لباس، حس خوش حضور در یک گل‌فروشی بزرگ به آنها دست می‌دهد. نت ابتدایی این عطر با روایح ترنج، بهارنارنج و رز، دلربایی می‌کند. در نت میانی، روایح یاس، گاردنیای یاسمنی و گل مریم به مشام می‌رسد. در نت پایانی هم رایحه مشک و سدر به خوبی در کنار رایحه شیک چوب صندل سفید خودنمایی می‌کنند تا به راحتی نتوان از این عطر زنانه پرفروش و پرطرفدار جهان چشم‌پوشی کرد.

بیشتر بخوانید : عطرهای خوش‌بوی برند لالیک را بشناسید عطرهای خوش‌بوی برند لالیک را بشناسید

تیری موگلروومنیتی ادو پرفیوم

تیری موگلروومنیتی ادو پرفیوم

تیری موگلروومنیتی ادو پرفیوم، عطری کاملا معتدل و چهارفصل است که در سال 2010 توسط کمپانی فرانسوی خود به بازار معرفی شد. معمولا خانم‌های جوان، پرجنب و جوش و خاص‌پسندی که به روایح خطی و عطرهای دارای خط بو علاقه دارند، تمایل زیادی به این ادکلن زنانه نشان می‌دهند. رایحه انجیر در کنار برگ انجیر، درخت انجیر و خاویار در این عطر هنجارشکن، خودنمایی می‌کنند. پخش بو و رایحه کاملا خاص و معتدل تیری موگلروومنیتی ادو پرفیوم باعث می‌شود که شما بازخوردهای اجتماعی خوبی از این عطر بگیرید.

بیشتر بخوانید : 5 ادکلن مردانه و 5 عطر زنانه چهار فصل برتر! 5 ادکلن مردانه و 5 عطر زنانه چهار فصل برتر!


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟