معرفی 10 ادکلن مردانه شیک و مجلسی

معرفی 10 ادکلن مردانه شیک و مجلسی

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 2 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :10 ادکلن مردانه شیکدیور هوم اینتنسدیور ساوجورساچه پورهومجیورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفوموبولگاری من این بلککارولینا هررا 212 وی آی پی مردانهباربری لندن مردانهلوه سولو پلاتینیومپارفومز د مارلی لیتونجگوار کلاسیک بلک

 

بسیاری از آقایان تمایل دارند تا بازخورد اجتماعی خوبی از عطر خود در مهمانی‌ها یا مناسبت‌های خاص از سوی جنس مخالف بگیرند. گاهی یک عطر شیک و باکلاس، می‌تواند امضای نهایی استایل شما باشد و حُسن سلیقه شما را به رخ دیگران بکشد. اگر شما هم جزو این گروه از آقایان هستید و انتخاب عطر مناسب برای‌تان اهمیت ویژه‌ای دارد، خواندن ادامه این مقاله برای‌تان خالی از لطف نخواهد بود!

10 ادکلن مردانه شیک

دیور هوم اینتنس

دیور هوم اینتنس

دیور هوم اینتنس، یک ادکلن مردانه عالی برای روزهای سرد سال است. این عطر مردانه فرانسوی در سال 2007 به بازار عرضه شد و در گروه بویایی چوبی،‌ گل‌فام و مشک‌اندود جای گرفت. هوم اینتنس یک ادکلن مردانه گرم است که معمولا برای استفاده در مناسبت‌های رسمی توسط آقایان شیک‌پوش و با استایلی کلاسیک، مورد استقبال قرار می‌گیرد. نت آغازین این ادکلن مردانه شیک با رایحه سبک و دلپذیر اسطوخودوس شروع می‌شود. در نت میانی، رایحه زنبق در کنار گل ختی و گلابی جای می‌گیرد تا شما با روایحی متفاوت و البته همه‌پسند، مواجه باشید. نت پایانی هم با ترکیب روایح خس‌خس و سدر به اتمام می‌رسد تا هم ماندگاری این عطر بالاتر برود و همه رایحه شیک‌تری از آن به مشام برسد.

دیور ساوج

دیور ساوج

یک ادکلن مردانه شیک و مجلسی دیگر از برند دیور با نام «دیور ساوج»! دیور ساوج، عطری معتدل، مرکباتی و معطر است که برای استفاده در روزهای خنک بهاری و پاییزی توصیه مي‌شود. این عطر مردانه در سال 2015 به بازار آمد و به سرعت به عطر امضای بسیاری از آقایان جوان و خاص‌پسند تبدیل شد. از آنجایی که ماندگاری و پخش بوی دیور ساوج، بسیار قابل توجه است، بنابراین استفاده روزانه از آن در میان بسیاری از افرادی که می‌خواهند بازخورد اجتماعی خوبی از عطر و ادکلن انتخابی خود داشته باشند، ‌رایج است. ترنج و فلفل، دو ترکیب متضاد و متفاوت در نت ابتدایی این ادکلن مردانه عالی هستند. در نت میانی، رایحه نعناع هندی در کنار اسطوخودوس، خس‌خس، شمعدانی، لامی، فلفل صورتی و فلفل سیچوان خودنمایی می‌کند. در نت پایانی هم رایحه سدر به خوبی در کنار لابدانیوم و آمبروکسان می‌درخشد تا ما در نهایت با یک عطر کاملا متعادل مردانه مواجه باشیم که می‌تواند به خوبی نظر خانم‌ها را به خود جلب کند!

ورساچه پورهوم

ورساچه پورهوم

یک عطر معطر فوژه، محصول سال 2008 از کمپانی ایتالیایی ورساچه! این عطر خنک مردانه برای استفاده روزانه در روزهای گرم سال توسط آقایان جوان بسیار مناسب است و با رایحه لطیف، ملایم و شیکی که دارد، می‌تواند بازخوردهای اجتماعی بسیار خوب و مثبتی را برای شما به همراه بیاورد. اگر یک ادکلن مردانه بوی عالی برای استفاده مداوم می‌خواهید، می‌توانید کاملا روی ورساچه پورهوم حساب کنید! در نت آغازین این ادکلن مردانه شیک از رایحه ترنج، لیموترش، بهارنارنج و رز استفاده شده است. در نت میانی، روایحی مانند سدر، شمعدانی، سنبل و سالویا در کنار هم قرار گرفته‌اند. درنت پایانی هم رایحه مشک و کهربا به خوبی در کنار دانه تونکا شامه‌نوازی می‌کنند تا این عطرِ همه‌پسند بتواند سلیقه‌های متفاوت را پوشش بدهد.

جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو

جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو

این ادکلن مردانه ایتالیایی در سال 2015 به بازار آمد و به سرعت مورد استقبال آقایان جوان و پرشور قرار گرفت. جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو، یک ادکلن خنک مردانه در گروه بویایی معطر آبزی است و به دلیل رایحه بسیار لطیف و سبکی که دارد، می‌تواند بدون دغدغه از ایجاد سردرد، در فضاهای سرپوشیده مورد استفاده قرار بگیرد. وجود روایح سبز و آبزی در این ادکلن مردانه شیک و مجلسی باعث شده است تا آکوا دی جیو پروفومو، بسیار بازخورد اجتماعی خوبی، به خصوص از سوی خانم‌ها برای شما به همراه داشته باشد. رایحه ترنج،‌ آب دریا، سالویا، شمعدانی، رزماری و نعناع هندی در کنار روایح دودی در این ادکلن خنک مردانه خودنمایی می‌کنند تا بتوانند عطری وسوسه‌انگیز را پیش روی شما بگذارند. 

بولگاری من این بلک

بولگاری من این بلک

اگر اهل پوشش‌های رسمی و کلاسیک هستید و می‌خواهید یک ادکلن مردانه شیک و مجلسی با بازخورد اجتماعی عالی داشته باشید، از بولگاری من این بلک غافل نشوید. این عطر مردانه گرم ایتالیایی در سال 2014 به بازار عرضه شد و در گروه بویایی شرقی گل‌فام جای گرفت. تمام آقایان در تمامی گروه‌های سنی، این عطر را برای استفاده در مراسم‌های خاص یا مناسبت‌های رسمی، می‌پسندند. از آنجایی که این ادکلن مردانه،‌ کمی گرم و ادویه‌ای است، باید در میزان استفاده از آن جانب احتیاط را رعایت کنید تا باعث ایجاد سردرد برای خود یا دیگران نشوید! نت آغازین این ادکلن با ترکیب رابحه تنباکو و ادویه‌ها، شروع می‌شود. نت میانی،‌ رایحه زنبق،‌ چرم و گل مریم را در خود جای داده است. در نت پایانی هم شاهد رقص زیبای رایحه دانه تونکا در کنار لوبان و چوب گایاک هستیم تا در نهایت بتوانیم عطری با ماندگاری و پخش بوی مناسب را در اختیار داشته باشیم.

بیشتر بخوانید : 10 برند و اسم عطر ادکلن های لاکچری زنانه و مردانه دنیا! 10 برند و اسم عطر ادکلن های لاکچری زنانه و مردانه دنیا!

کارولینا هررا 212 وی آی پی مردانه

کارولینا هررا 212 وی آی پی مردانه

برخی از آقایان جوان، سرزنده و شیک‌پوش معتقدند که این ادکلن گرم مردانه، شیک‌ترین ادکلن مردانه مجلسی برای روزهای سرد سال است. 212 وی‌ آی پی در سال 2011 توسط کمپانی آمریکایی خود به بازار معرفی شد و در گروه بویایی شرقی چوبی جای گرفت تا بتواند به خوبی مورد استقبال آقایان طرفدار عطرهایی با رایحه چوبی قرار بگیرد. این ادکلن مردانه شیک می‌تواند هم به صورت روزانه مورد استفاده قرار بگیرد و هم در مناسبت‌های خاص رسمی و عاشقانه باعث درخشش شما بشود. تنوع روایح موجود در این عطر مردانه باعث شده است تا سخت‌پسندترین آقایان هم توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند. رایحه دل‌نشین لیمو ترش، زنجبیل، فلفل، میوه گل ساعت، خاویار، نعناع، ادویه‌های معطر،‌ ودکا، کهربا و چرم در کنار روایح دودی در 212 وی‌ آی پی قرار گرفته‌اند تا در نهایت عطری کاملا رویایی، باکلاس، شیک و لاکچری پیش روی شما باشد.

باربری لندن مردانه

باربری لندن مردانه

می‌خواهید معرفی ادکلن شیک مردانه را برای دیگران داشته باشید، هرگز از باربری لندن مردانه غافل نشوید. این ادکلن مردانه شیک و گرم انگلیسی در سال 2006 روانه بازار شد. اگر انواع عطر و ادکلن شرقی ادویه‌ای را دوست دارید و می‌خواهید عطر ماندگاری برای استفاده در فضاهای باز یا روزهای سرد سال داشته باشید،‌ می‌توانید به راحتی روی این ادکلن مردانه حساب باز کنید. باربری لندن به دلیل روایح متعادل و متنوعی که در خود جای داده است، می‌تواند برای استفاده روزانه یا حتی قرارهای خاص و رسمی، مناسب باشد. ترنج، اسطوخودوس و دارچین، روایح نت ابتدایی باربری لندن را تشکیل می‌دهند. در نت میانی،‌ دو رایحه شیک و دل‌نشین همچون گل ابریشم و چرم در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. نت پایانی هم با رایحه خزه درخت بلوط در کنارر تنباکو، چوب گایاک و اوپوپوناکس به پایان می‌رسد تا بتواند شیکی، دلربایی و خاص بودن این عطر مردانه را دو چندان کند.

لوه سولو پلاتینیوم

لوه سولو پلاتینیوم

لوه سولو پلاتینیوم که به سولو لوئو پلاتینیوم هم شهرت دارد، عطری گرم و با رایحه چرمی است که در سال 2012 توسط کمپانی اسپانیایی خود به بازار عطرهای گرم مردانه معرفی شد. سولو لوئو، جزو آن گروه از عطرهای مردانه است که بسیار مورد استقبال آقایان جوان برای استفاده روزانه قرار گرفته است. پخش بو و ماندگاری قابل قبول این عطر دلنشین و نسبتا خطی باعث می‌شود که شما بتوانید آن را در محیط کار یا فضاهای آزاد هم استفاده کنید و از رایحه دل‌انگیز آن لذت ببرید. در این ادکلن مردانه شیک از رایحه لوبان در کنار اسطوخودوس، سدر، چرم، آویشن، جوز، عنبر، چای و صمغ کندر استفاده شده است.

پارفومز د مارلی لیتون

پارفومز د مارلی لیتون

شاید بتوان پارفومز د مارلی لیتون را شیک ترین ادکلن مردانه از دید بسیاری از آقایان شیک‌پوش و البته شاداب و جسور دانست! این عطر برای درخشش آقایان جوان در تمامی مهمانی‌ها و مناسبت‌های خاص کاری و عاشقانه مناسب است زیرا می‌تواند به خوبی دیگران را تحت تاثیر قرار بدهد و بازخورد اجتماعی فوق‌العاده‌ای برای شما در پی داشته باشد. این ادکلن مردانه شیک،‌ محصول سال 2016 از کمپانی فرانسوی پارفومز د مارلی است. در نت آغازین آن، روایح ترنج، نارنگی ماندارین، سیب و اسطوخودوس به خوبی شامه‌نوازی می‌کنند. نت میانی با درخشش دل‌انگیز روایحی همچون بنفشه، شمعدانی و یاس، رخ‌نمایی می‌کند و نت پایانی هم با جادوی دل‌فریب وانیل، نعناع هندی، چوب صندل سفید، هل، فلفل و چوب گایاک به پایان می‌رسد.

جگوار کلاسیک بلک

جگوار کلاسیک بلک

اگر قیمت ادکلن مردانه شیک و عالی برای شما مهم است و نمی‌توانید هزینه چندانی برای یک عطر شیک بکنید، جگوار کلاسیک بلک را به شما پیشنهاد می‌کنیم: یک ادکلن مردانه شیک و خنک با رایحه شرقی فوژه! این عطر مردانه انگلیسی در سال 2009 به بازار معرفی شد و با قیمت بسیار مناسب خود،‌ مورد استقبال آقایان جوان زیادی قرار گرفت. جگوار کلاسیک بلک می‌تواند برای استفاده روزانه بسیار مناسب باشد و به دلیل تنوع روایحی که دارد، نظر بسیاری از افراد سخت‌پسند را به خود جلب کند. از دلنشین‌ترین و لطیف‌ترین روایح موجود در این ادکلن مردانه می‌توان به رایحه نارنگی ماندارین، پرتقال، سیب، مشک، ‌آب دریا، شمعدانی، هل، چای، دانه تونکا، خزه درخت بلوط، ‌خس‌خس، سدر و چوب صندل سفید اشاره کرد.

به نظر شما کدام ادکلن مردانه شیک و مجلسی می‌تواند بهترین ادکلن مردانه برای مناسبت‌های خاص‌ باشد؟

هر کدام از این عطر و ادکلن های معرفی‌شده، می‌توانند به عنوان عطری خاص و شیک برای آقایان شیک‌پوشی که می‌خواهند یک عطر امضای کاملا لوکس و جذاب در مهمانی‌ها و مناسبت‌های خاص داشته باشند، گزینه مناسبی باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک ادکلن مردانه شیک و مجلسی چیست؟

معمولا یک ادکلن مردانه شیک و مجلسی باید بازخورد اجتماعی خوبی،‌ مخصوصا از طرف جنس مخالف داشته باشد. از این رو، عطرهای بسیار تند و تیز نمی‌توانند گزینه خوبی به عنوان یک ادکلن مردانه عالی باشند زیرا خانم‌ها استقبال خوبی از عطرهای تند مردانه نمی‌کنند. بنابراین هنگام خرید عطر ادکلن مردانه به این نکته توجه داشته باشید که عطرهایی با روایح متعادل‌تر و البته با خطر بوی بهتر و برجسته‌تر را انتخاب کنید.

شیک ترین ادکلن مردانه از چه برندی است؟

تمامی برندهایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، ادکلن های مردانه شیک و ماندگاری دارند. با این حال شما می‌توانید انواع ادکلن مردانه شیک را در برندهایی مانند دیور، شنل، پارفومز د مارلی، جیورجیو آرمانی، باربری و کارولینا هررا پیدا کنید.

ماندگاری یک ادکلن مردانه شیک و مجلسی چقدر است؟

ماندگاری عطرها به طبع آنها بستگی دارد. هنگام خرید آنلاین عطر مردانه به این نکته توجه کنید که عطرهای خنک‌تر، ماندگاری و پخش بوی کمتری دارند و برای فضاهای سرپوشیده مناسب‌تر هستند. در حالی که عطرهای گرم‌تر، ماندگاری و پخش بوی بالاتری دارند و برای فضاهای آزاد یا مجالس شلوغ، بیشتر توصیه می‌شوند.

در خرید اینترنتی عطر مردانه شیک و مجلسی به چه نکاتی توجه کنیم؟

بهتر است بدانید که شیکی و برازندگی استایل شما با خرید عطر اصل تکمیل می‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید بازخوردی عالی از عطر مجلسی خود داشته باشید، حتما خرید ادکلن مردانه شیک و مجلسی را از فروشگاه اینترنتی ادکلن اورجینال داشته باشید تا با استفاده از عطرهای تقلبی، کلاس خود را زیر سوال نبرید!


 


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟