5 ادکلن مردانه و 5 عطر زنانه چهار فصل برتر!

5 ادکلن مردانه و 5 عطر زنانه چهار فصل برتر!

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 2 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :لیست برترین عطر های چهارفصللیست 5 عطر مردانه چهار فصل برتر1. پاکو رابان وان میلیون2. شنل بلو3. ورساچه پورهوم4. تق هرمس ادو تویلت5. گرلن لهوم آیدیل (گرلین ال هوم آیدیل)لیست 5 عطر زنانه چهار فصل برتر1. ایسی میاکه لئو دیسی پور2. استی لودر مدرن موس3. باربری دبیت ادو پرفیوم زنانه4. هرمس ژور دهرمس ابسولو5. کالوین کلین بیوتی

در کنار انواع عطرهای روزانه و شبانه که معمولا یا طبع خنک دارند یا طبع گرم، عطرهایی هم هستند که از طبع معتدلی برخوردارند. این عطرها دارای هیچ کدام از نت‌های خیلی خنک یا نت‌های خیلی گرم نیستند و به همین دلیل هم می‌توان از آنها در هر چهار فصل و در انواع موقعیت‌های زمانی و مکانی استفاده کرد. بعضی افراد هم با در نظر گرفتن همین ویژگی‌ها، عطرهای معتدل را به‌عنوان عطر امضای خودشان انتخاب می‌کنند تا در هر موقعیتی با همین یک عطر شناخته شوند. عطرافشان در ادامه این مقاله 10 مورد از بهترین عطرها و ادکلن‌های معتدل برای چهار فصل را به شما معرفی می‌کند.

لیست برترین عطر های چهارفصل

لیست 5 عطر مردانه چهار فصل برتر

1. پاکو رابان وان میلیون

پاکو رابان وان میلیون

بعضی از آقایان همیشه با شور و علاقه‌ای پایان‌ناپذیر از عطرهایی که سرشت چوبی و ادویه‌ای دارند، استفاده می‌کنند. عطر پاکو رابان وان میلیون که پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی دارد، یکی از عطرهای مردانه خاصی است که می‌توان از آن در همه فصل‌ها استفاده کرد. نگاهی اولیه به نت‌های این عطر به شما نشان می‌دهد که با چه عطر پُرانرژی، هیجان‌انگیز و جاودانه‌ای رویارو هستید. نت‌های آغازین را نارنگی ماندارین سرخ، گریپ‌فروت و نعناع می‌سازند و نت‌های میانی را دارچین، گل رز و روایح ادویه‌ای. نت‌های پایانی هم از کهربا، چرم، روایح چوبی و نعناع هندی سرشته شده‌اند. با عطر پاکو رابان وان میلیون جلوه‌ای تازه و جذاب به مردانگی خودتان می‌بخشید.

2. شنل بلو

شنل بلو

اگر یک عطر مردانه چوبی و آروماتیک می‌خواهید که سرشتی معتدل داشته باشد و انبوهی از آکوردهای گوناگون را به مشام برساند، عطر شنل بلو واقعا گزینه ایده‌آلی خواهد بود. پخش بو و ماندگاری رده‌بالا، تنوع وسیع نت‌ها و شکل‌گیری آکوردهای گوناگون از مهم‌ترین ویژگی‌های عطر شنل بلو هستند که باعث شده‌اند این عطر به یکی از گزینه‌های محبوب برای عطر امضا در میان طرفداران عطرهای شنل تبدیل شود. در نت‌های آغازین با حالتی طراوت‌بخش و مرکباتی رویارو هستیم که از نت‌های گریپ‌فروت، لیموترش، نعناع و فلفل صورتی شکل می‌گیرد. مجموعه زنجبیل، جوز هندی، ‌یاس و ترکیب ایزو ای سوپر هم جلوه‌ای فراموش‌‌ناشدنی به نت‌های میانی بخشیده است. نت‌های پایانی هم بسیار وسیع و متنوع هستند و از روایح دودی، خس‌خس، سدر، ‌چوب صندل، نعناع هندی، لابدانیوم و مشک سفید سرشته شده‌اند. ‌

3. ورساچه پورهوم

ورساچه پورهوم

اگر شما هم از مردان طرفدار عطرهای آروماتیک و فوژه هستید، حتما به عطر محبوب ورساچه پورهوم با دقت توجه کنید چون می‌تواند به یکی از عطرهای همیشگی شما تبدیل شود. آکوردهای مرکباتی، آروماتیک، ادویه‌ای خنک، گل‌فام، رز و ترکیبات سبز از مجموعه نت‌های به‌کاررفته در این عطر شکل می‌گیرند و درنتیجه عطر ورساچه پورهوم را به یکی از بهترین عطرهای معتدل برای آقایان بدل می‌سازند. نت آغازین این عطر از روایح لیموترش، بهارنارنج، ترنج و رز سنتیفولیا شکل می‌گیرد و نت میانی از سنبل، سدر، سالویا اسکلاریا و شمعدانی. دانه تونکا، مشک و کهربا هم در کنار یکدیگر نت‌های پایانی را خلق می‌کنند.

4. تق هرمس ادو تویلت

تق هرمس ادو تویلت

باز هم یک عطر مردانه و معتدل دیگر اما این بار با سرشتی چوبی و ادویه‌ای. همان‌طور که از نام تق هرمس ادو تویلت پیداست، این عطر از نظر غلظت در رده ادو تویلت قرار می‌گیرد اما ماندگاری بالا دقیقا یکی از دلایل محبوبیت این عطر شاعرانه و درعین‌حال سرشار از روح مردانگی بوده است. با وجود آکوردهای متنوع در آمیزه این عطر (از مرکباتی و چوبی تا خاکی‌ـ‌زمینی و آروماتیک) می‌توانید به‌راحتی از تق هرمس ادو تویلت در موقعیت‌های مختلف و در اوقات مختلف روز و شب استفاده کنید. نت‌های آغازین این عطر عبارتند از پرتقال و گریپ‌فروت، درحالی که نت‌های میانی را فلفل و شمعدانیان ساخته‌اند. جذابیت هیجان‌انگیز تق هرمس ادو تویلت هم از روایح خس‌خس، سدر، نعناع هندی و لوبان در نت‌های پایانی سرچشمه می‌گیرد.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید عطر: چه عطری مناسب چه فصلی است؟ راهنمای خرید عطر: چه عطری مناسب چه فصلی است؟

5. گرلن لهوم آیدیل (گرلین ال هوم آیدیل)

گرلن لهوم آیدیل (گرلین ال هوم آیدیل)

اگر عطرهای شنل بلو و تق هرمس ادو تویلت برای شما جذاب هستند، عطر گرلن لهوم آیدیل هم به احتمال زیاد جذابیت‌های خاصی برای شما خواهد داشت. این عطر چوبی آروماتیک که آکورد شیرینی هم در خود دارد، می‌تواند رضایت آقایان علاقه‌مند به نت‌های شیرین را جلب کند. مرکبات گوناگون، شکوفه پرتقال، رزماری و نارنج در کنار همدیگر به بافت مرکباتی نت‌های آغازین شکل بخشیده‌اند و روایح بادام و دانه تونکا هم جلوه‌های شیرین این عطر را در نت‌های میانی ساخته‌اند. نت‌های پایانی هم به چرم، خس‌خس و سدر اختصاص دارند. مجموعه این نت‌ها در کنار همدیگر به شکل‌گیری آکوردهای آروماتیک، چوبی، میوه‌ای و مرکباتی منتهی شده است تا عطر گرلن لهوم آیدیل بتواند گزینه مناسبی برای هر چهار فصل با

شد.

بیشتر بخوانید : عطر مردانه مناسب پاییز - معرفی بهترین ها عطر مردانه مناسب پاییز - معرفی بهترین هامعرفی چند عطر ادکلن گرم زمستانی مخصوص آقایان معرفی چند عطر ادکلن گرم زمستانی مخصوص آقایان10 عطر و ادکلن مردانه برای فصل بهار با پخش بوی عالی 10 عطر و ادکلن مردانه برای فصل بهار با پخش بوی عالی

لیست 5 عطر زنانه چهار فصل برتر

1. ایسی میاکه لئو دیسی پور

 

خانم‌هایی که علاقه خاصی به نت گل‌ها دارند ولی یک عطر معتدل می‌خواهند، از سرشت گل‌فام و آبزی عطر لئو دیسی پیور شگفت‌زده خواهند شد. آکورد آبزی‌ـ‌دریایی این عطر که با آکورد گل‌های سفید آمیخته شده، حالتی آروماتیک و خاص به عطر لئو دیسی پور بخشیده است. نت‌های دریایی کاملا نت آغازین را در اختیار دارند و مجموعه‌ای از رایحه گل‌های سوسن،‌ یاس، شکوفه پرتقال و رز داماسنا به‌زیبایی نت‌های میانی را رقم می‌زنند. روایح عنبر و چوب کشمیر هم نت‌های پایانی را ساخته‌اند. آمیختگی این نت‌های خاص با همدیگر به شکل‌گیری آکوردی حیوانی (انیمالیک) هم منتهی شده است که جذابیت و جلوه‌ای خاص‌تر به عطر لئو دیسی پور می‌دهد.

2. استی لودر مدرن موس

استی لودر مدرن موس

اگر شما هم یکی از خانم‌های علاقه‌مند به نت‌ گل‌ها و آکوردهای گل‌فام هستید ولی از نت‌های چوبی و مشک‌فام هم لذت می‌برید، عطر مدرن موس می‌تواند دقیقا گزینه دلخواه و ایده‌آل شما باشد. روایح به‌کاررفته در مدرن موس بسیار متنوع هستند و در کنار همدیگر به شکل‌گیری آکورد گل‌های سفید، آکورد گل‌فام و آکورد مشک‌اندود با ساختارهای نوین و خاص منتهی شده‌اند. نت آغازین مدرن موس از نارنگی ماندارین شکل می‌گیرد و نت میانی از انبوه روایح گل‌هایی مانند یاس چینی، یاس رازقی، ‌پیچ امین‌الدوله، گل مریم و گلبرگ گل‌های مختلف. روایح مشک، چوب‌ها، نعناع هندی، برگ نعناع هندی، کهربا و وانیل ماداگاسکار هم نت‌های پایانی را خلق کرده‌اند. عطر مدرن موس جلوه‌هایی شیک، جذاب و مدرن دارد و به همین دلیل هم از محبوبیت خاصی برخوردار است.

3. باربری دبیت ادو پرفیوم زنانه

باربری دبیت ادو پرفیوم زنانه

باربری دبیت هم در گروه بویایی گل‌فام، چوبی و مشک‌اندود قرار می‌گیرد و روح معتدلی دارد اما آکوردهای عمیقا منحصربه‌فرد و تکرارنشدنی‌ای را خلق می‌کند. یکی از ویژگی‌های باربری دبیت این است که جلوه‌های زنانه، هوس‌انگیز و اغواگرانه‌اش در سطح معتدل باقی می‌ماند و بافت پودری و لطیف خاصی هم به پوست شما می‌بخشد. این عطر معتدل هم زنانگی اغواگرانه دارد و هم انرژی سرخوشانه و هیجان‌انگیز. بنابراین می‌تواند گزینه مناسبی برای همه موقعیت‌های زمانی و مکانی باشد. نت‌های آغازین باربری دبیت از فلفل صورتی، نارنگی ماندارین، هل و ترنج شکل گرفته‌اند و نت‌های میانی از چای، ‌زنبق و گل استکانی. مشک سفید، خس‌خس و سدر هم نت‌های پایانی را به‌وجود آورده‌اند.

4. هرمس ژور دهرمس ابسولو

هرمس ژور دهرمس ابسولو

پیدا کردن عطرهای زنانه و معتدلی که سرشت گل‌فام داشته باشند و جلوه‌های هوس‌انگیز و فریبنده زنانه را هم در سطح مطلوبی نگه دارند، کار نسبتا سختی است. پس اگر شما هم از خانم‌های علاقه‌مند به چنین عطرهایی هستید، بدون لحظه‌ای تردید عطر ژور دهرمس ابسولو را خریداری کنید. در نت‌های آغازین این عطر به روایح گریپ‌فروت و شکوفه زردآلو برمی‌خوریم و در نت‌های میانی به گل‌های معطر، یاس رازقی و یاسمن گاردنیا می‌رسیم. روایح چوبی و خزه درخت بلوط هم به‌زیبایی در نت‌های پایانی جای گرفته‌اند. پخش بو و ماندگاری خوب این عطر را در کنار آمیزه مدرن و نوآورانه‌اش می‌توان یکی از دلایل محبوبیت و موفقیت آن خواند.

5. کالوین کلین بیوتی

کالوین کلین بیوتی

خانم‌هایی که نت یاس را از صمیم قلب دوست دارند، عطر کالوین کلین بیوتی را هرگز فراموش نمی‌کنند. این عطر زنانه و گل‌فام که روح معتدلی دارد، لایه‌های جذاب و روح‌نوازی از آکورد گل‌ها را با مایه‌هایی از آکوردهای مشک‌اندود و چوبی آمیخته می‌سازد. عطر کالوین کلین بیوتی بسیار شیک است و جلوه‌های زیبا و خاصی به شما می‌بخشد، اما قرار نیست حالت اغواگرانه داشته باشد. ظرافت،‌ وقار و برجسته کردن زیبایی‌های ناب زنانه از مهم‌ترین جلوه‌های این عطر هستند. نت‌ آغازین کالوین کلین بیوتی را گل ختی می‌سازد و نت میانی را هم یاس. رایحه سدر ویرجینیایی هم به نت‌های پایانی جان می‌بخشد. نت‌های این عطر بسیار محدود و ساده هستند، اما با هنرمندی خاصی با یکدیگر آمیخته شده‌اند تا عطری بسیار شیک و خاص‌پسند داشته باشیم.

بیشتر بخوانید : برترین عطرهای پاییزی زنانه برترین عطرهای پاییزی زنانه10 عطر زنانه زمستانی گرم + ویژگی عطر زمستانی 10 عطر زنانه زمستانی گرم + ویژگی عطر زمستانیمعرفی 10 عطر بهاری خوشبو و جذاب زنانه معرفی 10 عطر بهاری خوشبو و جذاب زنانه

به نظر شما کدام گروه از عطرهای معتدل برای چهار فصل مناسب‌تر هستند؟

هر کدام از عطرهای معتدل می‌توانند برای هر چهار فصل مناسب باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های عطرهای معتدل برای چهار فصل چیست؟

عطرهای معتدلی که برای هر چهار فصل مناسب هستند، نباید از نت‌های غالب و غلیظ ساخته شده باشند. به عبارت ساده‌تر، این عطرها باید در نت‌های شیرین، ‌تلخ،‌ خنک، گل‌فام، مشک‌اندود،‌ چوبی یا دودی از تعادل مناسبی برخوردار باشند تا هم بتوان در روزهای گرم سال از آنها استفاده کرد و هم در روزهای سرد سال از آنها لذت برد.

در انتخاب یک عطر معتدل مناسب برای چهار فصل به چه نکاتی توجه کنیم؟

بهتر است عطری که برای چهار فصل انتخاب می‌کنید، ترکیبی از روایح گیاهان خنک و سبز، شکوفه گل‌ها و میوه‌ها را در کنار روایح سبک و لطیف دودی، چرمی یا چوبی در خود جای داده باشد. عطرهای چهارفصل و معتدل به دلیل کاربرد بیشتری که در طول سال دارند، می‌توانند در حجم‌های بالاتر خریداری شوند.  

بهترین عطر زنانه چهار فصل کدام هستند؟

هرچند که انتخاب یک عطر معتدل برای چهار فصل به سلیقه شما بستگی دارد، اما عطرهایی از برندهای کالوین کلین، هرمس، باربری و ... می‌توانند رضایت شما را در انتخاب چنین عطرهایی بیشتر جلب کنند.

بهترین عطر مردانه چهار فصل کدام هستند؟

عطرهایی از برندهای پاکورابان، ورساچه، شنل و... می‌توانند رضایت شما را در انتخاب عطرهای مردانه چهارفصل بیشتر جلب کنند.


 


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟