معرفی 10 عطر بهاری خوشبو و جذاب زنانه

معرفی 10 عطر بهاری خوشبو و جذاب زنانه

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 3 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :فصل نو، فصل بهار، عطر بهاریلیست برترین عطر های بهاری زنانه1. دیور میس دیور رز ان رزز (رزیز)2. شنل کوکو مادمازل لئو پرایوی3. شنل چنس او فرش4. مارک جاکوبز دیسی (دیزی)5. جیوانچی له اینتردیت 2018 (ال اینتردیت 2018)6. بریتنی اسپیرز پراگتیو (پریروگتیو)7. گوچی بلوم8. دولچه گابانا د اونلی وان9. دولچه گابانا دولچه شاین10. گوچی ممویر دون اُدِربه نظر شما کدام گروه از عطرها برای خانم‌ها خوشبوتر و جذاب‌تر هستند؟

فصل نو، فصل بهار، عطر بهاری

فصل بهار از روزگاران کهن تا به امروز همیشه نمادی از آغازهای جدید بوده است؛ نماد تولد دوباره و نو شدن؛‌ نماد رویش گل‌ها و گیاهان؛ نماد عشق، امید، شکوفایی و جوانی. در جهان عطرها هم فصل بهار یعنی فصل نو کردن عطرها و خوشامدگویی به عطرهایی که سرشت سازگار و همخوانی با بهار دارند. اما جنبه اسرارآمیز و کهنی هم در ذات بهار هست که این فصل زیبا را با زنانگی پیوند می‌زند. برای درک عمیق‌تر این پیوند فقط کافی‌ست به الاهگان باستانی فصل بهار مانند پرسفونه (الاهه یونانی) توجه کنید. همین پیوند رازآلود، باستانی و بیان‌ناشدنی است که ویژگی‌های منحصربه‌فردی به عطرهای بهاری زنانه می‌بخشد. در ادامه 10 مورد از بهترین عطرهای بهاری زنانه را برای شما معرفی خواهیم کرد.

لیست برترین عطر های بهاری زنانه

1. دیور میس دیور رز ان رزز (رزیز)

دیور میس دیور رز ان رزز (رزیز)

این عطر بهاری زنانه از جدیدترین محصولات برند دیور است که در سال 2020 معرفی شد و سرشت گل‌فام دارد. بهترین فصل استفاده از دیور میس دیور رز ان رزز فصل بهار است، اما یکی از امتیازات ویژه‌اش این است که در فصل تابستان هم می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر دنبال یک عطر زنانه خاص برای ساعات روز می‌گردید، قطعا این عطر رضایت شما را جلب خواهد کرد. ماندگاری دیور میس دیور رز ان رزز بسیار خوب است و حداقل حدود 6 ساعت دوام می‌آورد، درحالی که پخش بوی آن هم در محدوده متوسط به بالا قرار می‌گیرد که برای یک عطر ادو تویلت واقعا عالی است. نت‌های اولیه این عطر را روایح شمعدانی، ترنج و نارنگی ماندارین ایتالیایی می‌سازند، درحالی که سرشت گل‌فام و فوق‌العاده جذاب نت‌های میانی از روایح دو نوع رز، یعنی رز داماسنا و رز فرانسوی کشت‌شده در شهر گرس (Grasse) شکل می‌گیرد که شهرت بسیار زیادی دارد. در نت‌های پایه نیز به رایحه دلپذیر و لطیف مشک سفید می‌رسیم.

بیشتر بخوانید : معرفی 10 عطر خوش‌بو و پُرطرفدار برند دیور معرفی 10 عطر خوش‌بو و پُرطرفدار برند دیور

 

2. شنل کوکو مادمازل لئو پرایوی

شنل کوکو مادمازل لئو پرایوی

این محصول شنل از بهترین گزینه‌ها برای تجربه لحظاتی دل‌انگیز و عاشقانه در شب‌های بهاری است، اما همچنان استفاده از آن در روزهای فصل بهار به عنوان یک عطر بهاری هم حال‌وهوای خاص خودش را خلق می‌کند. شنل کوکو مادمازل لئو پرایوی عطری با سرشت شرقی و گل‌فام است که همچون جامه‌ای هوس‌انگیز و لطیف بر تن شما می‌نشیند. اگر افشانه‌های این عطر با نقاط نبض‌تان تماس داشته باشند، ‌جلوه‌ای جذاب‌تر به خود خواهند گرفت. یکی از ویژگی‌های جالب این عطر هم این است که می‌توانید حتی از آن به‌عنوان عطر خوشبوکننده موها استفاده کنید. نت‌های آغازین این محصول تحت سیطره نارنگی ماندارین هستند، حال آن‌که در نت‌های میانی به رایحه‌های رز و یاس می‌رسیم. نت‌های پایانی هم بر مبنای رایحه مشک سفید خلق شده‌اند.

3. شنل چنس او فرش

شنل چنس او فرش

اگر یک عطر بهاری زنانه می‌خواهید که هم خنک باشد، هم سرشت چایپر داشته باشد و هم در گروه عطرهای گل‌فام قرار بگیرد، قطعا نباید فرصت استفاده از شنل چنس او فرش را از دست بدهید. هم ماندگاری و هم پخش بوی این عطر در محدوده روبه‌بالا قرار می‌گیرند که قطعا امتیازات ویژه‌ای برای آن محسوب می‌شوند. شنل چنس او فرش بیشتر برای استفاده در ساعات روز مناسب است و با این‌که در سال 2007 عرضه شده، اما در سال 2020 شدیدا محبوبیت و فروش بالایی داشته است. خانم‌هایی که نت‌های چوبی را دوست دارند، بی‌تردید باید این عطر شگفت‌انگیز را امتحان کنند. نت‌های آغازین عبارتند از بالنگ، سدر و لیموترش و نت‌های میانی را روایح سنبل آبی، فلفل صورتی و یاس می‌سازند. نت‌های پایانی هم از انبوه رایحه‌های نعناع هندی، مشک سفید، خس‌خس، چوب درخت ساج، زنبق و کهربا سرشته شده‌اند.

بیشتر بخوانید : 10 عطر زنانه زمستانی گرم + ویژگی عطر زمستانی 10 عطر زنانه زمستانی گرم + ویژگی عطر زمستانی

 

4. مارک جاکوبز دیسی (دیزی)

مارک جاکوبز دیسی (دیزی)

اگر از علاقه‌مندان به عطرهای ساخته آلبرتو موریلاس (عطرساز مشهور) هستید، بهتر است مارک جاکوبز دیسی (دیزی) را امتحان کنید. این عطر که یکی از بهترین انتخاب ها و به عنوان یک عطر بهاری از برند مارک جاکوبز به‌شمار می‌رود، سرشت خنکش را از آمیختگی نت‌های گل‌فام و چوبی و مشک‌اندود به‌دست می‌آورد. مارک جاکوبز دیسی (دیزی) که برای استفاده در روزهای بهاری مناسب است،‌ از نظر پخش بو و ماندگاری در رده متوسط قرار می‌گیرد که برای یک محصول ادو تویلت عالی به نظر می‌رسد. این عطر بیشتر برای خانم‌های جوان مناسب است چون زنانگی ظریف و سبکی را از درون‌مایه نت‌ها بیرون می‌کشد. نت‌های آغازین مارک جاکوبز دیسی (دیزی) عبارتند از گریپ‌فروت، برگ بنفشه و توت‌فرنگی، درحالی که در نت‌های میانی به روایح بنفشه، یاسمن گاردنیا و یاس می‌رسیم. مجموعه روایح مشک، چوب‌های سفید و وانیل هم نت‌های پایانی را ساخته‌اند.

5. جیوانچی له اینتردیت 2018 (ال اینتردیت 2018)

جیوانچی له اینتردیت 2018 (ال اینتردیت 2018)

سه عطرساز مشهور در خلق جیوانچی له اینتردیت 2018 با یکدیگر همکاری کرده‌اند تا عطری مدرن، شگفت‌انگیز و بی‌نقص را به شما هدیه دهند. اگر دنبال عطر بهاری زنانه می‌گردید که هم برای اوقات روزانه و هم برای اوقات شبانه بهاری مناسب باشد، قطعا جیوانچی له اینتردیت 2018 رضایت شما را جلب خواهد کرد. جالب‌تر آن‌که می‌توانید حتی در فصل‌های پاییز و زمستان هم از این عطر لذت ببرید. غلظت ادو پارفیوم باعث شده است که جیوانچی له اینتردیت 2018 هم از نظر پخش بو و هم از نظر ماندگاری در محدوده بالای نمودار قرار بگیرد. سویه‌های حیوانی و گل‌فام نهفته در آمیزه این عطر باعث شده‌اند که گزینه‌ای باکلاس و درعین‌حال سکسی باشد. نت‌های آغازین این عطر را گلابی و ترنج می‌سازند و نت‌های میانی را گل مریم، شکوفه پرتقال و یاس رازقی. نت‌های پایانی هم از نعناع هندی، ‌وانیل، آمبروکسان و خس‌خس سرچشمه می‌گیرند.

6. بریتنی اسپیرز پراگتیو (پریروگتیو)

بریتنی اسپیرز پراگتیو (پریروگتیو)

اگر شما هم از خانم‌هایی هستید که به عطرهای یونی و غیرکلیشه‌ای برای فصل بهار علاقه‌مند هستید، ‌حتما بریتنی اسپیرز پراگتیو را امتحان کنید. این عطر بهاری که در گروه عطرهای شرقی و وانیلی قرار می‌گیرد،‌ مخصوص خانم‌های جسور و عصیانگری است که پیرو کلیشه‌های همیشگی نیستند. همین سرشت غیرکلیشه‌ای و هنجارشکن باعث شده است که بریتنی اسپیرز پراگتیو برای تمامی ساعات روز و شب بهاری مناسب باشد. بعضی‌ها این عطر را فانتزی خوانده‌اند که قطعا با توجه به نت‌های خاصش اشتباه نکرده‌اند. روایح زردآلو، فلفل صورتی و دانه‌های گوجی در نت‌های آغازین جای گرفته‌اند تا سپس به ساختار هنجارشکنانه نت‌های میانی با آن نت‌های قهوه، زعفران و گل سوسن برسیم. چوب عنبر و چوب صندل سفید هم جلوه ویژه‌ای به نت‌های پایانی بخشیده‌اند.

7. گوچی بلوم

گوچی بلوم

خانم‌هایی که فکر می‌کنند عطر بهاری یعنی عطری سرشار از انبوه نت‌های گل‌فام، بدون شک از امتحان کردن گوچی بلوم شگفت‌زده خواهند شد. گوچی بلوم از آن عطرهای زنانه‌ای نیست که صرفا بخواهد مردان را اغوا کند، ‌بلکه جهان اسرارآمیز و سرشار از احساسات زنان را به تصویر می‌کشد؛ آن هم به شیوه‌ای خیال‌انگیز، با دقت، با ظرافت و هنرمندانه. بارها و بارها در فرهنگ‌های گوناگون ذات زنان را به ظرافت و شکنندگی گل‌ها تشبیه کرده‌اند، اما شاید کمتر محصولی همچون عطر گوچی بلوم بتواند این پیوند عمیق و کهن را معنا کند و لمس‌شدنی سازد. آمیزه این محصول شگفت‌انگیز از نظر تعداد نت‌ها بسیار ساده اما از نظر طراحی هنرمندانه‌اش بسیار پیچیده و خاص است. نت‌‌های آغازین برپایه رایحه یاس، نت‌های میانی برپایه گل مریم و نت‌های پایانی برپایه نوع خاصی از پیچ امین‌الدوله خلق شده‌اند که این آخری با نام نیلوفر رنگون یا ملکه سبا هم شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید : برترین عطرهای پاییزی زنانه برترین عطرهای پاییزی زنانه

 

8. دولچه گابانا د اونلی وان

دولچه گابانا د اونلی وان

دولچه گابانا د اونلی وان با تصویری از امیلیا کلارک بر سر زبان‌ها افتاد و به‌سرعت محبوب شد؛ بازیگری که در روزها و ماه‌های سال 2018 آن‌قدر با نقش منحصربه‌فردش در سریال Game of Thrones گره خورده بود که فقط و فقط «مادر اژدهایان» بود، نه امیلیا کلارک! اگر دنبال عطر بهاری با اسانس وانیل می‌گردید که نت‌های خوراکی‌های دلپذیر و شیرین داشته باشد و درعین‌حال هم برای روز و هم برای شب مناسب باشد، حتما دولچه گابانا د اونلی وان را امتحان کنید. این عطر بهاری زنانه دلپذیر و لطیف را دارای بافتی کاراملی و شیرین خوانده‌اند که در گروه عطرهای شرقی و وانیلی قرار می‌گیرد. نت‌های آغازین دولچه گابانا د اونلی وان عبارتند از بنفشه، ترنج و پرتقال، و نت‌های میانی را هم روایح خاصی همچون قهوه، گلابی،‌ زنبق، شکوفه پرتقال و رز ساخته‌اند. آمیختگی نت کارامل با وانیل و نعناع هندی هم شخصیت متمایزی به نت‌های پایانی این عطر داده است.

9. دولچه گابانا دولچه شاین

دولچه گابانا دولچه شاین

بعضی از خانم‌ها با فرارسیدن فصل بهار دوست دارند عطرهای بهاری جدیدی را امتحان کنند که عمیقا خاطره‌انگیز باشند؛ عطرهایی که بطری زیبایشان تا ابد در کلکسیون عطر آنها باقی بماند تا یادآور لحظات رمانتیک و احساس‌برانگیز بهاری باشد. همکاری ماری سالمانیه (که استاد خلق کردن آمیزه‌هایی خاطره‌انگیز است) با برند دولچه گابانا (که بطری فوق‌العاده زیبا و ویژه‌ای را برای عطر دولچه شاین طراحی کرده) به آفرینش عطر مدرن و بسیار خاطره‌انگیزی منتهی شده است که در گروه عطرهای گل‌فام و میوه‌ای قرار می‌گیرد. این محصول سال 2020 به‌واسطه استفاده از نت‌های خورشیدی و ترکیبات اوزونیک در نت‌های میانی واقعا شخصیت متمایزی دارد. روایح گل مریم، یاس، شکوفه پرتقال و نمک دریایی هم نت‌های میانی را تکمیل می‌سازند. روایح بِه، انبه و گریپ‌فروت بافتی عمیقا مرکباتی و استوایی به دولچه شاین بخشیده‌اند، حال آن‌که روایح مشک سفید، چوب صندل استرالیایی و چوب‌های سفید باعث شکل‌گیری آکوردی فراموش‌ناشدنی در نت‌های پایانی شده‌اند.

بیشتر بخوانید : معرفی 15 عطر زنانه ارزان و پرفروش زیر 1 میلیون معرفی 15 عطر زنانه ارزان و پرفروش زیر 1 میلیون

 

10. گوچی ممویر دون اُدِر

گوچی ممویر دون اُدِر

گوچی ممویر دون اُدِر از دیگر عطرهای یونی بهاری است که به خانم‌ها پیشنهاد می‌شود. اگر از طرفداران عطرهای مدرنی هستید آکوردهای گیاهی، چوبی، مشک‌اندود و گل‌فام را با همدیگر آمیخته می‌کنند، با نادیده گرفتن گوچی ممویر دون اُدِر واقعا تجربه‌ای فراموش‌ناشدنی را از دست خواهید داد. این محصول حتما به کسانی پیشنهاد می‌شود که تجربه‌های نوین و خاص را در جهان عطرها دوست دارند. نت‌های میانی این عطر که روایح مشک، یاس هندی و یاس را با همدیگر آمیخته کرده‌اند، بی‌تردید رضایت علاقه‌مندان به نت یاس را جلب می‌کنند. رایحه بابونه و بادام تلخ هم بافتی غیرکلیشه‌ای به نت‌های آغازین بخشیده‌اند، درحالی که روایح چوب صندل، سدر و وانیل هم توانسته‌اند به‌خوبی آمیزه این عطر بهاری زنانه خاص و منحصربه‌فرد را تکمیل کنند.

به نظر شما کدام گروه از عطرها برای خانم‌ها خوشبوتر و جذاب‌تر هستند؟

هر کدام از عطرهای زنانه می‌توانند برای خانم‌ها خوشبو و جذاب باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های عطر بهاری زنانه چیست؟

بیشتر عطرهای زنانه حاوی روایحی مانند رایحه دلنشین گل‌ها، گیاهان و میوه‌ها هستند. معمولا عطرهای زنانه شیرینی و لطافت خاصی دارند تا بتوانند وقار و جسارت زنانه را به رخ دیگران بکشند.

خوشبوترین عطرهای بهاری زنانه کدام هستند؟

هرچند که انتخاب عطر کاملا به سلیقه فردی شما بستگی دارد، اما می‌توان در میان عطرهای خوشبوی زنانه به عطرهایی از برندهای دیور، شنل، مارک جاکوبز و گوچی اشاره کرد.

در انتخاب عطر بهاری زنانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگامی که می‌خواهید یک عطر زنانه خوشبو و جذاب را انتخاب کنید، باید به سن خودتان و ‌موقعیت زمانی و مکانی استفاده از عطر توجه ویژه‌ای داشته باشید. مثلا بهتر است عطرهای بسیار شیرین و گرم را برای روزهای سرد سال و فضاهای روباز انتخاب کنید یا در روزهای بهاری هم عطرهایی با رایحه ملایم گل‌های بهاری را در نظر بگیرید. معمولا عطرهایی با نت‌های میوه‌ای انتخاب جسورانه‌تری برای خانم‌های جوان و عطرهایی با نت‌های گل‌فام و وانیلی انتخاب برازنده‌تری برای خانم‌های میانسال هستند.

کدام عطرهای زنانه برای فصل بهار مناسب‌تر هستند؟

عطرهایی با رایحه معتدل و خنک که آمیزه‌ای از گل‌های بهاری، توت‌ها یا میوه‌های ترش را در خود جای داده‌اند، می‌توانند گزینه‌های جذاب‌تری برای فصل بهار باشند.


 


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟