معرفی 5 ادکلن گرم مردانه نافذ
1/1

معرفی 5 ادکلن گرم مردانه نافذ

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 2 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :معرفی 5 ادکلن گرم مردانه نافذاورتو پاریسی ترونیدیور هوم پارفومبولگاری من این بلکپارفومز د مارلی پگاسوسجیور جیو آرمانی کد پروفومو

 

شب‌ها و روزهای سرد سال، فرصت مناسبی برای استفاده از انواع عطر و ادکلن گرم و شیک است. معمولا عطرهای گرم،‌ دارای پخش بو و ماندگاری قابل توجهی هستند و اگر در انتخاب آنها کمی دقت کنید، می‌توانید به سادگی، وقار و کلاس مردانه خاصی به استایل‌تان ببخشید. اگر هنوز در انتخاب یک ادکلن گرم مردانه خوب تردید دارید و می‌خواهید نافذترین عطر و ادکلن را برای پاییز و زمستان امسال داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از انتخاب نهایی، نگاهی به این مقاله بیندازید.

معرفی 5 ادکلن گرم مردانه نافذ

اورتو پاریسی ترونی

اورتو پاریسی ترونی

اورتو پاریسی ترونی یک ادکلن گرم مردانه نافذ و مناسب برای مهمانی‌های شبانه در فصل‌های سرد سال است. این ادکلن گرم مردانه جذاب تلخ با پخش بو و ماندگاری فوق‌العاده خوبی که دارد، می‌تواند به‌خوبی نظر دیگران را به شما جلب کند و حسن سلیقه و انتخاب‌تان را به رخ دیگران بکشد! این عطر مردانه ایتالیایی در سال 2017 به بازار آمد و در گروه بویایی شرقی چوبی جای گرفت. مراسم‌های رسمی و مناسبت‌های خاص عاشقانه می‌توانند زمان خوبی برای استفاده از این عطر بسیار شیک و باکلاس باشند تا خاطره خوبی از شما در ذهن اطرافیان‌تان ایجاد کنند. آقایان جوان و میانسال که به استایل‌های شیک و کلاسیک علاقه دارند، می‌توانند حساب ویژه‌ای روی این ادکلن گرم مردانه اغوا کننده باز کنند!

دیور هوم پارفوم

دیور هوم پارفوم

دیور هوم پارفوم یا همان کریستین دیور هوم پرفیوم، یکی از شیک‌ترین، لاکچری‌ترین و باکلاس‌ترین عطرهای مردانه است که می‌تواند باعث درخشش شما در تمامی مناسبت‌های خاص و رسمی شود! این ادکلن گرم مردانه خانم پسند، در سال 2014 به بازار آمد و به سرعت توانست با رایحه‌های چرمی و خاص خود، نظر بسیاری از طرفداران عطرهای لاکچری را به خود جلب کند. در نت ابتدایی این ادکلن گرم مردانه جذاب تلخ ، رایحه پرتقال در کنار زنبق خودنمایی می‌کند. در نت میانی،‌ رایحه رز و چرم به‌خوبی در کنار یکدیگر شامه‌نوازی می‌کنند و در نت پایانی هم رایحه سدر، در کنار چوب صندل سفید، گل ختی و عود، به‌زیبایی می‌درخشد تا وقار و کلاس خاصی به این ادکلن گرم مردانه جذاب تلخ اغوا کننده بدهند. دیور هوم پارفوم، پخش بو و ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد و از این رو، می‌تواند برای مهمانی‌های شبانه پاییزی و زمستانی، گزینه برازنده‌ای برای شیک‌پوشان باشد.

بیشتر بخوانید : معرفی 10 عطر خوش‌بو و پُرطرفدار برند دیور معرفی 10 عطر خوش‌بو و پُرطرفدار برند دیور

بولگاری من این بلک

بولگاری من این بلک

بولگاری من این بلک که بسیاری از ما آن را با نام بولگاری مشکی می‌شناسیم،  یک ادکلن گرم مردانه جذاب است که در سال 2014 توسط کمپانی ایتالیایی خود به بازار معرفی شد. این ادکلن گرم مردانه نافذ در گروه بویایی شرقی و گل‌فام جای می‌گیرد و می‌تواند در شب‌ها و روزهای سرد سال مورد استفاده قرار بگیرد. بولگاری مشکی، هم برای استفاده روزانه و هم برای مناسبت‌های رسمی پیشنهاد می‌شود و یک عطر همه‌پسند برای تکمیل استایل شیک‌پوشان است. اگر یک قرار رسمی کاری یا عاشقانه در یک عصر بارانی پاییزی یا یک شب برفی زمستانی دارید، از این ادکلن گرم مردانه اغوا کننده غافل نشوید که می‌توانید به کمک آن، تاثیر خوب و مثبتی روی طرف مقابل خود بگذارید. در نت آغازین بولگاری مشکی از رایحه تنباکو در کنار رایحه ادویه‌ها استفاده شده است تا ما با شروعی گرم، تلخ و تند مواجه باشیم. نت میانی با ترکیب روایح زنبق، چرم و گل مریم، تندی نت ابتدایی را کمی تعدیل می‌کند. در نت پایانی هم روایح شیکی مانند دانه تونکا، لوبان و چوب گایاک در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا هیچ کدام از آقایان سخت‌پسند و شیک‌پوش، نتوانند به سادگی دست رد به سینه این ادکلن گرم مردانه بزنند.

بیشتر بخوانید : معرفی چند عطر ادکلن گرم زمستانی مخصوص آقایان معرفی چند عطر ادکلن گرم زمستانی مخصوص آقایان

پارفومز د مارلی پگاسوس

پارفومز د مارلی پگاسوس

اگر به دنبال یک ادکلن گرم مردانه جذاب و شیک هستید، حتما پارفومز د مارلی پگاسوس را امتحان کنید. این عطر مردانه گرم فرانسوی در سال 2011 به بازار آمد و در گروه بویایی شرقی فوژه جای گرفت. این ادکلن گرم مردانه خانم پسند در دهه اخیر بسیار مورد توجه آقایان جوان برای استفاده در مناسبت‌های رسمی قرار گرفته است. ترکیب روایح شیک و خاصی که در پارفومز د مارلی پگاسوس استفاده شده، باعث شده است تا این عطر به عطری ماندگار با پخش بوی مناسب بدل شود. در نت آغازین این ادکلن مردانه از روایح دل‌نشینی همچون ترنج، گل آفتاب‌پرست و زیره سبز استفاده شده است. نت میانی، رایحه اسطوخودوس را در کنار یاس و بادام جای داده است. در نت پایانی هم رایحه کهربا و وانیل، به خوبی در کنار چوب صندل سفید شامه‌نوازی می‌کنند تا ما درنهایت با یک ادکلن گرم مردانه شیک مواجه باشیم.

بیشتر بخوانید : پرفروش‌های برند پارفومز د مارلی پرفروش‌های برند پارفومز د مارلی

جیور جیو آرمانی کد پروفومو

جیور جیو آرمانی کد پروفومو

آرمانی کد پروفومو یک ادکلن گرم مردانه در گروه بویایی شرقی ادویه‌ای است که در سال 2016 توسط کمپانی ایتالیایی خود به بازار معرفی شد. این ادکلن گرم مردانه نافذ برای استفاده در مناسبت‌های رسمی، بسیار شیک و برازنده است و می‌تواند حسن سلیقه شما را به رخ دیگران بکشد. تنواع روایح موجود در آرمانی کد پروفومو باعث شده است تا تمامی آقایان سخت‌پسند و البته شیک‌پوش، اقبال خوبی به آن نشان بدهند. روایحی رویایی مانند نارنگی ماندارین، سیب، هل، اسطوخودوس، جوز، شکوفه پرتقال، دانه تونکا، کهربا و چرم در این ادکلن گرم مردانه ، رخ‌نمایی می‌کنند تا آن را به عطری خوشبو و ماندگار تبدیل کنند.

بیشتر بخوانید : 10 ادکلن مردانه سرد و تند و بسیار خوشبو! 10 ادکلن مردانه سرد و تند و بسیار خوشبو!معرفی 8 ادکلن مردانه با رایحه ملایم معرفی 8 ادکلن مردانه با رایحه ملایمبهترین عطر ادکلن مردانه تلخ و خنک + معرفی 8 ادکلن برتر بهترین عطر ادکلن مردانه تلخ و خنک + معرفی 8 ادکلن برتر8 ادکلن مردانه با بوی شیرین 8 ادکلن مردانه با بوی شیرین

به نظر شما کدام ادکلن گرم مردانه نافذ می‌تواند بهترین عطر مردانه برای روزهای سرد سال باشد؟

هر کدام از انواع عطر و ادکلن گرم مردانه می‌توانند باتوجه به روایح خاصی که دارند، برای آقایانی با سلیقه‌ها و استایل‌های مختلف، جذاب و نافذ باشند. حالا شما کدام یک از عطر و ادکلن های معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر و ادکلن مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک ادکلن گرم مردانه نافذ چیست؟

هنگام خرید عطر و ادکلن مردانه به این نکته توجه داشته باشید که معمولا انواع عطر و ادکلن با روایح چوبی، چرمی و گرم، می‌توانند ماندگاری و پخش بوی بهتری در هوای سرد داشته باشند و تاثیر بیشتری روی مخاطب شما بگذارند. عطرهای نافذ، روایح چوبی،‌ دودی یا مشک‌اندود را در خود جای داده‌اند تا بتوانند رایحه جذاب‌تری به شما عرضه کنند.

خوشبوترین ادکلن گرم مردانه متعلق به کدام برند است؟

هرچند که بحث خوشبوترین عطر به سلیقه بویایی هر فرد برمی‌گردد، اما برندهایی مانند دیور، ورساچه، شنل، جیورجیو آرمانی، بولگاری، پارفومز د مارلی و اورتو پاریسی، انواع عطر و ادکلن گرم مردانه نافذ جذاب تلخ اغوا کننده را در بازار دارند و عطرهای آنها، در گروه عطر و ادکلن های بسیار شیک و همه‌پسند قرار می‌گیرد. پس اگر به دنبال خرید اینترنتی عطر و ادکلن اصل هستید، می‌توانید نگاهی به ویژگی‌های انواع عطر و ادکلن مردانه این برندها بیندازید.

در انتخاب و خرید ادکلن گرم مردانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از خرید عطر اورجینال یا خرید ادکلن اورجینال گرم، به این نکته توجه کنید که عطر گرم مورد نظر شما، تلخ است یا شیرین! از آنجایی که برخی از آقایان، روایح شیرین و گل‌فام را نمی‌پسندند، بسیار ضروری است که درباره روایح موجود در عطر اتخابی‌تان، اطلاعات کاملی داشته باشید

آیا یک ادکلن گرم مردانه نافذ ماندگاری و پخش بوی مناسبی دارد؟

بله! به طور کلی، عطر و ادکلن‌ های گرم، دارای پخش بو، خط بو و ماندگاری بسیار قابل توجهی هستند و می‌توانند به سادگی در مهمانی‌های فضای باز یا روزهای سرد سال مورد استفاده قرار بگیرند.


 


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟