آشنایی با عطرساز بزرگ : ایلیاس ارمنیدیس - Ilias Ermenidis

آشنایی با عطرساز بزرگ : ایلیاس ارمنیدیس - Ilias Ermenidis

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 2 سال پیش
اشتراک گذاری :

«مخلوقات من براساس ترکیبی از استعداد، مهارت، تلاش‌های بی‌وقفه و خوش‌شانسی پدید آمده‌اند».

زندگی‌نامه ایلیاس ارمنیدیس

عطرساز ایلیاس که در کشورهای بسیار متفاوتی زندگی کرده، یکی از شهروندان چندفرهنگی حقیقی در جهان امروزی است که تسلط قابل توجهی هم به زبان‌های مختلف دارد. با این‌همه، میراث یونانی او در تمامی زوایای زندگی‌اش رسوخ کرده است.

او در قسطنطنیه متولد شد و دوران کودکی اولیه را هم در همین شهر گذراند تا سپس راهی آتن شود. در پاریس به تحصیل در رشته عطرسازی پرداخت و علاقه او به عطرها نیز از تماس ویژه‌اش با کارخانه تولید عطر پدرش در استانبول شروع شد؛ جایی که هر سال تابستان را در آنجا کارورزی می‌کرد.

ایلیاس اولین کارآموز عطرسازی بود که توسط کمپانی فیرمنیچ استخدام شد و خودش هم به این اتفاق جالب افتخار می‌کند. «من در فیرمنیچ با شور و شوقی تمام زندگی می‌کنم. اینجا برای من همچون اقامتگاهی برای یک هنرمند است». او که دائما در جست‌وجوی افق‌های نوین است، پس از 10 سال زندگی در پاریس و ژنو، بالاخره به نیویورک مهاجرت کرد. 25 سال هم در نیویورک به زندگی ادامه داد تا این‌که در سال 2019 به پاریس بازگشت.

ایلیاس که خودش را وقف کار، خانواده و پدر بودن کرده است، شخصیتی سخاوتمند، خون‌گرم، برون‌گرا و عمیقا باهوش و ماجراجو دارد. او که تحت تاثیر هنرها و اپرا قرار دارد، شدیدا از غرق شدن در ساختارهای بویایی انتزاعی لذت می‌برد. «لحظه‌ای که یک ایده به یک عطر تبدیل می‌شود، لحظه‌ای نویدبخش و جادویی است. اما من در این ماجراجویی‌های خلاقانه تنها نیستم. عطرها همراه با کسانی که سرچشمه الهام‌شان هستند، زاده می‌شوند. ما با همدیگر مخلوقی زیبا را می‌آفرینیم».

جهت مشاهده عطر های ایلیاس ارمنیدیس وارد لینک شوید : عطر و ادکلن ایلیاس ارمنیدیس

بیشتر بخوانید : آشنایی با عطرساز بزرگ : آنه آیو - Ane Ayo آشنایی با عطرساز بزرگ : آنه آیو - Ane Ayoآشنایی با عطرساز بزرگ : آلبرتو موریلاس - Alberto Morillas آشنایی با عطرساز بزرگ : آلبرتو موریلاس - Alberto Morillasآشنایی با عطرساز بزرگ : آماندین کلرک ماری - Amandine Clerc Marie آشنایی با عطرساز بزرگ : آماندین کلرک ماری - Amandine Clerc Marieآشنایی با عطرساز بزرگ : فابریس پلگرین - Fabrice Pellegrin آشنایی با عطرساز بزرگ : فابریس پلگرین - Fabrice Pellegrinآشنایی با عطرساز بزرگ : دافنه بوژه - Daphné Bugey آشنایی با عطرساز بزرگ : دافنه بوژه - Daphné Bugeyآشنایی با عطرساز بزرگ : دورا باگریش - Dora Baghriche آشنایی با عطرساز بزرگ : دورا باگریش - Dora Baghriche


مطلب از firmenich ترجمه توسط عطرافشان ( ندا احمدلو)

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟