آشنایی با عطرساز بزرگ : دافنه بوژه - Daphné Bugey

آشنایی با عطرساز بزرگ : دافنه بوژه - Daphné Bugey

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 2 سال پیش
اشتراک گذاری :

«سرلوحه کار من این است که ابتدا همه‌چیز را بیازمایم و احساس کنم تا سپس با قرارگیری در موضع آزادی بتوانم چیزی خلق کنم».

زندگی‌نامه دافنه بوژه

دافنه از 10 سالگی می‌دانست که عطرساز شدن در سرنوشتش رقم خورده است و هیچ چیز نمی‌تواند او را از این مسیر رویایی منحرف کند. او که عاشق و شیدای جهان عطرها بود، بطری‌های خالی عطرها و حتی بروشورهای تبلیغاتی آنها را جمع‌آوری می‌کرد و همیشه هم دنبال تجربه کردن رایحه‌های جدید بود.

دافنه بوژه عاشق پرواز کردن است. اولین بار هیجان پرواز کردن را با پاراگلایدر تجربه کرد و بعدا هم با کایت‌سرفینگ آشنا شد. این عطرساز مدرن و ماجراجو که قدرت باد را سحرآمیز می‌داند، همچون کاوشگری خستگی‌ناپذیر در آسمان و دریا به ماجراجویی می‌پردازد.

دافنه به‌عنوان یک عطرساز روح آزادی‌خواهی دارد و دائما در کره زمین، از کوه‌ها گرفته تا صحراها، درحال سفر است. او حتی یک سال کامل را به سفر کردن در قاره‌های گوناگون اختصاص داد تا بتواند چیزهایی جدیدی درباره طبیعت، معنویت و هنرهای معاصر کشف کند.

دافنه در طول این سفر در نپال با مدیتیشن آشنا شد، در یک مزرعه ارگانیک ژاپنی کار کرد، در هند به مرتبه استادی در آیورودا رسید و در ایتالیا هم زبان بومی آنجا را آموخت. نمایشگاه دوسالانه هنر معاصر در ونیز و مرکز تحقیقاتی فابریکا هم در ایتالیا اوقات خوشی را برای او رقم زدند.

دافنه هم در زندگی شخصی و هم در خلق آثار حرفه‌ای بر این باور است که جنبه عقلی انسان بیش از حد خطا می‌کند و بنابراین هیچ تمایلی ندارد که شیوه زندگی و فعالیت‌های خودش را با توجه به جنبه عقلی درونش تغییر دهد. او شدیدا نسبت به جهان اطرافش کنجکاو است، میلی همیشگی به یادگیری دارد و می‌خواهد هر چیزی را تجربه کند. آمیزه‌های خلاقانه دافنه بوژه هم براساس همین رویکرد زاده شده‌اند و عطرسازی او دقیقا بازتاب‌دهنده شخصیت اوست؛ شخصیتی آزاد، جسور و استوار بر غریزه درونی.

جهت مشاهده عطر های دافنه بوژه وارد لینک شوید : عطر و ادکلن دافنه بوژه

بیشتر بخوانید : آشنایی با عطرساز بزرگ : آنه آیو - Ane Ayo آشنایی با عطرساز بزرگ : آنه آیو - Ane Ayoآشنایی با عطرساز بزرگ : آلبرتو موریلاس - Alberto Morillas آشنایی با عطرساز بزرگ : آلبرتو موریلاس - Alberto Morillasآشنایی با عطرساز بزرگ : آماندین کلرک ماری - Amandine Clerc Marie آشنایی با عطرساز بزرگ : آماندین کلرک ماری - Amandine Clerc Marieآشنایی با عطرساز بزرگ : فابریس پلگرین - Fabrice Pellegrin آشنایی با عطرساز بزرگ : فابریس پلگرین - Fabrice Pellegrin

 


مطلب از firmenich ترجمه توسط عطرافشان ( ندا احمدلو)

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟