پرسش ها | غزال

برند ارض الزعفران از برند هاییه که وقتی صحبت از برند های با کیفیت تولید عطر اماراتی کم قیمت میشه اسمشو زیاد میشنویم. ولی من تا حالا جایی پیدا نکردم که امتحانشون کنم و هیچ ایده ای ندارم محبوب ترین ها و خوشبو ترین های این برند کدومن. برای خانوم عاشق بوهای شرقی و چوبی و ادویه ای و دودی و فراری از بو های بیش از حد شیرین و زننده و سردرد آور و همچنین حیوانی و کثیف از این برند چی پیشنهاد میکنین؟ 

 

پ.ن. قبل از اینکه عطر بازان خاص پسند و گرون پسند و از ما بهترون بهشون بر بخوره که من جرعت کردم از عطر های اماراتی حرف زدم، دوستان این سایت برای ابراز نظر و تجربه برای تمام قشر های جامعه هست و مدیر محترم سایت خودشون خوب می‌دونن چی رو منتشر کنن و چی رو نه. من خودم تجربه استفاده از عطر های اماراتی زیاد دارم و بسیار هم راضیم. بله فهمیدیم به پای عطر های ۱۰ ۲۰ میلیونی نمی‌رسن. حالا بذارین دربارشون حرف بزنیم. ممنون :) 

سلام به عطر دوستان و عطر شناسان عزیز سایت عطرافشان

امروز من توی یه لوازم تحریری دیدم دارن عطر هم میفروشن. نمیدونم تا حالا دیدین یا نه ولی اخیراً زیاد شده به اسم تستر اماراتی این عطر ها رو توی بطری های صد میل یک شکل مستطیلی بدون در و توی جعبه های معمولی قهوه ای بدون اسم میفروشن و روی جعبه و شیشه ی عطر فقط عکس عطری که ازش کپی شده نوشته شده. از شباهت هم زیاد نمیتونم حرفی بزنم چون بیشتر عطر هایی رو امتحان کردم که نمیشناختمشون. فقط میتونم بگم بلومینگ بوکی این «تستر» ها هیچ شباهتی بهش نداشت ولی مدل پویزن گرلش شباهتش بیشتر بود. 

توی این لوازم تحریری یه مدل دیگه عطر هم میفروختن که بطری کاملا کپی برابر اصل عطر اصلی بود ولی اینا هم به اسم کپی اماراتی فروخته میشدن و بی نام و نشان بودن و با این وجود قیمتشون ۸۰۰ تومن به بالا بود :/ رایحه خوبی هم داشتن انصافاً ولی دوباره از شباهت به نسخه اصلی نمیتونم حرفی بزنم. فقط از قیمتشون شوکه شدم چون عطر های شرکتی اماراتی برند های ارزنده ای مثل الحمبرا هم کم پیش میاد قیمتشون در این حد باشه. چه برسه به اینا که معلوم نبود از کجا اومدن. 

کسی می‌دونه این عطرا از کجا اومدن؟ ساخت چین و ایرانن؟ یا واقعاً شرکت اماراتی خاصی داره اینا رو تولید میکنه؟ 

سلام دوستان عزیز. میخواستم نظرتون درباره ی Lush Cherry از فرگرنس ورلد رو بدونم اگر تست داشتین. من قبلا از فرگرنس ورلد نسخه های مشابه supreme bouquet از ysl و ایفوریا رو تهیه کردم و از لحاظ شباهت و موندگاری و پخش بو خیلی راضی بودم. ولی مشابه لاست چری این شرکتو امتحان نکردم.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir