پرسش ها | سعید رضایی شوشتری

سلام دوستان عزیزم:

برام جالبه بدونم دوستان در همین لحظه که دارید این پرسش و کامنت رو میخونید در حسرت یا بهتر بگم در آرزوی خریدن چه عطری هستین؟

پیشاپیش از پاسخ های جذابتون سپاسگزارم

سلام به دوستان عزیزم: از همگی میخوام با ذکر نام ،عطری رو که برای طرف مقابلتون از جنس مخالف ترجیح میدین معرفی کنید. 

خواهش میکنم از دوستان عزیز عطر افشانیم دارک و ترسناک و نیز شاد و سرخوشترین کارهایی که تا حالا استشمام کردند رو ذکر کنند.  پیشاپیش  از  پاسخ های جذابتون تشکر میکنم.

سلام به همه دوستان عزیز و کادر گرامی مجموعه عطر افشان:

سوال من اینه:  میزان بازخورد عطرتون از طرف اطرافیان چقدر  براتون اهمیت داره و تا چه اندازه در انتخاب یک عطر برای شما تاثیر داره؟؟

شاد و سالم باشین همگی

توصیف عطر 28 بهمن 1399

سلام و عرض ادب به دوستان خوبم: اول نمیخواستم این موضوع رو مطرح کنم ولی بواسطه ارزش و علاقه ای که به دنیای روایح و این وب سایت دارم، باید چند تا نکته رو یادآوری کنم: 1- اینکه دوستان عزیز صرفا برای بالا بردن تعداد کامنت هاشون نظر فارغ از مضمون و محتوا نزارن و برای توصیف عطر بتونن کمکی به بقیه دوستان داشته باشن. چون این بستر و محیط مجازی دقیقا برای همین منظور ایجاد شده. 2-اگه در وصف یه رایحه تجزیه حرفه ای نمیتونید بکنید لطفا ذهن دوستان دیگر رو با عباراتی مثل بوی حرم . صابون حموم . بوی مسجد ، بوی پیر زن ها و پیر مرد ها ، بوی مام ، بوی شامپو و ....... در گیر و منحرف نکنیم. حتی شامپو و صابون و مام و بغل مامان ها هم بو هاشون از همدیگه متفاوته و هرکدوم یه رایحه ای دارن...فقط اینکه بخوایین نظر شخصی- ذهنی خودتون رو بگید هیچ کمکی که نمیکنه ،بلکه ممکنه اشخاصی رو بدون تست رایحه از اون کار دلزده و منصرف کنه. 3- من بزرگ شده خیابان عباس آباد تهران هستم و تا اونجایی که یادمه از 7. 8 سالگی مسیر تردد مدرسه و بعد ها دبیرستان هرروز از جلوی گالری های عطر خیابون وزرا بود از همون سنین به این دنیای زیبا و هنری عطر و رایحه مبتلا شدم و تا الان که فرجه حیات 38 ساله از خداوندگرفتم به خودم اجازه ندادم درباره هیچ رایحه ای از لفظ متنفرم و بوی گند و مزخرف و ... استفاده کنم ..مثل این میمونه که شما بری توی یه گالری نقاشی و از یک یا چند تا تابلو خوشت نیاد و با سلیقه تو جور نباشه بعد داد بزنی که آقا این آش ....ل رو کی کشیده بیارینش پایین از روی دیوار و الی ماشالا... شاید رایحه و عطری که تو بهش میگی مزخرف و ..... ، برای فرد دیگری تداعی کننده بهترین خاطرات و روز ها و لحظه های زندگیش بوده باشه. در آخر هم باید عرض کنم که من همیشه سعی کردم توی این فضای مجازی و مفید و دوستانه نقش ادب و احترام رو برای همه عزیزان رعایت کنم و به خاطر این مطالب که کمی صریح و بی تعارف بیان کردم متاسفم ولی باید حتما گفته میشد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir