نظرات | سعید رضایی شوشتری
ترتیب نمایش
سلام دوست گرامی:
بله همانطور که دوستان هم گفتند متاسفانه پرفومنس این عطر در تولیدات جدید خیلی افت کرده. در ضمن جنس رایحه و شخصیت عطر هم در کم جون بودن این کار دخیل است. پیشنهاد میکنم برای بالا بردن قدرت پخش و ماندگاری ، تعداد پاف را 13 تا 14 مرتبه و بر روی هر نقطه دوبار اسپری بفرمایید.
16 تشکر شده توسط : Perfumex سعید غروی
Encre Noire عزیزم میدونی عجیب ترین قسمت ماجرا کجاست؟؟؟؟؟
اینکه من چندی قبل با دیدن قیمت آکوا جیو پروفومو مغزم سوت کشید ولی الان وقتی دیدم برای نسخه 2013 شما بزرگوار باید 13 میلیون تومان ناقابل هزینه بشه، قالب تهی کردم و فکر میکنم متاسفانه سلسله عجایب در خصوص افزایش قیمت ها ادامه دار خواهد بود.
یجوری داریم از کوچکترین تفریحات و سرگرمی و علایق محروم می شویم که درک و باورش برای خودمون هم عجیبه!!!!!!
یعنی باید یک شخص ، یک کارمند ، یک کارگر زحمتکش، یک معلم، یک پرستا، یک ایرانی و .... یک ماه تمام کار کنه و هیچ هزینه ایی نکنه تا یک شیشه عطر معمولی بخره....
جالبه!!!!! خیلی خیلی جالب و عجیبه!!!!!

31 تشکر شده توسط : Perfumex مجتبی برزه
سلام و احترام خدمت دوستان عزیزم:
باید خدمتتون عرض کنم هدفم از اینکه این عطر از برند Chaugan را ریویو کنم این بود که عطری مقرون به صرفه و با کیفیت رو خدمتتون معرفی کنم، ولی بعد از دیدن قیمت کنونی این عطر خودم هم جا خوردم و فهمیدم در حال حاضر و با توجه به قیمت روز دلار، خیلی هم قیمت مناسب و معقولی نداره متاسفانه.
برند محجوب و حرفه اییChaugan که علیرغم نوآوری ها و کیفیت خوب عطرهاش متاسفانه موفق نشد در ایران بازار فروش خوبی را به دست بیاورد و به قول معروف کارش نگرفت.
علی ایحال:
Terre de Perse یک عطر آروماتیک و اسپایسی که با حالاتی نیمه سبز و اسپایسی ، خشک و علوفه ایی ظاهر می شود و با قلبی آمبری و چوبسان، به زیبایی نمایش خودش را به اتمام خواهد رساند.
با شروعی تیز و تلخ از لیمو به همراه حجم قابل توجهی از نتهای فلفلی که دارای سویه هایی بسیار خشک و تند هستند، نمایش آغاز می شود.آکوردی بسیار سفت و مستحکم که خراش هایی معطر از هل و حسی چوبسان از دارچین را بعد از گذر زمانی حدود 5 تا 10 دقیقه از خود بروز خواهد داد.
این آکورد خشک و اسپایسی ، با نتی نیمه سبز از میخک و ماگنولیا و همچنین آرپژی خفیف و آبدار از زنجبیل کمی تلطیف می شود ولی در عین حال حالاتی بسیار علوفه ایی و کاه گون به خود خواهد گرفت.
رایحه غالب عطر در این مرحله، آکوردی خشک و خاکگون ، اسپایسی،علوفه ایی و کمی سبز خواهد بود که حضور دارچین و خراش هایی فلفلی در آن نمود بیشتری خواهند داشت.
پرده آخر کار و در اصل مرحله درای داون عطر نیز با ادغام آکوردی آمبری و مشک سان رقم می خورد. بواسطه تونکا و حجم بسیار کنترل شده ایی از بنزوئین ، رایحه کلی عطر درگیر خراش هایی صمغ گون و نیمه چسبناک خواهد شد و مآحصل آن رایحه ایی عمیق و بسیار باشکوه و مخملی است که در نوع خودش یک شاهکار به حساب می آید.
با آرزوی شادمانی و روزگاری بدون استرس برای همه دوستان


22 تشکر شده توسط : Perfumex شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh
Tygar
لینک به نظر 14 فروردین 1403 تشکر پاسخ به Arash
سلام آرش عزیز:
جنس گریپ فروت در blue forever نمدار و فرش است که با حالاتی آکواتیک ادغام شده ولی در تایگار جنس نت های سیتروسی و گریپ فروت ، آکوردی بسیار غنی و غلیظ است و خبری از آن لطافت و طراوت کارشده در blue forever دولچه اند گابانا نیست.
موفق باشی
17 تشکر شده توسط : Perfumex کامیار فخر
Fantomas
لینک به نظر 27 اسفند 1402 تشکر پاسخ به مرتضی ع
سلام و احترام خدمت شما:
ممنونم از تواضع و توجه شما دوست عزیز و براتون اوقات معطری رو آرزومند هستم.
بنده هم دقیق تر متوجه منظور شما در کامنت قبلی شدم.
18 تشکر شده توسط : Perfumex شکیبا
سلام و احترام خدمت دوستان عزیز عطر افشان:
به واسطه رایحه زیبا و ملوس و خوشمزه این عطر و اشاره به لطافت و آرامشی که در رایحه این عطر وجود دارد :
سالی آرام و بی تنش و پر از زیبایی و اتفاقات خوب را برای همه بانوان و آقایان که همگی دوستان دوستداشتنی من در این محفل عطر آگین هستند، آرزومند هستم و امیدوارم ایام نوروز و سال نو برای همتون مثل رایحه این عطر به خوشمزگی و جذابیت سپری بشه.
پیشاپیش این نوروز باستانی و ایرانی را خدمت همه دوستان عزیزم تبریک میگویم و سالی مملو از آرامش، صلح ، سپیدی و پر از شادی را براتون آرزو می کنم.
دوستدار شما :
سعید رضایی شوشتری
36 تشکر شده توسط : Perfumex کامیار فخر
Fantomas
لینک به نظر 27 اسفند 1402 تشکر پاسخ به مرتضی ع
دوست عزیز سلام:
موضوع اینکه شامه شما اینقدر تربیت شده نیست که بتواند نت هایی که نام بردی رو حس کنه، و مسئله بعدی نوع بیان و ادبیات شماست که راجع به نظرات دیگران واژه های بسیار نامناسبی رو به کار بردین. تفاسیری که از ذهن شما مزخرف به حساب میان حاصل یک عمر عطر بازی و تکاپو در دنیای روایح برای افراد مورد خطاب شماست که به این راحتی و بدون ملاحظه از سمت شما بیان می شود.
از نظر بنده و سایر عزیزان ،این سایت و خانه معطر فضایی کاملا دوستانه و محترم است و قبل از هر چیز رعایت ادب و احترام برای بقیه مخاطبین در آن واجب خواهد بود.
23 تشکر شده توسط : Perfumex Mahdi
The Language Of Glaciers
لینک به نظر 21 اسفند 1402 تشکر پاسخ به Zabihi68
سلام دوست گرامی و عزیز:
من این کار و چند تا عطر دیگر از این برند را به واسطه یکی از دوستانم که ساکن کالیفرنیا هستند تست کردم. ایشون علاقه خاصی به این خانه عطر دارد و معمولا تمام عطر های این برند را به محض لانچ شدن تهیه میکند. امسال هم برای نوروز به ایران اومده و این کار را هم همراه خودش آورده بود و من هم تست کردم و کلی لذت بردم.
22 تشکر شده توسط : Perfumex شکیبا
سلام و احترام خدمت دوستان عزیزم:
The Language Of Glaciers کاریست جدید از جوش میر، عطاری خلاق و مستعد که مثل همیشه امضا و حساسیت های ویژه خودش را در خلق این اثر به کار گرفته است.
آروماتیکی نرم و تلطیف شده بر پایه روایح فلورال و چوبسان که در سبزترین و باطراوت ترین آکورد ممکن فرموله شده اند.
با شروعی بسیار فلورال، تمیز و معطر با آکوردی سبز و نیمه گس از یاس بنفش که توامان با نتی تند و تیز از جونیپر همراه است،کار خودش را آغاز می کند.
بعد از گذشت زمانی حدود 10 دقیقه آکورد فرش و سبز و گلی اولیه، درگیر آرپژ و لایه ایی چوبسان از کشمران، با حالاتی مخملی و کرمی خواهد شد که همزمان با خراش هایی عمیق و بسیار مرطوب و ازنیک که یادآور نت خنک و مرطوب برف است، ادغام خواهند شد. برای فضاسازی رایحه این عطر در میدل نت ، میشه برخی از کرم های لوکس مرطوب کننده را که با رایحه و اسانس گل های خوشبو معطر شده اند را مثال زد. رایحه ایی بسیار لطیف و ملوس و آرامبخش که خیلی باطراوت و حال خوب کن است.
جونیپر در میدل نت عطر، جای خودش را با نتی سبز و چوبسان از کاج عوض خواهد کرد و رایحه و حالت بسیار مرطوب و تمیز حاکم بر کار را به تعادل خواهد رساند.
با ورود به مرحله پایانی و آغاز درای داون عطر، نت کاج حالاتی رزینی و نیمه بالزام به خود خواهد گرفت که با آکوردی کم جان و بسیار خفیف از کشمران، ترکیب شده و رایحه ایی سبز و چوبی را از خود به نمایش می گذارند.
The Language Of Glaciers عطری بسیار بسیار حال خوب کن هست که با نهایت ظرافت و لطافت طراحی شده.
عطری خاص که در مقاطعی برای من یادآور عطر های لاین Aqua از برند Maison Francis Kurkdjian بود.
پراکنش و ماندگاری عطر متوسط و کاملا هوشمندانه و کنترل شده در نظر گرفته شده است.
اوقات خوشی را براتون آرزومندم

35 تشکر شده توسط : Perfumex بهزاد معصوم نژاد
سلام و احترام خدمت دوستان عزیز:
Love Delight جدیدترین کار زنانه آمواج عطری بر پایه نت های گورماند، شیرین و اسپایسی است که با آکوردهای فلورال و تحکیمی واضح از یاس مزین شده است که در انتهای کار خود نمایشی تلخ و شیرین و کمی الکلیک را به مخاطب ارائه خواهد کرد.
کاری از جناب آقای Pascal Gaurin که به مانند اکثر کارهاش، علاقه شدید خودش به نت های فلورال و گورماند و شیرین را در این عطر نیز بروز داده است.
شروع کار با چشمکی کوتاه و گذرا از سیتروس ها رقم می خورد که بلافاصله با دز قابل توجهی از نت های اسپایسی و شیرین و آبدار از رز درگیر خواهد شد. آکورد اسپایسی بر حضور پرقدرتی از دارچین و تندی مختصری از زنجبیل تاکید دارد.
بعد گذر زمانی در حدود 10 دقیقه آرپژی نیمه پودری از Heliotrope در کنار نتی شفاف ، جذاب و پرقدرت از یاس قابل تشخیص خواهد بود.
آکوردی فلورال و خوشمزه که به واسطه بیسی رزگون و وانیلی، حالاتی شیرین و گورماند رو از خود بروز می دهد.
رایحه ایی بسیار ناز و لطیف که کاملا زنانه و اغواگر خواهد بود.
به مرور و آغاز مرحله درای داون رایحه کار کمی مستحکم تر خواهد شد و آن نمایش زنانه و ملوس میدل نت کمی تلخ و الکلیک و نیمه گازدار خواهد شد.
باید خدمتتون عرض کنم که در نت پایانی کماکان رایحه ایی خفیف از یاس و رز حضور دارند.
اما نت پایانی عطر و رایحه ماندگار این کار جاییست که با تزریق نتی طبیعی و نیمه خشک و خوراکی از کاکائو و رام،آکوردی جذاب و نیمه مشروبی و بسیار خوشمزه پدید خواهد آمد.Nagarmotha با حالاتی خزه گون و کمی روغنی و غلیظ این آکورد جذاب و الکلیک را همراهی خواهد کرد که در نهایت مآحصل آن ، رایحه ایی غلیظ و معطر و گورماند با حالاتی فیزی و الکلی خواهد بود. دقیقا میشه این رایحه در نت پایانی را به ویسکی های بسیار خوش عطر و لوکس تشبیه کرد که با اسانهای خوشمزه تیستی و مزه دار شده اند.
به طور کلی عطر Love Delight از آمواج از نظر بنده کاری کاملا زنانه، خوشپوش ، مدرن و امروزی و باکیفیت است.
رایحه ایی تقریبا کم تکرار و یونیک دارد ولی کاملا قابلیت پوشیدن و ست کردن با هر دو استایل رسمی و کژوال را خواهد داشت.
پخش بوی این عطر متوسط و ماندگاری آن نیز خوب بود.
عطری است که خیلی باید شیفته آن باشید و جذبتون بکنه تا بتوانید با برچسب قیمتی بالاش کنار بیایید.
روز خوبی رو براتون آرزومند هستم
29 تشکر شده توسط : شکیبا نهان

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir