MASQUE - Tango

ماسک تانگو

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-37101
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : ماسک
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-37101
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 355
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
17,755,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    22
  • نمی پسندم
    5
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    6
  • + 45 سال
    7
  • روزانه
    0
  • رسمی
    14
تعداد رای های ثبت شده : 85
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

masque Tango - ماسک تانگو

زمزمه‌ها و نجواها از همه‌سو در این مهمانی شاد و دل‌انگیز به گوش می‌رسند و موسیقی ملایمی در پس‌زمینه آرام‌آرام بلندتر می‌شود و به اوج می‌رسد. گیلاس‌های شراب عسل دست به دست می‌چرخند و این شهد کهربایی‌رنگ همه را سرمست می‌کند. انگار نسیم‌های گرم تابستانی، عطر گل یاسمن را در این مهمانی به جریان انداخته‌اند. آوای موسیقی دوباره اوج می‌گیرد و نگاه تو با نگاه زیبارویی گره می‌خورد. چند کلمه‌ای بین شما رد و بدل می‌شود و انگار درون صدایش غرق می‌شوی. قطرات عرق روی پیشانی‌ات سُر می‌خورند و بی‌آن‌که بدانی درون شراب عسل ذوب می‌شوند. ریتم موسیقی آن‌چنان به تو جرات می‌بخشد که انگار رقص تانگوی امشب تنها از آنِ توست. مهمانان همه هیاهو می‌کنند و حرارت مهمانی هر لحظه بیشتر و بیشتر می‌شود. می‌دانی که شاید به دردسر بیفتی، اما در برابر این احساس غافلگیرکننده هیچ مقاومتی نداری. پس به سوی اتاق رقص می‌روی تا دوباره آن چشم‌های درخشان را ببینی، و ناگهان چهره خندانی را می‌یابی که روشنایی‌بخش همه تاریکی‌هاست. و آرزوی تو مگر چیزی غیر از این بود؟!

یک عطر گرم و هوس‌انگیز؛ تب‌وتابی شدید؛ شهدی کهربایی‌رنگ!

برند ماسک
عطار سسیل زاروکیان
طبع گرم
سال عرضه 2013
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه دانه تونکا ، لوبان ، کهربا، رز ، سدر ، چوب صندل سفید ، یاس، هل ، دارچین ، چوب گایاک، زیره سبز، یونجه زرد
نمره کاربران
Tango-ماسک تانگو
رایحه
8.6
25 رای
ماندگاری
8.8
25 رای
پخش بو
8.4
25 رای
طراحی شیشه
9.2
25 رای
این عطر برای من یاد آور ...
اخبار برند ماسک
عطرگرام
نظرات کاربران (23 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
باز شاهکار ی دیگه از سسیل زاروکیان.ترکیب کهربا و زیره فقط در دست این عطار میتونه به این خوبی در بیاد.
کاراکتر یک مرد اعیانی ،دیکتاتور و غیر قابل نفوذ.
پیشاپیش بگم برای مخاطب عام جذابیت که نداره هیچ ،دافعه هم داره!
نمره ی من ۹ از ۱۰
22 شهریور 1396 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : nazanin محمدمهدی فیاضی

سلام به کاربران محترم و ارزشمند عطرافشان
با احترام
ضمن تشکر از توضیحات دوست عزیزم جناب کبیری گرامی
جناب م. س عزیزم امشب این عطر رو تست کردم. برداشت خودم از اولین تست رو می نویسم. وقتی عطر روی نبضم اسپری کردم، با هجوم یک رایحه قوی اسپایسی مواجه شدم که قدرتمند بود. وجود دارچین و هل تا حدودی و زیره که بیشتر به مشام میرسه رایحه اسپایسی و گیاهی به وجود آوردند (داروهای گیاهی تند رو اگر بو کرده باشید متوجه منظورم خواهید شد. یک همچین حسی داره تقریبا) که من رو یاد بعضی داروهای گیاهی که پدرم گاهی درست میکنند انداخت. کمی که از اسپری عطر گذشت کهربا بیشتر خودش رو نشون داد و قدرت بیشتری پیدا کرد که اگر اشتباه نکنم به دلیل وجود بنزویین و چوب گایاک حالت کمی تیره و دودی به خودش گرفته. در این بین زیره هم همراهی کننده کهربا ست. واکنش خانواده من به این عطر جالب بود. در برخورد با این عطر بو میکشیدن و به فکر فرو می رفتن. جواب ایشان نسبت به سوال من در خصوص رایحه عطر این بود : نمی تونیم بگیم خوب هست یا بد!
عطری با کیفیت خوب که ارزش تست کردن رو قطعا داره.
12 مهر 1396 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Arya rahmani nazanin
Mahdi عزیز سلام
این کار از اون کارهاست که صد در صد نیش هست.فقط برای نشون دادن کاراکتره.اصلاً بازخورد نداره ولی حتماً واکنش داره.
ایکاروس عزیزم در صفحه ی اینستاگرامش راجع به این کار گفت:
این عطر کاراکتر مردی ست که همه چیز زندگیش در اوج کیفیت قرار داره!
کاراکتر مردی اعیانی،دیکتاتور و غیر قابل نفوذ.خیلی دوستش دارم هر چند که ممکن نیست کسی از عطرت تعریف کنه.همین که نشون میده که من کاراکتر ی غیر قابل نفوذ و کاملاً رسمی هستم برام کافیه!
12 مهر 1396 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : nazanin دانیال حیدری
دوستان عزیزم
ببخشید یادم رفت که بگم من همیشه به این فکر میکردم آیا عطری وجود داره که فقط مختص مردان میانسال به بالا باشه؟
با تست این کار جوابم رو گرفتم.این عطر مختص مردان میانسال به بالاست.
مردان کمتر از چهل سال طرف این کار نروند!
12 مهر 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مهرداد وحید
سلام حسن کبیری عزیز
کاملا درسته شاید در یک مورد به درد زیر 40 سال بخوره اونم یک جوون هیکلی و درشت با ریش و کت و شلوار مشکی یا بهتر بگم تیره رنگ به قول خوده شما کهربا و زیره ترکیبشون یک اثر کلاسیک میشه که چندان با تیپ اسپرت جور نیست شخصا دوسش دارم این کارو زیبا توصیفش کردید ممنونم
12 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Ali lotfi
سلام perfumer عزیز و ارادتمندم.
12 مهر 1396 پاسخ تشکر
جناب کبیری عزیز سلام
با احترام، ممنون از پاسخ جنابعالی. من هم این کاراکتر رو میپسندم و چند کار در همین فضا و کاراکتر در مجموعه خودم دارم و بسیار هم دوسشون دارم. شب گذشته از پدرم راجع به این عطر اظهار نظر خواستم (به دلیل اینکه بسیاری از روایح مواد طبیعی رو استشمام کردن و آشنایی دارن تا حدودی) و این کار رو بسیار تحسین کردن. دکتر مدارا (جناب ایکاروس عزیز و ارزشمند) در خیلی موارد تاکید داشتن بر نوع پوشش مناسب برای استفاده یک عطر و فکر میکنم این دید بسیار حرفه ای و درسته که حتی یک چنین عطری با یک پوشش بسیار مناسب و رسمی و با وقار، جلوه ای خاص و قدرتمند به شخص خواهد بخشید. سپاس از توجه شما.
12 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh


Masque team

Terralba
دوز غنی و با کیفیت و شفافی از لنتیسک . لنتیسک یا صمغ مصطکا یا رماسک که من در کوههای کردستان دیدمش رایحه ای چوبی-رزینی با شجره ای از نرمی دارویی داره. توی این عطر برجستگی های سبز و هربال این رایحه ارجح تره چرا که بهش رایحه ی بالزامیک-وودی و خشک و کافوریکی از ابسولوت توت سرو کوهی اضافه میشه. کلیت رایحه دارویی اما خوشایند و امبر-بیس هست که کاراکتری به شدت مردانه و قاطع رو رقم میزنه. تداعی گر شخصیتی دانشگاهی ، دانش پژوه و مغرور در علوم ریاضی هست. به آرامی سراغش برید. .
.
Tango
"اعیانی" اولین واژه ی صحیحی هست که به ذهنم میرسه. یادمه پدرم دوستی داشتن که مالک و به نوعی فئودال بودن. دستمال گردن میبستن و ساعت طلا به دست داشتن. خدم و حشم مفصلی داشتن و تمامی آنچه که مورد استفاده شون بود از ناب ترین منابع تهیه میشد. با وجود شخصیت کاریزماتیک و دیکتاتوری که داشت ماجراجو و اهل ریسک و تفرج بود و در عین حال به شدت با مطالعه و مدرن رفتار میکرد. رضا خانی بود واسه خودش خلاصه. تانگو رایحه ای چوبی-علفی اما خوشایند و متراکم و هجمه جو داره. رایحه ای بالغ و برجسته و گویا و حجیم از زیره سبز که به وجهه های چوبی-تنباکویی-امبری خودش نزدیک شده. هدیه ای خوب برای روز پدر و یا پوششی خوب برای تسلط و عدم نفوذ دیگران.

Montecristo
سرچ کنید و تصویر ویکتور هوگو رو ببینید. این عطر خود خود ویکتور هوگو میبود اگر در درای داون اینگونه بی تکلیف رها نمیشد. با اینحال نمیشه ازش گذشت و با این نقصش که البته بزرگ هم هست بهش حمله کرد. مونتکریستو شکل دراماتیزه شده ی کوبلای خاح لوتنس هست اما با کیفیتی سرسام آور. انگشت روی افشانه میزارم و فشار میدم و ناگهان با سرعت نور پرت میشم به گذشته ای که اتوپیای من هست. شعور و فلسفه و ادبیات و شهود. تاریکی خوشایند و نرم و حزین. مونتکریستو رو ابدا با یک ربع اولش قضاوت نکنید. اجازه بدید مقدمه ش رو بچینه. و بعد بوزی-دارک- غلیظ میشه و میچسبه به چرم کهنه ی سخت جان و حیوانی و توامان بهش کهربای حیوانی و بنزوئینی مینشینه و بعد مشک افسارگسیخته ی شیرین و فکالیکی از امبرته ی روان و همزمان سیاه ترین پچولی ها و همزمان تاریک ترین بخور چوب گایاک و بعد روح سیاه رز و کاریزمای تنباکو. هر آنچه نقطه ضعف من هست توی این عطر اومده. منتها کنترل اینهمه حجم و کلمات از ویسر بر نیومده. با اینحال عشاق خودآزارنده ی عطرهای تاریک توی لیست تستشون بزارنش.

19 آبان 1396 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : Mahmoudreza ganjali Rezvani
ممنون جناب ایکاروس عزیز. خیلی لطف کردین. با راهنماییتون جهت میگیرم و علایقم رو پیدا میکنم. همچنین از نظرات و ریویو های قبلی تون هم استفاده میکنم. واقعن دنیای شیرینیه عطر. باز هم ممنون. موفق باشید...
19 آبان 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ‌آرش ssh

سلام جناب ايكاروس
من خيلي اهل تحقيق هستم در اغلب زمينه ها.خيلي از عطر خوشم مياد اما صادقانه ميگم با اين همه نظرات جنابعالي در مورد تجاربتون و صرف وقت براي كمك به دوستانتون من با اين همه تحقيق تونستم ليستي از عطر ها رو بدست بيارم اما اين همه درياي نظرات شما و دوستان زياد هست كه واقعا وقت نميشه. اين هم مشكل شيريني هست.اما اگه شما لطف كنيد و چند عطر با توجه به ويزگي هاي من پيشنهاد بديد
فردي به شدت عاشق سكوت هنگام فرورفتن در فكر .در ابراز احساسات مشتاق و شاعرپيشه جزيي بين در عين سرو كار با محيط شرجي و صنعتي جنوب كشور با 26 سال سن.متمايل به عطر هاي معتدل و ملايم البته از تغيير رويه در رايحه خوشم مياد.متنفر ار عطرهاي زيااااد شيرين .البته قبلا لطف كرديد و كارهاي چرمي رو چندتا بهم پيشنهاد داد. و تهيه كردم سمپل هاشون رو.
هر فصلي كه باشه خوبه.
عطري در وهله اول رايحه خوبي داشته باشه بعد پارامترهاي بازخورد و...
19 آبان 1396 پاسخ تشکر
جناب ايكاروس اين رو از نظرات شما ديدم.
[من رندوم یه تعداد رو انتخاب کردم. دوستان هم کمکتون میکنن. فقط امیدوارم روند پیشنهاد خواستن اپیدمی نشه. چون خب فکر میکنم خودم شخصا بیش از هزار تا عطر با ذکر کاراکتر معرفی کرده باشم و بهتر این هست دوستان فارغ از نمره ای که اون عطرها گرفتن رویو و نقدش رو بخونن تا شاید با خوانش جزئیات عطر مورد نطرشون رو پیدا کنن. و الا که این نقدها و رویوها بی خاثیت و بی کارکرد میشن.
برقرار باشین]
همونطور كه گفتم نظرات و نقدهاي شما دوستان تا همين الان به اندازه درياست و براي مبتدياني چون من گام اول براي بالا اومدن از پله هاي شناخت رايحه راهنمايي شما دوستان هست.
واقعا جاي تشكر داره اين كار از روي علاقه شما و اگه درخواست هاي معرفي مداوم مشتاقاني مثل بنده به گونه اي از صواب به دوره و جاي مطرح نشدن رو داره اميدوارم شما ببخشيد
برقرار باشيد
20 آبان 1396 پاسخ تشکر

خییییییلی قووویه در کل عطر عجیبیه تو با کیفیت بودنش شک نکنید
22 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
عطر ی اسپایسی و با کیفیت با ترکیب زیره هل دارچین و کهربا من که راضیم با موندگاری خوب و پخش متوسط حتما قبل از خرید تست کنین
14 اسفند 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : محسن خودی پور

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
ببخشید تصحیح میکنم پخشش هم مثل موندگاریش بسیار عالیه
06 اردیبهشت 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : JooDan
من تست داشتم روی پوست که میمونه خیلی خوشبو میشه اما در مورد پخشش نمیتونم نظر بدم . ولی واقعا زیادی گرون شده . ۳۵ میل این قیمت اخه ادم کجای دلش بذاره ؟!!
08 اردیبهشت 1398 پاسخ تشکر

سلام مدیر عزیز
لطفا بفرمایید این عطر رو به صورت قسطی هم میشه خرید ؟
15 شهریور 1398 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام و احترام
برای راهنمایی جهت خرید اقساطی به تلگرام پیام دهید

ماسک تانگو :

وقتی بانو زاروکیان عطار یک کار باشه بایدم همچین شاهکاری رو به ما تحویل بده .
خب این عطر با ترکیب بسیار خوب و تمیز هل و زیره و کهربا که رز آروم در چاشنی کار اومده شروع میشه .
سریع تغییر نت ( یا بهتره بگم افزایش نت !) بوی چوبی میاد در کنار دیگر نت ها. بوی دارچین که از ابتدا به صورت کمرنگ همراه ما بوده کم کم پر رنگ تر میشه و رز هم نمایان تر میشه ولی کلا این بانو در ترکیب رز بی رقیبه. بی جهت نیست که من به یاد مون نوم روژ بیفتم !
هر کسی از نت رز خوشش نمیاد کافیه یکی از کارهای این بانو رو تست کنه تا متوجه بشه رز واقعی در هنر عطرسازی مخصوصا مقاله نیش یعنی چی .
درای دونش بسیار زیباست و کمی وانیل به داستان اضافه میشه(که ای کاش نمیشد) و عطر رو ملایم تر میکنه و همچنین حالت پودری میگیره .
در کل عطر اعیانی که دوستان اشاره کرده بودند کاملا درست هست ولی به نظرم بازخورد منفی قرار نیست بیاره اگر و فقط اگر در سن و موقعیت خاص خودش پوشیده بشه .


13 آذر 1399 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : هاشم پور nazanin

مقایسه دقیقتری بین ماسک تانگو و مون نوم است روژ مجدا انجام دادم و به این موارد رسیدم که اولا عطار جفتشون یکیه بانو زاروکیان هست . پس هنر دست عطار یکسانه . توی جفتشون اپنینگ شباهت بسیار نزدیکی به هم داره با یک سری تفاوت ها که مثلا تانگو اندکی شیرین تره و یه درصدی هم چوبی بدون رو داره . اما وقتی میگذره تانگو به طور عجیبی تغییر نت میده ( حدود یه ربع ) و تم رزیش کمتر میشه و چوبی در بستری از رز و یاس و امبر و هل نمایان میمونه و رفته رفته یه تم صابونی هم میگیره که این رایحه رو ریچ تر میکنه . تصور میکنم مردی رو که بسیار بیزینس قوی ای داره و اینو روی شال گردنش اسپری میکنه . اما توی مون نوم روژ در اپنینگ رز بخوری شده به همراه دود که خب اسونم نیست تشخیصش شروع میشه . مدت زیادی عمر میکنه این رز (اصلا و ابدا توی هیچکدوم رز بویی که ایرانیا ازش فرارین رو نداره و شاهکار در اومده ) و واقعا ترکیبات دیگه که در هیاهوی رز ظاهر میشن و خودنمایی میکنند ادم رو به شوق وامیداره.رایحه نسبت به تانگو تحریک کننده تره و اغوا کننده تر . اگر زیاد بوش کنین شمارو ممکنه به هرچیزی وادار کنه و نهایت سرشت ادمی رو به اغوا برسونه. حقیقتش هر دو برند مجدا و ماسک به نظرم از خوبای عطرسازی هستند و کارهاشون اکثرا ادم رو به وجد میاره . تانگو یه خوبی ای که داره مقداری همه پسندتره چون تغییر نت ها خیلی واضح و زود انجام میشه ولی مجدا نیش تره و نباید صرفا بوش کرد . باید باهاش زمان گذروند تا داستانی که شمارو برای یک شب عجیب اماده میکنه رو دریابید . پرفورمنس جفتشون بسیار بالاست کیفیت جفتشون بسیار بالا و بی نظیره . منتهی بحث قیمت که میاد وسط مون نوم روژ بسیار به صرفه تره . 120 میلش حدود 3 تومنه درحالیکه تانگو 35 میلش همین حوالیه . پرزنتیشن جفتشون عالیه منتهی من باتل کارای مجدا رو بیشتر میپسندم. در نتیجه بین این دو من فکر میکنم مون نوم روژ برتری داشته باشه. خلاصه اینکه هرگز بدون تست نخرید و اگرم تست میکنید صرفا با یک اسپری قضاوتشون نکنید و زمان بدین تا بشناسین رایحه رو . کارهای بانو زاروکیان بی نظیرن از معروفترینشون همون پرایوت لیبل هست که هیچ حرفی واسه اون شاهکار نمیشه زد .
12 بهمن 1399 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : احمد شجاعی هاشم پور

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟