استیکرهای معطر برای ماسک: راهی جدید برای خوشبو شدن در روزهای پاندمی کرونا!

استیکرهای معطر برای ماسک: راهی جدید برای خوشبو شدن در روزهای پاندمی کرونا!

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 3 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :استیکر معطر ماسکرایحه استیکر های معطر ماسک

استیکر معطر ماسک

همان‌طور که همگی می‌دانیم، استفاده از ماسک صورت در شرایط پاندمی کرونا ضرورت دارد، چون با این ماسک‌ها هم به حفظ سلامتی خودمان و هم به حفظ سلامتی دیگران کمک می‌کنیم؛ اما همین ماسک‌ها هستند که لذت بوییدن عطرها، اشیای طبیعی، غذاها و بسیاری از چیزهای دیگر را از ما گرفته‌اند. می‌توان گفت که تجربه لذت بردن از عطرها تا حدود زیادی صرفا به فضاهای شخصی و خصوصی محدود شده است. با این‌حال کمپانی فرانسوی Officine Universelle Buly à Paris برای مقابله با این معضل جدید، محصول نوآورانه و خاصی را عرضه کرده است که «استیکر معطر ماسک» نام دارد.

استیکر معطر ماسک

در بخشی از توضیحات ارائه‌شده در سایت Officine Universelle Buly می‌خوانیم: «دوران‌های سخت و ناامیدکننده نیازمند اقداماتی متناسب با این سختی و ناامیدی هستند. کمپانی Officine Universelle Buly دیگر نمی‌توانست این وضعیت را تحمل کند که حتی هوای بهاری هم نتواند از سد ماسک‌های ما بگذرد. صورت‌های ما پشت ماسک‌های محافظ سفید یا آبی حبس شده‌اند و ما در سکوت نفس می‌کشیم و رنج می‌بریم، درحالی که هر لحظه خودمان را از آزادی‌های طبیعی محروم کرده‌ایم. اساسی‌ترین و اولیه‌ترین حق زیست‌محیطی از ما سلب شده است؛ یعنی حق داشتن یک فضای سالم. بنابراین تحقیقات گسترده Officine Universelle Buly را در طراحی استیکرهای معطر یاری کردند تا بلکه از این راه کمی هوای تازه و خوشبو به زندگی ما بازگردد. تنها شعار ما این است: هر ماسک،‌ یک استیکر».

رایحه استیکر های معطر ماسک

رایحه به‌کاررفته در این استیکرهای معطر دارای سرشتی ساده و طراوت‌بخش هستند و برپایه ترکیبات طبیعی و نابی از اکالیپتوس، نعناع و لیموترش شکل گرفته‌اند. این استیکرهای ضدعفونی‌شده و گالوانیزه‌شده، روح تازه‌ای به استفاده روزانه از ماسک‌ها می‌بخشند و نت‌های آروماتیک خودشان را به‌خوبی پخش می‌کنند. این استیکرهای یک‌بار مصرف طوری طراحی شده‌اند که مثل وصله به قسمت بیرونی ماسک متصل شوند. بسته به نوع ماسکی که استفاده می‌کنید، این استیکرها نهایتا تا 6 ساعت روی هر ماسک دوام می‌آورند.

بیشتر بخوانید : کووید-۱۹ و از دست دادن بویایی کووید-۱۹ و از دست دادن بویایی

 


نویسنده: میگل ماتوس

ترجمه: ندا احمدلو

منبع: Fragrantica

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟