FREDERIC MALLE - French Lover

فردریک مال فرنچ لاور

مردانه
کد کالا : ATR-33787
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : فردریک مال
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2007
کد کالا : ATR-33787
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    33
  • نمی پسندم
    4
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    18
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    7
  • رسمی
    11
تعداد رای های ثبت شده : 117
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«فرنچ لاور» را می‌توان جلوه‌ای از مردانگی ناب و بی‌نقص خواند. این عطر مخصوص مردانی است که همیشه عطر استفاده نمی‌کنند، جذابیت ذاتی باور دارند و نیروی ساده اما اغواگر نهفته در ظاهر زمخت و مردانه خودشان را جدی می‌گیرند.

طراوت ادویه‌ای فلفل قرمز شیرین، سنبل ختایی و گل‌های سرو کوهی در این عطر با دریایی از نت‌های چوبی سدر، نعناع هندی و خس‌خس آمیخته شده‌اند. صمغ گالبانیوم و صمغ کندر نیز جاذبه‌های طبیعی مردانه شما را به‌طرز اسرارآمیزی قوی‌تر می‌کنند.

«فرنچ لاور» همچون سازه‌ای مغناطیسی اما در سکوت دیگران را به‌سوی شما می‌کشاند.

برند فردریک مال
عطار پیر بوردن
طبع معتدل
سال عرضه 2007
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه صمغ گالبانیوم، ادویه جات معطر
اسانس میانی سدر ، روایح دودی، سنبل ختایی
اسانس پایه مشک ، خزه درخت بلوط ، خس خس
نمره کاربران
French Lover-فردریک مال فرنچ لاور
رایحه
8.1
23 رای
ماندگاری
7.7
23 رای
پخش بو
7.2
23 رای
طراحی شیشه
7.5
23 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند فردریک مال
عطرگرام
نظرات کاربران (16 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
عطر فردریک مال فرنچ لاور عطری کاملا چوبی و اسپایسی و برخلاف اکثر عطرها بدون حضور هیچ نت مرکباتی
در نت ابتدایی‌: فلفل،رازیانه
در نت میانی:آنجلیک،سدر،بخور
در نت پایه:مشک،وتیور،خزه بلوط
عطر با رایحه ای تلخ و دودی باز میشود ادغام‌ بخور با فلفل سیاه نت های اسپایسی را سریع وارد شامه تان میکند. حال باید با دقت عطر را در دهن خود مرور کنید مانند تمام کارهای پیر بوردون عطرسازی که لطافت و پیچیدگی و در عین حال چفت بودن رایحه امضای شخصیش در عطرهاست این کار هم از تمام این خصایص برخوردار است.

کاری عمیق و در عین حال ساده رایحه ای از وتیور که در ترکیب با آنجلیک سبز و تلخ شده حالتی علف گون و گس در ماندگاری عطر همراهتان است.عطری خشک بدون عناصر لطیف کننده عطر و در عین حال بسیار لطیف کاری ۲ وجهی و هنرمندانه برای اشخاصی که به دنبال رایحه ای طبیعی چوبی و تلخ هستند کاری که‌ شما را خسته نخواهد کرد و همین طور بازخورد خوبی برایتان به ارمغان می آورد
16 اردیبهشت 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : معین هاشمی رهام

سلام وقت بخير از عزيزان متخصص خواهش داشتم يك بررسي كامل در مورد اين عطر بفرمايند جناب اقاي ايكاروس عزيز و ديگر دوستان متخصص
09 خرداد 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : احسان
جالبه که همین خود شما آقای غیبی چهار ماه قبل آقای ایکاروس رو متخصص میدونستید و از ایشون راهنمایی میخواستین. این حکایت خیلی از ماهاست. از زمان ورود ایکاروس به فضای فارسی عطر معنی درست و صحیح عطر ایجاد شد. قبلش فقط یه عده نظر سلیقه ای و پر از ایراد وجود داشت. بعدش که فهمیدیم عطر چیه یه شبه هممون متخصص شدیم. توی این چند ماهی که ایکاروس نمینویسه چند تا عطر خوب معرفی شده بین عطربازا؟
هیچی. من فقط به عشق ایکاروس میام هر روز سر میزنم اینجا. خیلیای دیگه هم همینطورن. [...]
14 مهر 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : محمد جواد رضوانی Mehran

بادرود فراوان
دوستان....
این پرفیوم چقدر مهجور مونده!/این پرفیوم رو ایکاروس خیلی دوست میداشت و به اصطلاح خودش خیلی باهاش "ادیت" بود در صفحه ای شخصیش قبلتر اون رو رویو کرده بود
واقعأ عطر تلخ و چوبی خوبیست که تا dry down چندین چهره عوض میکنه/ دوستان تحلیل شما چیه؟
ممنون
28 مهر 1396 پاسخ تشکر
هر کسی رویوی این عطر رو بخواد ببینه توی کامنتهای ایکاروس موجوده ولی من فقط به احترام این کار و ایکاروس عزیزم ،سکوت میکنم!
28 مهر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Mehran فاطمه فیضی

این بخشی از رویوی ایکاروس بود که روی صفحه شخصیش قرارش داده بود.


مقاله ای برای یک کارگاه با موضوعیت "فلسفه در عطر" نوشته بودم که قبلا قسمتیش رو با سام در عطرافشان به اشتراک گذاشتم. بد نیست برای نمایش ابعادی که یک عطر میتونه داشته باشه بخشیش رو اینجا قرار بدم‌. .
کریستین شولتز در مقاله ای که به تبیین دیدگاه و تفکر‌هایدگر بر خاطره شناسی جمعی و جهان شناسی میپردازه از قول هایدگر‌میگه:
- زبان با نامیدن پدیده ها برای اول بار، از نو آنها را به ساحت واژه آورد و ظاهر کرد.
بوردون (عطار فرنچ لاور) انسان بسیار متفکریه و تماما تم کارهاش از نوع پدیدار شناسی مرسوم در اثار هایدگر هست. او هم همانند هایدگر تنها چیزی رو تفکر میدونه که هستی رو بازتاب بده تا در خدمت پاسداری از حقیقتِ اون چیز هدایتش کنه‌. شما وقتی اسم یک عطر رو میگذارید " عاشق فرانسوی" در واقع با این نامگذاری منظورتون این نخواهد بود که یک عاشق فرانسوی این بو رو میده. (این مضحک ترین شیوه نامگذاری برای این سطح از عطرسازی هست).فی الواقع دارید غیبت عاشق فرانسوی تا به امروز رو گوشزد میکنید. (برگردیم به جمله شولتز. ما با نام گذاری یک چیز گاه به غیبت اون چیز اشاره میکنیم و یا از نو میخوایم تعریفش کنیم) میدونید که هایدگر‌ بیشتر از اینکه به فلسفه المان‌تاثیر خودش رو تزریق کنه به فلسفه فرانسوی نفوذ داشت. آنچه که هایدگر در رساله "اومانیسم" انجام داد بوردون در‌ فرنچ لاور انجام میده. ارایه نگرشی متفاوت در رابطه با انسان. اینبار انسانی از نوع عاشق فرانسوی! مساحت یک انسان جسم او نیست بلکه اندیشه های او هستن. هر چقدر اندیشه های یک انسان قطر بیشتری داشته باشه محیط اطراف او وسیع تر میشه. بوردون در این اثر به قطر و مساحت و محیط یک عاشق فرانسوی اشاره میکنه و سعی میکنه قطر بیکرانی رو برای او ایجاد کنه تا محیط وسیع تری رو در بر بگیره. واضحا برای اینکار سراغ اینسنس میره که خاص فلات قاره هست و به فرانسه ارتباطی نداره. و سراغ کندری که خاص مناطقی نظیر عمان و عربستان هست. و سراغ آنجلیکا که در آمریکای جنوبی هست. چرا بوردون بایستی همچین کاری بکنه؟ پس اون پاسداری از حقیقتی که اول صحبت هام عرض کردم کجا رخ میده؟ آیا همگی اونها اشاره به این نمیکنه که بوردون از قضا کاملا یقین داره چیزی به اسم عاشق فرانسوی تاکنون وجود نداشته و این عطر صرفا در رد اون هست؟ آیا این خودش نقدی بر تفکر رومانسی که فرانسوی ها در ادبیات شون بازتاب میدن نیست؟ بوردون برای مرد فرانسوی خاطراتش رو یادآوری میکنه.‌خاطراتی از بخور در فلات قاره و کندر در خاورمیانه و انجلیکا در امریکای جنوبی.او عشق رو عصاره ای از جهان میدونه و به او هدیه ش میکنه.

.

.
این دلیلی هست که ما ایکاروس رو دوست داریم. یک انسانی فرهیخته با تسلط و نگاه و بینش عمیق که عطر رو با جان و عقلش درک کرده و دوست داره و دو سال تمام دشمنی و کینه ورزی دید.
28 مهر 1396 پاسخ تشکر
35 تشکر شده توسط : شاپور اتش اشکان ش.
مهرداد رئیسیان عزیز سلام
دستت درد نکنه با قرار دادن این رویو ایکاروس عزیز در جای خودش.
راستش من با تکنولوژی میانه ی خوبی ندارم و بلد نبودم این کار رو بکنم.
خیلی ممنون و یا حق
29 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی
جناب کبیری عزیز . میبینین که حتی حین تیکه انداختن از گفتن اسمشم میترسن. صد نفر آدم از ایکاروس حمایت کردن بعد از اون قضایا. باشه هر صد تا خود ایکاروسه. اصا همه ماها ایکاروسیم. شماها همه جمع بشید یه رویو مثلش بنویسید. روو که نیست به خدا. کسایی که برندای درجه چهاری رو عطر میدونن افاضات میفرمایند و نقد میکنن و ژست میگیرن.
29 مهر 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Mehran سالار كلوچه
تازه من جزو فن های درجه دوم و سوم ایشونم. فن های دو آتیشش رو ندیدین که اینجا رو بخاطر این بی حرمتی ها و بدگویی ها اونهم وقتی خودش حضور نداره رو سرتون خراب کنن تا بدونید به کسی که با شما مجادله ای نداشته و تا حالا به شما توهینی نکرده چطور حرف بزنید. من یادم نمیاد ایکاروس حتی یکبار به شما حرف بدی زده باشه. ایکاروس فقط از اینکه یکی به اسم واقعیش اکانت ساخت عصبانی شد که ماها هیچکدوم نمیدونیم چه داستانایی پشتش بوده. کاری با شماها نداشت. شما همین الانش یکی یه نظر منتقدانه بهتون میده آشفته میشید. من یه جمله نقد کردم شیش صفحه توهین کردین. اون که جلوی چشم همه به پدر مرحومش انگ دزدی زده بودن هیچی نگفت. بماند پشت پرده چقد بهش فحاشی میکردین. ایکاروس قله و پدر و پرچم دار عطربازای ایرانه. اینو حتی بدترین دشمناشم تایید میکنن. حالا شما هر کی از ایکاروس حمایت میکنه رو بکوبید یا نه در صحت این جمله خللی وارد نمیکنه. کسی که بواسطه اون اینهمه عطر شاهکار معرفی و وارد ایران شد. الان اون شیش ماه نمینویسه. بفرمایید بگید کدوم عطر به عطربازا معرفی شده. ایکاروس کسی بود روزی سه تا عطر جدید که اسمشم نشنیده بودیم معرفی میکرد. واسه اینه همه ماها جری و عصبی هستیم. و واسه اینه یه خط در میون اسشمو میاریم.
29 مهر 1396 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Rezvani نازی جاوید
ای قدر قدرت! ای مظهر ابهت! ای حضرت سلطان سلیمان خان!
این سایت صاحب داره و کسی نمیتونه اینجارو رو سر دیگری خراب کنه! البته یادمه موفقیت عطر افشان رو میخواستید به خودتون نسبت بدید که وقتی نشد مثل همیشه شروع به پا کوبیدن و گریه و آه و ناله کردید!
قله! پدر! پرچمدار!
تعریف از خود که ... نیست! تو خودتم شاهکاری!
حالا در مدحت بزار بگم:
خود اصلی، شاهرگ، استاد، اسطوره، آهن
سنگین ولی لاغر، خرزور، خاور!
29 مهر 1396 پاسخ تشکر
سلام دوستان گرامی
همیشه اینو بدون جناب رئیسیان بدترین تخریب در دفاع کردنه بد اتفاق می افته شما هر شخصیتی پشت این نام باشی بیشترین صدمه را به ایکاروس زدی هرچند مطمئنا اون کاربر سابق با عنوان جعلی بین ماست دوست عزیز من ایشونو نمیشناسم و براش عین سایر بچه ها احترام قائلم و افتخارم اینه به هیچ شخصی بی احترامی نکردم ولی دفاع شما خیلی بچگانه و سطحی هست در حدی که همه متوجه شدن کجا چه خبره در مورد معرفی عطر من بارها در این سایت دیدم بچه ها عطر معرفی میکنن و حتی 4 مدل از برند هیستوریز به درخواست حقیر به سایت اضافه شد اگر بخوایم همه عطرهارو معرفی کنیم کار و زندگیمون چی میشه؟مگه ما پول داریم همشونو بخریم؟اصلا چقدر از اونا ارزش تست دارن؟معرفی عطری که چند میلیون ارزش داره عاقلانه نیست چون هیشکی نمیخره و همه میدونن و درک میکنن اون عطر چند میلیونی چی باید باشه این حرکت صحیح نیست دوسته شما برندی خاص و نابرند خطاب میکنن به همه اونا نمره 1 میدن و حتی همه اونارو دیسلایک میکنن با این فضایی که شما در سایت به وجود اوردید جایی برای معرفی و صحبتهای حرفه ای و تخصصی هم میمونه؟باز هم میگم سنگینترین تخریب در دفاعه بد کردن اتفاق می افته به امید دیدار دوستان در فضایی منطقی و خارج از پروفایلهای جعلی روزتون خوش یا علی مدد
29 مهر 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Hani Fatimah
هر كي ادعا داره بياد يه روويو مثل استادبنويسه،. با كلي استعاره و مفهوم هنر نه صرفاً تشخيص نتها، اين گوي و اين ميدان،. ٤ تا عطر خوب هم معرفي كنه !!
30 مهر 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی ‌آرش
دمش گرم مارلي رو پس زد تا ما tndre est lanoit و montcristo و ١٠٠ تا عطر ديگرو بشناسيم و لذت ببريم
30 مهر 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Puppet

9
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
عاشقش شدم . رایحه تلخ و گس چوبی . ولی چرا باید انقدر گران باشه . جایگرین مناسب براش پیدا نکردم.
06 فروردین 1399 پاسخ تشکر

7
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
فرنچ لاور.
یه عطر گیاهی_ خاکی_ چوبی و روستیک.
خوب ما این بخش از اون متن معروف رو یادمونه که ....و جهنم جاییست که عاشقانش مردان فرانسوی باشند..که در واقع اشاره به بی وفایی مردان فرانسوی بود.
جناب ایکاروس اعظم ذیل این عطر اشاره کردن که این عطر با نت هایی از گیاهانی که از شرق تا غرب گسترده شده سعی میکنه پهنه جغرافیایی گسترش عاشق فرانسوی رو به پهنای جهان گسترش بده.
ولی من برداشت شخصیم اینه که تم روستیک و کهنه این عطر در واقع نگاهی حسرت زده به عشقای دوران ویکتوریایی داره که مردان فرانسوی هم عاشق میشدن و با عشقشون قدم به بوته زارها میذاشتن و..دقیقا چیزی شبیه نقاشی های رنسانسی عاشقانه.
بگذریم اپنینگ این کار یه رایحه خاکی_ گیاهی_ ادویه ای داره که کاملا برای ما اشناست و احتمالا ترکیب نت های گالبانوم( باریج) و وتیورو ادویه هست.
کمی که میگذره رایحه خاکی _ادویه ای کمرنگ میشه و یه رایحه گیاهی شبیه به بوی ساقه کاهو که احتمالا گلپر هست غالب میشه که شباهت به نت انجلیک هم داره ولی خوب تو نت ها انجلیک ذکر نشده.
و بالاخره تو درای داون ترکیب وتیور و خزه بلوط بامشک تمی کاملا کلاسیک و روستیک به کار میده.
در واقع فضایی که این کار تداعی میکنه مثل اینه که شما رو به یه دشت پراز گلوی وحشی دعوت میکنه و از کنار بوته ها و خارها میگذرید و به خاک بارون خورده میرسید و..
البته ایرادی که به ذهن من میرسه اینه که تو این سفر خبری از بوی معشوقه نیست.
تغییر نت ها بسیار جالب انجام میگیره و رایحه به شدت طبیعیه اما پرفورمنس کار متوسطه.
به هیچ وجه کار همه پسندی نیست و عطری هم نیست که برای بازخورد ساخته شده باشه ویونی هم نیست به نظرم.
03 آذر 1399 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : احمد شجاعی سیدمصطفی موسوی

فردریک مال فرنچ لاور
با اولین تست از این کار یاد چند کار افتادم. ولی جالبه شباهت خاصی به اون کارها نداره ولی داستان اونا رو در برمیگیره. رویال عود کرید و بویس ماروکین تامفورد و نوتردام 15.4.
توقع خیلی زیادی داشتم از این کار راستش و اونجور که باید منو ذوق زده نکرد ولی این بدین معنی نیست که کار خوبی نیست . بوی اشنایی داره . تم چوبی خاکستری خاکی گیاهی و ادویه ای رو احساس کردم از این کار .
تغییر نت ها با کیفیت بالا و وضوح خوبی انجام میشه . نت ها و ساختار عطر بدون نقص هستند ولی من دلیل نامگذاری عطر رو نمیفهمم چون حس و حال فرانسوی ها و عشقشون رو خیلی قبول دارم ولی از این رایحه تا حدودی جدیی عشق و عاشقی خاصی رو دریافت نمیکنم. شاید به یاد عشق قدیم و عشق دست نیافته باشه و اگر میخواست عشق حال رو توصیف کنه بهتر بود کمی مرکبات در بک گراند میاورد تا دلنشین ترش کنه و به فضای عاشقی نزدیکش کنه.
موارد منفی عطر رو گفتم و نباید از حق بگذریم و بهتره نکات مثبتشم رو در نظر بگیریم. کیفیت رایحه ، تغییر نت ها ، رسمی بودن کار .
همچنین این کار نیش باز ها رو تا حدودی راضی میکنه . بدرد بازخورد نمیخوره . قیمت کار هم بسیار بالاست و با این قیمت نظر شخصیم اینه ارزش خرید بالایی نداره مگر جنبه کلکسیون. در ضمن رایحه اش چندان بولد نیست که سر و صدا کنه.خوب بود ولی عالی نه! ( البته فعلا ، باید بیشتر تستش کنم تا ارتباط بگیرم) راجب پرفورمنس و بازخورد به زودی بهتر راجبش میگم
04 آذر 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : ابوالحسن رضا قهرمانی

چه قدر جالب است که از برخی نت ها می توان به دو صورت در عطر استفاده کرد .نمونه آن نت انجلیکا است که در فرنچ لاور وجه لطیف، ظریف و آرامش بخش اون نمایان است و در اپوس هفت امواج وجه سنگین و تاریک و لاکچری انجلیکا.هر دو عطر بسیار فاخرند و با کلاس. البته با دو کاربرد کاملا متفاوت.هر کدام ساخته شدن برای یک مکان و شرایط خاص خودش.رایحه هایی که در استشمام گران قیمت جلوه می کنند و صرف نظر از داشتن یا نداشتن بازخوردمثبت ( که قطعااگر در جای درست استفاده شوند دارند چون هردوشون رو دارم وبه خصوص فرنچ لاور را بسیار بسیار دوست دارم) جلب توجه می کنند.
06 آذر 1399 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : محسن محمد جواد رضوانی

اولش بوش شبیه اسپایس اند وود کریده یه کوچولو هم شبیه اپنینگ رویال عود
من دوسش داشتم جزو معدود عطرایی هم بود که اطرافیانم هم دوسش داشتن بینهایت هم وسوسه شدم واسه خریدش منتهی با توجه به اینکه بینهایت عطر وجود داره که تستشون نکردم و با توجه به تجربه که هر وقت عطری خریدم چند وقت بعد عطر بهتری رو تست کردم و پشیمون که چرا عجله کردم تو خرید فعلا هیچ عطری نمیخرم
بذارید چند تا ویژگی مثبت قائل بشم واسش که شاید کمتر عطری شاملش بشه یک اینکه خیلی راحت پوشه شما با هر تیپی میتونید بزنیدش دوم اینکه بازه ای از سال هم که میتونید ازش استفاده کنید خیلی بزرگه و از همه مهمتر اینکه خیلی عطرا هستن که مناسب زمستون پاییز یا بهارن خیلی از این عطرا به نظرم تو کشور ما جواب نمیده حتی اگه تو زمستون استفاده بشن به نظرم علتش اینه که آفتاب توی کشور ما داغه خیلی حتی تو زمستون حتی وقتی که دما تقریبا صفره توی آمریکای شمالی و اروپا تو پاییز و زمستون معمولا هوا ابری و گرفته است حداقل تو اصفهان هوا معمولا آفتابیه و خیلی از عطرا روزا جواب نمیدن اما فرنچ لاور خیلی خوب از پس کار بر اومد به نظرم (مشخصه که این توضیح برای روزه و در شب همچین مشکلی وجود نداره)
29 آذر 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Jamal nazemi mohsen

سلام
از دوستان محترم کسی رایحه مشابه این عطر که در حال حاضر در سایت موجود باشه میشناسه؟
لطفا معرفی کنید
12 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پيمان رضا قهرمانی
دوست بزرگوار یا خودش رو بخر و لاغیر
12 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : MAHDI سالار كلوچه
سلام....
اپوس هفت امواج تا فضای مشابه ای داره،البته تاریکتر و عمیقتر از فرنچ لاور است......فرنچ لاور بیشتر یونیسکس است و تا اپوس هفت
13 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : سانیار Saeed Faramarzi
سلام و ممنون از راهنماییتون
نظرات اپوس هفت رو در سایت بررسی کردم مثل اینکه بیشتر یک کار ادویه ای هست تا یه کار چوبی!!
من بیشتر دنبال چوبی بودن رایحه بودم .
13 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : علی رشوند neda
سلام
متاسفانه در سایت موجود نیست
13 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : آریو
با سلام و احترام.
متاسفانه موردی که الان در سایت موجود باشه و مشابه French Lover, پیدا نکردم.
من خودم Creed Spice and Wood رو دارم و یکی از دوستانم French Lover. در مقایسه ای که انجام دادیم، تشابهات قابل توجهی دارند.
در هر صورت، اگر گوگل کنین خود French Lover رو برای فروش در یک فروشگاه اینترنتی پیدا خواهید کرد که در مراجعه به دفترشون در تهران امکان تست و خرید تقریباً همه کارهای فردریک مال از جمله همین French Lover رو خواهید داشت.
موفق باشین.
13 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : Mehran محمدرضاسپهی
سلام

DRY WOOD از برند رامون مونگال رو امتحان کنید
عطری چوبی معطر با طبع معتدل و پخش و ماندگاری خوب .
تغییر روایح در این عطر بسیار محسوس و لذت بخش هست .
شروع تازه و باطراوت گریپفروت و لیمو در کنار ریحان شما را تا پیشواز از روایح چوبی همراهی میکنند ،
خزه بلوط یا اوکموس و پچولی ، در کنار تونکا و مشک غوغا میکنند .

مطلبی در مورد خزه بلوط

رایحه بلوط خزه یا اوکموس یا موس دو شن Mousse de Chene که به آن خزه درختی هم گفته می شود نوعی قارچ است که در نیمکره شمالی قابلیت رشد دارد. محل رویش این قارچ روی شاخه ها و تنه درختان بلوط می باشد و رنگ آن می تواند سبز روشن، سبز تیره و یا حتی زرد باشد. این ماده یکی از پرکابردترین ماده ها در صنعت عطرسازی به حساب می آید چون قدرت ترکیب فوق العاده ای با سایر رایحه ها دارد و همچنین ماندگاری و قدرت خاصی به ترکیب عطر اضافه می کند. علاوه بر این، رایحه اوکموس نوعی بوی چوبی طبیعی و گرم به عطر منتقل می کند که مصرف کنندگان علاقه زیادی به آن دارند. ناگفته نماند که خزه بلوط در زمان های گذشته برای تسکین درد مورد استفاده قرار می گرفته است چون بخاطر ویژگی های درمانی که دارد، شهرت داشته است. البته امروزه به اثبات رسیده است که خزه بلوط اثر درمانی خاصی روی ریه ها دارد و می تواند با ویژگی های آنتی بیوتیکی خود باکتری توبرکولوسیس را نابود کند. این ماده اثر قابض و ضد التهاب دارد و همچنین قابلیت درمان زخم ها را هم دارد. شاید باور نکنید ولی خزه بلوط خاصیت جادویی دارد و از آن برای بالا بردن شانس و خوشبختی، پول و قدرت در زندگی استفاده می شود. پس می توان اظهار کرد که عطر حاوی رایحه خزه بلوط می تواند شما را سالم، خوشبخت، قدرتمند و موفق کند.
بوییدن رایحه خزه درختی حس و حال بودن در جنگل را در ذهن شما ایجاد می کند. این رایحه بخش اصلی و مهم عطرهای خانواده مرکبات و خانواده کاج است و در همه این نوع از عطرهای کاربرد دارد. البته ناگفته نماند که امروز استفاده از خزه بلوط طبیعی برای ساخت عطر کاملا ممنوع اعلام شده است چون این ماده در دسته مواد آلرژی زای پوستی قرار دارد و احتمال دارد که باعث ایجاد واکنش های شدید پوستی شود. اما صنایع عطرسازی با کمک تکنولوژی توانسته است رایحه خزه بلوط را از مواد مصنوعی طوری تهیه کنند که عوامل آلرژی زای آن حذف شود. رایحه خزه بلوط به علت داشتن ویژگی های خاص زیاد، به خوبی می تواند با عطرهای گیاهی، چوبی و گل مانند خس خس ، پاتچولی، اسطوخودوس، سدر، بابونه، جوز هندی، میخک، لادن، چوب صندل، تنباکو، تونکا و وانیل ترکیب شود. و همین دلیل باعث شده است که از آن در عطرهای متعددی مورد استفاده قرار گیرد.
13 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : nazanin Dragon
سلام جناب mahdi.
دکانت این کار رو میتونید از سایت فروشگاه عط...ور در رشت تهیه کنید.
13 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : صادق اف neda
سلام ببخشید من اسم فروشگاه رو متوجه نشدم.میشه راهنماییم کنید
14 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
خواهش میکنم. سرچ بزنید french lover دکانت فقط یه سایت دارتش.
14 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Hediye سالار كلوچه
سلام ، بله متاسفانه همین مورد که معرفی کردید هم در سایت ناموجود هست!
14 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
سلام ممنون از نظرتون
متاسفانه DRY WOOD در سایت ناموجود هست!!
اگر مورد های مشابه دیگر میشناسید که در همین سایت موجود باشه بفرمائید .
14 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
سلام ، ممنون از راهنماییتون
متاسفانه یا خوشبختانه به همین سادگی ها به هر سایتی برای خرید اعتماد نمیکنم!
میدونم شاید هم بفرمائید که اون سایت معتبر هست ولی خودم دلم به خرید از هر سایتی نمیره!!
لطفا اگر مورد های مشابه و نزدیک به این کار که در همین سایت موجود باشه میشناسید معرفی بفرمائید .
تشکر
14 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : امیر علی رشوند
خواهش میکنم. خود dry wood هم دکانتش تو سایت ای...وس موجوده که کاملا معتبره. سرچ بزنید dry wood دکانت.
14 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : mehrdad علی رشوند
همین سایتی که میفرمایید یه ناتیکا ویاژ تقلبی به اسم اصل بهم انداخت که رنگ مایع درونش صورتی بود
14 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : کامبیز شکیبا
سپاس
15 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : architect
درود جناب آرکیتکت، اصالت محصولات این فروشگاه که اشاره فرمودین مورد تأیید شماست؟
15 آذر 1401 پاسخ تشکر
سلام جناب محسن

والا تو خریدایی که من از این فروشگاه داشتم یه سری محصولات رو میگفتن خودمون داریم که تو بین اونایی که برا من فرستادن مشکلی نبود.
اما یه سری رو میگفتن خودمون نداریم و از یه کلکسیونر تهیه میکنیم که تو اونا من چن مورد مشکل دار دیدم. البته خودشون ادم جاافتاده ای هستن و حس میکنم بعضی از این عطرایی که میگفتن از کلکسیونر تهیه میکنم رو ظاهرا دقیق نمیشناختن.
15 آذر 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : رضا یگانه Perfumex
سلام وقت بخیر.
این فروشگاه واسه دکانت معتبره از نظر شما؟
11 آبان 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک
سلام

ازشون بخواید فیلم بفرستن از سفارشتون.
12 آبان 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : کامیار فخر مشتی
بد شد که جناب آرشیتکت. اگه بخواد اصل نده با فیلم هم میتونه اصلشو نده و از عطر فیک دکانت رو پر کنه😉
به هر حال اگه امر کنید من میخوام دکانتشو بگیرم.
12 آبان 1402 پاسخ تشکر
سروش جان، سایت دستریز معروف اصفهان هم دکانت این کار رو موجود داره و همه دوستان سر اصل بودن دکانت‌هاش متفق‌القول هستن. میتونید از اونجا تهیه کنید.
13 آبان 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سالمی فاطمه فیضی
سلام و روز بخیر،
میتونید از اون فروشگاه معتبر که در اصفهان برای دکانت هست و تقریبا همه علاقه مندان به عطر میشناسنش تهیه کنید،من گرفتم و با باتل اورجینالم مقایسه کردم ۱۰۰ درصد یکسان هستش!
الان هم دیدم هنوز موجود هستش،
روزتون خوش و زیبا،
13 آبان 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی مشتی
مخلصم. من با اون فروشگاه آشنایی ندارم؟ یه راهنمایی می‌فرمایید با اجازه مدیریت محترم.
13 آبان 1402 پاسخ تشکر
تیا...تو
13 آبان 1402 پاسخ تشکر
آهان. این دوستان رو که میشناسم. نمیدونستم تو اصفهان هستن فقط 😅
13 آبان 1402 پاسخ تشکر
درود جناب ارشیتکت
سایتی که فرمودید به صراحت و با ادعای کامل میگم تخلف میکنه ( شاید نه تو همه کارهاش ولی درصدی شک ندارم در شیطنت اون وبسایت )
وقتی مورد مشکوک رو به اطلاع مدیرشون رسوندم تلفن رو روم قطع کرد و پیامک فحاشی ارسال کردند
همین الان هم که این رو مینویسم درگاه پرداخت الکترونیکی وبسایتشون مسدود شده (فکر میکنم از طرف ای-نماد)
وظیفه دونستم این مساله رو اینجا مطرح کنم تا بقیه عزیزان تو این شرایط اسفناک مالی مثل بنده پولشون هدر نره و در جواب فحاشی بشنون
17 آذر 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هلیوس بابک
البته الان دقت کردم دو فروشگاه رو معرفی کردید
منظور من از فروشگاه متقلب اونی هست که تو رشت هست به نام عطر... ..تور :)
گفتم اشتباه نشه
17 آذر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هلیوس بابک

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟