سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟
«کارنال فلاور» همچون سازهای با جاذبههای مغناطیسی است که ناگهان شکوفا میشود.
این عطر در برخورد اول با پاکی و طراوت خاصش نمایان میشود که شبیه فضای گلفروشیهاست تا در ادامه از نت هوسانگیز گل مریم استفاده کند. این نتهای غلیظ و ادویهای بهتدریج جای خودشان را به نتهای لطیف و ظریف میدهند که بهواسطه رایحه مشک سفید به کمال میرسند. مجموعه این روایح توانستهاند هالهای از مایههای هوسانگیز و پایدار گل مریم را بیرون بکشند.
«کارنال فلاور» همچون گلی هوسانگیز خودنمایی میکند؛ عطری که دارای غلیظترین عصاره طبیعی گل مریم در سراسر جهان عطرسازی است.
توسط کمانی بدون سلفون عرضه می شود
| نوع عطر | ادو پرفیوم |
| برند | فردریک مال |
| عطار | دومنیک روپیون |
| طبع | خنک |
| سال عرضه | 2005 |
| گروه بویایی | رایحه های گلی |
| کشور مبدأ | فرانسه |
| مناسب برای | آقایان و بانوان |
| اسانس اولیه | ترنج ، مشک ، یاس، نارگیل ، گل یلانگ ، شکوفه پرتقال ، گل مریم ، خربزه ، اوکالیپتوس |
این عطر نهایت هنر عطر سازیه که چقدر زیبا عطار مورد علاقه ی خودم خلقش کرده. در اصل کنجکاویم نسبت به این گل شهوانی زمانی برانگیخته شد که اسمشو از برخی دوستان موقع تحلیل دسته گل شرقی مورد علاقم، یعنی Supreme Bouquet از YSL، شنیده بودم، که البته خالق اون عطر هم جناب دومینیک روپیون هست.
اگر از خود گل مریم خوشون نمیاد از کارنال فلاور دوری کنین، و منظورم همون گل سفید خوشه ای با رایحه قوی و بهشتی هست که کل اتاق رو پر میکنه و نه رایحه های تند و بزرگسال گونه و یا رایحه های شبیه آدامس بادکنکی.
از شدت واقعی بودن رایحه مریم در این عطر بخوام بهتون بگم، دوستی دارم در اسکاتلند که آقایی ایرانی هستن ولی از چهار سالگی همراه مادر از دست پدری بی رحم مجبور به فرار از دیار شدن و اجازه بازگشت ندارن. از ایران فقط رایحه گل های جشن ها و مهمونی ها یادشونه، مخصوصاً مریم و سنبل. این عطر امضای ایشونه تا همیشه بخشی از وطن رو همراه خودش داشته باشه.
زیبایی این عطر به اینه که مریم تنها نیست. رقاص ها و بازیگر های مختلف در تمام زمان این نمایش طولانی روی صحنه ظاهر میشن و هر کدوم در بخشی از اجرا مریم رو همراهی میکنن. ولی مریم همواره نقش اصلیه و بقیه اجزا فقط اون رو در بر میگیرن و هیچ وقت گستاخی نمیکنن.
اول وقتی اون رو اسپری میکنین یه رایحه خیلی واقعی و البته سبز گل مریم و خنکی اکالیپتوس همراه با رایحه ای شبیه خاک خیس به مشامتون میخوره، زمانی از شروع اجرا میگذره و نارگیل، ملون و یلانگ یلانگ مریم رو از باغچه میچینن و حالتی گرم، نرم، شیرین و شهوت انگیز به اون میدن. نوت های سبز و خاکی توی باغچه موندن ولی همچنان در صحنه ان. بعد از چندین ساعت مریم پژمرده دوباره توی باغچه رها میشه. ولی دیگه خاک بارون خورده نیست و زمین خشک و خشنه ولی باغچه همچنان سبزه و مریم هنوز زیباست و نمایش توی همین فضا چند ساعت دیگه تا پایان ادامه داره.
راستش رو بخواین به نظر من وقتی همچین قیمتی روی یک عطر گذاشته میشه، کیفیت رایحه دقیقاً باید در این حد باشه. عطر هایی مثل عطر های تام فورد هیچ اجازه ای ندارن عطر های خودشون رو در این حد ببینن و این رینج قیمت و حتی فراتر رو برای عطر هاشون انتخاب کنن.
البته که به عنوان یه دختر بیست ساله نمیدونم این دستریز کوچیک رو برای کجا استفاده کنم. مگر برای روز آزادی ها و جشن های بزرگ مثل نماد وطن برای دوستی ترد شده از وطن.