Laboratorio Olfattivo - Tuberosis

لابوراتوریو الفکتیوو توبروزیز

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-45160
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
طبع :
مشخصات تولید
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-45160
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    2
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 17
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Laboratorio Olfattivo Tuberosis - لابوراتوریو الفکتیوو توبروزیز

محصولی شیک و جذاب که در سال 2019 میلادی عرضه شده است. این عطر توسط برندی مطرح به نام لابوراتوریو الفکتیوو به بازار عرضه شد عطار آن ژان کلود النا می باشد و در دسته عطر های رایحه های گلی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به مشک ، میخک صدپر ، گشنیز ، گل مریم ، ادویه جات معطر اشاره کرد.

برند لابوراتوریو الفکتیوو
عطار ژان کلود النا
سال عرضه 2019
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه مشک ، میخک صدپر ، گشنیز ، گل مریم ، ادویه جات معطر
نمره کاربران
Tuberosis-لابوراتوریو الفکتیوو توبروزیز
رایحه
7.3
6 رای
ماندگاری
7.2
6 رای
پخش بو
6.2
6 رای
طراحی شیشه
7.5
6 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
3
رایحه
4
ماندگاری
3
پخش بو
5
طراحی شیشه
کاری غمناک،تیره،عبوس
اصلا به حساب اینکه رایحه گلی متداول دارد سمتش نروید.خوشحال نخواهید شد.گشنیز در ابتدای کار فریاد میزند و بعد از زمان کوتاهی حتی خودتان هم باور نمیکنید عطر زده باشید.
اثری ضعیف از عطاری شهیر
دوستش نداشته و ندارم و نخواهم داشت
سربلند باشید
01 اسفند 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : امیر علوانی ایرن

با توجه به تعاریفی که از این کار شنیده بودم خصوصا شباهتش با کارنال فلاور از فردریک مال و حتی بهتر از اون!!!، این کار را بدون تست خریداری کردم ولی متاسفانه اصلا قابل قیاس نیست. از اون طراوات و شادابی گل مریم در کارنال خبری نیست و اینجا پژمردگی و کدر شدگی گل مریم و شاهد هستیم. اگر با پیش زمینه کارنال فلاور این کار را بخرید مثل من به شدت حالتون گرفته میشه اما اگر تحت عنوان یه کار مجزی بهش نگاه کنیم، بله خوب هست اما، اما اینجاست که باید بگم بهتر از این را تو برند دیفرنت کمپانی در کار ادجاتای میتونید پیدا کنید که به نظرم یه سر و گردن بالاتر است.
15 خرداد 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : علی معماری Mahmod Akrami

10
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
با درود، عرض ادب و احترام خدمت عزیزان همراه سایت عطر آگین، عطر افشان در مورد این عطر از خداوندگار روایح ژان کلود النا از برند"لابراتیریو الفتیووُ" عطر"تیوبروزیس" میتوان گفت که در ابتدا بسیار شبیه شاهکار فریدریک مال یعنی کارنال فلاور است چرا که هر دوی آنها دارای یک فضای سبز و گیاهی قدرتمند هستند البته با نتها و جزئیات مختلف، کارنال فلاور پخش بالاتری دارد طوری که کل فضای اطراف را احاطه میکند در حالی که تیوبروزیس به کار خود با پخش کنترل شده به محیطی کمی بیشتر از یک دست بسنده میکند، تفاوت این دو شاهکار زمانی بیشتر محسوس است که ملون در کارنال فلاور شروع به خودنمایی میکند و در این زمان است که تیوبروزیس بسمت میخک و گشنیز میرود و اینجاست که شیرینی ملون و حس سبزی در دو عطر مبادله میشود. ماندگاری هر دو عطر عالیست اما تیوبروزیس کمی زودتر در فضایی نزدیک به پوست بکار خود ادامه میدهد، اگر صادقانه و دقیق بخواهیم قضاوت کنیم تیوبروزیس کمی بیشتر به فضای واقعی گل مریم نزدیک است چرا که وجود ملون در کارنال فلاور کمی باعث ایجاد فاصله در به تصویر کشیده شدن فضای واقعی گل مریم میشود ولی در هر صورت هر دوی آنها بینظیر و دوست داشتنی هستن. از باب جنسیت تیوبروزیس کمی بیشتر برای آقایان قابل پوشش است هر چند که در این عطر نیز همچون چیزی که در کارنال فلاور توضیح داده شد استایل برای آقایان نقش مهمی را جهت استفاده ی این عطر ایفا میکند یعنی ترجیحاً پوششهای رسمی با رنگ روشن مثلا کت و شلوار سفید و یا استایل نیمه رسمی با انتخاب رنگهای شاد و روشن و جهت استایل بانوان نیز استفاده از لباسهایی با پارچه های لخت و رنگهای روشن،میتواند با همراهی این عطر مکملی باشد بر استایل و باعث جذابیت ظاهری بیشترشود!! در انتها تست این شاهکار از مَستر پرفیومر ژان کلود النا را به عاشقان و علاقمندان دنیای روایح پیشنهاد میکنم و نکته ی آخر اینکه با توجه به قیمت نیز این عطر می‌تواند گوی سبقت را از کارنال فلاور برباید چرا که این عطر در حال حاضر با قیمتی نصف قیمت کارنال فلاور در دسترس است. با تشکر از عزیزان همراه و سایت جامع و معتبر عطر افشان روزگارتون معطر ،پاینده باشید.
23 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : بابک نوجوان عرفان يعقوب زاده
در تکمیل توضیحات متن ترجمه شده از برند رو تقدیم حضور عزیزان میکنم

ژان کلود النا
گل مریم ساخته شده توسط ژان کلود النا، رایحه ای از عطرِ یک گل شکفته شده سفید با طراوت،سبز و متقاعد کننده است، با تمام جزئیاتی که گل مریم به ما ارائه می دهد. عطرساز وقت خود را صرف تماشای شکوفه گل کرده و به تدریج تمام تفاوت های ظریف آن را در مراحل مختلف نشان داده است. این عطر به معنای واقعی کلمه روی پوست گل می دهد. عطر خالص آن ترکیبی از حالتهای بویایی متضاد، طراوت و گرما، لطافت و تردی است، مانند یک گل واقعی در یک باغ در صبح. این گل مریم فشرده و فرآوری نشده است. بدون تهاجم، بدون مبارزه، بدون داستان و بدون سادگی. گل مریمی با زیبایی عالی که برای اغوا کردن تلاش نمی کند و در واقع این کار را به طور طبیعی انجام می دهد.
عرض پوزش اگر ضعفی در ترجمه و ویرایش بود. ارادتمند
23 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : سید رضا ربانی علی ح
این عطر بی نظیر.بوی مست کننده مریم گلی خالص و تمیز.فقط دوستانی خرید کنند که عاشق روایح گلی هستن.خیلی گله کلا گله و همش گله.من خودم روایح گلی رو خیلی دوست دارم برای همین جزو تاپ های کلکسیونم هست.
30 دی 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : کامبیز سخی nazanin

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟