FREDERIC MALLE - Carnal Flower

فردریک مال کارنال فلور

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-33610
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : فردریک مال
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2005
کد کالا : ATR-33610
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 345
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
17,350,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    28
  • نمی پسندم
    12
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    15
  • + 45 سال
    6
  • روزانه
    8
  • رسمی
    8
تعداد رای های ثبت شده : 120
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«کارنال فلاور» همچون سازه‌ای با جاذبه‌های مغناطیسی است که ناگهان شکوفا می‌شود.

این عطر در برخورد اول با پاکی و طراوت خاصش نمایان می‌شود که شبیه فضای گل‌فروشی‌هاست تا در ادامه از نت هوس‌انگیز گل مریم استفاده کند. این نت‌های غلیظ و ادویه‌ای به‌تدریج جای خودشان را به نت‌های لطیف و ظریف می‌دهند که به‌واسطه رایحه مشک سفید به کمال می‌رسند. مجموعه این روایح توانسته‌اند هاله‌ای از مایه‌های هوس‌انگیز و پایدار گل مریم را بیرون بکشند.

«کارنال فلاور» همچون گلی هوس‌انگیز خودنمایی می‌کند؛ عطری که دارای غلیظ‌ترین عصاره طبیعی گل مریم در سراسر جهان عطرسازی است.
توسط کمانی بدون سلفون عرضه می شود

برند فردریک مال
عطار دومنیک روپیون
طبع خنک
سال عرضه 2005
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، مشک ، یاس، نارگیل ، گل یلانگ ، شکوفه پرتقال ، گل مریم ، خربزه ، اوکالیپتوس
نمره کاربران
Carnal Flower-فردریک مال کارنال فلور
رایحه
8.4
32 رای
ماندگاری
8.5
32 رای
پخش بو
8.4
32 رای
طراحی شیشه
7.3
32 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (50 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام
فردریک مال ها ریفرموله شدن؟
ممنون
07 اسفند 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : azimi
سلام این کار بله ، ماندگاریش کاهش یافته
07 اسفند 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علی معماری

درود دوستان
یک مطلب جالبی رو میخواستم بگم که باعث شده بسیاری باعث اشتباه در خرید و یا ضدحالی در پرفورمنس و گاها رایحه یک عطر پیش بیاد و عنوانشو میذارم" نظر دادن راجب پرفورمنس با تعداد پاف از باتل اشتباه محضه".
اکثر افرادی که قصد خرید یک کار رو دارند اقدام میکنند به تست اون . یا حضوری در فروشگاه توسط تسترها (با فرض اصل بودن) انجام میشه روی پوست یا بلاتر و یا اینکه سمپل یا دکانتی ازش میگیرن و تست میکنن . اینجا چند مسئله هست که خب کمتر بهش توجه میشه .
اول اینکه مقدار خروج عطر با اسپری در هر عطر فرق میکنه . اینکه بگیم 2 پاف زدیم بوش 10 ساعت موند جمله اشتباهی هست . 2 پاف از چیو زدی ؟ این 2 پاف چند میل عطر بوده ؟ به عنوان مثال برای همین عطر کارنال فلوور که خب پخش خیلی زیادیم داره 7 8 پاف ازش معادل یک میل هست(از خود شیشه اصلی ). خب طبیعیه دو پاف از باتل قویتر عمل کنه تا دو پاف از دکانت یا سمپلی که ازش دارین . اونور قضیه کارای مانسرا مثل رد توباکو معروف 16 تا 18 پاف یک میل هست . هرچند تم و گروه بویایی این دوکار بهم ربطی ندارن ولی دو پاف از کارنال نتیجش خروج مقدار بیشتری عطر بوده در مقایسه با رد توباکو یا حتی ترنزی ها. سمپل رد توباکو میگیرین میزنین خب خیلی بیشتر خارج میکنه چیزی حدود دو برابر با هر اسپری .میزنن گاهی دوستان میگن چقدر قویه مثلا 4 پاف زدیم از سمپلش اتاق رو خفه کرد بعد خود کارو میخرن 4 پاف میزنن حس میکنن ضعیفه . شک می افتن فیکه یا ریفورموله شده یا هرچی . همینطور کارنال حضوری تست میکنین دو پاف میزنین بعد دکانت میگیرین ازش حس میکنین نسبت به خود شیشه کمتره پخشش . اینها همگی مواردیه که به نظرم باید دقت بشه بهش و اصلا به پاف اهمیت ندیم . مقایسه خواستیم بکنیم مثلا نیم میل از فلان عطر از نیم میل اون عطر قویتر بود . این جمله درستیه تا اینکه بگیم 4 پاف از اون قویتر بود . بسیاری از دوستان مثل خودم چون نمیتونیم شیشه عطر رو ببریم و توی ماشین هم نمیشه خیلی عطر سنگین زد خفه میکنه ترجیح میدیم دو سه میلش رو دکانت کنیم و همراه داشته باشیم . اون موقع باید اگاهی داشته باشیم و بدونیم که مثلا اگر از شیشه اصلی 8 پاف میزدم با این اسپری شیشه کوچیک فرضا باید 10 تا بزنم که همون قدر عطر خارج شه و همون نتیجه دلخواهی رو که میخوام بده. امیدوارم تونسته باشم منظورم رو به درستی بیان کنم
28 دی 1399 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : Mahmoudreza ganjali Fatimah
درود Amir Mohammad عزیز خوب گفتید

خلاصه تر بیان میکنم هرقت از هر عطری خواستم تست پخش و ماندگاری بگیرم ، مقداری میریزم داخل یک ظرف 5 میل و اونموقع اون را با عطرای دیگه ای که از همون ظرف استفاده شدند همزمان با تعداد پاف مشخص تست و مقایسه میکنم ، چه روی مقوای بلاتر و چه روی لباس یا پوست ، این دقیق ترین راه تستی است که من تجربه داشتم

موفق باشید .
29 دی 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سوشیانت Amir Mohammad
درود جناب خسروی و ممنون از شما
بله دقیقا بنده هم از یک سورس اقدام به تست میکنم
29 دی 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TH_MEN

کارنال فلوور
همونطور که از اسمشم پیداست با یک عطر واقعا گلی( یا بهتر بخوام بگم گل مریم ) روبرو هستیم . کیفیت کار بالاست ولی نکته ای که هست نه تنها من این عطر رو برای یک اقا مناسب نمیدونم بلکه برای یک خانم هم به نظرم مناسب نیست . در حقیقت ( با اینکه منکر کیفیت بالای کار و بازخورد خیلی خوبش و پرفورمنس قویش نمیشم ) ولی خیلی عطرهای بهتر با این قیمت شدیدا زیادی که این عطر داره میشه پیدا و جایگزین کرد . هم بازخوردش معمولا خوبه ( بازخورد عجیب غریب نه خیلی معمولی ) و پرفورمنسشم خوبه ( البته که با هر اسپری عطر بسیار زیادی خارج میشه از والف ) ولی من عطری نمیبینم که بخوام مناسب پوشیدن ببینم . با در نظر گرفتن فاکتور قیمت 6/10.
03 دی 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : A.t Fatimah

جناب دکتر غزوي با سلام و عرض ارادت
سوالی داشتم و امیدوارم ببینید استاد: رایحه انيماليک مریم رو بجز تو اینکار تو کدوم کار مردونه میتونم پیدا کنم؟ تيوبرز هيستوريز و آمواژ برای من زیادی شیرین بود و به سلیقه من وجه زنانه شون غالب بود. از حضور دانشورانه تون کمال سپاسگزاری را دارم...
09 آبان 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Hamed Ghazavi
ايمان عزيز سلام و ممنون از لطفتون .دوستان اگاه به عطر در عطر افشان فراوانند و می تونند راهنمایی کنند.راستش راجع به کارنال فلاور این رو بگم از چند سال قبل که دکتر مدارای عزیز این رو معرفی کرد من بلافاصله ۵ میل دکانت ا ن رو تهیه کردم .واقعیت اینکه علارغم شفاف بودن عالي رايحه مريم به عنوان جنس مذكر پوشیدنش رو دوست نداشتم و بیشتر به نظرم مناسب براي بانوان بود .هنوز هم تقريبا تمام دكانت رو دارم و تنها به عنوان رفرنس رايحه مريم ازش استفاده مي كنم.مواردي رو كه نام برديد درست فرموديد .شايد بهترين رايحه انيماليك مريم همين كارنال فلاور باشد كه براي برخي دوستان يونيسكس هم باشد .توبروز كرميناله از سرج لوتنس هم رايحه انيماليك مريم رو داره و يونسكس هم است .اما از حق نگذريم هيچکدام کیفیت و طبیعی بودن کارنال فلاور رو ندارند.
09 آبان 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 فاطمه فیضی
عطر turbulences از لویی ویتون هم برای اقایون مناسبه.با اینکه زنانه معرفی شده ولی یونیسکسه از نظر من و مریم انیمالیک به همراه نت چرم قویی که داره برای اقایون مناسب ترش کرده
09 آبان 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 فاطمه فیضی
سرکار Marry.k محترم
با سلام، ضمن تشکر از پاسخگویی تون، من عطرهای برند لویی ویتون رو جایی تو ایران ندیدم. میشه یه اشاره کوچک در حدی که قوانین سایت حفظ بشه بفرمائید. ضمنا حدودا در چه رنج قيمتي هستن؟ سپاسگزارم...
11 آبان 1399 پاسخ تشکر
سلام جناب اقای ایمان، سمپل شرکتی عطرهای لویی ویتون چندماه پیش که موجود بودن در چند سایت معتبر در زمینه عطر و سمپل..البته قبل از اوضاع کنونی دلار بود...من از یکی از همون سایتها خریدم ولی خود عطر رو اطلاع ندارم جایی دارند یا نه ...همون موقع هم قیمت ۱۰۰ میلشو نگاه کردم توی سایتهای خارجی حدود ۲۴۰ دلار بود...
11 آبان 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 Iman

این کار رو که تست کردم خوشم نیومد و یه کامنت هم در موردش گذاشتم اما برادرم دوست داشت گفتم یه بار هم روی برادرم تستش کنم و جالبه بوش رو از نزدیک دوست نداشتم اما برادرم رد میشه بوی خوبی داره حالا خواستم نظر دوستان و اساتید رو ببینم در مورد اینکه این کار برای مرد ها هم مناسبه یا بیشتر زنانست؟
11 مهر 1399 پاسخ تشکر
نظر منم اینه که گل مریم رو خانوم ها بسیار بسیار دلنشین تر از اقایونه .
12 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : گل پری
بیشتر زنانه است تا مردانه.. ولی من اگر به خاطر قیمتش نبود برای استفاده خودم تهیه می‌کردم.. در ضمن ماندگاری و پخش بوی این کار حداقل با تست‌هایی که من داشتم بالا نبود.. شاید در مقایسه با سایر کارهای گلی بهتر باشه نمیدونم..
10 آبان 1399 پاسخ تشکر

برند فردریک مال نمونه خوبی از یک برند واقعا نیش و در عین حال لاکچریه. با توجه به اینکه این برند دست عطارو در ساخت محصول کاملا باز میزاره تقریبا همه کارهای این خونه از کیفیت ساخت بالایی برخوردارن و برخیشون جزو بهترین نمونه های ژانر خودشون محسوب میشن. شخصا فکر میکنم این برند نوتهایی با منشا گیاهان سبز مثل پاتچولی آنجلیک اوکالیپتوس و وتیور رو خیلی عالی کار میکنه.
چند نمونه از کارهاشون:
Carnal flower
اینقدر ازش صحبت شده که نیاز به معرفی نداره. شخصا نوع مریم این عطرو دوست ندارم ولی تو کیفیتش تردیدی نیست.
French Lover
یه کار عالی با نوت غالب آنجلیک. ایکاروس یه جایی تو همین سایت در موردش توضیحات مبسوطی داده.
Portrait of a lady
ترکیب درخشانی از رز و پاتچولی و به نظر من بهترین عطر این برند. گول اسمشو نخورین کاملا یونیه. حتما اگه تونستین تستش کنین.
Musc ravagur
مشک و وانیل نیمه شیرین، گرم و اغوا کننده. یادآور یه آغوش باز و مهربون. خیلی اعتیاد آوره این عطر
Vetiver extraordinaire
یه وتیور دارویی شفاف و زیبا. نقطه ضعفش اینه که به نظر من به پای وتیور وریتاس از جیمز هیلی نمیرسه واسه همین یه حس درجه دو بودن داره. اگه وتیور دارویی دوست دارین کار هیلی بهتره.
Monseiur
اگه پاتچولی کاملا مردونه دوست دارین حتما تستش کنین. خیلی خوبه ولی زیاد ارجینال نیست.
Bigarade concentree
این یکیو اصلا نیستم. یه کار سبز و سیتروسی خنک که نه ارجیناله و نه هیچ شاخصه خاصی داره. اگه از قبل ندونین ممکنه با یه کار از هرمس اشتباه بگیرینش. از النا توقع بیشتر بود.
01 تیر 1399 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Jamal nazemi ramin behruz

سلام.دکانت این عطر رو هم تهیه و تست کردم.نفهمیدم چه جوری گفتند این کار یونی هست! یه کار گلی که بانوان احتمال زیاد خواهند پسندید.پخش و ماندگاری بسیار خوب هست. در شروع بنده بوی شکوفه پرتغال و ترنج رو بیشتر احساس میکردم و بعد 30 دقیقه مریم و یاس غالب شدند و تا آخر مثل مرد ماندند... از نظر بازخورد از سمت آقایون با یک نگاه چیپ چپ و از سمت خانم ها با یک نگاه و لبخند ملیح برخورد کردم که فهمیدم باید هر چه سریعتر پرونده این عطر رو برای خودم ببندم! این عطر بنده نیست و همون تست برایم کافی بود.شاد باشید. (اینها نظر بنده به عنوان یک مصرف کننده می باشد)
11 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Kambiz
دورود بر علی جان میشه من یک سوال از شما بپرسم دکانت این کارو از کجا تهیه کردید؟
25 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علی رشوند

سلام دوستان عزیز. خیلی وقت بود که دوست داشتم این عطر رو تست کنم. برای اینکه توی سایت فرگرنتیکا و جاهای دیگه هم که مراجعه میکردم از این عطر تعریف و تمجید بود. عزیزان و دوستان من ما باید واقعیتها رو انتقال دهیم مخصوصا برای افراد عام. این عطر به نظر من افتضاح کامل برای این برند هستش اونم بدلیل داشتن نت اوکالیپتوس که متاسفانه تا آخر کار نفوذ داره و بوی بسیار بدی داره. دوستان عزیزی که قصد خرید این عطر رو دارند حتما و حتما تست کنند. بینهایت بد رو میتونم برای این عطر توصیف کنم.
06 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : A.t
خیلی ممنون آرش خان بابت نظرتون، حقیقتا بنده هم صرفا بخاطر تعریف و تمجیدای بیش از اندازه ای که از این عطر شده بود میخواستم بلایند بایش کنم ولی اول گفتم سمپلشو تهیه کنم که واقعا میتونم بگم سلیقه اون ور آبیا و اینور آبیا زمین تا آسمون فرق داره و هر عطری که خارجکیا زیادی ازش تعریف کنن رو باید ازش فرار کنیم، یچیز دیگه هم هست که بعضی از دوستان بدون اینکه عطری رو تست کنن صرفا بخاطر معروف بودنش و تعریف و تمجیداتی که ازش میشه، میان و تو نظرات ازش تعریف میکنن، درحالی که این بخش کامنت فقط برا اینه که دوستانی که اون عطرو تست کردن بیان نظرشونو راجع بهش بگن تا افرادی که قصد خرید دارن راحتتر تصمیم بگیرن، یچیز دیگه هم هست که بنده به عنوان یه عاشق عطر مبتدی که چیز زیادی از عطر و دنیای زیبای روایح نمیدونم از دوستان عطرباز و حرفه ای و به قولی کهنه این کار، درخواست دارم که نظرشونو راجب یه عطر کمی ساده تر و عامیانه تر بیان کنن بجای اینکه از کلمات قلمبه سلمبه و فیلسوفانه استفاده کنن، تا افراد کم سوادی مثل ما نیز متوجه حرفاشون بشیم، باتشکر،
29 خرداد 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : A.t شکیبا
منم به شدت دوست داشتم این کار رو تست کنم اما متاسفانه اصلا نپسندیدم،توی فرگرنتیکا یه سری کامنت ها رو خوندم و مشتاق بودم که امتحانش کنم اما حتی یک میل دستریزش هم برای من زیاده
دوستان کسی کار musc ravageur رو تست کرده؟
10 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : A.t

5
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
دوستش نداشتم . زیاردی گلی بود . گل مریم .ماندگاری زیاد و پخش انفجاری .شاید خانوم ها بپسندن
06 فروردین 1399 پاسخ تشکر

پادشاه فلورال.....عربده کشی یاس و مریم !!! سیاژ وحشتناک.انگار در یک باغ مملو از گل در حال قدم زدن هستید و دست اخر هم از شدت روایح گلی مجبور به فرار از باغ هستید !!! شاید ناب ترین رایحه یاس را در این عطر بوییدم.یک کلام عالی تر از عالی....ماندگار و پخش مثال زدنی .کیفیت ممتاز روایح.تنها ایرادش بنظرم زیادی قوی بودن رایحه در ساعات اولیه است که برای بعضیها غیر قابل تحمل باشد.... به احترام روپیون بزرگ کلاه از سر بر میدارم....
11 دی 1398 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : اميد نيك ramin behruz

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟